Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αναβάθμηση Pinin

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 31 Μάιος 2007, 23:36

Και αλλη μια απο κατω οψη...
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 01 Ιουν 2007, 14:14

Panjerinho μιας που μιλαμε για ψηλωματα νομιζω πως σε πετυχα σε καποιο ιταλικο φορουμ και τα ελεγες με τους εκει πινιναδες,αν δεν ειμαι λαθος,δεν τους ρωτας αν εκει υπαρχει καμια ετοιμη λυση για ψηλωμα,μπας και βρουμε καμια ακρη απο εκει? Απο φωτο που εχω δει εχουν κανει καποιες καλες κινησεις.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 01 Ιουν 2007, 17:11

ST-pinin έγραψε:Αμην...

Αυτή είναι εργοστασιακή ποδιά του Hammer!!?
Δε μου γεμίζει καθόλου το μάτι. Έτσι και φάει καμία καλή από πέτρα θα γυρίσει κουλούρα προς τα πάνω και θα την φάει και το transfer.
Η δική μου είναι πολύ πιο ανθεκτική 8)
Μόνο που μου την προχώρησε αρκετά προς τα πίσω και βρίσκω πιο εύκολα σε αναχώματα. Μάλλον θα πάω να την πετσοκόψω λίγο :D
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 01 Ιουν 2007, 17:13

ST-pinin έγραψε:Panjerinho μιας που μιλαμε για ψηλωματα νομιζω πως σε πετυχα σε καποιο ιταλικο φορουμ και τα ελεγες με τους εκει πινιναδες,αν δεν ειμαι λαθος,δεν τους ρωτας αν εκει υπαρχει καμια ετοιμη λυση για ψηλωμα,μπας και βρουμε καμια ακρη απο εκει? Απο φωτο που εχω δει εχουν κανει καποιες καλες κινησεις.

Κόβει το μάτι σου :D
Κάπου τα έχω γράψει εδώ παλιότερα. Κάτσε να τα βρω........
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 01 Ιουν 2007, 17:21

Νάτο...
Από Ιταλικό forum που παρακολουθώ έβαλε φίλος σε 3θυρο Pinin Dobinson ελατήρια και Kayaba αμορτισέρ. +4cm ύψος και δηλώνει πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα. Του στοίχισε 900euro με Ιταλικές τιμές που μάλλον είναι λίγο πιο πάνω από τις δικές μας. Να λοιπόν άλλη μια λύση
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 01 Ιουν 2007, 17:51

Αυτή είναι όλα τα λεφτά απ' ότι λένε οι Ιταλοί!!
Πανάκριβο όμως :cry:

Α..... btw σε ένα ιταλικό forum που παρακολουθώ που και που γράφουν κάποιοι εντυπώσεις από αλλαγή ανάρτησης απ' την Rteam ( www.rteam.it ). Αλλάζουν αμορτισέρ και ελατήρια, φεύγει το γόνατο μπροστά, το αμάξι παίρνει 4 πόντους μπόι και η συμπεριφορά είναι αγωνιστική!! Η ανάρτηση είναι η ίδια (ελάχιστα πιο μαλακή) από αυτή που βάζουν στ' αγωνιστικά της Rteam ( http://www.rteam.it/html/auto/10-Pajeropinin1.htm ). Το αμάξι λέει γίνεται σκληρό σαν βράχος. Κουράζει λίγο στις λακκούβες αλλά από συμπεριφορά σε άσφαλτο και χώμα δεν παίζεται.
Αχ..... τι μας κάνουν αυτοί οι Ιταλοί
Βέβαια στοιχίζει και 1800ευρωπουλάκια


Δείτε εδώ photos απ' το Pinin του φίλου Alberto που φοράει αυτήν την ανάρτηση:
http://foto.fuoristrada.it/Mitsubishi/bih
http://foto.fuoristrada.it/Mitsubishi/big
http://foto.fuoristrada.it/Mitsubishi/bif
http://foto.fuoristrada.it/Mitsubishi/bid
http://foto.fuoristrada.it/Mitsubishi/awi (δίπλα σε ένα εργοστασιακό)
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 01 Ιουν 2007, 18:27

Μια ακόμη άποψη της πίσω προσθήκης. Όταν βρώ χρόνο θα πρέπει να κάνω μια τρύπα στο κέντρο για να μπει το λάστιχο που υπήρχε και κακός θεώρησα περιττό.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 01 Ιουν 2007, 18:34

Και δυο φωτό απο την ποδιά που έφτιαξα εγώ. Ίσως να μην είναι οτι καλύτερο αισθητικά αλλα είναι πρακτική και δυνατή.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 01 Ιουν 2007, 19:50

Με την πίσω δοκό το αγόρασες το αμάξι ή την έβαλες εσύ?
Φαντάζομαι να ξέρεις ότι κανονικά δεν υπάρχει.
Ωραία η 2η photo. Μου δίνει και ευκαιρία να ρωτήσω και κάποιες απορείες.
Έκει που μου έβαλαν την ποδιά μου είπαν ότι δεν μπορεί να πιάσει στη δοκό που στηρίζει το transfer γιατί αυτό στηρίζεται στο αμάξωμα με σινεμπλόκ και μετά θα κάνει θόρυβο. :?
Έχεις παρατηρήσει κάτι τέτοιο ή μου έλεγαν μαλ@&^#%ιες?
btw σινεμπλόκ στη στήριξη της εγκάρσιας δοκού με το αμάξωμα, σινεμπλόκ στη στήριξη του transfer με την εγκάρσια δοκό. Μήπως το παραέκαναν στη Mitsu? Ποιος ο λόγος για όλα αυτά?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 01 Ιουν 2007, 21:39

Panjernho η ποδια του Hummer παιζει το ρολο της γλίστρας με το τροπο που είναι φτιαγμενη,εχει την ελαστικότητα για να μην παραμορφώνετε και να επιστρεφει στην αρχικη της θεση, βέβαια αν χτυπήσει σε κατι πολύ σκληρό πιθανον να φτάσει να ακουμπήσει το transfer αλλα δεν νομιζω να του προκαλεσει αυτό καποια ζημια γιατι όπως και στο πινιν το transfer είναι πανω σε σινεμπλοκ και εχει και αυτό καποιες ανοχες.Παντως από το να είναι τελείως γυμνο είναι καλύτερα ετσι. Οσο για την δικια σου ποδια μαλλον σου ειπαν μαλ#$%#..ιες γιατι η δοκος στο πινιν δεν εχει σινεμπλοκ αλλα ελαστικες βασεις οι οποιες από ότι τις εχω δοκιμασει δεν εχουν μπόσικα για να κινηθεί η δοκος, άλλωστε σε καποια φωτο του Alberto φαίνεται ότι αυτος εχει βαλει τετοια ποδια.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 01 Ιουν 2007, 23:46

ST-pinin έγραψε: Οσο για την δικια σου ποδια μαλλον σου ειπαν μαλ#$%#..ιες γιατι η δοκος στο πινιν δεν εχει σινεμπλοκ αλλα ελαστικες βασεις οι οποιες από ότι τις εχω δοκιμασει δεν εχουν μπόσικα για να κινηθεί η δοκος, άλλωστε σε καποια φωτο του Alberto φαίνεται ότι αυτος εχει βαλει τετοια ποδια.

Βασικά τις ελαστικές βάσεις εννοούσα και εγώ.
Έχω την εντύπωση πάντως ότι δίνουν κάποια μικρή ελαστικότητα στη δοκό.
Anyway, πολλοί στηρίζουν την ποδιά στη γέφυρα και δεν έχω ακούσει να παραπονιέται κανένας για θορύβους.
Μιας και αναφέρθηκες στην ποδιά του Alberto, είναι και αυτή τοποθετημένη στην Rteam Ιταλίας (όπως και η ανάρτηση). Είναι μονοκόμματη από μπροστά μέχρι το tranfer και είναι από fiberglass :shock: για μέγιστη αντοχή στο μικρότερο δυνατό βάρος.
Είναι μπροστά οι άνθρωποι.
Του στοίχισε βέβαια 500euro.
Α, είναι η ίδια που φοράνε τα αγωνιστικά Pinin στην Ιταλία.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 02 Ιουν 2007, 11:11

Pajerinho έγραψε:Αυτή είναι όλα τα λεφτά απ' ότι λένε οι Ιταλοί!!
Πανάκριβο όμως :cry:

Α..... btw σε ένα ιταλικό forum που παρακολουθώ που και που γράφουν κάποιοι εντυπώσεις από αλλαγή ανάρτησης απ' την Rteam ( www.rteam.it ). Αλλάζουν αμορτισέρ και ελατήρια, φεύγει το γόνατο μπροστά, το αμάξι παίρνει 4 πόντους μπόι και η συμπεριφορά είναι αγωνιστική!! Η ανάρτηση είναι η ίδια (ελάχιστα πιο μαλακή) από αυτή που βάζουν στ' αγωνιστικά της Rteam ( http://www.rteam.it/html/auto/10-Pajeropinin1.htm ). Το αμάξι λέει γίνεται σκληρό σαν βράχος. Κουράζει λίγο στις λακκούβες αλλά από συμπεριφορά σε άσφαλτο και χώμα δεν παίζεται.
Αχ..... τι μας κάνουν αυτοί οι Ιταλοί
Βέβαια στοιχίζει και 1800ευρωπουλάκια


Δείτε εδώ photos απ' το Pinin του φίλου Alberto που φοράει αυτήν την ανάρτηση:
http://foto.fuoristrada.it/Mitsubishi/bih
http://foto.fuoristrada.it/Mitsubishi/big
http://foto.fuoristrada.it/Mitsubishi/bif
http://foto.fuoristrada.it/Mitsubishi/bid
http://foto.fuoristrada.it/Mitsubishi/awi (δίπλα σε ένα εργοστασιακό)


ΚΑΙ Η ATLAS TEAM ΦΕΡΝΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΡΙΝΙΝ ΜΑΣ ΚΟΜΠΛΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ... ΚΑΤΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ !!!)Η' ΜΕ ΟΠΟΙΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕ 1500 ΕΥΡΩ ΣΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ http://www.atlasteam.gr/ !!!

ΑΑΑ... ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ, ΤΙ ΧΩΜΑΤΙΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΡΙΝΙΝ ΣΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ SITE ? ΜΟΛΙΣ ΜΟΥ ΕΦΕΡΕ Ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ 4 ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΣΙΔΕΡΕΝΙΕΣ ΖΑΝΤΕΣ (ΜΑΜΑ) ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΧΩΜΑΤΙΝΑ ΟΧΙ 50/50
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 02 Ιουν 2007, 11:42

NIKOLAS_L200 έγραψε:Μια ακόμη άποψη της πίσω προσθήκης. Όταν βρώ χρόνο θα πρέπει να κάνω μια τρύπα στο κέντρο για να μπει το λάστιχο που υπήρχε και κακός θεώρησα περιττό.


ΝΙΚΟLAS_L200,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΨΗΛΩΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΙΘΥΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΣΙΚΙΑ ΛΟΓΩ ΚΟΝΤΟΥ ΜΕΤΑΞΩΝΙΟΥ (ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΒΟΛΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΣΕ ΑΞΟΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ !!!). ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ.ΕΧΕ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΑΠΟΚΤΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ...ΕΝ ΚΑΙΡΟ !!!
ΚΑΙ ΝΑΙ...ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ !!!
ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ, ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΣΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ(ΔΥΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ) ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ. Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΛΑΣΤΙΧΕΝΙΟ ΣΩΛΗΝΑ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ(ΕΧΩ ΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΜΠΛΜΠΛΙΚΙ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ ΚΑΛΩΔΙΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΜΑΣ). ΑΥΤΟ ΥΠΟΤΕΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΙΟ ΚΡΥΟ ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΔΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΕ ΤΟ ΓΚΑΤΖΕΤ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΟΠΟΤΕ ΖΗΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΥΣΙΜΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΡΥΘΜΙΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΘΕΣΗ.
Τελευταία επεξεργασία από JRMOBILE και 02 Ιουν 2007, 11:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 02 Ιουν 2007, 11:43

ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΒΡΕΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ... ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ !!!
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 02 Ιουν 2007, 12:01

JRMOBILE έγραψε:ΚΑΙ Η ATLAS TEAM ΦΕΡΝΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΡΙΝΙΝ ΜΑΣ ΚΟΜΠΛΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ... ΚΑΤΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ !!!)Η' ΜΕ ΟΠΟΙΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕ 1500 ΕΥΡΩ ΣΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ http://www.atlasteam.gr/ !!!

ΑΑΑ... ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ, ΤΙ ΧΩΜΑΤΙΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΡΙΝΙΝ ΣΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ SITE ? ΜΟΛΙΣ ΜΟΥ ΕΦΕΡΕ Ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ 4 ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΣΙΔΕΡΕΝΙΕΣ ΖΑΝΤΕΣ (ΜΑΜΑ) ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΧΩΜΑΤΙΝΑ ΟΧΙ 50/50

Αυτήν της AtlasTeam την είχα ξαναδεί, αλλά δεν διευκρινίζει αν είναι μόνο τ' αμορτισέρ ή και τα ελατήρια. Στο site δείχνει μόνο αμορτισέρ πάντως.
Είναι της ORAP πάντως και είναι τα ίδια που βάζει και η Rteam Ιταλίας. Στην Rteam βάζουν δικά τους ελατήρια, κατασκευασμένα από τους ίδιους. Εδώ τι κάνουν άραγε?
Τα λάστιχα του άσπρου Pinin είναι τα Wild Power της Lerma Gomme στη μαμά διάσταση (αν θυμάμαι καλά):
http://www.lermagomme.it/prodotti.asp?cat=2
JRMobile σε βλέπω και ψήνεσαι για αγρίεμα..... :wink:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 51 επισκέπτες