ALOY έγραψε: ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΗΣ ΝΙΣΣΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΟΙΣΤΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑ ΚΑΛΑ ΛΕΤΕ Η ΝΙΣΣΑΝ ΝΑ ΕΒΓΑΖΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΒΑΣΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ 4Χ4 ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΤΕΡΑΣ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ Η ΔΥΟ ΑΧΡΗΣΤΟ? ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΛΕΤΕ???
ΔΕΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΝΙΣΣΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΛΕΤΕ ΝΑ ΘΕΛΕΙ Η ΝΙΣΣΑΝ ΝΑ ΔΥΣΦΗΜΗΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ?? ΟΠΟΙΟΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΣΧΕΤΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΙΡΑΞΑΜΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΔΥΟΜΙΣΑΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΤΟΝ ΠΕΤΑΞΑΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΝΑΒΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ Ε??
Οχι φίλε ALOY, σίγουρα η NISSAN δεν έχει κάνει επιπόλαιες κινήσεις. Όσοι δουλεύουν σε πολυεθνικές εταιρείες (όπως εγώ) ξέρουν ότι το marketing παίζει τον κυριότερο λόγο στην λήψη μιας απόφασης "πως θα είναι το Χ νέο μοντέλλο μας". Έβγαλαν το Ναβάρα στοχεύοντας σε κάποιο συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό -αυτό στο οποίο οι επιδόσεις on road έχουν την μεγαλύτερη σημασία (γκάζια δηλαδη -πράγμα ωραίο, ας μην κρυβόμαστε...). Οι άλλοι στόχευσαν σε κάποιους άλλους πχ. η Τοyota το έκανε πιο εκτός δρόμου - μεγάλο ύψος κλπ, και πάει λέγοντας. Το να πιστεύει κανείς ότι μια εταιρεία εχει πολύ μεγαλύτερο επιπεδο τεχνογνωσίας από τις άλλες γιατί έβγαλε απο 2.5 λιτρα 200 άλογα είναι τουλάχιστον αφελές. Δεν ειναι δα και τόσο τρομερό. Απλώς ήταν η επιλογή της να κάνει το Ναβάρα πιο "κουρσάτο" και τελικά οι πωλήσεις φαινεται να την δικαιώνουν.
Τώρα όσον αφορά τα προβλήματα που ακούγεται ότι εχουν το πράγμα δεν είναι τοσο απλό. Εξηγούμαι:
1. Το παίρνει το Ναβάρα ο Μήτσουλας με το ταγάρι κι αρχιζει και το σκίζει ανελέητα επειδη την βρίσκει με το γκάζι. Πως είπατε ? Λάδια κλπ? Τι ειν' τουτ'? Καταλαβαινετε ότι στην περίπτωση ινδιάνου ιδιοκτήτη η Νισσαν δεν φταίει...
2. Για να πει κανείς ότι το τάδε μοντέλο έχει πρόβλημα δεν αρκεί η προσωπική του εμπειρία ή των φίλων του. Υπάρχει το περίφημο στατιστικό δειγμα που ειναι μάλλον μεγάλο... Από την άλλη
3. Η τεχνογνωσία κλπ δεν σημαινει ότι δεν μπορει να βγει ένα αμαξι στην αγορα χωρις πρόβλημα. Παράδειγμα η Οπελ που στον πρωτο 1.4 Ecotec είχε βάλει -αγνωστο γιατί- έναν πλαστικό τεντωτήρα στον ιμάντα του εκκεντοφόρου με αποτέλεσμα μετα απο κάποιες χιλιάδες χλμ. και απο την ζέστη κλπ να σπάει και να γίνεται του κουτρούλη ο γάμος. Δεν ξέραν να φτιάχνουν αυτοκίνητα? οχι βέβαια...
Θέλω να πω - για καταλάβουν μερικοί που το έχουν δεί οπαδικά το πράγμα- ότι το Ναβάρα μπορει να είναι μια χαρά απο προβλήματα κι απλώς επειδη ακούσαμε φήμες απο κανα δυο γνωστούς εμείς το γενικευσαμε. Όπως επίσης ότι μπορεί όντως να υπάρχει μιά κατασκευαστική αβλεψία και το αμάξι να βγάζει προβλήματα ή να φταίνε οι ινδιάνοι οδηγοί.
Τελικά τι γίνεται? Όλα καλά είναι. Ας κοιτάξει κανείς τι του αρέσει οπτικά και για πια χρήση το αγοραζει (φορτία, off roading, άσφαλτο) κι ας βάλει το χέρι στη τσέπη