maverickman έγραψε:mavlover έγραψε:Ρε παιδιά καθόμουνα και διάβαζα το θέμα <<Αναφέρετε τυχόν προβλήματα που έχετε παρατηρήσει>> και έφριξα. Αμάξι έχω πάρει ή μαντρακά? Χρειάζεται να περνάω με βαζελίνη το σιδηρόδρομο από το ηλεκτρικό κάθισμα? Στη διαδρομή της ηλιοροφής είδα ότι έχει κάτι σαν βαζελίνη? Τα δερμάτινα καθίσματα με τι τα περνάμε? Ειδα και τη ρεζέρβα και έφριξα. Άμα είμαι σε off road αυτή δεν με βγάζει ούτε ένα χιλιόμετρο..!! Μα τι μαλάκες που είναι...!!! Κοινή λογική θέλει. Κάτι τελευταίο που θέλω να τονίσω είναι η πολύ μικρή διαδρομή του γκαζιού αντίθετα με το tribute. Καλά δεν λέω?
Ε καλά τώρα! Κάνεις πως δεν ξέρεις! Και το ηλεκτρικό κάθισμα του οδηγού σκουριάζει (να ζητήσεις να σου το βάψουν όπως έκανα εγώ), και ο κεντρικός άξονας σκουριάζει και τα πίσω ημιαξόνια σκουριάζουν και τα λάστιχα στις πόρτες ενίοτε τρίζουν, μαζί με την πίσω πόρτα στο 2001-2003 και τα παράθυρα μπορεί να τρίξουν όταν είναι μισάνοιχτα κλπ, κλπ. Όσον αφορά την ρεζέρβα, το πρόβλημα ήταν γνωστό για το ΜΥ2001-2003. Στο ΜΥ2005 ευτυχώς βάλανε κανονική. Αν θες, μπορείς να βάλεις και εσύ κανονική μέσα στο πορτ μπαγκάζ (δίνουν και μία βίδα πιο μακριά για να την στερεώσεις) αλλά μετά πρέπει να κάνεις μια κατασκευή για τον πάτο διότι αυτός που έχει δεν κάνει πλέον καθώς και να συμβιβαστείς με την μείωση του ωφέλιμου χώρου.
Εν ολίγοις, το MAVERICK είναι ένα αυτοκίνητο – ζωντανός οργανισμός που κάνει αισθητή πάντοτε την παρουσία του με τον καλό ή τον άσχημο τρόπο και γενικά όλο θα έχεις κάτι να ασχοληθείς.
Σημ: Ενίοτε οι μεταλλικοί κολιέδες στα κολάρα του ψυγείου χαλαρώνουν και μπορεί να χάνει ψυκτικό υγρό ή στην χειρότερη περίπτωση (αν ζοριστεί πολύ) να πεταχτούν. Έχε το νού σου.