XChris έγραψε:Freelander έγραψε:XChris έγραψε:Πιστεύω οτι πρέπει να "θυσιάσω" στπν βωμό του SS τα όποια πιθανά προβλήματα του GDI...
Ποιά είναι τα πιθανά προβλήματα του GDI ;
Νομίζω οτι δεν αξίζει να θυσιάσεις την SS επειδή ακούστηκε κάτι, κάπου για τα δίλιτρα. Πιστέυω οτι είναι αξιόπιστα αυτοκίνητα και η SS είναι απολαυστική.
Και εγώ πιστεύω ότι το 2.0 απλά είναι άλλη φάση με το SS. Αυτός που μου το είπε ήταν αρχιμηχανικός της Mitsu, και πήγα εκεί με γνωστό του. Αμέσως μετά όταν τον ρώτησα αν έχουν κανένα Pinin για να αγοράσω, δεν μου συζήτησε παραπάνω για τα 2.0 GDI (μου είπε απλά οτι είχαν 2). Για αυτό και το έλαβα σοβαρά.
Μου μίλησε περισσότερο για συχνό καθαρισμό των μπεκ και πεταλούδας λόγω "μούργας". Δεν μιλάμε τι έπαθα όταν μου είπε για αντλίας βενζίνης στα 100.000 χλμ (1.000 ζεστα ευρώπουλα).
Οσο για το 1,8 αν θέλεις τετρακίνητο για να πηγαίνεις σε χιονοδρομικά και light διαδρομές στα βουνά καλό είναι.Αν όμως έχεις σκοπό να το ''χώνεις'' τότε θα το ταλαιπωρίσεις πολύ το τουτού,θα χρειαστείς αργά.
Και εγώ όταν άρχισα να ψάχνω για pinin έψαχνα 1,8 γιατί έχω και ένα sunny με μόνιμη τετρακίνηση και είναι άλλη φάση.Τελικά κατέληξα στο 2λιτρο ΕΥΤΗΧΩΣ γιατί τα αργά τα χρειάζομαι σχεδόν κάθε Κυριακή.
Για την αντλία βενζίνης πρώτη φορά το ακούω.Ολοι έχουμε ξεπεράσει άλλοι λίγο άλλοι πολύ τα 100000 χιλ. και δεν άκουσα από καποιον να του έχει παρουσιάσει κάτι.
Η επιλογή δική σου.