Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NEW OUTLANDER

Δημοσίευσηαπό DoubleJeperdy » 11 Ιαν 2008, 00:41

Αφού χαιρετίσω την παρέα του off-road portal σαν νέο μέλος ,να πω ότι και εγώ είμαι πανευτυχής κάτοχος του συγκεκριμένου Suv εδώ και 2 μήνες περίπου.Επειδή έχω διαβάσει πως πολλούς κατόχους του τους έχει προβληματίσει η κατανάλωση του,έτσι και στο δικό μου στα 4-5 πρώτα γεμίσματα έκαιγε πολύ .Σταδιακά όμως η κατανάλωση του άρχισε να πέφτει και τώρα βρίσκεται στο 11,6lt/100km σε μικτό κύκλο όμως.Εντός πόλης δεν γνωρίζω , δεν πηγαίνω συχνά στο κέντρο για να ξέρω.
Ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζω όμως είναι οι χάρτες του navi του για Ελλάδα ,ο Θεός να τους κάνει χάρτες δηλ., δεν είναι καθόλου ενημερωμένοι δείχνουν μόνο κεντρικούς δρόμους.Γνωρίζει κάποιος τι μπορώ να κάνω γιαυτό?
Άβαταρ μέλους
DoubleJeperdy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 03:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 11 Ιαν 2008, 01:07

Καλως ήρθες φίλε. Εκτός δρόμου το έχεις πάει καθόλου? Για πες εντυπώσεις.
Για τους χάρτες μάλλον δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό DoubleJeperdy » 12 Ιαν 2008, 00:44

NIKOLAS_L200 έγραψε:Καλως ήρθες φίλε. Εκτός δρόμου το έχεις πάει καθόλου? Για πες εντυπώσεις.
Για τους χάρτες μάλλον δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.

Σε ευχαριστώ NIKOLAS L200 για το καλωσόρισμα.
Για εκτός δρόμου τώρα:Σε περίπτωση που το πάρει κάποιος με το μεσαίο ή το ψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού έρχεται αντιμέτωπος με την καθαρά ασφάλτινη επιλογή της Mitsubishi σε διάσταση και ελαστικά με 225/55/18(!) ζάντες και Bridgestone Dueler Sport , τα οποία συνδιασμένα αναιρούν σε μεγάλο βαθμό τις δυνατότητες εκτός δρόμου του αυτ/του.
Πρώτη μου κίνηση λοιπόν ήταν να κατέβω στη διάσταση 215/70/16(εξοπλίζει τη βασική έκδοση ,άρα ήταν εφικτό)και με ελαστικά Cooper Diskoverer M+S.
To αυτ/το άλλαξε αμέσως!Όπου και αν του ζήτησα να με πάει , με πήγε χωρίς δισταγμό!(σε χιόνι φρέσκο εκτός δρόμου και παγωμένη άσφαλτο)
Σε λάσπη που το έβαλα πάλι μια χαρά αλλά επιφυλάσσομαι γιατί ήταν λίγη.
Μόλις γράψω κι άλλα χλμ. εκτός δρόμου θα ενημερώσω άμεσα.
Άβαταρ μέλους
DoubleJeperdy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 03:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό XenosMitsos » 16 Ιαν 2008, 22:03

geia kai xara...
duo 8emata :

1.Parelaba arxes tou etous thn ekdosh diesel (2.0l) kai anebhka me xamhles 8ermokrasies marwneia kai 3-5 phgadia xwris problhma ... neoteres empeiries syntoma!
2. Mhpws epese sthn antilhpsh sas kapoio long-term testing/ on-road review/ customer opinion/ report gia to neo outlander se opoiadhpote agglofwnh xwra (usa/kanada/uk/au klp)?
Τελευταία επεξεργασία από XenosMitsos και 22 Ιαν 2008, 17:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
XenosMitsos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 22:03

Κατανάλωση Outlander 2.0l diesel

Δημοσίευσηαπό XenosMitsos » 19 Ιαν 2008, 16:25

Δείτε αυτό SXETIKA ME THN KATANALWSH:
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... _cars.html

αλλα και αυτά:

1ο σε πωλήσεις στη Ιαπωνία:
http://www.samar.pl/__/__la/en/__ac/sec ... g-SUV.html

Αυτοκινητο υποστήριξης στο Dakkar:
http://www.newcarnet.co.uk/Mitsubishi_news.html?id=7495
Άβαταρ μέλους
XenosMitsos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 22:03

Δημοσίευσηαπό aggelosmz » 17 Φεβ 2008, 12:58

Καλημέρα, σκεφτομαι να προβώ άμεσα στην αγορά του Outlander 2.4. Τι γίνεται με το θέμα του service? Στην αντιπροσωπεία μου είπαν για αλλαγή λαδιών κάθε 10000Km και μεγάλο service κάθε 40000km. Μπορεί κάποιος με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να μας διαφωτίσει γιατί με βάση τα όσα διάβασα στο forum για 7500 και 15000 km αντιστοιχα, έχω μπερδευτεί. Επίσης μπορεί κάποιος να μας πει τι χάρτες χρησιμοποιεί το Navigator του αυτοκινήτου και αν έχει καταφέρει να περάσει κανείς Destinator? Στην αντιπροσωπεία δεν έχουν ιδέα. Τέλος ο δίλιτρος diesel αξίζει? Στα περιοδικά διαβάζω ότι μέχρι τις 2000 στροφές είναι ψόφιος. Τραβάει σε εκτός δρλομου διαδρομές με μικρές ταχύτητες και μέσα στην πόλη σε ώρες αιχμής?
Άβαταρ μέλους
aggelosmz
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 25 Ιαν 2008, 18:20
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Evolander » 05 Μαρ 2008, 09:41

Μερικά βίντεο από το Russian Outlander Club:

http://www.mitsubishiforum.com/m_209650/tm.htm
Άβαταρ μέλους
Evolander
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 13 Σεπ 2007, 12:44
Τοποθεσία: Nafpaktos

Δημοσίευσηαπό max » 07 Μαρ 2008, 21:44

Εάν και παλιός στο club επανήλθα στο 4Χ4 αγοράζοντας πρόσφατα το Outlander 2.4. Με σαφώς ποιο ασφάλτινες καταβολές καλύπτει τις οικογενειακές μου ανάγκες χωρίς να λέει όχι στο Χιόνι ή για μια Παραλία το καλοκαίρι. Στο θέμα του services μου είπαν κάθε 10.000 χλμ ή 1 χρόνο λάδια, κάθε 20.000 ή 2 χρόνια service και το μεγάλο service στα 40.000.

Φιλικά
Max
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Μαρ 2008, 22:01

Welcome back MAX ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό asterikios » 30 Μαρ 2008, 15:42

γεια σας φιλοι,

θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας την απογοητευτική μου εμπειρια.

κατοχος του outlander εδω και 1 μηνα και μετα απο 1400 χλμ το εβαλα στην αμμο. το αποτελεσμα ηταν να μεινω απο συμπλεκτη και να μη βγω ποτε.

πραγματικα ειμαι παρα πολυ απογοητευμενος διοτι το μονο oof road που ηθελα να κανω ηταν μερικα χλμ σε αμμο ωστε να κανω λιγο σερφακι.

Ακομα δεν εχω καταλαβει πως μεσα σε μολις 10 λεπτα καταφερα να θεσω εκτος λειτουργιας τον συμπλεκτη. Αυτο εγινε εχθες σαββατο και αυριο θα παει το αμαξι στο συνεργειο για να μαθουμε τι ακριβως συνεβει. Θελω να πιστευω οτι υπηρχε ειδη καποιο προβλημα με το συμπλεκτη απο τη μανα του αλλιως τα πραγματα ειναι πολυ ασχημα καθως δεν μπορει να κανει οθτε χιλιομετρο στην αμμο.

θα ηθελα την αποψη σας.
Άβαταρ μέλους
asterikios
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 30 Μαρ 2008, 15:31

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 30 Μαρ 2008, 18:28

Φίλε καλησπέρα ,

Κατα αρχάς καλοτάξιδο το νέο σου αμάξι !!
Εφόσον ήθελες να κίνησε στην άμμο - άποψή μου είναι αυτή - έπρεπε να έχεις πάρει ένα αμάξι που να έχει κοντά :wink:
Στην περιπτωσή μας τώρα :
1) Όταν μπήκες είχες κλειδώσει τετρακίνηση ?
2) Απο λάστιχα είχες της μάνας του ?
3) Έχεις προηγούμενη εμπειρία από οδήγηση σε άμμο ?? :roll: :roll:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό asterikios » 30 Μαρ 2008, 19:29

mprizolas έγραψε:Φίλε καλησπέρα ,

Κατα αρχάς καλοτάξιδο το νέο σου αμάξι !!
Εφόσον ήθελες να κίνησε στην άμμο - άποψή μου είναι αυτή - έπρεπε να έχεις πάρει ένα αμάξι που να έχει κοντά :wink:
Στην περιπτωσή μας τώρα :
1) Όταν μπήκες είχες κλειδώσει τετρακίνηση ?
2) Απο λάστιχα είχες της μάνας του ?
3) Έχεις προηγούμενη εμπειρία από οδήγηση σε άμμο ?? :roll: :roll:


καλησπερα και σε ευχαριστώ

ναι ειχα κλειδωσει τετρακίνηση, λαστιχα της μανας του που οπως μου ειχαν πει απο τη Mitsubishi ηταν 50/50, και δεν εχω ιδιαιτερη εμπειρια στην αμμο (καποιες διαδρομες με σαμουραι)

δεν νομιζω ομως οτι το ζορισα τοσο πολυ ωστε σε 200 - 300 μετρα που εκανε στην αμμο να βγει off.

ουσιαστικα κρατησα σταθερη ταχυτητα με το που μπηκα στην αμμο (με πρωτη) και στα πρωτα 150 μετρα πηγαινα κανονικα χωρις να εχω το ποδι μου στο συμπλεκτη. Προσπαθησα να το στριψω οσο πιο ανοιχτα μπορουσα χωρις να ελατωσω ιδιαιτερα ταχυτητα, εκει αρχισε να ζοριζεται και πριν τελειωσω τη στροφή σταματησε. Με ενα δυο μπρος πισω το εβγαλα απο το σημειο που κολλησε και εκει μυρισε ο συμπλεκτης. πριν προλαβω ομως να βγω από την αμμο (ειχαν μεινει το πολυ 10 μετρα) σταματησε και ο συμπλεκτης νεκροθηκε.

Τωρα αν σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα καταφερα να κανω τετοια μεγαλη ζημια στο συμπλεκτη τι να πω.

Τα φωτα σας παρακαλω.
Άβαταρ μέλους
asterikios
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 30 Μαρ 2008, 15:31

Δημοσίευσηαπό Freelander » 30 Μαρ 2008, 21:04

Η τακτική που περιέγραψες μου ακούγεται σωστή και τα λάστιχα (που δεν είναι 50-50) αν ήταν λίγο πιο ξεφούσκωτα θα ήταν καλύτερα. Είναι κάτι που κάνουμε όταν μπαίνουμε σε άμμο.
Γεγονός είναι όμως οτι ένα όχημα σαν το δικό σου τόσο βαρύ και ογκώδες χωρίς αργές σχέσεις στην άμμο είναι τζόγος.
Απότι κατάλαβα κιόλας ο συμπλέκτης πρέπει να είναι και ψιλοασθενικός αφού παρέδωσε πνεύμα στο πρώτο ζόρι. Φυσικά υπάρχουν και αρκετά είδη άμμου μερικά απο τα οποία είναι εντελώς παγίδες και δεν βγαίνει κανένα τετρακίνητο χωρίς βοήθεια.
Τελικά πώς βγήκες από εκεί φίλε μου;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 30 Μαρ 2008, 21:11

Έτσι όπως το περιγράφεις μου φαίνεται πολύ δύσκολο να μείνεις τελείως από δίσκο ... . Μπορεί να ήταν ελαττωματικός ...
Πάντως αν θές να πηγαίνεις συχνά σε αμμουδιές να βάλεις ένα καλό σετ all terain λάστιχα και όταν είναι να μπείς στην άμμο να κατεβάζεις λίγο τη πίεση .
Όπως και να έχει καλά ξεμπερδέματα με τον ακατανόμαστο και να επιμείνεις στο γεγονός του ελαττωματικού δίσκου όσο και να σου λένε ότι εφταιγες εσυ . Στη τελική δε θα τα δώσουν από τη τσέπη τους !!
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό asterikios » 30 Μαρ 2008, 21:58

Και παλι σας ευχαριστώ για την αμεση απάντηση.

Δεν περιμενω να κανει πραγματα που θα εκανε ενα τζιπ ομως στην αρχη ο τροπος που πηγαινε στην αμμο δε με ανυσηχησε ωστε να σταματησω.
Οταν κόλλησε την πρωτη φορά, στο μπρός πισω οι τροχοι, σε χαμηλες στροφες δεν κινουνταν καθολου, ουτε σπινιαραν ουτε τιποτα. Επρεπε να δωσω πολυ παραπανω γκαζι και τοτε ξεκολουσε χωρις προβλημα.
Επισης κατα τη οδηγηση στην ασφαλτο καποιες φορες οι ταχυτητες εμπεναν δισκολα (ιδιως η οπισθεν) αλλα καθοτι καινουργιο το αμαξι υπεθεσα οτι δεν πατουσα αρκετα το συμπλεκτη. Δεν πηγε το μυαλο μου οτι μπορει να υπαρχει καποιο προβλημα.

Με τραβηξαν δυο παιδια με ενα vitara και ενα land rover που ευτυχως ειχαν ερθει για να παιξουν στην αμμο πληρως εξοπλησμενοι, να ειναι καλα.

Ουσιαστηκα μονο του το βιταρα 1.6 με τραβουσε σαν να ειμαι πουπουλο. Εμεινα αφονος.

Θα επανερθω απο αυριο.
Άβαταρ μέλους
asterikios
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 30 Μαρ 2008, 15:31

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες