Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin μεταχειρισμένο. Τι να προσέξω;

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 22 Απρ 2008, 15:34

Freelander έγραψε:Νομίζω οτι ο άνθρωπος είπε εξαρχης οτι ψάχνει τον αντικαταστάτη του feroza άρα δε νομιζω οτι θα πάει με το καλημέρα να βάλει 35" και +10 σήκωμα ή να εξαντλήσει τα αργά.
Ψηφίζω 2λιτρο gdi

Και τι σημαινει αντικατασταση του feroza;Αντικατασταση με τι;Με πιο "αγριο";Με πιο ταξιδιαρικο;
Τελως παντων,αφου μας λεει ο ανθρωπος τι θελει ακριβως ειμαι και εγω μαζι σας.Pinin φιλε μου και ολα αυτα που θες θα τα κανεις πολυ ευκολα και θα ευχαριστηθεις.Να πω και το αλλο,πολυ στιβαρο αυτοκινητο.Ακομα και σε πολυ χαλια εδαφος(τελειως εκτος) δεν τριζει τιποτα ουτε στο ταμπλο ουτε πουθενα.
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό Freelander » 22 Απρ 2008, 15:47

strofimios1 έγραψε:Και τι σημαινει αντικατασταση του feroza;Αντικατασταση με τι;Με πιο "αγριο";Με πιο ταξιδιαρικο;

Έχει απαντήσει ο Μιχάλης εδώ και μέρες για το τί ακριβώς ψάχνει για αντικαταστάτη του φερόζα. take a look: http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtop ... art-0.html
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό XChris » 22 Απρ 2008, 15:49

Φίλε michalis.

Είμαι και εγώ σε αναζήτηση Pinin εδώ και λίγο καιρό. 2.0 GDI δεν μπορώ να βρω σε καλή τιμή . Όσα βρήκα ήταν πολυ ταλαιπωρημένα. Το να το ταλαιπωρήσω εγώ και να το πληρώσω ναι. Να πληρώσω όμως το αυτοκίνητο κάποιου που το ευχαριστήθηκε ταλαιπωρώντας το, δεν υπάρχει περίπτωση και το θεωρώ μεγάλη μ###### απο μέρους μου. :evil: :evil:

Επίσης δεν έχω δει κανέναν με 1.8 Pinin να μας λέει την γνώμη του. Μα καλά δεν υπάρχει κανένας ;;; Στο δίλλημα 1.8 "τζιτζι¨ vs 2.0 με SS καραταλαιπωρημένο τι λέτε;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Άντε ρε michalis να χαρούμε και εμείς λίγο off-road!!! :razz: :razz: :razz:
Άβαταρ μέλους
XChris
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 15:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Freelander » 22 Απρ 2008, 15:57

ένας φίλος μου έψαχνε για 1.8 mpi γιατί απότι μου είχε πεί δεν ήθελε με τίποτα να πάει σε 2.000 κυβικα λόγω ενός προβλήματος φοροτεχνικής φύσεως.
Βρήκε λοιπόν και πήρε ένα απο επαρχία την προηγούμενη εβδομάδα με μόλις 14.000χλμ και σε αριστη κατάσταση, παρόλα αυτά χωρίς επιλογή ss στην τετρακίνηση δίνει την οδηγική εντύπωση οτι είναι για πιο ασφάλτινα πράγματα και μια που είπα για άσφαλτο εκεί αν και με 200 λιγότερα κυβικά μου φαίνεται οτι έχει τις επιδόσεις του gdi.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό michalis » 22 Απρ 2008, 16:00

XChris, ταλαιπωρημένο αμάξι δεν θα έπαιρνα ούτε με σφαίρες.
Αν το καταλάβαινα βέβαια, γιατί οι συνέπειες της ταλαιπωρίας δεν φαίνονται με το μάτι, γι αυτό και έκανα το ποστ.

Αυτός είναι κι ένας λόγος, που αν έβγαινε ακόμα το πίνιν θα σκεφτόμουν σοβαρότατα να χρεωθώ και να το πάρω καινούργιο για να το κρατήσω.
Στην πόλη κυκλοφορώ με μηχανή κατά 99% οπότε τα ΙΧ μου χαίρονται εθνικής, επαρχιακών και φύσης και το πολύ πολύ κάνα ΙΚΕΑ για φόρτωμα.

Καλό ψάξιμο!
michalis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 01 Δεκ 2002, 14:19
Τοποθεσία: Αθήνα, γαμώτι

Δημοσίευσηαπό XChris » 22 Απρ 2008, 16:15

Από ότι είδα αυτές τις μέρες.
α) Πολλές πολλές γρατζουνιές παντού.
β) Πολύ πολύ (έως και σκισμένη) ποδιά μπροστά-κάτω
γ) Υπερβολική σκουριά σε ψαλίδια-σασί-κιβώτιο.

Δεν ξέρω, και για αυτό ρωτάω. Μην με παρεξηγάτε. Είδα μέχρι στιγμής 2 αυτοκίνητα που ήταν πισσαρισμένα. Αυτό γίνεται και εργοστασιακά ή μόνο σε φανοποιείο. Μου έιπαν ότι η σκουριά μπορεί να την καθυστερήσεις αλλά όχι να την εξαφανίσεις... Ούτε με πισσάρισμα από επάνω. Διορθώστε με αν κάνω (κάνουν) λάθος...

ΥΓ. Είδα ακόμα κάποιο που έιχα ξηλώσει το σήμα του Σαρακάκη και μαζί με αυτό και το χρώμα στο συγκεκριμένο σημείο!!! (Ήμαρτον!!!!)
Άβαταρ μέλους
XChris
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 15:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό michalis » 22 Απρ 2008, 16:29

σορρυ αλλά έχω αμάξι του 93 και δεν έχει ούτε ένα μόριο σκουριάς πουθενά.
δεν πιστέυω οτι θα σκουριάσει ποτέ σύγχρονο αμάξι στην Ελλάδα.
μπας κι ήταν τίποτα ευρωπαικά που τρώνε μπόλικο αλάτι εκεί;
michalis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 01 Δεκ 2002, 14:19
Τοποθεσία: Αθήνα, γαμώτι

Δημοσίευσηαπό XChris » 22 Απρ 2008, 16:34

Το ένα τουλάχιστον ήταν σίγουρα Ελληνικό (Είδα το book της αντιπροσωπείας) και ήταν πάρα μα πάρα πολυ σκουριασμένο από κάτω (για αυτό και δεν το πήρα, με 13.000 το βρήκα). Αν το πηγαίνεις θάλασσα και το παίζεις στην άμμο και μετά δεν το πλένεις, μάλλον αυτά παθαίνεις... Καθαρό-καθαρό pinin δεν έχω δει ακόμα...

Μήπως είναι γενικό το πρόβλημα;;
Pinin 1.8 MPI, 2003...
Άβαταρ μέλους
XChris
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 15:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό MountainExplorer » 22 Απρ 2008, 17:32

Koλλατε ολοι στο ποσο αργο ειναι το κιβωτιο στα "κοντα" και ξεχνατε οτι πιο σημαντικο ειναι οχι ποσο κοντο ειναι αλλα τι τυπος μεταδοσης ειναι. Ενα αυτοματο πινιν με κοντη πρωτη θα ανεβαινει χωρις προβλημα με 1-2 χιλιομετρα την ωρα, εκει που η κοντη πρωτη ενος μεγαλου τετρακινητου θα χρειαζεται συμπλεκταρισμα.... με οτι συνεπαγεται αυτο. Αυτοματο+ κοντες σχεσεις (κι ας μην ειναι θεοκοντες) ειναι ο καλυτερος συνδυασμος.
ολα τα δυνατα και ροπατα 4Χ4 εχουν αυτο το συνδυασμο. Απο Hummer και Range Rover μεχρι Land Cruiser και Commander.
Άβαταρ μέλους
MountainExplorer
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 29 Σεπ 2007, 12:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό karpouioan » 22 Απρ 2008, 19:56

Να λοιπον και η αποψη ενος κατοχου pinin 1,8 μοντελο 2006.Το πηρα καινουριο και εχω κανει 49000χιλ. Μεχρι τωρα κανενα προβλημα.Το εχω πιεσει πολλες φορες σε διαφορες δασικες διαδρομες και με πηγε παντου.(χιονι λασπη νεροφαγωματα) Εκει που εχω νιωσει ανασφαλεια και μου λειπουν οι κοντες σχεσεις ειναι στις μεγαλες με κλιση κατηφορες σε τεραιν δυσκολα. Ωστοσο προτεινω το 2,0 gdi γιατι το θεωρω ενα απο τα πιο ολοκληρωμενα συστηματα τετρακινησης.
karpouioan
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 08 Μαρ 2007, 09:51

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 22 Απρ 2008, 20:25

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που αναφέρετε για σκουριές. Είμαι ίσως ο παλαιότερος του φόρουμ με ΠΙΝΙΝ (4ος 2001 και 125000 χλμ), στην περιοχή μας τα αλάτια τον χειμώνα πέφτουν από τους Δημάρχους αλόγιστα για πλάκα (σε σημείο που να γράφουμε επιστολές διαμαρτυρίας στον τοπικό τύπο για την ζημιά στην παρόδια βλάστηση και υδροφόρο ορίζοντα) και σκουριά δεν έχω ούτε για δείγμα. Απο γρατζουνιέ βέβαια.... άς είναι καλά τα πουρνάρια στα βουνά μας...
Πάντως φανατικά το 2,0 με το Super Sellect !!!!
Μπορείτε πάντως να δείτε και στη Γερμανία για μεταχειρισμένο, έχω δεί κάποια εισαγωγής σε πολύ καλή κατάσταση και με χρήση το πολύ κακής ( ???? ) ασφάλτου.....
http://www.mobile.de./SID6.YMTAJ--LG3Ip ... e=2&top=1&
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Freelander » 22 Απρ 2008, 21:32

Είχα διαβάσει κάποιον φίλο από το φόρουμ που ανέφερε οτι το αυτοκίνητο του παρόλο που αγοράστηκε το 2004 ήταν κατασκευασμένο το 2001 πράγμα που σημαίνει οτι 3 χρόνια θα ήταν κάπου αραγμένο.
Σε μια τέτοια περίπτωση πολύ πιθανό να υπάρχουν και σκουριές ή και άλλα προβλήματα από την υγρασία, τον ήλιο και τη μακροχρόνια ακινησία.
Νομίζω οτι το έτος κατασκευής φαίνεται από τον αριθμό πλαισίου.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό XChris » 23 Απρ 2008, 01:40

karpouiοan σε ευχαριστώ για την κατατοπιστική σου απάντηση. Για απλό και όχι extreme off-roading το 1.8 με την μόνιμη κάνει οπότε.

tasos953 δεν ξέρω αν εννοούμε το ίδιο όταν λέμε σκουριές. Δηλαδή κάτω στο σασί δεν έχεις ούτε ένα χτύπημα που να έφυγε το χρώμα και να έπιασε σκουριά;

Freelander πράγματι φαίνεται από ότι είδα στο Service Book που βρήκα στο forum. Αλλά τα συγκεκριμένα φαινόταν ότι είχαν πάει βόλτα στο βουνό (Α/Τ λάστιχα, λάσπη και χώμα παντού) και το σασί είχε χτυπήματα από πέτρες που είχαν γίνει σκουριά. Είναι απλά επιφανειακή και δεν χρειάζεται να ανησυχώ;
Pinin 1.8 MPI, 2003...
Άβαταρ μέλους
XChris
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 15:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 23 Απρ 2008, 06:40

XChris έγραψε:Από ότι είδα αυτές τις μέρες.
α) Πολλές πολλές γρατζουνιές παντού.
β) Πολύ πολύ (έως και σκισμένη) ποδιά μπροστά-κάτω
γ) Υπερβολική σκουριά σε ψαλίδια-σασί-κιβώτιο.

Δεν ξέρω, και για αυτό ρωτάω. Μην με παρεξηγάτε. Είδα μέχρι στιγμής 2 αυτοκίνητα που ήταν πισσαρισμένα. Αυτό γίνεται και εργοστασιακά ή μόνο σε φανοποιείο. Μου έιπαν ότι η σκουριά μπορεί να την καθυστερήσεις αλλά όχι να την εξαφανίσεις... Ούτε με πισσάρισμα από επάνω. Διορθώστε με αν κάνω (κάνουν) λάθος...

ΥΓ. Είδα ακόμα κάποιο που έιχα ξηλώσει το σήμα του Σαρακάκη και μαζί με αυτό και το χρώμα στο συγκεκριμένο σημείο!!! (Ήμαρτον!!!!)



1) Όπου βλέπεις πισσαρισμένο να χαιρετάς !! . Τουλάχιστον εγώ αυτό θα έκανα .. :wink:
2) Επιφανειακή σκουριά σημαίνει ακινησία . Αυτή να μην σε ανησυχεί ... :o
3) Βαριά σκουριά σημαίνει κακή χρήση και ελλιπείς συντήρηση ..

Αυτά ότι και να διαλέξεις καλοτάξιδο !!

Υ.Γ.: 1)Το σήμα μη σε ανησυχεί στην Αθήνα υπάρχουν πολλοί κάφροι !!
2) Επίσης να μην σε αποθαρρύνουν οι γραντζουνιές !! . Ούτως ή άλλως θα τις κάνεις και εσύ !!!
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό JATH » 23 Απρ 2008, 09:07

Εχω το 1800 mpi και συμφωνω με τον Karpouioan οτι σε χιονι, λασπη και νεροφαγωματα ουδεν προβλημα με 4 καλα Α/Τ λαστιχα. βεβαια εκει που πας ομορφα στο βουνο και βρισκεις μπροστα σου εντονη ανηφορα η κατηφορα σε πιανει ενας ψιλοπανικος γιαυτο και γω προτεινω την super select.

επειδη το εψαξα πριν το αγορασω θα ελεγα πως τα πινιν των 13000/14000
ευρω κρυβουν παγιδες ενω με 15500/17000 ευρω βρισκεις σε πολη καλη κατασταση. βασικο ειναι να ζητησεις το service book και να συγκρινεις τα διαστηματα των service με τα χιλιομετρα. επισης προτιμοτερο ειναι να βρεις απο ιδιωτη και οχι απο εκθεση εκτος αν του κανεις επισταμενο ελεγχο.
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες