Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Εμπειρίες από κλείδωμα διαφορικού. RAV4

Εμπειρίες από κλείδωμα διαφορικού. RAV4

Δημοσίευσηαπό zaxariadis » 15 Φεβ 2004, 19:00

Έκανα σήμερα με μια παρέα μια βολτούλα στο Αρτεμίσιο.:!:
Εκεί συναντήσαμε λασπουρίτσα (ήπια) – Πάγο – Χιόνι – Νεροφαγώματα – και νεράκι.
Τα προαναφερθέντα σε αρμονικότατη εναλλαγή καθ όλη τη διάρκεια της διαδρομής.
Με συχνότερα ίσος το Χιόνι (όχι πάνω από 30cm το maximum) και τη λάσπη.

Χρησιμοποίησα απλή τετρακίνηση σε αρκετό μέρος αλλά τελικά κατέληξα στο μπλοκέ –ιδικά στο πυκνότερο χιόνι. (υπενθυμίζω ότι το RAV4 εχει torsen πίσω).

Πολλοί πιστεύουν ότι δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε χιόνι ή πάγο, για να μιν «παίρνει πρωτοβουλίες» το torsen και να ελέγχεις εσύ το γκάζι. :roll:

Εγω το ένοιωσα ποιο άνετο πάντως κλειδωμένο. :? 8) :roll:

Εχει κανείς παρόμοια εμπειρία??? :?: :?:
Τελικά Κλειδωμένο ή Όχι. ??? :?: :?:

Zaxariadis :!:
Άβαταρ μέλους
zaxariadis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 01 Φεβ 2004, 14:19
Τοποθεσία: Nafplio - Argolidas

Re: Εμπειρίες από κλείδωμα διαφορικού. RAV4

Δημοσίευσηαπό forester » 15 Φεβ 2004, 19:49

zaxariadis έγραψε:Έκανα σήμερα με μια παρέα μια βολτούλα στο Αρτεμίσιο.:!:
Εκεί συναντήσαμε λασπουρίτσα (ήπια) – Πάγο – Χιόνι – Νεροφαγώματα – και νεράκι.
Τα προαναφερθέντα σε αρμονικότατη εναλλαγή καθ όλη τη διάρκεια της διαδρομής.
Με συχνότερα ίσος το Χιόνι (όχι πάνω από 30cm το maximum) και τη λάσπη.

Χρησιμοποίησα απλή τετρακίνηση σε αρκετό μέρος αλλά τελικά κατέληξα στο μπλοκέ –ιδικά στο πυκνότερο χιόνι. (υπενθυμίζω ότι το RAV4 εχει torsen πίσω).

Πολλοί πιστεύουν ότι δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε χιόνι ή πάγο, για να μιν «παίρνει πρωτοβουλίες» το torsen και να ελέγχεις εσύ το γκάζι. :roll:

Εγω το ένοιωσα ποιο άνετο πάντως κλειδωμένο. :? 8) :roll:

Εχει κανείς παρόμοια εμπειρία??? :?: :?:
Τελικά Κλειδωμένο ή Όχι. ??? :?: :?:

Zaxariadis :!:


Συγνώμη, κάτι μου διαφεύγει....
Το εν λόγω διαφορικό δε λειτουργεί αυτόματα?
Εννοώ, ότι η λειτουργία του δεν ελέγχεται με κάποιο τρόπο από μέσα.
Έτσι δεν είναι;
Όταν λες κατέληξες στο μπλοκέ τι ενοείς;
Έχει επιλογή κλειδώματος το RAV?
Τότε δεν θα λειτουργεί σαν Torsen. Θα είναι 100% μπλοκέ.
Ή κάνω λάθος;
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Re: Εμπειρίες από κλείδωμα διαφορικού. RAV4

Δημοσίευσηαπό juan » 15 Φεβ 2004, 21:26

forester έγραψε:
zaxariadis έγραψε:Έκανα σήμερα με μια παρέα μια βολτούλα στο Αρτεμίσιο.:!:
Εκεί συναντήσαμε λασπουρίτσα (ήπια) – Πάγο – Χιόνι – Νεροφαγώματα – και νεράκι.
Τα προαναφερθέντα σε αρμονικότατη εναλλαγή καθ όλη τη διάρκεια της διαδρομής.
Με συχνότερα ίσος το Χιόνι (όχι πάνω από 30cm το maximum) και τη λάσπη.

Χρησιμοποίησα απλή τετρακίνηση σε αρκετό μέρος αλλά τελικά κατέληξα στο μπλοκέ –ιδικά στο πυκνότερο χιόνι. (υπενθυμίζω ότι το RAV4 εχει torsen πίσω).

Πολλοί πιστεύουν ότι δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε χιόνι ή πάγο, για να μιν «παίρνει πρωτοβουλίες» το torsen και να ελέγχεις εσύ το γκάζι. :roll:

Εγω το ένοιωσα ποιο άνετο πάντως κλειδωμένο. :? 8) :roll:

Εχει κανείς παρόμοια εμπειρία??? :?: :?:
Τελικά Κλειδωμένο ή Όχι. ??? :?: :?:

Zaxariadis :!:


Συγνώμη, κάτι μου διαφεύγει....
Το εν λόγω διαφορικό δε λειτουργεί αυτόματα?
Εννοώ, ότι η λειτουργία του δεν ελέγχεται με κάποιο τρόπο από μέσα.
Έτσι δεν είναι;
Όταν λες κατέληξες στο μπλοκέ τι ενοείς;
Έχει επιλογή κλειδώματος το RAV?
Τότε δεν θα λειτουργεί σαν Torsen. Θα είναι 100% μπλοκέ.
Ή κάνω λάθος;


Το προηγούμενο μοντέλο Rav έχει διακόπτη που κλειδώνει σε 50-50 όπως είναι και το Maverick.
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό zaxariadis » 15 Φεβ 2004, 21:48

Exw to montelo tou '98.
Exei koumpi Lock kai kleidwnei 50-50 (an den kanw la8os).

Brika auto sto .net pou pisteuw oti linei arketes apories sxetika me to tecInf.

*________________________________________________________*

Then, you will want to lock the Centre Differential (what this button does)
when driving on a slick surface, such as snow and ice, or on a soft surface,
such as sand (and nothing but sand - gravel and just unpaved roads don't
count), for example when driving on the beach.

Locking the centre differential reduces the effect of one wheel losing
traction and affecting all three other wheels - you feel the car wants to go
in other directions than straight ahead. It's best felt when driving on
roads with hard, compacted snow.

You will definitely not want to use this feature on any hard surface -
asfalt, concrete, gravel roads, etc. - using it will wear out the driveline
very fast when cornering.

You can switch it off by pressing it again and waiting for a few seconds for
the lock to disengage.

Cheers, Pieter
HDJ100, Minsk, BY

*________________________________________________________*

To erwtima isxiei akoma sxetika me to an kata ti gnomh sas einai kalo na kleidwnete.

Euxaristw gia thn antapokrish!


Zaxariadis
Άβαταρ μέλους
zaxariadis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 01 Φεβ 2004, 14:19
Τοποθεσία: Nafplio - Argolidas

Δημοσίευσηαπό xontros » 16 Φεβ 2004, 01:25

Ο Αμερικάνος τα λέει πάρα πολύ σωστά, δεν πρέπει να κλειδώνεις το κεντρικό διαφορικό σε επιφάνειες που δεν γλυστράνε τα λάστιχα. Ο λόγος είναι ότι στις στροφές οι μπροστινοί τροχοί διαγράφουν μεγαλύτερα τόξα από τους πίσω, κάτι που γίνεται όταν δουλεύει ελεύθερα το κεντρικό. Άν το κλειδώσεις, κάτι θα πρέπει να γλυστρήσει στην στροφή για να στρίψεις, και αν δεν γλυστρήσουν τα λάστιχα ζορίζεται η μετάδοση... Στο Vitara μου που δεν έχει κεντρικό διαφορικό (δηλαδή σαν να έχει κλειδωμένο κεντρικό...), δεν κάνεις επιτόπου σε στεγνή άσφαλτο με τίποτα αν έχεις 4Χ4...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό zaxariadis » 16 Φεβ 2004, 02:04

Αρκετά κατατοπιστικά μπορώ να πω. :D :D :D

Αν και δεν ήξερα ακριβώς πως δουλεύει το σύστημα :oops: (μέχρι που κατέφυγα στο .net ) και εγώ αυτό είχα διαπιστώσει. :wink:

Ευχαριστώ, όλους.
Zaxariadis
Άβαταρ μέλους
zaxariadis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 01 Φεβ 2004, 14:19
Τοποθεσία: Nafplio - Argolidas


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 35 επισκέπτες