Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μετά από πνίξιμο, τί??

Μετά από πνίξιμο, τί??

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 08 Φεβ 2008, 15:49

Προχθες το βράδυ βρέθηκα με το Pinin να πλατσουρίζω ανέμελα στον Γλαύκο ποταμό.
Κάπου εκεί σ' ένα τυφλό σημείο (ε βέβαια αφού ήταν βράδυ, τυφλό θα ήταν) χάθηκε το έδαφος κάτω απ' τα πόδια μας και βούλιαξα για τα καλά σε πολύ μαλακή λάσπη.
Να μην τα πολυλογώ το αμάξι βρέθηκε όπως φαίνεται στην φωτογραφία, κολλήσαμε για τα καλά και τελικά βγήκαμε με την βοήθεια του φίλου μας του Δάκη τον οποίο και ευχαριστώ για την άμεση επέμβαση.
Βγήκαμε με εργάτη βέβαια γιατί ήταν αδύνατον να βγούμε διαφορετικά.
Το αμάξι έμεινε για περίπου 1 ώρα μέσα στο νερό, το μοτέρ το κράτησα αναμένο για να μην μπει νερό απ' την εξάτμιση.
Τα νερά μπήκαν μέσα για τα καλά και έφτασαν οριακά μέχρι το ύψος των καθισμάτων (ευτυχώς βράχηκαν μόνο λίγο στο κάτω μέρος). Με το που βγήκα έξω τα νερά σούρωσαν αμέσως από τρύπες που υπάρχουν στο δάπεδο του αυτοκινήτου αλλά όλα μέσα ήταν ΜΟΥΣΚΕΜΑ.
Μοναδικά προβλήματα (ως τώρα) ότι έμεναν αναμμένα τα λαμπάκια της 4κίνησης (αλλά τους πέρασε την επόμενη μέρα) και κάποια δυσλειτουργία στον συναγερμό.
Τί άλλο πρέπει να προσέξω μετά από ένα τέτοιο "πνίξιμο"?
Λάβετε υπ' όψιν ότι γενικά δεν είμαι άνθρωπος που θα κάτσω να το ψειρίσω. Κακός θα μου πείτε, αλλά δεν έχω τον χρόνο, ούτε την υπομονή να κάτσω να κάνω όλες τις λεπτομέρειες.
Θα ήθελα τις συμβουλές σε βασικά πράγματα που μπορεί να μου δημιουργήσουν πρόβλημα βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα. Τί πρέπει να κάνω για να τ' αποφύγω?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια.

Εικόνα
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό alpininstis » 08 Φεβ 2008, 16:33

ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να αλλάξεις παντού βαλβολίνες (σασμάν-διαφορικά) γιατί 99% έχουν πάρει νερό.
Άβαταρ μέλους
alpininstis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 05 Δεκ 2007, 15:52

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 08 Φεβ 2008, 17:05

Το έχω κατά νου. Έτσι και αλλιώς θα τις άλλαζα σε λίγο καιρό στο service των 45000χλμ (για 1η φορά).
Ωστώσο άμα είχε πάρει νερό δεν θ' άλλαζε ο θόρυβος στα διαφορικά και η αίσθηση στο σαζμάν? Δεν έχω κάποια διαφορά με πριν.
Τί άλλο να προσέξω? Τίποτα ηλεκτρολογικά? Από μοκέτες ταπετσαρίες κλπ?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 08 Φεβ 2008, 18:19

Τι εγινε ρε φιλε ? :shock: :shock:
Κατ' αρχην πρεπει να ριξεις σπρευ [PHILIPS 390DCS/2] σε ολες τις φισες-επαφες που πηραν νερο. Αν δεν το κανεις σε 3-4 μηνες θα σου δημιουργησουν προβλημα λογω διαβρωσης.
Τι να πω. Να' σαι καλα και να το χωνεις. :)
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 08 Φεβ 2008, 18:52

Άσε Βασίλη μιλάμε για φοβερό μακροβούτι!! Και να σκεφτείς ότι μέχρι 2 μέτρα πιο πίσω ο πυθμένας ήταν πολύ στέρεος. Αφού όταν με τράβαγαν προς τα πίσω με τον εργάτη ο κώλος είχε βγει έξω και η μούρη ήταν σχεδόν όλη χωμένη!!
Αυτό με το σπρευ στις φίσες θεωρείς ότι είναι απαραίτητο?
Κάτι τέτοια μου φαίνονται πολύ μπελαλίδικα και θέλω να τ' αποφύγω αν γίνεται.
Μπορεί το γλυκό νερό να προκαλέσει τέτοια διάβρωση?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 08 Φεβ 2008, 18:56

Όταν οι Σκάρτοι πάνε για μπύρες, μετά πάντα κάτι θα συμβεί. Ποτέ, μετά τίς μπύρες δέν πάνε κατ'ευθείαν στα σπίτια τους !!!! :lol: :lol: :lol:
Διονύση, πήγαινε πάρε αυτό το σπρέϊ που σου λέει και Βασίλης, και ψέκασε όλες τίς φύσες, γιατί μετά θα έχεις πρόβλημα.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 08 Φεβ 2008, 19:09

Καντο "οπως και δηποτε". Και κατι ακομη. Βγαλε τη φισα του εγκεφαλου, αν ειναι στη μηχανη, και δες μεσα τι γινεται. Αν εχει αρχισει να πρασινιζει κατ'ευθειαν πινελο και καθαρη βενζινη. Κριμα ειναι γιατι θα αρχιζει να τρελενεται.
Αντε μπας και βρεθουμε στις 17/2.
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 08 Φεβ 2008, 20:02

BILLJEEP έγραψε:Αντε μπας και βρεθουμε στις 17/2.

Ναι εννοείται ότι σας περιμένουμε!!! Όλο το team :wink:
Α ρε τί μου κάνετε με τις φίσες. Και δεν ξέρετε πως τα βαριέμαι κάτι τέτοια....
Αλήθεια που μπορεί να έχει φίσες χαμηλά? Κάτω απ' το αμάξι? Στον θάλαμο του κινητήρα?
Καλά όταν λέει ο κατασκευαστής υδάτινο κόλλημα 50cm πχ δεν εννοείται ότι όλα όσα είναι εκεί μέσα είναι προστατευμένο απ' το νερό?
Επίσης αν είχε μπει νερό σε φίσες δεν θα μου έκανε δυσλειτουργίες εκείνη τη στιγμή που είχε νερά?
Οι ενδείξεις του 4x4 πχ που είχαν τρελαθεί τρελάθηκαν γιατί η φίσα είναι πάνω στο κεντρικό διαφορικό. Όλα τ' άλλα όμως λειτουργούσαν κανονικά.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 08 Φεβ 2008, 20:09

Εισαι μεγαλη κουφαλα Pajerinho !!!! EΥΓΕ !!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 08 Φεβ 2008, 22:17

Τσεκάρισε ότι μπορείς απο ότι λένε τα παιδιά. Μπορεί να μην συμβει τιποτα στο μέλλον αλλά μπορεί και να κλάψεις πικρά. Εγώ θα πρόσθετα και ένα κοιταγματάκι στις φούσκες των μπιλιοφόρων. Αμα πάρουν νερό - και μείνει- ξέχνα τους. Νομίζω ότι το πρόβλημα είναι ο μεγάλος χρόνος που έμεινες στο νερό. Πάντως σε κατανοώ απόλυτα. Το 'παθα κι εγώ και η θέα του νερού που γεμίζει σιγά σιγά το αμάξι είναι φρίκη... :lol: :lol: :lol:
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 08 Φεβ 2008, 23:44

Μη μασας..το έχω πάθει δυο φορές. Την δευετερη καθως το έβγαζα ο κώλος επέπλεε και μέσα είχε νερό ~20 πόντους πάνω απο το κάθισμα. Κοίταξα το φίλτρο ήταν στεγνο έβαλα μπρος και έφυγα. Και όλα καλα απο το καλοκαίρι μέχρι τώρα.
Το μόνο κακό είναι οτι είχα και γω την ιδέα να αφήσω αναμένη την μηχανή έτσι μου χάλασε το ρουλεμάν του κλιματισμου. Αντέχει...
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 09 Φεβ 2008, 00:07

Να και μια φωτό..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 09 Φεβ 2008, 11:29

Γεια σου Νικόλα με τ' αμφίβιο... :)
Δεν άλλαξες ούτε βαλβολίνες? Μέσα, ταπετσαρίες και τέτοια? Δεν μύρισαν?
Τρελάθηκαν και εσένα τα λαμπάκια της 4κίνησης? Χθες μου άναψε πάλι το λαμπάκι στους μπροστά τροχούς.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 09 Φεβ 2008, 11:33

bull έγραψε: Εγώ θα πρόσθετα και ένα κοιταγματάκι στις φούσκες των μπιλιοφόρων. Αμα πάρουν νερό - και μείνει- ξέχνα τους.

Πως μπορώ να τσεκάρω αν μπήκε νερό απ' τις φούσκες?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό alpininstis » 09 Φεβ 2008, 20:27

Κ' εγω νομίζω δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Αλλαξε βαλβολίνες λύσε και τις φούσκες των μπιλιοφόρων μήπως εχουν πάρει νερό και ορμάς για πιο βαθιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από alpininstis και 09 Φεβ 2008, 20:32, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
alpininstis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 05 Δεκ 2007, 15:52

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 36 επισκέπτες

cron