Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NEW OUTLANDER

Δημοσίευσηαπό MKB » 31 Μαρ 2008, 07:40

Η άμμος κατ'αρχήν είναι το πιο δύσκολο εμπόδιο για κάθε γνήσιο 4χ4 με αργά.Από την παλιότερη εμπειρία μου,είχα από το 1977 ένα jeep renegade,αργότερα το 1990 πήρα και ένα Niva για 2ο αλλά απεδείχθει πιο σκληροτράχηλο από τον Αμερικάνο,εκείνο που θέλω να πω είναι ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι suv και επομένως δεν πρέπει να σου φαίνεται παράξενο που κόλησες.Η απόσταση που διήνησες οφειλόταν στην "φόρα" που είχες και στην κλίση της άμμου,ήταν σίγουρο ότι μόλις θα έστριβες για να βγείς δηλ.γυρνούσες πρός την ανηφόρα θα κολούσες,όπως επίσης και αν σταματούσες και δοκίμαζες να ξαναξεκινήσης.Γι'αυτό φίλε μου υπάρχουν τα αργά στα γνήσια 4χ4,τα suv είναι(όπως λένε και όλοι οι κατασκευαστές)αν διαβάσεις το βιβλίο κατασκευαστή για πολύ soft καταστάσεις(χιονάκι στην άσφαλτο ή σε πατημένο χώμα,λασπίτσα σε πατημένο χώμα και κανένα χορταράκι κοντό).Στα suv υπάρχει επίσης ο κίνδυνος σε παρατεταμένο 4χ4 να "ανάψουν" οι σιλικόνες του συστήματος που εμπλέκου την τετρακίνηση και να βγεί το σύστημα εκτός.Η μείωση της πίεσης των ελαστικών βοηθάει, αλλά όταν έχεις αργά ή η διαδρομή είναι 4-5 μέτρα άμμου.
Άβαταρ μέλους
MKB
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 13:36
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό max » 31 Μαρ 2008, 10:53

Φίλε μου ελπίζω να είναι όλα καλά. Και εγώ έχω αγοράσει το ίδιο αυτοκίνητο αλλά ακόμα δεν το έχω βάλει πουθενά. Βεβαία με εμπειρία από Grand Vitara που είχα παλαιά δεν περιμένω και πολλά από το Outlander. Τώρα τα μαμά λάστιχα είναι 100% ασφάλτινα που είναι ο μεγαλύτερος ανασταλτικός παράγοντας.
Κράτα μας ενήμερους.

Φιλικά
Μαχ
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό max » 31 Μαρ 2008, 11:01

Μια ερώτηση πριν σε αφήσει θα έπρεπε να είχε γίνει μέσα χριστουγεννιάτικο δέντρο ανάβοντας τα λαμπάκια για υπερθέρμανση της τετρακίνησης, έγινε κάτι τέτοιο?
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό asterikios » 31 Μαρ 2008, 12:23

max έγραψε:Μια ερώτηση πριν σε αφήσει θα έπρεπε να είχε γίνει μέσα χριστουγεννιάτικο δέντρο ανάβοντας τα λαμπάκια για υπερθέρμανση της τετρακίνησης, έγινε κάτι τέτοιο?


φιλε ΜΑΧ,

το μονο λαμπακι που αναψε ηταν το πορτοκαλι του κινητηρα. Ουτε αναβοσβησε η ενδειξη LOCK οπως λεει στο manual ουτε τιποτα.

Η πρωτη απαντηση της Mitsubishi ειναι οτι ο δισκος δεν καλυπτεται απο εγγυηση και η φθορα οφειλεται σε κακη χρηση.

Αντε να δουμε...
Άβαταρ μέλους
asterikios
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 30 Μαρ 2008, 15:31

Δημοσίευσηαπό max » 31 Μαρ 2008, 16:12

Ενδιαφέρων!!!

Και μια ακόμη ερώτηση. Το ASR το είχες βγάλει εκτός λειτουργίας. Γενικά ο κανόνας είναι ότι σε πολύ ολισθηρές επιφάνειες (Χιόνι, Λάσπη, Άμμος) βγάζουμε εκτός λειτουργίας το Traction Control και ESP γιατί απλά ο κινητήρας ανεβάσεις στροφές αλλά το σύστημα μπλοκάρει τους τροχούς για να μην σπινάρουν με αποτέλεσμα απλά κολλάμε.
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό asterikios » 31 Μαρ 2008, 18:12

max έγραψε:Ενδιαφέρων!!!

Και μια ακόμη ερώτηση. Το ASR το είχες βγάλει εκτός λειτουργίας. Γενικά ο κανόνας είναι ότι σε πολύ ολισθηρές επιφάνειες (Χιόνι, Λάσπη, Άμμος) βγάζουμε εκτός λειτουργίας το Traction Control και ESP γιατί απλά ο κινητήρας ανεβάσεις στροφές αλλά το σύστημα μπλοκάρει τους τροχούς για να μην σπινάρουν με αποτέλεσμα απλά κολλάμε.


Το εβγαλα και το ASR αλλα μονο οταν αρχισε να κολλαει.
Τελικα δε μου καλυπτει η εγγυηση το δισκο. Τι λετε υπαρχει τροπος να διεκδικησω κατι η να το καταπιω??? Δεν υπαρχει τροπος να αποδειξω οτι υπηρχε προβλημα απο πριν στο συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
asterikios
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 30 Μαρ 2008, 15:31

Δημοσίευσηαπό asterikios » 29 Απρ 2008, 12:26

αγαπητοι φίλοι,

επειδη διαβασα οτι και αλλος φιλος την πατησε στην αμμο και εκαψε το δισκο και καθοτι σε αλλο ποστ ζηταν τη γνωμη των κατοχων του OUTLANDER επαναφερω αυτο το ποστ με οσα εγραψα.

Σε λιγακι θα σας περασω και τη μου απαντησε η Mitsubishi Europe για το προβλημα μου.

φιλικα
Άβαταρ μέλους
asterikios
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 30 Μαρ 2008, 15:31

Δημοσίευσηαπό max » 29 Απρ 2008, 12:34

Αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρων.

Max
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό asterikios » 29 Απρ 2008, 12:36

αυτή ειναι η απάντηση της Mitsibshi Europe σχετικα με το καψιμο του δισκου στην αμμο.

We would like to thank you for writing us and for bringing your complaint to our attention. We have
completed our review of further details as provided by our importer “JASON S.A.” and by you. Through
this letter we would like to respond to your complaint and try to clarify our position.
As we are convinced about the high quality of our products, we offer one of the most comprehensive
warranty covers in the automobile industry for product defects. Thanks to our extensive warranty cover
the Mitsubishi Motors car owner is covered for product defects throughout Europe during the first 24
months without any mileage restrictions and during the remaining 12 months with a limitation of 100,000
km (whichever comes first). All details about the coverage can be found in the “Pan-European Service”
booklet in your car.
Despite this comprehensive warranty cover certain parts are exempted. These are listed in the booklet
mentioned above. Clutch discs and brake parts for example are subject to wear. Wear is depending on
a variety of influences like usage of the car (e.g. towing), climate, driving patterns (long distance versus
short distance) and so on. Clutch discs can take slip for a certain period of time but when the difference
in rpm in both discs (engine side and drive chain side) is high while the discs are being engaged then
the clutch may overheat. This seems to be what happened in the situation you have described in your
letter. The Outlander is indeed equipped with a 4WD but it is still an SUV model and cannot quit be
compared to a car like the Pajero.
The function of the 4WD mode on your car is to provide more grip in for example wet road conditions
and while driving on unpaved roads like the ones on a camping site for example. A model like the
Pajero is equipped with high/low low gear transmission and Rear Differential Lock, which enables the
vehicle to get out of situations similar to the one you were in.
Of course we can fully appreciate the negative impact of the repair costs and we regret that you have
been confronted with these while your car is quite new. On the other hand we hope that our explanation
will be of help to understand the market positioning of the Outlander (SUV class), which does give some
restrictions with regard to off-road usage. Despite your unfortunate experience we do hope that the car
will overall be to your satisfaction and will provide a lot of driving pleasure.
Yours sincerely,
M. Bakker, J. Weijden
Mitsubishi Motors Europe B.V.
After Sales Management Department
Customer Relations
Cc: V Tomovits – Jason S.A.
G Bekaan
Άβαταρ μέλους
asterikios
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 30 Μαρ 2008, 15:31

Δημοσίευσηαπό max » 29 Απρ 2008, 12:52

Την βρίσκω απολύτως λογική. Αυτό που δεν έχουμε καταλάβει αρκετοί από εμάς εδώ είναι ότι τα SUV είναι για κίνηση περιστασιακά εκτός δρόμου. Αυτό σημαίνει πατημένοι χωματόδρομοι, κίνηση σε χιονισμένο οδόστρωμα (Φυσικά με τουλάχιστον all season ελαστικά), και γενικά ένα κλικ πάνω από τα συμβατικά ΙΧ. Η άμμος γενικά είναι το πιο δύσκολο τερεν και μπορεί να κολλήσει καθαρόαιμα 4χ4 για πλάκα, επίσης έχει διάφορες τεχνικές οδήγησης ανάλογα τον τύπο της (Συνήθως ξεφουσκώνουμε και τα λάστιχα πριν μπούμε), και σίγουρα δεν είναι για SUV, πριν πολλοί πούνε το δικό μου SUV δεν θα κόλλαγε πολύ πιθανόν στις δικές σου συνθήκες να κόλλαγαν όλα τα SUV της αγοράς. Κάποτε είχα GV με κοντά και πήγαινα αέρα παντού (Στην άμμο παραλίγο να κολλήσω αρκετές φορές). Το GV όπως δεν θα έχει πότε την ραφιναρισμένη συμπεριφορά που έχει το Outlander και κάθε SUV στην άσφαλτο.

Αγοράζουμε ανάλογα με τις ανάγκες μας.
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό DoubleJeperdy » 29 Απρ 2008, 14:22

Ότι ακριβώς σου γράφουν από τη Mitsibshi Europe φίλε asterikios το γράφουν και στη σελίδα 4-28 το εγχειριδίου χρήσης. Αναμενόμενη λοιπόν πολύ δυστυχώς η άρνησή τους να σε καλύψουν.
Και το παραπάνω πόστ του φίλου max είναι πάρα πολύ σωστό.
Άβαταρ μέλους
DoubleJeperdy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 03:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό aero » 19 Ιουν 2008, 19:58

paidia geia sas mpravo gia tin enotita exo neo outlander 2 d einai xalia i ropi apo tis 1000-2000str -ti na kano arage;
Άβαταρ μέλους
aero
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 19 Ιουν 2008, 19:54

Δημοσίευσηαπό mihalis87gr » 22 Ιουν 2008, 19:38

Όντως ο diesel κινητήρας είναι ψόφιος στις χαμηλές στροφές...Με δυσκολεύει αν θέλω να πάω εκτός δρόμου με χαμηλή ταχύτητα.
Πάντως είναι καλό και σε καταστάσεις εκτός δρόμου,σε διαδρομή 2-3χλμ λάσπη φρέσκια τουλάχιστον 10 εκατοστά,με τα λάστιχα τα εργοστασιακά δεν είχα κανένα πρόβλημα, ακόμα και σε απότομη ανηφόρα ανέβηκε χωρίς να πάρω φόρα.
Βέβαια ηταν και ένας φίλος με ένα jimny μαζι για να με τραβήξει αν κολλούσα γιατί πρώτη φορά το πήγαινα σε τόση πολλή λάσπη.

Παιδιά τι προτείνετε για λάστιχα? Κατα 90% σε άσφαλτο είμαι, αλλά θέλω αν χρειαστεί να με βγάλουν ασπροπρόσωπο και σε λάσπη αν ζορίσουν τα πράγματα.
Άβαταρ μέλους
mihalis87gr
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 05 Μάιος 2008, 19:32

Δημοσίευσηαπό max » 22 Ιουν 2008, 21:13

Εγώ έχω κατάληξή με δεδομένο ότι δεν θέλω να πετάξω της 18ρες ζάντες. TOYO Open Country HT σε 235/55/18 γενικά δείχνει 70 - 30 με καλή χάραξη στο πέλμα και με χαρακτηρισμό M+S ενναλάκτικα είδα και Kumho KL51. Γενικά δεν παίζουν πολλές επιλογές ειδικά άμα θέλεις να έχεις χαρακτηριστικά M+S σε 18ρια.
Τα λάστιχα θα μπουν μετά τις καλοκαιρινές διακοπές.
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό mihalis87gr » 27 Ιουν 2008, 15:36

Ο λαστιχάς που πηγαίνω μου πρότεινε Yokohama Parada Spec-X.Είπε οτι είναι μεν 100% ασφάλτινα αλλά πάνε πάρα πολύ καλά και εκτός.Προσωπικά μετά από λίγο ψάξιμο και απ ότι άκουσα μάλλον για toyo θα πάω.Έχει κανείς εμπειρία με τα parada?
Άβαταρ μέλους
mihalis87gr
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 05 Μάιος 2008, 19:32

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 4 επισκέπτες