Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Tucson vs X-trail

Tucson vs X-trail

Δημοσίευσηαπό geoaspro » 15 Νοέμ 2006, 11:19

Χαιρετώ το forum!

Παρακαλώ θα ήθελα την άποψή σας μεταξύ των δύο SUV tucson και x-trail. Τα έχω οδηγήσει και τα δύο και κλείνω προς το tucson λόγω εξοπλισμού/τιμής. Η ερώτηση είναι η εξής:
Οι εκτος δρόμου ικανότητες των δύο suv είναι παραπλήσιες ή υπάρχει διαφορά υπέρ κάποιου? Ποια είναι η πιο σωστή επιλογή?

Σας ευχαριστώ πολύ!
Άβαταρ μέλους
geoaspro
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 11:07

Re: Tucson vs X-trail

Δημοσίευσηαπό disco » 15 Νοέμ 2006, 11:24

geoaspro έγραψε: Τα έχω οδηγήσει και τα δύο και κλείνω προς το tucson λόγω εξοπλισμού/τιμής.
Τώρα λέει ότι ανταλλακτικά και εργασία δωρεάν για πάντα! Αυτό που το βάζεις?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: Tucson vs X-trail

Δημοσίευσηαπό geoaspro » 15 Νοέμ 2006, 11:27

disco έγραψε:
geoaspro έγραψε: Τα έχω οδηγήσει και τα δύο και κλείνω προς το tucson λόγω εξοπλισμού/τιμής.
Τώρα λέει ότι ανταλλακτικά και εργασία δωρεάν για πάντα! Αυτό που το βάζεις?


Ναι το ξέρω! Δεν λέω ότι δεν με ενδιαφέρει αλλά δεν κάνω και τα άπειρα χλμ. και τα service του tucson δεν ειναι και πολύ ακριβά, οπότε αν το x-trail είναι αρκετά καλύτερο από το tucson θα το σκεφτώ! Ευχαριστώ για την απάντηση disco!
Άβαταρ μέλους
geoaspro
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 11:07

Δημοσίευσηαπό xtrail » 15 Νοέμ 2006, 11:57

Για τις ικανότητες που ρωτάς βλέπω πως έχει την δυνατότητα κλειδώματος οπότε ειναι παραπλήσια.
Το σερβις που λεει και ο φίλος είναι σημαντικό.
Από άποψη ποιότητας θα το σκεφτόμουνα. Οδήγησε τα και δες πχ πως ακούγονται οι θόρυβοι, αν υπάρχουν τριγμοί και αν μπορέσεις πήγαινε και σε κάποιον έστω χαλαρό χωματόδρομο για να συγκρίνεις εκτός των παραπάνω πως τα αισθάνεσαι και τα ακούς.
Έχοντας το Xtrail, και στην οικογένεια ένα Accent, βλέπω πως έχουν διαφορά σε ποιότητα. Δεν ξέρω αν το Tuc το κάνανε λίγο καλύτερο. Και πάνω από όλα ειναι και τι σου αρέσει κι εσένα περισσότερο :P
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό geoaspro » 15 Νοέμ 2006, 12:10

Το x-trail υπάρχει στην οικογένεια και είναι δοκιμασμένο! Αυτό που μου έκανε εντύπωση στο tucson που το πήρα για test drive είναι ότι παρά τα 10000 χλμ (test drive=ξεσκισμένο) που είχε δεν ακούστηκε ούτε "τσικ" στον χωματόδρομο και σε νεροφαγώματα που έμπαινα με αρκετή ταχύτητα. Έχω την εντύπωση ότι οι αναρτήσεις δούλευαν καλύτερα από το x-trail. Σαν ποιότητα τα βλέπω παραπλήσια, το x-trail είναι πιο ωραίο στο εσωτερικό του.
Ρώτησα για τις δυνατότητες εκτός δρόμου διότι τηλεφώνησα στην tetrakinisi.gr και μου είπαν ότι το x-trail έχει πολύ ανώτερο σύστημα τετρακίνησης από το tucson οπότε εκτος δρόμου νικάει περισσότερα εμπόδια από το hyundai. Αν μπορει κάποιος να το επιβεβαιώσει αυτό θα μου έλυνε την απορία!
Ευχαριστώ και πάλι!
Άβαταρ μέλους
geoaspro
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 11:07

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 17 Νοέμ 2006, 23:22

Εχω το tucson περιπου 11 μηνες και εχω κανει 13000 χλμ.Οσο αφορα τα ανταλλακτικα να ξερεις οτι εχει τα φτηνοτερα στην κατηγορια του.Εμενα προς το παρον δεν μου εχει παρουσιασει τιποτα.Η ποιοτητα κατασκευης του δεν θυμιζει σε καμια περιπτωση την εικονα που ειχαν τα hyundai πριν μια δεκαετια(θα το καταλαβες στο test drive). Στο off road τωρα με εντυπωσιαζει η αναρτηση του,ειναι η καλυτερη που εχω δει σε SUV της κατηγοριας.Το συστημα τετρακινησης ειναι αυτοματο με ηλεκτρομαγνητικο συνεκτικο συμπλεκτη και δυνατοτητα χειροκινητου κλειδωματος 50-50.Τωρα τι ανωτερο συστημα τετρακινησης εχει το x-trail(εφοσον δεν εχει αργα) απο το tucson πραγματικα δεν ξερω να σου πω.
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό Tuc » 18 Νοέμ 2006, 09:46

και μιά και μιλάμε για ποιότητα
http://www.jdpower.com/reports/hyundai/

Φέτος η Hyundai ήρθε τρίτη σε ποιότητα μετά την Porche και την Lexus και συγκεκριμένα το tucson πρωτο στα SUV.

http://www.jdpower.com/reports/hyundai/pg2.aspx
Άβαταρ μέλους
Tuc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό macedonas » 18 Νοέμ 2006, 11:06

Φίλος που πήγε να πάρει το Aξεντ , του ζήτησαν 1000 ευρώ επιπλέον για να ισχύει το δωρεάν σέρβις.
Μια και έχω και εγώ το άξεντ και ξέροντας πόσο φτηνά είναι τα σέρβις του το θεωρώ λίγο κοροϊδία.
Για ψάξτο λίγο καλύτερα.
Πάντος για την αξιοπιστία θα συμφωνήσω οτι η χιουντάι έχει πάει πολύ μπροστά αλλά οτι πληρώνεις παίρνεις.
Άβαταρ μέλους
macedonas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: 08 Μάιος 2005, 08:37
Τοποθεσία: Πολύκαστρο

Δημοσίευσηαπό xtrail » 18 Νοέμ 2006, 11:56

tucson2.0lt έγραψε:Τωρα τι ανωτερο συστημα τετρακινησης εχει το x-trail(εφοσον δεν εχει αργα) απο το tucson πραγματικα δεν ξερω να σου πω.

Μερικές φορές τον οδηγό του!! :D :D
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 18 Νοέμ 2006, 12:28

To σύστημα μετάδοσης του X-Trail προέρχεται απο το super sport Nissan Skyline GTS. Είναι ηλεκτρονικό και όχι μηχανικό, με αποτέλεσμα να είναι πιό άμεσο, πιό γρήγορο και να προσαρμόζεται καλύτερα στις συνθήκες.

Το Hyundai διαθέτει το γνώριμο σύστημα του συνεκτικού συμπλέκτη, το οποίο ενεργοποιείται με την αύξηση της πυκνότητας της σιλικόνης, όταν αυτή ανακατεύεται λόγω της διαφορετικής ταχύτητας περιστροφής του εμπρός και πίσω διαφορικού. Το σύστημα, πέρα απο την οικονομική του κατασκευή και την απλότητα της λειτουργίας, δεν διακρίνεται για τα χαρακτηριτικά του, όντας αργό σε εμπλοκή. Παράλληλα σπάνια το σύστημα, σε αυτόματη λειτουργία, μπορεί να φτάσει σε 100% εμπλοκή.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό almak » 18 Νοέμ 2006, 13:41

macedonas έγραψε:Φίλος που πήγε να πάρει το Aξεντ , του ζήτησαν 1000 ευρώ επιπλέον για να ισχύει το δωρεάν σέρβις.
Μια και έχω και εγώ το άξεντ και ξέροντας πόσο φτηνά είναι τα σέρβις του το θεωρώ λίγο κοροϊδία.
Για ψάξτο λίγο καλύτερα.
Πάντος για την αξιοπιστία θα συμφωνήσω οτι η χιουντάι έχει πάει πολύ μπροστά αλλά οτι πληρώνεις παίρνεις.
Αυτό με τα χίλια ευρώ είναι μαϊμουδιές που κάνουν οι διευθυντές στις κατα τόπους αντιπροσωπείες τις hyundai.
Προσωπικά μου είχαν ζητήσει πριν 2 χρόνια 500Ε για να διευθετηθεί απόσυρση αυτοκινήτου για να πάρω το santa fe 3 περίπου χιλιάρικα λιγότερα..........τελικά τους έδωσα τα μισά και είπα "άει στο διάλο"
Σημ. Διευν/ης στην συγκεκριμένη αντιπροσωπία ήταν αδελφός φίλου μου :twisted:
Η αντιπροσωπία καλά κάνει την δουλειά της , οι άνθρωποι κάνουν τις μαϊμουδιές :wink:

Τώρα όσον αφορά το " δωρεάν σέρβις έφ όρου ζωής" είναι καλό έφόσον σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο πάνω από 5ετεία , διότι έως τα 5 χρόνια τα σέρβις τα έχεις πληρωμένα στην τιμή που αγόρασες το τουτού.

ΑΑΑΑΑ και κάτι άλλο , αν πουλήσεις - μεταβιβάσεις το όχημα , χάνεται το δικαίωμα δωρεάν σέρβις :wink: ..........δεν μεταβιβάζεται :evil:

Κατά τ' άλλα "βλέπω" tuc για την μεγάλη διαφορά τιμής σε αντιπαράθεση την μικρή διαφορά σε αυτά που προσφαίρουν οι δύο εταιρείες.
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 18 Νοέμ 2006, 20:12

tetrakinisimag έγραψε:Το Hyundai διαθέτει το γνώριμο σύστημα του συνεκτικού συμπλέκτη, το οποίο ενεργοποιείται με την αύξηση της πυκνότητας της σιλικόνης, όταν αυτή ανακατεύεται λόγω της διαφορετικής ταχύτητας περιστροφής του εμπρός και πίσω διαφορικού. Το σύστημα, πέρα απο την οικονομική του κατασκευή και την απλότητα της λειτουργίας, δεν διακρίνεται για τα χαρακτηριτικά του, όντας αργό σε εμπλοκή. Παράλληλα σπάνια το σύστημα, σε αυτόματη λειτουργία, μπορεί να φτάσει σε 100% εμπλοκή.

Σε περιοδικα εχω διαβασει οτι η λειτουργια του συνεκτικου (στο tucson,sportage,x-trail,tribute κτλ....)ειναι ηλεκτρομαγνητικη και στο CRV με σιλικονη.Ποια η διαφορα γιατι εχω μπερδευτει λιγο?Α και κατι αλλο, εχουν φθορες αυτα τα αυτοματα συστηματα τετρακινησης χρειαζονται καποια συντηρηση?
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 18 Νοέμ 2006, 20:29

macedonas έγραψε:Πάντος για την αξιοπιστία θα συμφωνήσω οτι η χιουντάι έχει πάει πολύ μπροστά αλλά οτι πληρώνεις παίρνεις.

Στη περιπτωση του tucson παντως ισχυει το "πληρωνεις λιγα παιρνεις πολλα.....!" :D :D
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Δημοσίευσηαπό meco » 20 Νοέμ 2006, 10:19

Δεν υπάρχει σύγκριση ούτε στην 4κίνηση ούτε στον κινητήρα.
Το X-trail είναι σημαντικά καλύτερο αυτοκίνητο.
Αν σκέφτεσαι για κορεάτικο καλύτερα να πάρεις το sportage που είναι το ίδιο ακριβώς με τη διαφορά ότι η τιμή του είναι στα 23χιλιάρικα. :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό geoaspro » 20 Νοέμ 2006, 14:50

meco έγραψε:Δεν υπάρχει σύγκριση ούτε στην 4κίνηση ούτε στον κινητήρα.
Το X-trail είναι σημαντικά καλύτερο αυτοκίνητο.
Αν σκέφτεσαι για κορεάτικο καλύτερα να πάρεις το sportage που είναι το ίδιο ακριβώς με τη διαφορά ότι η τιμή του είναι στα 23χιλιάρικα. :wink:


To sportage έχει μόνο 2 αερόσακους μπροστά ενώ το tucson με 1000 ευρω παραπάνω έχει 6 (συν κάποια άλλα extra). Όσο αφορά την τόσο μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα, θα μπορούσες να γίνεις πιο συγκεκριμένος? Έχω ψάξει πολύ στο internet και στα test και δεν έχω καταλάβει κάτι τέτοιο. Αν μπορείς δώσε περισσότερες λεπτομέρειες.
Άβαταρ μέλους
geoaspro
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 11:07

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες