Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pajero Pinin 1.8 -Νέο μέλος -Βοήθεια!!

Pajero Pinin 1.8 -Νέο μέλος -Βοήθεια!!

Δημοσίευσηαπό THANOS-ΚΝ » 27 Νοέμ 2006, 12:15

Γεια σας!
Από ενδιαφέρον και... σχετικό "ζαχάρωμα" ενός Pinin παρακολουθώ το forum εδώ και αρκετό καιρό. Επιτέλους ο καιρός ήρθε και ένα Pinin 1.8 του 2003 είναι πλέον δικό μου (second-hand, όπως καταλάβατε). Το κοντέρ είναι στα 51000 km και η κατάστασή του πολύ καλή. Η συμπεριφορά στο δρόμο και όσο (λίγο) το έχω δοκιμάσει εκτός δρόμου με έχει ενθουσιάσει.
Το μόνο ερώτημα (προς εσάς τους ήδη κατόχους και έμπειρους): Στο εύρος ταχυτήτων από 90 ως 120 km/h, όταν το αυτοκίνητο αφεθεί να ρολάρει (χωρίς γκάζι) υπάρχει ένας κραδασμός (περισσότερο σας συντονισμός ακούγεται) ο οποίος μεταδίδεται σε όλο το αμάξωμα (πεντάλ, τιμόνι κλπ.). Σε ταχύτητες μικρότερες ή μεγαλύτερες δεν ακούγεται τίποτα. Αυτός ο συνδυασμός κραδασμού και "βουητού" εμφανίζεται μόνο σ' αυτές τις ταχύτητες και ΜΟΝΟ όταν το αυτοκίνητο ρολάρει (με ταχύτητα στο σαζμάν αλλά χωρίς γκάζι). Επίσης, υπάρχει και ένα πολύ μικρό "παίξιμο" στο τιμόνι που μάλλον είναι θέμα ζυγοστάθμισης.
Είναι φυσιολογικό; Το έχει ξανακούσει κανείς; Ή πρέπει ν' αρχίσω το ψάξιμο;;;
Please, Help! Είμαι καινούριος και... ξέρετε ανησυχώ!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Άβαταρ μέλους
THANOS-ΚΝ
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2006, 11:54
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Storm » 27 Νοέμ 2006, 14:17

Καλώς ήλθες!
Ο συντονισμός μάλλον προέρχεται από βίδες και παξιμάδια που έχουν χαλαρώσει και προκαλείται συντονισμός σε κάποια μεγάλη επιφάνεια π.χ. στην ποδιά μπροστά. Το ποιο πιθανό είναι το αυτοκίνητο να μην έχει περάσει από τον υποχρεωτικό έλεγχο σύσφιξης βιδών και παξιμαδιών που γίνεται στα πρώτα 1500 χιλιόμετρα. Για αυτό το λόγο βγάζει τέτοιους θορύβους.

Αυτά που λέω μου τα είπανε όταν πήγα για τον έλεγχο αυτό στα 1500χιλιόμετρα . Διαπιστώθηκε ότι πολλές βίδες και παξιμάδια ήταν χαλαρά. Επιπλέον μου είπαν ότι μετά από κάθε off-road ταλαιπωρία θα πρέπει να γίνεται αυτή η σύσφιξη.

Προτείνω να ξεκινήσεις από αυτό και βλέπουμε για άλλα ... :wink:
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 27 Νοέμ 2006, 19:49

Σιδεροκέφαλος και καλά χώματα!
Πιθανολογώ πως το πρόβλημα που σου παρουσιάζεται, είναι από έλλειψη ζυγοστάθμισης των πίσω τροχών. Άλλωστε έτσι καταλαβαίνουμε πως κάτι τρέχει με το ζύγισμά τους (των πίσω), όταν παρατηρήσουμε στο φάσμα των ταχυτήτων που ανέφερες, παίξιμο της εικόνας που παρουσιάζει ο εσωτερικός καθρέφτης του αυτοκινήτου. Πολύ πιθανόν να έμεινε το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο επι μακρόν σε μάντρα και να υπήρξε κάποια παραμόρφωση των ήδη καταπονημένων ελαστικών του. Βούρ για έλεγχο - ζυγοστάθμιση και άν είναι απαραίτητο αντικατάσταση.... :cry: :cry: :cry:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό THANOS-ΚΝ » 28 Νοέμ 2006, 11:01

Καλημέρα & ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!!
Όσον αφορά στο ελαφρύ παίξιμο του τιμονιού, καταλαβαίνω ότι μάλλον είναι θέμα ζυγοστάθμισης, το οποίο και θα ελέγξω.
Αλλά, όσον αφορά στον συντονισμό, φοβάμαι ότι πρέπει να σχετίζεται κάπως με το σύστημα μετάδοσης. Ο ήχος και ο συντονισμός είναι πιο βαθύς, δεν είναι κάτι επιφανειακό, ούτε και υπάρχει κάποιο παίξιμο του καθρέπτη.
Θα το ξαναελέγξω, αλλά νομίζω ότι ο συντονισμός αυτός σταματάει όταν πατηθεί ο συμπλέκτης ή μπει νεκρά (και βέβαια ξαναρχίζει όταν μπει κάποια ταχύτητα). Γι' αυτό λέω ότι έχει να κάνει με την μετάδοση. Και βέβαια υπάρχει μόνο όταν το αυτοκίνητο ρολάρει, όχι όταν επιταχύνει.
Δεν είναι κάτι ιδιαίτερα έντονο και ενοχλητικό. ...Πάντως, απ' ότι κατάλαβα δεν το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος...
Άβαταρ μέλους
THANOS-ΚΝ
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2006, 11:54
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 28 Νοέμ 2006, 11:51

Καλοτάξιδο!! Καλές και λασπωμένες διαδρομές!!
Καλό είναι να πας να στο κοιτάξουν. Μπορεί με μία αλλαγή στις βαλβολίνες να λυθεί πρόβλημα. Μπορεί όμως και να είναι ελάχιστα στραβωμένος ο άξονας μετάδοσης (δεν στο εύχομαι). Αλήθεια, έχεις ακόμα εγγύηση? (αχρείαστη να είναι)
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pajino » 28 Νοέμ 2006, 19:08

Καλοτάξιδο και από μένα καλά λασποπαίχνιδα και όχι μόνο. :wink:

Όσο για αυτό που ρωτάς δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει πάντως νομίζω πως μπορεί να είναι και κάτι πολύ απλό από βαλβολίνες έως και λασκαρισμένη ή στραβωμένη γέφυρα του βοηθητικού.

Το αυτοκίνητο εάν είναι καθαρό στα χλμ που είδες και ατρακάριστο (στο εύχομαι) λογικά δεν καταλαβαίνει τίποτα :!: :!: :!:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 28 Νοέμ 2006, 21:58

THANOS-ΚΝ έγραψε:Καλημέρα & ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!!
Όσον αφορά στο ελαφρύ παίξιμο του τιμονιού, καταλαβαίνω ότι μάλλον είναι θέμα ζυγοστάθμισης, το οποίο και θα ελέγξω.
Αλλά, όσον αφορά στον συντονισμό, φοβάμαι ότι πρέπει να σχετίζεται κάπως με το σύστημα μετάδοσης. Ο ήχος και ο συντονισμός είναι πιο βαθύς, δεν είναι κάτι επιφανειακό, ούτε και υπάρχει κάποιο παίξιμο του καθρέπτη.
Θα το ξαναελέγξω, αλλά νομίζω ότι ο συντονισμός αυτός σταματάει όταν πατηθεί ο συμπλέκτης ή μπει νεκρά (και βέβαια ξαναρχίζει όταν μπει κάποια ταχύτητα). Γι' αυτό λέω ότι έχει να κάνει με την μετάδοση. Και βέβαια υπάρχει μόνο όταν το αυτοκίνητο ρολάρει, όχι όταν επιταχύνει.
Δεν είναι κάτι ιδιαίτερα έντονο και ενοχλητικό. ...Πάντως, απ' ότι κατάλαβα δεν το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος...

Και με συμπλέκτη πατημένο, έχεις περιστροφή των κεντρικών, των ημιαξονίων κλπ, άρα ο συντονισμός λόγω στραβώματος κάποιου από αυτά δεν σταματάει.
Κάνε μιά καλή ζυγοστάθμιση σε όλους τους τροχούς και άσε τα απαισιόδοξα για όταν κα άν απελπιστείς..... :wink: :wink: :wink:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό THANOS-ΚΝ » 01 Δεκ 2006, 12:40

Καλημέρα & Καλό μήνα να 'χουμε!
Λοιπόν, για να μαθαίνουμε όλοι: Ο συντονισμός οφείλεται κατά 99% στα ελαστικά (MICHELIN). Είναι καινούρια (του '06), αλλά μάλλον οφείλεται στο συγκεκριμένο μοντέλο. Δοκίμασα το αυτοκίνητο με άλλα ελαστικά του ίδιου τύπου (αυτά υπήρχαν διαθέσιμα) και είχε παρόμοια συμπεριφορά, όμως αρκετά διαφοροποιημένη για να μας οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι κάτι τρέχει με τα λάστιχα.
Το πρόβλημα μειώθηκε σημαντικά με την αλλαγή των τροχών εμπρός-πίσω και μειώθηκε ακόμα περισσότερο με το ΞΕφούσκωμα των ελαστικών στη σωστή πίεση (αυτή που συνιστά ο κατασκευαστής).
Χρειάζεται περισσότερο τεστάρισμα και μια καλή ζυγοστάθμιση.
Ιδομεν....

Ευχαριστώ πάντως και τα ξαναλέμε.
Άβαταρ μέλους
THANOS-ΚΝ
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2006, 11:54
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη, Αθήνα


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης