mavlover έγραψε:Άμα αγαπητέ μου Παναγιώτη ήμουν cherokeelover τότε πολύ απλά δεν θα έδινα τα ωραία μου 34.000 Ευρω για να πάρω το μαβ. Η επιλογή μου τότε ήταν η πιο σωστή . Το θέμα είναι ότι ο ανταγωνισμός έχει ισχυροποιηθεί και κοιτάμε να έχουμε το καλύτερο κόστος προς απόδοση. Όσο για την κατανάλωση λέω τα εξής:
Ότα εγώ πρέπει να έχω 5η στις 4-4500 στοφές για να διατηρώ 140-160, το ανιστοιχο cherokee βρισκεται στις 2000 στροφες με 6η. Ποιό λοιπόν καίει πιο πολύ εκείνη την ώρα ?? Ότι και να λέμε όταν το αυτοκίνητο έχει 6η περιορίζεται πολύ η κατανάλωση διότι ακριβώς δουλέυει σε λίγες στροφές... Αντίθετα το κόστος συντήρησης θεωρώ ότι είναι πολύ ισχυρό και σωστό επιχείρημα...
Οπωσδηποτε που και που πρεπει να κανουμε και λιγη πλακα. Αλλα περαν αυτού και εμένα μου δώθηκε η ευκαιρία να διαλέξω μεταξύ cherokee και Μαν και προτιμησα το δευτερο. Το κριτήρια μου είναι οτι: 1) (συμφωνα με τον συναδελφο zimmerclip) οτι είχα να κάνω στην ζωή μου το έκανα με τις ξανθιές.... 2) Έχω περισσότερη ανάγκη απο αξιόπιστο και φτηνό service 3) Αν κάτι δεν μου πάει καλά με το συνεργείο μου να μπορέσω να το αλλάξω. Το αναφέρω διότι το 2003 τα μόνα επίσημα εξουσιοδοτημένα συνεργεία Jeep ήταν της Λ.Βουλιαγμένης και της Λ.Κηφισίας. 4) Γουστάρω να πληρώνω 130 ευρώ για πρώτο service στα 15.000 χλμ και να φέυγω ευχαριστημένος για να τους επισκεφθώ σε ένα χρόνο. 5) και τελευταίο χωρίς να θίγω κανέναν ιδιοκτήτη, έχει ακουστεί η φήμη (εντονα) ότι είναι ζημιάρικα σαν αυτοκίνητα. Βγάζουν βλάβες που κοστίζουν και γενικως το κόστος συντήρησης δεν είναι και το πιό συμφέρον. Όλα αυτά και χωρίς να αμφισβητώ την αξία ενός jeep με έκαναν να διαλέξω ένα τζιπ-αυτοκίνητο suv για να μπορέσω να έχω τις ανέσεις μου στο δρόμο και τις περιπέτειές εκτός δρόμου.
Όσο για την κατανάλωση δεν νομίζω οτι ένα όχημα 3.7 κυβικών καίει λιγότερο απο ένα 2.0 ....