Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αναβάθμηση Pinin

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 02 Ιουν 2007, 12:08

Αυτό με τα καλωδιάκια δεν το ξέρω (φτου σου.... και έλεγε ένας καφές στην παραλία του Ξυλοκάστρου :D ).
Το service manual το έχεις? Κοίταξες εκεί?
Αν δεν το έχεις κατέβασέ το από τους φίλους μας τους Ρώσους (στα Αγγλικά είναι, μην τρομάζεις):
http://www.pajero4x4.ru/junior/ (κλικ στο pinin.rar.zip)
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 02 Ιουν 2007, 19:14

Pajerinho έγραψε:Αυτό με τα καλωδιάκια δεν το ξέρω (φτου σου.... και έλεγε ένας καφές στην παραλία του Ξυλοκάστρου :D ).
Το service manual το έχεις? Κοίταξες εκεί?
Αν δεν το έχεις κατέβασέ το από τους φίλους μας τους Ρώσους (στα Αγγλικά είναι, μην τρομάζεις):
http://www.pajero4x4.ru/junior/ (κλικ στο pinin.rar.zip)


ΕΧΩ ΤΟ ORIGINAL CD ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΛΥΕΙ,ΑΠΛΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ,ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ/ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ !!!
ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΛΑΣΤΙΧΑ 90/10 (205/70/16) !!!
ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ.
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 03 Ιουν 2007, 09:30

JRMOBILE έγραψε:
NIKOLAS_L200 έγραψε:Μια ακόμη άποψη της πίσω προσθήκης. Όταν βρώ χρόνο θα πρέπει να κάνω μια τρύπα στο κέντρο για να μπει το λάστιχο που υπήρχε και κακός θεώρησα περιττό.


ΝΙΚΟLAS_L200,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΨΗΛΩΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΙΘΥΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΣΙΚΙΑ ΛΟΓΩ ΚΟΝΤΟΥ ΜΕΤΑΞΩΝΙΟΥ (ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΒΟΛΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΣΕ ΑΞΟΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ !!!). ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ.ΕΧΕ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΑΠΟΚΤΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ...ΕΝ ΚΑΙΡΟ !!!
ΚΑΙ ΝΑΙ...ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ !!!
ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ, ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΣΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ(ΔΥΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ) ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ. Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΛΑΣΤΙΧΕΝΙΟ ΣΩΛΗΝΑ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ(ΕΧΩ ΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΜΠΛΜΠΛΙΚΙ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ ΚΑΛΩΔΙΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΜΑΣ). ΑΥΤΟ ΥΠΟΤΕΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΙΟ ΚΡΥΟ ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΔΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΕ ΤΟ ΓΚΑΤΖΕΤ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΟΠΟΤΕ ΖΗΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΥΣΙΜΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΡΥΘΜΙΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΘΕΣΗ.

Μήν τυχόν και το βάλεις!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil:
Εκτός του ότι δεν κάνει τίποτα ουσιαστικό (εκτός του να σου εκτοξεύσει την κατανάλωση), θα κάνεις καιρό να στρώσεις το ρελαντί σου που θα ξερυθμιστεί από τον εγκέφαλο. Είμαι παθών της γκατζετιάς (πρίν από 2 χρόνια το ανακάλυψα) και είχα γράψει σχετικά στο φόρουμ..... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 03 Ιουν 2007, 21:56

Πόσες μέρες έλειψα?!! Λοιπόν...
Με την Atlas Team έχω μιλήσει και αυτό που φέρνουν δεν δίνει ύψος στο αυτοκίνητο.
Με τα καλώδια δεν ξέρω αλλα παλιότερα είχα διαβάσει για μια πατέντα με ίδια αποτελέσματα αλλα οι οποία εφαρμόζεται στον αισθητήρα λ. Πάρε ένα πολύμετρο και δες πως "παίζουν" οι τάσεις στα καλώδια. Πιθανών αυτα της θερμοκρασίας να έχουν τη μικρότερη διακύμανση ή την πιο αργη. Παρατήρησε τα και βλέπουμε.
Με το ψήλωμα και την ποδιά μπούρδες.. Έγω με 5,5 πόντους πίσω δεν ακούω τίποτα.Οχι όμως πτι δεν έχουν βάση αυτα που λένε.
Την πίσω μπάρα την έχω φτιάξει και βάλει μόνος μου.Σε επόμενη φάση οι μπάρα του διαφορικού θα μειωθεί κατα δυο πόντους και θα ενισχυθεί όπως και η πίσω μπάρα μαζί με την ποδιά. Θέλω πραγματικά να μην σπαει!!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 04 Ιουν 2007, 16:56

tasos953 έγραψε:
JRMOBILE έγραψε:
NIKOLAS_L200 έγραψε:Μια ακόμη άποψη της πίσω προσθήκης. Όταν βρώ χρόνο θα πρέπει να κάνω μια τρύπα στο κέντρο για να μπει το λάστιχο που υπήρχε και κακός θεώρησα περιττό.


ΝΙΚΟLAS_L200,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΨΗΛΩΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΙΘΥΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΣΙΚΙΑ ΛΟΓΩ ΚΟΝΤΟΥ ΜΕΤΑΞΩΝΙΟΥ (ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΒΟΛΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΣΕ ΑΞΟΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ !!!). ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ.ΕΧΕ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΑΠΟΚΤΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ...ΕΝ ΚΑΙΡΟ !!!
ΚΑΙ ΝΑΙ...ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ !!!
ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ, ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΣΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ(ΔΥΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ) ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ. Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΛΑΣΤΙΧΕΝΙΟ ΣΩΛΗΝΑ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ(ΕΧΩ ΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΜΠΛΜΠΛΙΚΙ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ ΚΑΛΩΔΙΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΜΑΣ). ΑΥΤΟ ΥΠΟΤΕΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΙΟ ΚΡΥΟ ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΔΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΕ ΤΟ ΓΚΑΤΖΕΤ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΟΠΟΤΕ ΖΗΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΥΣΙΜΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΡΥΘΜΙΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΘΕΣΗ.

Μήν τυχόν και το βάλεις!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil:
Εκτός του ότι δεν κάνει τίποτα ουσιαστικό (εκτός του να σου εκτοξεύσει την κατανάλωση), θα κάνεις καιρό να στρώσεις το ρελαντί σου που θα ξερυθμιστεί από τον εγκέφαλο. Είμαι παθών της γκατζετιάς (πρίν από 2 χρόνια το ανακάλυψα) και είχα γράψει σχετικά στο φόρουμ..... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:


ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ !!!
ΝΑ 'ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ !!!
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 04 Ιουν 2007, 19:37

Νικόλα, να σε ρωτήσω κάτι?
Οι 5,5 πόντοι που έχεις πάρει πίσω είναι πραγματικοί 5,5?
'Η μπορεί να ήταν λίγο καθισμένο το αμάξι πριν και να είναι λιγότερο το καθαρό ψήλωμα?
Σε ρωτάω γιατί 5,5 πόντοι για το 3θυρο συνεπάγεται μεγάλη αλλαγή στη γωνία του άξονα. Δε θα έκανε λίγο θόρυβο?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 05 Ιουν 2007, 00:26

Όχι. Έχω ήδη εκφράση την δυσπιστία μου σε σχέση με όσα λέγονται με τους αποστάτες και την συμπίεση των ελατηρίων. Πλέον και απο προσωπική εμπειρία δεν διαπιστώνω κατι τέτοιο οπότε πιστεύω οτι είναι ενας απλος μύθος. Οι αποστάτες μου είναι 5,5 πόντους και το ύψος που έχω πάρει 5,5 πόντους, μετρημένο.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 05 Ιουν 2007, 00:34

Χμμμ.... μάλλον δεν εξήγησα καλά αυτό που ήθελα να πω.
Οι πίσω αποστάτες σου έδωσαν 5,5cm σε σχέση με το πως ήταν το αμάξι πριν τους βάλεις.
Το πως ήταν όμως το αμάξι πριν τους βάλεις, με το πως ήταν όταν βγήκε απ' την αντιπροσωπία δεν είναι απαραίτητα το ίδιο.
Αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές, σαν την πίσω του Pinin, έχουν την τάση με τα χρόνια και τα χλμ. να μαλακώνουν και να κάθονται λίγο.
Ρώταγα λοιπόν εάν έχεις πάρει 5,5cm σε σχέση με ένα καινούργιο Pinin της κόλας ή κάτι λιγότερο από 5,5.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 11 Ιουν 2007, 13:08

Έλειπα για λίγο.
Δεν ξέρω αν συμβαίνει κάτι τέτοιο αλλα μπορούμε να το μάθουμε. Μέτρα την απόσταση του φτερού σου απο το έδαφος και πες μου για να τα συγκρίνουμε.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 12 Ιουν 2007, 12:01

NIKOLAS_L200 έγραψε:Έλειπα για λίγο.
Δεν ξέρω αν συμβαίνει κάτι τέτοιο αλλα μπορούμε να το μάθουμε. Μέτρα την απόσταση του φτερού σου απο το έδαφος και πες μου για να τα συγκρίνουμε.

48cm είναι από το φτερό μέχρι το κέντρο του τροχού (για πίσω μιλάω πάντα). Με τα μαμά λάστιχα που έχω, είναι δηλαδή κάπου στα 82cm από το έδαφος.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 20 Ιουν 2007, 20:18

Με έστειλες τώρα! Το δικό μου απέχει 50 εκατοστα απο κέντρο του τροχού (στο κεντρο του σήματος). Το σίγουρο είναι οτι πήρα 5,5 πόντους αφου το έχω μετρήσει. Ας μας πει κάποιος με τρίθυρο γιατί καππου εκεί είναι το λάθος.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 21 Ιουν 2007, 18:28

Pajerinho έγραψε:
NIKOLAS_L200 έγραψε:Έλειπα για λίγο.
Δεν ξέρω αν συμβαίνει κάτι τέτοιο αλλα μπορούμε να το μάθουμε. Μέτρα την απόσταση του φτερού σου απο το έδαφος και πες μου για να τα συγκρίνουμε.

48cm είναι από το φτερό μέχρι το κέντρο του τροχού (για πίσω μιλάω πάντα). Με τα μαμά λάστιχα που έχω, είναι δηλαδή κάπου στα 82cm από το έδαφος.

Άκυρη η 1η μέτρηση (μάλλον πάταγε στραβά το αμάξι).
46cm είναι η σωστή απόσταση. Από το κέντρο του σήματος στη ζάντα μέχρι το φτερό.
Mπορεί πράγματι να υπάρχει και κάποια μικρή διαφορά από 3θυρο σε 5θυρο.
Πάντως φίλος Ιταλός που έχει βάλει το σετάκι της RTeam σε 3θυρο είναι στα 52cm.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 22 Ιουν 2007, 02:10

Η Rteam που εχει έδρα? Ενα φιλαράκι θα παει για σπουδες κάπου κοντά στην Ανκονα και κατα τα Χριστούγεννα μπορει να παω μια βολτα. Αν μπορείς ρώτα τα παλικάρια που μπορω να βρω προιόντα για το πινιν.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 22 Ιουν 2007, 02:23

Μιας και το θυμήθηκα κάπου κάποιος ειχε γράψει για μια εταιρία που φτιάχνει γρανάζια. Ας μου το θυμήσει παρακαλώ.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 22 Ιουν 2007, 19:53

NIKOLAS_L200 έγραψε:Η Rteam που εχει έδρα? Ενα φιλαράκι θα παει για σπουδες κάπου κοντά στην Ανκονα και κατα τα Χριστούγεννα μπορει να παω μια βολτα. Αν μπορείς ρώτα τα παλικάρια που μπορω να βρω προιόντα για το πινιν.

http://www.rteam.it/html/info.htm
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες