Λοιπόν! Τα πράγματα απλά! Από ότι φαίνεται η Mitsubishi δεν τα πάει και πολύ καλά με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία και ο καθένας κάνει ότι του γουστάρει (για να μην πω τίποτα ποιο ακραίο!!! )
Επειδή όπως και να το κάνουμε, όλοι μας θέλουμε να κρατήσουμε την εργοστασιακή εγγύηση πρέπει και είμαστε υποχρεωμένοι τα service να τα κάνουμε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Και εκεί αρχίζει το πανυγήρι! Από το colt club έμαθα ότι οι τιμές είναι διαφορετικές από συνεργείο σε συνεργείο σε σημείο ακραίο πλέον!
Στον Σωτηρόπουλο στο Μαρούσι το ετήσιο service σε απλό Colt χρεώθηκε 185euro!
Λάδια 76€(με τον ΦΠΑ) shell helix ultra racing 10w-60
Φιλτρο λαδιού 17€
Φιλτρο αερος 14,18€
Ροδέλα 0.65€
Αναλώσιμα συνεργείου (!!!!?????) 10€. (χαρτί εκτυπωτή? ρεύμα?)
Υγρό υαλοκαθ/ρων 0.96€.
Εργασία 65.45€ για 40λεπτά παραμονή στο συνεργείο!!
(Μα καλά! Δικαστικός κάνει αλλαγή στα λάδια και βάζει φίλτρο αέρα???Δηλ. αν το αυτοκίνητο καθόταν στο συνεργείο 8 ώρες θα θέλανε 550euro???)
Σε άλλο συνεργείο π.χ. του Παπρά η εργασία χρεώνεται μόλις 36euro και το τελικό κόστος πέφτει περίπου στα 100euro αφού όλα τα παραπάνω είναι ποιο φτηνά!!!!
Tελικά τι γίνεται με τα συνεργεία?
Εσείς που πηγαίνετε? Σας λένε τηλεφωνικά τιμές service?
Μα είναι δυνατόν μία ολόκληρη Ελλάδα να πρέπει πηγαίνει στο Παπρά για service?
Tα'χω πάρει στην "κράνα" με την κατάσταση αυτή!