Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin μεταχειρισμένο. Τι να προσέξω;

Pinin μεταχειρισμένο. Τι να προσέξω;

Δημοσίευσηαπό michalis » 21 Απρ 2008, 17:47

παιδιά καλησπέρα.

θα βγω στην γύρα για έρευνα αγοράς pinin μεταχειρισμένου.
1800 ή 2000 δεν ξέρω ακόμα. αναλόγως τι θα βρω ή τι θα προτείνετε.
Σκέφτομαι για μοντέλο 2006 ή όσο πιο πρόσφατο βρω.

Τι να προσέξω;
ότι πείτε καλό κάνει.

Το αμάξι που αρέσει και το θεωρώ τίμιο και για μένα θα είναι η συνέχεια του Φερόζα που έχω τώρα και θα φύγει λόγω ηλικίας.
ευχαριστώ,

Μιχάλης.
michalis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 01 Δεκ 2002, 14:19
Τοποθεσία: Αθήνα, γαμώτι

Re: Pinin μεταχειρισμένο. Τι να προσέξω;

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 21 Απρ 2008, 22:14

michalis έγραψε:παιδιά καλησπέρα.

θα βγω στην γύρα για έρευνα αγοράς pinin μεταχειρισμένου.
1800 ή 2000 δεν ξέρω ακόμα. αναλόγως τι θα βρω ή τι θα προτείνετε.
Σκέφτομαι για μοντέλο 2006 ή όσο πιο πρόσφατο βρω.

Τι να προσέξω;
ότι πείτε καλό κάνει.
ευχαριστώ,

Μιχάλης.

Eαν οντως θες ενα οχημα χωρις σασι,με αργο που δεν ειναι και τοσο αργο και με πολυ μικρα περιθωρια βελτιωσης.Απο αποψη αξιοπιστιας ειναι σκυλος,japan γαρ.Προσεξε και το κοστος συντηρησης.
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Re: Pinin μεταχειρισμένο. Τι να προσέξω;

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 21 Απρ 2008, 23:40

Αυτο με τα αργα τελικα ποιος το εχει διαδώσει? Το pinin μπορει να μην εχει πολυ κοντο-κοντο αλλα εχει γενικα κοντο σασμαν και ειδικα πρωτη. Με πρωτη πολυ θα νομισουν οτι εχουν τα αργα.
Οσο για τα περιθώρια βελτίωσης τι να πω? Εδω μέσα μονο οι νεοι κατοχοι το εχουν μαμα οι υπόλοιποι το έχουμε απο +4 μεχρι +10 πόντους και ελαστικα 29 με 29,5 ιντσες, φιλος απο εδω εχει βαλει ζαντες απο jeep που ειναι απο τα πιο διαδεδομενα καρε, υπάρχει ARB για τον πίσω αξονα και για τους τρελους..το καρε τον μεγαλύτερων pajero είναι ιδιο με αυτο τον Pinin.

Απλα μπροστα εχει ψαλιδια αυτο ομως ειναι αλλη συζητηση. Ειπαμε να μας επιρεαζει η διαφημιση αλλα οχι και ετσι. Το pinin στα SUV και το νεο Vitara στα καθαροαιμα είναι αστειο.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Freelander » 22 Απρ 2008, 08:51

Το πινινι είναι πολύ καλή επιλογή και απότι φαίνεται είναι ένα περιζήτητο μεταχειρισμένο. Εγώ προσωπικά απο τη στιγμή που το πήρα έχει ησυχάσει το κεφάλι μου.
Στο θέμα των βελτιώσεων υπάρχει ένα θέμα μιας και υπάρχουν λύσεις αλλά κοστίζουν πανάκριβα. Τουλάχιστον εγώ ακόμη δεν έχω βρεί λύση για ανάρτηση της προκοπής σε λογικό κόστος.
Πάντως και έτσι όπως είναι το αυτοκίνητο, είναι τουλάχιστον αξιοπρεπέστατο παντού!
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό alpininstis » 22 Απρ 2008, 11:44

Σταματήστε αυτή την καραμέλα με τα αργά του pinin , εντάξει μπορεί να μην είναι τόσο κοντά αλλά πιστέψτεμε το αυτοκίνητο το έχω από το 2001 ,το έχω ξεζουμίσει και δεν έχει πουθενά μα πουθενά κωλώσει λόγω των σχέσεών του.

Για τις μετατροπές όπως είπε και ο Νικόλας υπάρχουν πλέον πολλές λύσεις , και για όλες τις τσέπες ,και αν πιάνουν και τα χέρια σου λίγο μπορείς με πολύ λίγα λεφτά να το βελτιώσεις σε βαθμό που να μην έχει πρόβλημα πουθενά στο βουνό.
Και τελειώνοντας απλά να αναφέρω για τις μετατροπές και το πόσο μπορεί να βελτιωθεί ανάλογα με το τι θέλει ο καθένας και τι χρήση κάνει, ότι φίλος έχει κάνει μέχρι και body lift στο pinin του.

Για το φίλο που ενδιαφέρετε να αγοράσει pinin γνώμη μου είναι να πάρει το 2λιτρο λόγω επiλογών τετρακίνησης
Άβαταρ μέλους
alpininstis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 05 Δεκ 2007, 15:52

Δημοσίευσηαπό michalis » 22 Απρ 2008, 12:03

πολύ ωραία με τα αργά του, το έπιασα! :P

με τα υπόλοιπα, υπαρχει λόγος αν δώσω ιδιαίτερη προσοχή κάπου;
Οταν το οδηγήσω, για θορύβους κλπ;
Από μάστορες πως τα πάτε; πού τα πάτε; που να μην πάω;

Τι εννοούσε κάποιος φίλος με τα 3 χρόνια μούφα εγγύηση του Σαρακάκη σε κάποιο άλλο ποστ; Υπάρχουν ψιλά γράμματα στην εγγύηση;

Κάθε βοήθεια δεκτή και επιθυμητή και αν δεν τα ξαναπούμε Καλή Ανάσταση σε όλους.

Μιχάλης.
michalis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 01 Δεκ 2002, 14:19
Τοποθεσία: Αθήνα, γαμώτι

Δημοσίευσηαπό Freelander » 22 Απρ 2008, 12:18

Για να ισχύει η εγγυηση πρέπει στο βιβλίο να υπάρχει μια σφραγίδα εξουσιοδοτημένου ανα έξι μήνες ακόμα κιαν αφορά απλά έλεγχο και όχι απαραίτητα σέρβις.
Πράγμα που σημαίνει 2 χρονών αυτοκίνητο πρέπει να έχει 4 σφραγίδες.
Είναι ένα καλό κόλπο για να σε κάνουν να περνάς απο το μαγαζί συχνά..
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό michalis » 22 Απρ 2008, 12:25

ωραίος!!!

δεν σας βλέπω να μου επιστάτε τη προσοχή κάπου, και αυτό μου φαίνεται καλό για το αυτοκίνητο και την αξιοπιστία του.

διαφωνεί κανείς; :-)
michalis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 01 Δεκ 2002, 14:19
Τοποθεσία: Αθήνα, γαμώτι

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 22 Απρ 2008, 13:59

Ολα εχουν τα χαζα τους. Εμενα με ταλαιπωρουν οι δισκοπλακες ας πουμε αλλα επειδη τις ταλαιπωρω κι εγω. Καλο θα ηταν να κρατήσεις τις μανησιες μεχρι τελους και οταν ερθει ωρα για αλλαγη να ψαξεις του εμποριου.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 22 Απρ 2008, 14:07

Πεσατε να με φατε για το αργο.Ποιος ειπε οτι δεν εχει δυναμη;Απλα δεν μπορεις να πας ΠΟΛΥ αργα σε "περιεργα" κοματια.Εγω δεν εχω pinin,εχει ενας φιλος και το "σπαει-σπαμε"αρκετα.Πιστευω οτι ο φιλος μας θα επρπε πρωτα να πει τι θελει να κανει με το αμαξι που θα παρει για να δουμε ποιο οχημα τον καλυπτει.Γιατι απο οτι βλεπετε τα 30αρια και το +10 θεωρουνται ακραια για το pinin ενω αλλοι τα βλεπουν μικρα.Την εχω πατησει αγοραζοντας λαθος τετρακινητο,φυσικα το εδωσα αλλα εχασα αρκετα σε χρημα αλλα το κυριοτερο με κουρασε αφανταστα το οτι δεν το κινουσα καθολου αφου δεν μπορουσα να"παιξω" οπως ηθελα.
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 22 Απρ 2008, 14:13

Το θέμα είναι οτι το +10 και τα τριαντάρια(σε μικρότερο βαθμο) περιορίζονται απο τα μπροστινα ψαλιδια οπότε ολα με αυτη την διαταξει καπου εκει σταματανε. Αν θες κανεις κατι σαν body lift μπροστα και πας και σε αλλα +++.
Προσωπικά δεν θέλω να φαω κανεναν.Ας το ξεκαθαρίσουμε γιατι καμια φορα τα γραπτα παρεξηγούνται.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Crid » 22 Απρ 2008, 15:12

Επειδη προσφατα, πουλησα το Land Rover μου(Disco Mpi)
και ξερω τι σημαινει κοντο κιβωτιο (...2 τονοι, ασθενη κινητηρα 140hp, ...ΑΛΛΑ ....με 1η κοντο αφηνες συμπλεκτη στην ανηφορα.
και αρχιζε να ερπει προς τα πανω χωρις να πατας γκαζι.)

Εεεεε, το Πινιν δεν εχει τετοιο κοντο, ουτε πλαισιο σκαλας, ουτε ακαμπτο αξονα μπροστα, ουτε πολυ υψος απο μαμα, ουτε μεγαλη αρθρωση αναρτησεων,
αλλα...
στην ασφαλτο συμπεριφορα επιβατικου,...και οχι φορτηγου
γρηγορο!!!!!!!
στο χωμα μια χαρα για αυτο που κανω τωρα (...ψαχνω να βρω ,...που πανε ολοι αυτοι οι χωματοδρομοι!!!!!!), και το κοντο του μεσα στα πλαισια της φιλοσοφιας του αυτοκινητου,..και τραβαει και σκαρφαλωνει.

Και εγω διλιτρο ψηφιζω για αγορα μεταχειρισμενου.
Άβαταρ μέλους
Crid
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 15 Απρ 2008, 19:46
Τοποθεσία: Αθηνα, Πεντελη

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 22 Απρ 2008, 15:16

Το κατι σαν σαν body lift ειναι το κατεβασμα του διαφορικου στη σωστη θεση.Η μονη λυση για να πας για αλλα(πολυ μεγαλα π.χ. 35''+) ειναι να αρχισεις το κοψε ραψε με sas,σασι κλπ.Πραγμα που δεν πιστευω οτι θα το κανει κανεις ποτε σε ενα τετοιο αυτοκινητο.
Το θεμα ειναι αν ενα pinin καλυπτει τις αναγκες του φιλου μας.Εαν ναι τοτε ειναι το τελειο οχημα οπως και καθε οχημα που αγοραζουμε συνηδειτα και αφου πρωτα εχουμε ψαξει καλα τι ζηταμε και τι μας δινει.
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό Freelander » 22 Απρ 2008, 15:28

Νομίζω οτι ο άνθρωπος είπε εξαρχης οτι ψάχνει τον αντικαταστάτη του feroza άρα δε νομιζω οτι θα πάει με το καλημέρα να βάλει 35" και +10 σήκωμα ή να εξαντλήσει τα αργά.
Ψηφίζω 2λιτρο gdi
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό michalis » 22 Απρ 2008, 15:28

Κατ' αρχάς 1000 ευχαριστώ για την προσοχή σας!!!
για να μην σας μπλέκω, λέω τα εξής:

Δεν θέλω αμάξι για πειράγματα.
Στο φερόζα μου ούτε καν σκουλαρίκια δεν έχω βάλει και το διατηρώ μαμά μετά μανίας.

Αυτό που περιμένω/θέλω απο το πινίν (ή το όποιο πινίν) είναι:
να ταξιδεύω πιο άνετα απο το φερόζα με 120-140,
να έχει περισσότερο χώρο, (να βάλω κι ένα ποδήλατο μέσα)
να είναι περισσότερο πολιτισμένο από το φερόζα (ταξίδι, θόρυβος)
να μην εχει χλιδές και πολυτέλειες - αρρωσταίνω.
να με βγάλει 5-10 χρόνια με 15000χλμ χρόνο,
να μην έχω άγχος αν θα φτάσω ή αν θα σπάσει ή αν θα με γυρίσει,
να χώνομαι όπου βρω με αξιόπιστη μετάδοση.

Μέχρι στιγμής έχω καταλάβει ότι το GDI με τα διαφορικά του που είναι ίδια με του Φερόζα (*) θα με βγάλει ασπροπρόσωπο, το ύψος είνα το ίδιο, η άνεση καλύτερη,η εξτρά του δύναμη θα καθαρίσει επίσης, από χώρους έχω μία αμφιβολία αλλά θα το δω απο κοντά και θα κρίνω.
Σοβαρές ζημιές δεν ακούω να λέτε, αλλά κι απο την άλλη το Φεροζάκι μέχρι τα 215.000 μια χαρά είναι - χτύπα ξύλο.

αυτά!!!

1000 ευχαριστώ και πάλι.
παρατηρήσεις δεκτές!

(*) δεν το εννοώ ακριβώς αυτό, καθώς στο φερόζα βάζεις 4H μόνο σταματώντας εντελώς και το βγάζεις κάνοντας και όπισθεν για να λύσουν ο πλήμνες.
Επίσης όταν εμπλέξεις το 4H κλειδώνει το διαφορικό οποτε κουρδίζει συνεχώς. Πίσω έχω κι εγώ LSD 50% οπότε ξεσκατώνει ακόμα και στο 2H από πολλά, ειδικά άμα βαριέμαι να σταματήσω για να βάλω 4Η.
michalis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 01 Δεκ 2002, 14:19
Τοποθεσία: Αθήνα, γαμώτι

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες