Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΡΩΤΗΣΗ...

Συντονιστής: SUVord

ΕΡΩΤΗΣΗ...

Δημοσίευσηαπό maversurf » 24 Δεκ 2005, 19:12

Πρώτα απ'όλα χρόνια πολλά σε όλους και εύχομαι ο νέος χρόνοσ να σας φέρει πολλές maverikoπεριπέτειες (σε χιόνια,βουνά,ποτάμια και όπου αλλού επιθυμείτε....)
Είμαι κάτοχος ενός maverick 2.0lt, 2003 μοντέλο και έχω κάνει 30.000 χλμ περίπου...
Παρατηρώ όταν βάζω το 4χ4 οn ότι όταν στρίβω το τιμόνι σχεδόν τέρμα (δεξιά ή αριστερά) και προσπαθώ να ξεκινήσω , φρενάρει το όχημα και αλλάζει ο θόρυβος του κινητήρα (σαν να "βράζει" κάτι ,το οποίο το νιώθω και στο τιμόνι και αν βγάλω ταχύτητα εκείνη την ώρα και το αφήσω ρελαντί ,το ρελαντί του ειναι αρκετά ανεβασμένο ,(1500στρ.)και παραμένει εκεί μέχρι να ξεκινήσω...
Εάν δε εκείνη την στιγμή βάλω off το 4χ4 τότε επανέρχονται όλα κανονικά.
Ξέρει κάποιος απο το forum τι παίζει να με κατατοπίσει ή αν αυτό αποτελεί βλάβη ώστε να την ψάξω τώρα που είναι ακόμη εγγύηση το αυτοκίνητο....
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους για τυχόν απάντηση σας..!!
Καλές Γιορτές
Άβαταρ μέλους
maversurf
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 24 Δεκ 2005, 18:49

Re: ΕΡΩΤΗΣΗ...

Δημοσίευσηαπό SUVord » 24 Δεκ 2005, 23:14

maversurf έγραψε:Πρώτα απ'όλα χρόνια πολλά σε όλους και εύχομαι ο νέος χρόνοσ να σας φέρει πολλές maverikoπεριπέτειες (σε χιόνια,βουνά,ποτάμια και όπου αλλού επιθυμείτε....)
Είμαι κάτοχος ενός maverick 2.0lt, 2003 μοντέλο και έχω κάνει 30.000 χλμ περίπου...
Παρατηρώ όταν βάζω το 4χ4 οn ότι όταν στρίβω το τιμόνι σχεδόν τέρμα (δεξιά ή αριστερά) και προσπαθώ να ξεκινήσω , φρενάρει το όχημα και αλλάζει ο θόρυβος του κινητήρα (σαν να "βράζει" κάτι ,το οποίο το νιώθω και στο τιμόνι και αν βγάλω ταχύτητα εκείνη την ώρα και το αφήσω ρελαντί ,το ρελαντί του ειναι αρκετά ανεβασμένο ,(1500στρ.)και παραμένει εκεί μέχρι να ξεκινήσω...
Εάν δε εκείνη την στιγμή βάλω off το 4χ4 τότε επανέρχονται όλα κανονικά.
Ξέρει κάποιος απο το forum τι παίζει να με κατατοπίσει ή αν αυτό αποτελεί βλάβη ώστε να την ψάξω τώρα που είναι ακόμη εγγύηση το αυτοκίνητο....
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους για τυχόν απάντηση σας..!!

Χρόνια πολλά και σε σένα.
Για να έχει και το αυτοκίνητό σου χρόνια πολλά καλό είναι να μήν προσπαθείς να στρίψεις πολύ τις ρόδες σου με το 4χ4 ενεργοποιημένο χειροκίνητα.
Αυτό που αντιλαμβάνεσαι είναι η αδυναμία του αυτοκινήτου να στρίψει.
Κάτι πολύ φυσιολογικό όταν μπρός και πίσω αξονες μοιράζονται 50-50 τη μετάδοση απο το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά η διαδρομή εμπρός και πίσω τροχών δεν είναι ίδια σε μία στροφή.Η ενεργοποίηση του 4χ4 είναι καλό να γίνεται μόνο σε πολύ δύσκολες καταστάσεις.Για όλες τις άλλες περιπτώσεις η αυτόματη εμπλοκή του 4χ4 είναι ιδανική γιατί στον πίσω άξονα δίνεται τόσο ποσοστό κίνησης όσο είναι αναγκαίο και όχι αποκλειστικά 50%.
Και πάλι, καλές γιορτές με ευτυχία και ασφάλεια.


Καλές Γιορτές
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Re: ΕΡΩΤΗΣΗ...

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 25 Δεκ 2005, 21:53

maversurf έγραψε:Πρώτα απ'όλα χρόνια πολλά σε όλους και εύχομαι ο νέος χρόνοσ να σας φέρει πολλές maverikoπεριπέτειες (σε χιόνια,βουνά,ποτάμια και όπου αλλού επιθυμείτε....)
Είμαι κάτοχος ενός maverick 2.0lt, 2003 μοντέλο και έχω κάνει 30.000 χλμ περίπου...
Παρατηρώ όταν βάζω το 4χ4 οn ότι όταν στρίβω το τιμόνι σχεδόν τέρμα (δεξιά ή αριστερά) και προσπαθώ να ξεκινήσω , φρενάρει το όχημα και αλλάζει ο θόρυβος του κινητήρα (σαν να "βράζει" κάτι ,το οποίο το νιώθω και στο τιμόνι και αν βγάλω ταχύτητα εκείνη την ώρα και το αφήσω ρελαντί ,το ρελαντί του ειναι αρκετά ανεβασμένο ,(1500στρ.)και παραμένει εκεί μέχρι να ξεκινήσω...
Εάν δε εκείνη την στιγμή βάλω off το 4χ4 τότε επανέρχονται όλα κανονικά.
Ξέρει κάποιος απο το forum τι παίζει να με κατατοπίσει ή αν αυτό αποτελεί βλάβη ώστε να την ψάξω τώρα που είναι ακόμη εγγύηση το αυτοκίνητο....
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους για τυχόν απάντηση σας..!!
Καλές Γιορτές


Καταρχήν Χρονια πολλα με υγεία και πολλές offroad περιπέτειες. Όπως σωστα αναφέρει ο Suvord, είναι απόλυτα φυσιολογικό το οτι δεν μπορείς να στρίψεις με το 4χ4 On. Σου προτείνω να μήν ζορίζεις το διαφορικό και να μήν κάνεις πειράματα σχετικά, ειδικά απο στάση. Ο χρόνος περιστροφής του μπροστινού με τον πίσω αξονα στο On δεν ειναι ίδιος πράγμα που σου παρουσιάζει την δυσκολία αυτή ειδικά σε ελιγμούς απο στάση....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: ΕΡΩΤΗΣΗ...

Δημοσίευσηαπό asterixx25 » 18 Σεπ 2021, 10:32

Μετά από πολύ καιρό, χρόνια θα έλεγα, επανέρχομαι με μια ακόμη ερώτηση....?

Θέλω να αγοράσω ένα ζευγάρι καλωδίων για την μπαταρία, σε περίπτωση που ξεμείνω απο μπαταρία λόγω ξεχασμένων φώτων η παλαιότητας, κλπ.
Στην αγορά κυκλοφορούν πολλές μάρκες και σε διάφορα Ampere...

Επειδή είμαι ολίγον μπερδεμένος πόσα Ampere να επιλέξω ώστε να δίνουν και να δέχονται άνετα ρεύμα?
(Mav 2.3XLT)
Ford Maverick 2.3 XLT
Άβαταρ μέλους
asterixx25
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 17 Οκτ 2008, 15:47

Re: ΕΡΩΤΗΣΗ...

Δημοσίευσηαπό SUVord » 19 Σεπ 2021, 12:05

1/Χρειάζονται τουλάχιστον 300, (τριακόσια), amps. Με 1000 θάχεις το κεφάλι σου ήσυχο, αλά
2/Επειδή πρόκειται για το 2.3 μοντέλο, φρόντισε να μή μείνεις απο μπαταρία. Στο 2.3, όπως και στο δίλιτρο, ο αυτόματος της γεννήτριας συνδέεται απ'ευθείας και με τον εγκέφαλο, κάτι που δεν συμβαίνει με το τρίλιτρο.Οποιαδήποτε ανωμαλία στη σωστή ροή του ρεύματος πιθανόν να επηρεάσει κάποιο ή κάποια απο τα ηλεκτρονικά κυκλώματα που ελέγχουν απο πόρτες και παράθυρα μέχρι το ABS και τον συναγερμό.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...


Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες

cron