Μισο λεπτο φιλε Max.
Εσυ μιλας για το Outlander κια ο Τασος για το L200.
To συστημα ειναι το ιδιο (ΜASTC)και αποτελειται απο ενοποιηση traction και stability control,αλλα δουλευει λιγο διαφορετικα στα 2 αυτοκινητα.Ολα οσα ξερω ειναι απο τα τεχνικα εγχειριδια και τα manual των αυτοκινητων.
Λοιπoν στο Outlander οταν πατας το κουμπι απενεργοποιησης βγαινει εκτος και traction και stability control.Επισης οταν εχεις το συστημα ενεργοποιημενο το stability control δουλευει μονο μετα τα 15 χμ/ωρα.
Τωρα στο L200 οταν απενεργοποιεις βγαινει εκτος μονο το stability control .To traction control παραμενει on (αλλα απο τις 2 συνιστωσες του-engine control και brake control απενεργοποιηται μονο το engine).
Ξεχασα να πω οτι καθε ενα απο τα 2 συστηματα Traction και Stability εχει 2 συνιστωσες(φρεναρει τροχο και ταυτοχρονα κοβει ισχυ μηχανης).
Συμφωνα με τα παραπανω αν απενεργοποιησω τα ηλεκτρονικα στο L200 και ειμαι με τους 4 τροχους μεσα πχ στην αμμο,δεν προκειται να κοψει η ισχυς της μηχανης,αλλα οι τροχοι θα φρεναρονται απο το συστημα με αποτελεσμα να μην σπινιαρει κανενας και να μεινω εκει.
Αντιθετα στο Outlander θα αρχισει τρελο σπινιαρισμα,το πιθανοτερο ειναι να χωθεις πιο βαθια,αλλα δεν ξερεις τι μπορει να γινει ,ισως με τρελα μπρος -πισω και ναβγεις.
Αυτο που θελω ειναι η προσωπικη σας εμπειρια γιατι αλλο η θεωρι α και αλλο η πραξη.
Η φωτο ειναι για το L200