giorgoskoup έγραψε:Εχεις δικιο για τον Σωτηροπ/λο στην Κηφησιας.Ειναι τσαπατσουληδες.Οταν τους το πηγα για το συστημα πλυσιματος,ξεχασαν να βιδωσουν σωστα το πλαστικο καπακι του μπροστα φτερου(πανω απο την ροδα)...αυτο που μου ειπαν την επομενη μερα οταν τους το πηγα ξανα, ηταν οτι λογω φορτου εργασιας γινονται τετοια...(!)
Τρία πουλάκια κάθονταν δηλαδή...
Κλασική αντιμετώπιση από μέρους τους.
Διάβασε δύο περιστατικά δικά μου για να καταλάβεις.
1ο
Είχα πρόβλημα με στράβωμα των δίσκων. Μου λένε ότι δεν είναι τίποτα και “έρχονται” με απλό τορνίρισμα. Αποτέλεσμα χειρότερα από πριν που σημαίνει ότι δεν το έλεγξαν ποτέ. Είδα βέβαια από το forum ότι κινείται κάποιος άλλος εναντίον του Σαρακάκη για το ίδιο θέμα (μη κάλυψη από την πανευρωπαϊκή εγγύηση) με αυτοκίνητο Mitsubishi, οπότε θα το κυνηγήσω κι εγώ από εκεί.
2ο
Μου έβγαλαν τον προφυλακτήρα για κάποια δουλειά και όταν τον ξαναέβαλαν, ξέχασαν να κουμπώσουν τη λάμπα από τον αριστερό προβολέα ομίχλης. Αποτέλεσμα όταν έλεγχα ότι όλα δουλεύουν σωστά – μ’ έτρωγε - χτυπούσα με το χέρι το προβολάκι μήπως δεν έκανε καλή επαφή και είδα τη λάμπα να ξεπροβάλει από κάτω, λιώνοντας το πλαστικό της ποδιάς.
Όταν λοιπόν πήγα εκεί και το είδε, το έφτιαξε αμίλητος και στο τέλος μου λέει “εντάξει είμαστε”!
“Τι εντάξει” του λέω ... “και η τρύπα;”
“Ε καλά τώρα” μου λέει “υπάρχουν και άλλες τρύπες για αερισμό εδώ στη ποδιά”!!!!!!!!
Αυτό αντί για ένα συγνώμη.
Δεν “μάσησα” όμως και απαίτησα να αντικατασταθεί άμεσα. Θα πάω να το πάρω μέσα στη βδομάδα και θα ζητήσω από το Δεληγιάννη να μου το βάλουν όταν πάω για το επόμενο Service. Ας πληρώσω τη τοποθέτηση δεν πειράζει. Πάντως εκεί δεν το ξαναπάω.