|
|
|
Συντονιστής: SUVord
Lepes έγραψε:Πριν απο κανα 3μηνο εμενα μου εκανε το αλλο τρελο ο δεικτης, φουλαρα και ηταν λιγο πιο κατω απο το μαχ,μετα απο λιγο επεφτε σαν να εχω Jeep 4,7 ...μεσα σε 2 μερες ειχα λαμπακι ....Το φουλαρω παλι παιρνει μονο 20 ευρω.. και απο τοτε κανει τετοια τρελα πραγματα πριν κανα μηνα πηγα στο Κοντελη για service τους το ειπα ,οταν πηρα το αμαξι πισω μου ειπαν οτι ξαναρυθμισαν το ταμπλο (ξεχασαν ομως να ξαναβαλουν τις βιδες.....) και μου ειπανε οτι αμα το ξανακανει κατι θα αλλαζανε.Απο τοτε κανει τα ιδια αλλα δεν εχω προλαβει να τους το παω(ασε που φοβαμαι μη μου παρουν και τιποτα αλλες βιδες )
bane_mav έγραψε:Lepes έγραψε:Πριν απο κανα 3μηνο εμενα μου εκανε το αλλο τρελο ο δεικτης, φουλαρα και ηταν λιγο πιο κατω απο το μαχ,μετα απο λιγο επεφτε σαν να εχω Jeep 4,7 ...μεσα σε 2 μερες ειχα λαμπακι ....Το φουλαρω παλι παιρνει μονο 20 ευρω.. και απο τοτε κανει τετοια τρελα πραγματα πριν κανα μηνα πηγα στο Κοντελη για service τους το ειπα ,οταν πηρα το αμαξι πισω μου ειπαν οτι ξαναρυθμισαν το ταμπλο (ξεχασαν ομως να ξαναβαλουν τις βιδες.....) και μου ειπανε οτι αμα το ξανακανει κατι θα αλλαζανε.Απο τοτε κανει τα ιδια αλλα δεν εχω προλαβει να τους το παω(ασε που φοβαμαι μη μου παρουν και τιποτα αλλες βιδες )
Να σου δείχνει οτι καταναλώνει περισσότερο επιβιώνεις αν δείχνει λιγότερο απο το πραγματικό τι κανεις αρχιζεις να κυκλοφορείς με μπετόνι...
(Μετά από αυτά που λες μου φαίνεται ότι μου είπαν μ...ιες για να με ξεφορτωθούν)
mprizolas έγραψε:Όχι φίλε δεν σου έλεγαν παπα...ς . Αυτό μπορεί να συμβεί καμιά φορά αν παραγεμίσεις το ντεπόζιτο . Το φλοτέρ κολλάει στον πάτο και δεν μπορεί να ανέβει αν είναι παραγεμισμένο το ντεπόζιτο σου . Από τη στιγμή που ξεκόλλησε μετά από μερικά χιλιόμετρα όλα είναι μια χαρά . Αν δεν ξεκόλλαγε θα είχες πρόβλημα και οι πιθανές λύσεις ήταν δύο για αυτό το πρόβλημα : 1) Αν έχεις εγγύηση τους βάζουν και σου αλλάζουν το φλοτέρ .2) Αν δεν έχεις εγγύηση κάνεις ότι δεν το βλέπεις .
maverick4wd έγραψε:Η ακρίβεια του δείκτη της βενζίνης σε όλα τα ΜΑΒ, είναι ένα πρόβλημα. Δεν είναι μόνο το θέμα του φλοτέρ αλλά και της εν γένει διαχείρισης του συστήματος καυσίμου και του δείκτη. Το πιο ασφαλές είναι νε υπολογίχεις ότι το αυτοκίνητο κάνει 100 χλμ με περίπου 10-12 λίτρα, οπότε έτσι θα ξέρεις πραγματικά που βρίσκεται το καύσιμο. Την τελευταία φορά, φουλαρα το τεπόζιτο και χωρίς να έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα, την επομένη έπεσε στα 3/4! Πήγα στο πρατήριο και μετά βίας χώρεσαν 2 ευρώ βενζίνη!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες