Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Οικονομία L200

Οικονομία L200

Δημοσίευσηαπό priapos » 27 Φεβ 2007, 04:35

Θα ήθελα να ρωτήσω τους κάτοχους των L200 αν έχουν παρατηρήσει οικονομία όταν βάζουν την πίσω κίνηση. Αν και η προφανής απάντηση είναι το "μα βέβαια", εντούτοις έχω δοκιμάσει και άλλα pickup χωρίς κεντρικό διαφορικό και είδα πολύ μεγαλύτερη διαφορά. Μήπως ακόμα και ανενεργό το κεντρικό διαφορικό στο L200 τρώει λίγο από την αλυσίδα κίνησης?
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Οικονομία L200

Δημοσίευσηαπό saxovts » 27 Φεβ 2007, 15:59

αυτη την περιεργια την εχω και γω...........
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Οικονομία L200

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 28 Φεβ 2007, 16:44

Εώς ότου σας απαντήσει κάποιος με L200 να σας πω για το Pinin που έχει Super Select.
Όταν είναι πισωκίνητο το κεντρικό διαφορικό δεν εμπλέκεται πουθενά. Η κίνηση πάει κατευθείαν πίσω και πιστεύω ότι δεν τίθεται θέμα επιβάρυνσης της κατανάλωσης (εκτός βέβαια από το γεγονός ότι το αμάξι "κουβαλάει" το διαφορικό που έχει κάποιο σεβαστό βάρος). Όταν κάποιος επιλέγει την ελεύθερη 4κίνηση μειώνονται ελαφρώς οι επιδώσεις (μικρή διαφορά) και αυξάνεται λίγο η κατανάλωση. Η διαφορά στην κατανάλωση δεν είναι μεγάλη, αν και ποτέ δεν έχω κινηθεί για μεγάλο διάστημα συνεχώς με 4κίνηση για να μπορώ να σας πω σίγουρα.
Γενικά η άποψή μου είναι το ότι η 4κίνηση αυξάνει την κατανάλωση είναι κατά πολύ ένας μύθος. Υπάρχουν τόσα άλλα πράγματα, πιο σημαντικά, που επηρεάζουν την κατανάλωση (βάρος, αεροδυναμική, ρύθμιση του κινητήρα, κλιμάκωση των ταχυτήτων).
Και μη ξεχνάτε, όταν συγκρίνουμε καταναλώσεις θα πρέπει να αναφερόμαστε στις ίδιες συνθήκες κίνησης. Πχ. δεν είναι εύκολο να συγκριθεί η κατανάλωση ενός Navara με 4κίνηση και χωρίς 4κίνηση γιατί την 4κίνηση την βάζεις μόνο εκτός δρόμου που έτσι και αλλιώς η κατανάλωση θα είναι μεγάλη
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Οικονομία L200

Δημοσίευσηαπό rally-raid » 28 Φεβ 2007, 17:47

σωστος συμφωνο και εγω με τα παραπανω.
nissan navara rally-raid
Άβαταρ μέλους
rally-raid
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 12 Σεπ 2005, 19:12
Τοποθεσία: ΑΓΡΙΝΙΟ

Οικονομία L200

Δημοσίευσηαπό priapos » 01 Μαρ 2007, 02:13

Δεν νομίζω να μην εμπλέκεται καθόλου το κεντρικο διαφορικό στη πίσω κίνηση.Άλλωστε, το επικυκλικό διαφορικό έτσι είναι η αρχή λειτουργίας του. Απλά, κάνε το πείραμα ακουμπησέ το να δεις αν τροχάζει όταν έχεις την πίσω κίνηση και πεσε και εμας.
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Οικονομία L200

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 01 Μαρ 2007, 23:41

Κοίτα τα σχήματα σε αυτό το site και θα δεις ότι στο 2Η το διαφορικό δεν εμπλέκεται πρακτικά καθόλου. Η κίνηση πάει κατευθείαν στον πίσω άξονα.
http://www.autoreview.ru/first_m/num199 ... _id=104297
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό priapos » 05 Μαρ 2007, 03:13

Des to kalytera, ta kentrika dyo granazia pou emplekontai?Ston aksona?Oxi!Yparxei endiameso granazi pou pane panw, alliws ayto troxazei eley8era.
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 05 Μαρ 2007, 11:26

Ναι ok, σε κάθε περίπτωση πάντως δεν κόβει δύναμη, ούτε αυξάνει κατανάλωση (τουλάχιστον όχι σε βαθμό που ν' αξίζει να το συζητάμε). Σκέψου ότι όταν εμπλέκεις την ελεύθερη 4κίνηση (όπου μπαίνουν σε κίνηση όλα τα γρανάζια του κεντρικού διαφορικού, ο μπροστά άξονας, το μπροστά διαφορικό και τα μπροστά ημιαξόνια) η διαφορά σε απόδοση και κατανάλωση είναι μικρή σε σχέση με το 2Η. Πόσο μπορεί επομένως να κόψει ένα γρανάζι που παρεμβάλλεται στο 2Η?? Άσε που αν δεν κάνω λάθος όλα έτσι είναι (εκτός από όσα είναι μόνο πισωκίνητα όπου ο άξονας ξεκινάει από το κιβώτιο και πάει μονοκόμματα στο πίσω διαφορικό)
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό priapos » 07 Μαρ 2007, 04:51

Σωστός.Πως θα σου φαινόταν αν βγάζαν όχημα με ένα και μόνο διαφορικό στο κέντρο, που θα έχει 4 ημιαξόνια (ένα για κάθε τροχό)?Τέτοιο όχημα υπήρχε στο Β παγκόσμιο, ολλανδικής κατασκευής!Και από δυνατότητες κίνησης άστο...
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Δημοσίευσηαπό ALOY » 10 Μαρ 2007, 15:36

ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΤΖΕΡΟ??? ΛΥΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΝΑΒΑΡΑ... ΔΥΣΤΗΧΩΣ.ΑΦΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΘΦΑΙΝΤΕΡ.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό bull » 11 Μαρ 2007, 00:11

ALOY έγραψε:ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΤΖΕΡΟ??? ΛΥΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΝΑΒΑΡΑ... ΔΥΣΤΗΧΩΣ.ΑΦΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΘΦΑΙΝΤΕΡ.


Νομιζω ότι εκεί πρέπει να σταματούν οι ομοιότητες... στα φανάρια :) :) :)
Αλλά προς τι η λύπη? Λες να μην το αγοράσει ο κόσμος επειδή μοιάζει με Navara?
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 12 Μαρ 2007, 00:30

Η ΛΥΠΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΟΙ ΕΤΕΡΙΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ.. ΚΑΤΙ ΝΕΟ.
ΩΣΤΟΣΟ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΠΟΙΑ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ. ΚΡΙΜΑ.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό priapos » 27 Μαρ 2007, 01:11

Γιατί το νέο dmax δεν είναι στα φανάρια πιστή αντιγραφή του chevrolet avalance?Μήπως δεν επενδύουν πια οι κατασκευάστές λεφτά στο design των 4Χ4 και ειδικότερα στα πικαπ?...
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 27 Μαρ 2007, 22:42

Γνωριζει κανεις αν το Νέο L200 στη φουλ έκδοση με το αντισπιν,όταν απενεργοποιεις το αντισπιν σε ταχυτητες περιπου μεχρι 10 χλμ/ώρα το πισω διαφορικο γίνεται μπλοκέ 100%? Μου το ειπε καποιος φιλος, ρωτησα σε αντιπροσωπεια αλλα απο οτι καταλαβα δεν ηταν σχετικοι. αληθευει?
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό priapos » 28 Μαρ 2007, 00:51

Όχι δεν γίνεται.Μπορείς όμως να το βάλεις έξτρα (λέγεται "πίσω διαφορικό RDL").Αλλά τι να το κάνεις, το αντισπίν κάνει καλύτερη δουλειά σαν να έχεις μπλοκέ μπρος πίσω.Εκτός και αν το θέλεις για παιχνίδια..
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες