Καλησπέρα.
Εκανα κάποιους απαλούς πειραματισμούς, καθότι στρώνω ακόμα, και αν κάποιος γνωρίζει το θέμα, παρακαλώ να με διαφωτίσει.
Γεγονός πρώτο:
Εχουμε TRC/VSC χωρίς LSD πίσω. Πολύ ωραία.
Μπαίνουμε σε πλατεία γλυστερή με φόρα.
Στρίβουμε και επιταχύνουμε.
Κάποια στιγμή ακούμε κρακ-κρουκ από τους τροχούς, κόβει το γκάζι, και το αμάξι δεν παρεκλίνει της κυκλικής πορείας του.
Πάρα πολύ ωραία... καμία απορία.
Γεγονός δεύτερο:
Εχουμε TRC/VSC χωρίς LSD πίσω. Επίσης πολύ ωραία.
Πλησίαζουμε σε κατηφορική γλυστερή στροφή 90 μοιρών.
Στρίβουμε απότομα αφήνοντας το γκάζι.
Η μούρη πάει εκεί ακριβώς που δείχνουν οι τροχοί, ο κώλος ελαφρώνει και φεύγει λίγο πλασάροντας το όχημα, αλλά με ελάχιστη διόρθωση ισιώνει, εμείς επιταχύνουμε χαλαρά και συνεχίζουμε.
Ερωτήσεις:
Είναι αναμενόμενη η υπερστροφή;
Στην δευτερη περίπτωση, δεν θα έπρεπε να επέμβει το TRC? ή μήπως εφόσον δεν υπήρχε επιτάχυνση δεν κατάλαβε την ολίσθηση;
Επίσης:
Εστω ότι το TRC αντιλαμβάνεται μόνο σπινιάρισμα κατά την εκκίνηση, το VSC δεν ανιχνέυει διαφορές κύλισης των τροχων ώστε να βοηθήσει;
η μήπως βοήθησε ήδη και δεν το κατάλαβα καν;
Εχει κανείς άποψη;
Το μάνουαλ (είτε το ελληνικό είτε το αγγλικό) δεν βοηθάει.
Υ.Γ.
Εγκυκλοπαιδικά δείτε και τα παρακάτω λινκς:
http://13tee-thess.thess.sch.gr/auto1.htm
http://www.gtc.gr/Tech/suspension.htm