από SUVord » 29 Απρ 2006, 21:46
Τα συγχαρητήρια μου στον IPERODIGOS που ξεκίνησε αυτή τη θεματική ενώτητα.Νομίζω οτι όλοι μας θα επωφεληθούμε.
Στις αρχές Μαρτίου 2004 αγόρασα καινούριο το 3λιτρο.
Εχω κάνει 40000χιλιόμετρα σε πάσης φύσης και "παραφύσης" διαδρομές,απο αυτοκινητόδρομους στην Ευρώπη μέχρι και σε πολύ κακοτράχαλους κατσικόδρομους,στεγνούς βρεγμένους ή χιονισμένους.Ακόμη και σε αγώνες έχω συμμετάσχει και συμμετέχω όπου όμως δεν έχω καταφέρει να τερματίσω απο έλλειψη κατάλληλων ελαστικών.Εξι ζαντολάστιχα mud κοστίζουν!!!
Μία όλη κι όλη είναι η ζημιά που μου παρουσιάστηκε.Το ρουλεμάν της τροχαλίας του εναλλάκτη άρχισε να παραδίδει το πνεύμα με το χαρακτηριστικό σφύριγμα.
Αυτό συνέβει τέλη Ιανουαρίου 2006 και αλλάχθηκε την Τετάρτη που μας πέρασε,ευτυχώς χωρίς να το χρεωθώ, ούτε αυτό ούτε τα εργατικά κατέβασε-ανέβασε.
Βλέποντας τον παλιό όταν κατέβηκε κατάλαβα οτι ο φταίχτης ήμουνα εγώ γιατι η λάσπη που είχε συσωρευθεί απάνω του ήταν απίστευτη.Να σημειώσω οτι μετά απο κάθε "εξόρμηση" το αυτοκίνητο την επόμενη μέρα πλενόταν απο κάτω εξωνυχιστικά.
Ο εναλλάκτης όμως είναι σε υπερβολικά χαμηλή θέση και αυτό όχι μονο τον κάνει να είναιιδιαίτερα εκτεθιμένος στην λάσπη, αλλά πολύ δύσκολα μπορεί να πλυθεί.Τώρα ξέρω!!!
Θεωρώ οτι σε αυτή τη θεματική ενώτητα θα πρέπει να περιοριστούμε οσο το δυνατόν περισσότερο στην παράθεση των προβλημάτων,στα αίτια που τα προκάλεσαν και στον τρόπο που αυτά επιλύθηκαν.
Και πάλι συγχαρητήρια στον IPERODIGOS!!!
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED