|
|
|
Συντονιστής: SUVord
MAVERICKios έγραψε:Με αφορμη τις τελευταιες ανταλλαγες αποψεων,μπαινω παλι στο διλημα να δωσω το 2λιτρο & να παρω το 3λιτρο????Αξιζει να δοθει αυτη η διαφορα???ή να δω κατι αλλο ή......να κατσω με το 2λιτρο απο το οποιο μου λειπουν ΜΟΝΟ οι επιδοσεις.Αν καποιος απο την παρεα περασε απο το 2,0 στο 3,0 αν θελει μου λεει την γνωμη του.Για το.... 2,3 δεν ξερω πως το εχω παρει αλλα το βρισκω πολυ κοντα με το 2,0 και δεν το σκεφτομαι.Μπορει να κανω και λαθος αλλα λεω,αν ειναι να αλλαξεις ας ειναι το καλυτερο δυνατο....
Για τον mavlover,τα συγκρινουμε για να δουμε αν αξιζει η αλλαγη!Οτι εχουν διαφορετικες επιδοσεις......το βλεπουμε ολοι.Και οσο αφορα το 0-100,δεν το βλεπω ποτε,γιατι η ουσια ειναι οι....ρεπριζ.Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω και με το 2ον).Η πρωτη εχει επιταχυνση αλλα.....στο ΜΑ δεν ειναι κοντη.Αν ηταν κοντη θα ανεβαιναμε και καμια αποτομη....κλιση πιο ανετα!!mavlover έγραψε:Μα ρε παιδιά τι συζητήσεις κάνετε. Άμα το 2.3 και το 2.0 είχαν τις ίδιες επιδόσεις τότε ποιός ο λόγος να το αλλάξουνε. Αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι σας κόφτει τόσο πολύ και τα συγκρίνετε. Σαφώς το 2.3 θα έχει καλύτερες επιταχύνσεις.Συνιστώ πάντως επείδη άκουσα για κάτι ξεκινήματα του στύλ 1η και τον διακόπτη στο on για να μετρηθούν 0-100 κτλ να μην γίνονται.
1ον) Φθορά του δίσκου
2ον)Ζόρισμα της πρώτης ταχύτητας που είναι κοντή και ούτως ή άλλως δεν έχει επιτάχυνση.
3ον) Είναι ΑΣΚΟΠΟ
Αφήστε το αμάξι να κάνει όσα δευτερόλεπτα θέλει. 124 άλογα είναι και θέλουν το χρόνο τους. Ποιά η ουσία του να το ζορίζουμε. Να λέμε ότι αντί για 12 δευτ/λεπτα το αμάξι κάνει 10.6 δευτ/λεπτα τα 0-100. Σιγά τα αυγά..!!
Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου. Δεν πήγα στο άσχετο. Ήξερα ότι αυτό το αυτοκίνητο υστερεί εκεί. Εν γνώσει αυτού του γεγονότος το πήρα οπότε τώρα γιατί να ψάχνομαι.?
Ο αερόσακος απενεργοποιείται μόνος του, αν ο αισθητήρας δεν διαγνώσει πίεση στο κάθισμα του συνοδηγού τουλάχιστον 25 κιλών. Τα λαμπάκι ανάβει με την εκκίνηση του κινητήρα (κάνει έλεγχο το σύστημα) καθώς και κάθε φορά που η πίεση στο κάθισμα αλλάζει από 25 πάνω ή 25 κάτω κιλά (πχ όταν σηκώνεται ή κάθεται ο συνοδηγός). Οι υπόλοιποι αερόσακοι είναι πάντα ενεργοποιημένοι.
vaggos έγραψε:Διάβασα το παρακάτω και μου έκανε φοβερή εντύπωση:Ο αερόσακος απενεργοποιείται μόνος του, αν ο αισθητήρας δεν διαγνώσει πίεση στο κάθισμα του συνοδηγού τουλάχιστον 25 κιλών. Τα λαμπάκι ανάβει με την εκκίνηση του κινητήρα (κάνει έλεγχο το σύστημα) καθώς και κάθε φορά που η πίεση στο κάθισμα αλλάζει από 25 πάνω ή 25 κάτω κιλά (πχ όταν σηκώνεται ή κάθεται ο συνοδηγός). Οι υπόλοιποι αερόσακοι είναι πάντα ενεργοποιημένοι.
Σίγουρα όμως ΔΕΝ ισχύει.
Είχα μια οδυνηρή εμπειρία πριν μερικές μέρες και δυστυχώς διαπίστωσα ότι δεν ισχύει. Ημουν μόνος στο αυτοκίνητο και άνοιξαν και οι δύο αερόσακοι. Στο κάθισμα του συνοδηγού δεν υπήρχε ούτε ένα φίλο χαρτί.
MaverickLover έγραψε:vaggos έγραψε:Διάβασα το παρακάτω και μου έκανε φοβερή εντύπωση:Ο αερόσακος απενεργοποιείται μόνος του, αν ο αισθητήρας δεν διαγνώσει πίεση στο κάθισμα του συνοδηγού τουλάχιστον 25 κιλών. Τα λαμπάκι ανάβει με την εκκίνηση του κινητήρα (κάνει έλεγχο το σύστημα) καθώς και κάθε φορά που η πίεση στο κάθισμα αλλάζει από 25 πάνω ή 25 κάτω κιλά (πχ όταν σηκώνεται ή κάθεται ο συνοδηγός). Οι υπόλοιποι αερόσακοι είναι πάντα ενεργοποιημένοι.
Σίγουρα όμως ΔΕΝ ισχύει.
Είχα μια οδυνηρή εμπειρία πριν μερικές μέρες και δυστυχώς διαπίστωσα ότι δεν ισχύει. Ημουν μόνος στο αυτοκίνητο και άνοιξαν και οι δύο αερόσακοι. Στο κάθισμα του συνοδηγού δεν υπήρχε ούτε ένα φίλο χαρτί.
Ειχεσ ατυχημα????εισαι καλα???
Τι εγινε????
Ετσι ξαφνικά? Στο συνεργειο τι σου ειπαν? Αυτο ειναι πολυ σοβαρο!!! Για φαντάσου να οδηγάς και να ανοιξουν τι εχει να γίνει?
vaggos έγραψε:Φίλοι MaverickLover και iperodigos κατ' αρχήν ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Το οδυνηρό πήγαινε δυστυχώς στο δυστύχημα. Σωματικά δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Ψυχολογικά όμως ακόμα δεν έχω συνέλθει και μιάμιση βδομάδα μετά, δεν έχω τολμήσει καν να βγώ από το σπίτι. Και αυτό γιατή δίκυκλη μοτοσικλέτα βγήκε από κόκκινο με ιδιαίτερα μεγάλη ταχύτητα, σε ιδιαίτερα κεντρικό δρόμο, που στο διάζωμα υπήρχαν δένδρα. Κάτι έπιασε το μάτιμου από αριστερά, αλλά πριν καλά καλά συνειδητοποιήσω τι ήταν άκουσα το "μπαμ" στο μπαμπρίζ. Η μοτοσικλέτα είχε περάσει το κατερχόμενο ρεύμα και με ταχύτητα έπεσε επάνω μου στο αριστερό φτερό. Αμέσως άνοιξαν και οι δύο αερόσακοι, είχε σπάσει το μπαμπρίζ, μέσα η καμπίνα θόλωσε και εγώ δεν ξέρω πως μπόρεσα να σταματήσω σε μικρή απόσταση. Και μόνο όταν βγήκα έξω κατάλαβα ΔΥΣΤΥΧΩΣ τι είχε γίνει.
Εύχομαι σε κανέναν από εσάς να μη τύχει αυτό που έτυχε σε μένα. Οδηγώ από το 1978, έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα και όλη την Ευρώπη και ποτέ δεν μου έχει συμβεί έστω και το παραμικρό. Εμελλε να γίνει στα 45 μου. Και φυσικά ουδόλως με απασχολούν οι ζημιές στο δικό μου αυτοκίνητο.
Πάντως τηλεφςνικα επικοινώνησα με τον Λιάπη όπου το μετέφεραν μετά το σχετικό πόστ για τους αερόσακους. Και μου είπε ότι δεν έχει αισθητήρα. Ο ίδιος μου είπε πως έχει το MONDEO σίγουρα καιίσως το νέο ΜΑV. Δεν το γνώριζε.
vaggos έγραψε:Φίλοι MaverickLover και iperodigos κατ' αρχήν ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Το οδυνηρό πήγαινε δυστυχώς στο δυστύχημα. Σωματικά δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Ψυχολογικά όμως ακόμα δεν έχω συνέλθει και μιάμιση βδομάδα μετά, δεν έχω τολμήσει καν να βγώ από το σπίτι. Και αυτό γιατή δίκυκλη μοτοσικλέτα βγήκε από κόκκινο με ιδιαίτερα μεγάλη ταχύτητα, σε ιδιαίτερα κεντρικό δρόμο, που στο διάζωμα υπήρχαν δένδρα. Κάτι έπιασε το μάτιμου από αριστερά, αλλά πριν καλά καλά συνειδητοποιήσω τι ήταν άκουσα το "μπαμ" στο μπαμπρίζ. Η μοτοσικλέτα είχε περάσει το κατερχόμενο ρεύμα και με ταχύτητα έπεσε επάνω μου στο αριστερό φτερό. Αμέσως άνοιξαν και οι δύο αερόσακοι, είχε σπάσει το μπαμπρίζ, μέσα η καμπίνα θόλωσε και εγώ δεν ξέρω πως μπόρεσα να σταματήσω σε μικρή απόσταση. Και μόνο όταν βγήκα έξω κατάλαβα ΔΥΣΤΥΧΩΣ τι είχε γίνει.
Εύχομαι σε κανέναν από εσάς να μη τύχει αυτό που έτυχε σε μένα. Οδηγώ από το 1978, έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα και όλη την Ευρώπη και ποτέ δεν μου έχει συμβεί έστω και το παραμικρό. Εμελλε να γίνει στα 45 μου. Και φυσικά ουδόλως με απασχολούν οι ζημιές στο δικό μου αυτοκίνητο.
Πάντως τηλεφςνικα επικοινώνησα με τον Λιάπη όπου το μετέφεραν μετά το σχετικό πόστ για τους αερόσακους. Και μου είπε ότι δεν έχει αισθητήρα. Ο ίδιος μου είπε πως έχει το MONDEO σίγουρα καιίσως το νέο ΜΑV. Δεν το γνώριζε.
vaggos έγραψε:Διάβασα το παρακάτω και μου έκανε φοβερή εντύπωση:Ο αερόσακος απενεργοποιείται μόνος του, αν ο αισθητήρας δεν διαγνώσει πίεση στο κάθισμα του συνοδηγού τουλάχιστον 25 κιλών. Τα λαμπάκι ανάβει με την εκκίνηση του κινητήρα (κάνει έλεγχο το σύστημα) καθώς και κάθε φορά που η πίεση στο κάθισμα αλλάζει από 25 πάνω ή 25 κάτω κιλά (πχ όταν σηκώνεται ή κάθεται ο συνοδηγός). Οι υπόλοιποι αερόσακοι είναι πάντα ενεργοποιημένοι.
Σίγουρα όμως ΔΕΝ ισχύει.
Είχα μια οδυνηρή εμπειρία πριν μερικές μέρες και δυστυχώς διαπίστωσα ότι δεν ισχύει. Ημουν μόνος στο αυτοκίνητο και άνοιξαν και οι δύο αερόσακοι. Στο κάθισμα του συνοδηγού δεν υπήρχε ούτε ένα φίλο χαρτί.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες