Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγορά Pinin 1.8 GDI, Superselect

Αγορά Pinin 1.8 GDI, Superselect

Δημοσίευσηαπό greggy » 22 Σεπ 2006, 09:11

Καλημέρα παιδιά,
ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα Pajero Pinin 1.8 με super select.
Έχω μερικές απορίες.
α) γνωρίζει κανείς γιατί το συγκεκριμένο μοντέλο σταμάτησε να βγαίνει το 2001;
b) και τι θα πρέπει να κοιτάξω στο αυτοκίνητο πριν το πάρω (βγάλει κάποια συγκεκριμένα προβλήματα?)

Thanx

Greg
Άβαταρ μέλους
greggy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 22 Σεπ 2006, 08:59

Αγορά Pinin 1.8 GDI, Superselect

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 22 Σεπ 2006, 12:36

Μέχρι το 2001 έβγαινε μόνο το συγκεκριμένο μοντέλο, δηλαδή 1.8GDi με Super Select και μόνο 3θυρο. Το 2001 που ξεκίνησε να παράγεται το 5θυρο έκριναν απ' την Mitsubishi ότι θα έπρεπε να δώσουν λίγο μεγαλύτερη δύναμη και γι' αυτό έβγαλαν τον 2.0GDi (που βασίζεται στον 1.8 ) και τον έβαλαν και στο 3θυρο. Τότε ήταν που το 1.8 έγινε MPi και αποχωρίσθηκε το super select (για να μειωθεί η τιμή του αυτοκινήτου). Αλλά κατά βάση και ο 1.8MPi είναι ο ίδιος κινητήρας με τον 1.8GDi χωρίς τον άμεσο ψεκασμό.
ουφ, ελπίζω να μη σε μπέρδεψα......
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Αγορά Pinin 1.8 GDI, Superselect

Δημοσίευσηαπό greggy » 22 Σεπ 2006, 12:44

Νομίζω ότι με κάλυψες, υπάρχει και κάτι άλλο που βλέπω στις συζητήσεις σας σχετικά με το ποια μοντέλα έχουν παραχθεί στην ιαπωνία και ποια στην Ιταλία. Τελικά ισχύει αυτό με το "j" που υπάρχει στο πλαίσιο; Και τέλος για να μη σε κουράζω, τελικά έχει ή δεν έχει σασί και πλαίσιο "σκαλοπάτι" το Pinin...;
Άβαταρ μέλους
greggy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 22 Σεπ 2006, 08:59

Αγορά Pinin 1.8 GDI, Superselect

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 22 Σεπ 2006, 13:13

Γενικά αν ψάξεις σε παλαιότερες συζητήσεις θα βρεις αναλυτικές απαντήσεις σε ότι ρωτάς.
Κοίτα και στο www.tο4x4.gr θα βρεις και εκεί πολλές πληροφορίες.
Να σου πω μόνο εν τάχη:
Αυτό με το J δεν ισχυεί. Αν το τελευταίο γράμμα στον αριθμό πλαισίου (πριν το 6ψήφιο νούμερο) είναι Χ τότε είναι κατασκευασμένο στο εργοστάσιο του Pininfarina. Έχω την εντύπωση πάντως ότι όλα όσα πωλούνται στην Ευρώπη είναι από αυτό το εργοστάσιο.
Το πλαίσιο είναι ένα υβρίδιο αυτοφερόμενου και σκάλας. Δες εδώ:
http://www.tο4x4.gr/gallery/ourcars/pininframe
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό JATH » 22 Σεπ 2006, 13:49

ΦΙΛΕ GREGGY

ΕΙΧΑ ΤΟ ΤΡΙΠΟΡΤΟ 1800 ΜΕ ΤΗΝ SUPER SELECT ΓΙΑ 18 ΜΗΝΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ.
ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕ 10000 ΧΙΛ ΤΟ 2001 ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΑ 30000 ΧΙΛ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟ.

ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΟΠΟΥ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΑ.
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό greggy » 22 Σεπ 2006, 14:34

Σχετικά με αυτό που λες JATH, στο υποψήφιο 1.8 GDI που βρήκα το παρατήρησα και με έβαλε σε σκέψεις...φοβάμαι μήπως έχουν πάρει υγρασία τίποτα αισθητήρες και προκαλούν πρόβημα στον εγκέφαλο (το έχω ακούσει από ένα συνεργείο).
Άβαταρ μέλους
greggy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 22 Σεπ 2006, 08:59

Δημοσίευσηαπό JATH » 22 Σεπ 2006, 15:04

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΥΓΡΑΣΙΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ (ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ) ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.

ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΛΙΤΡΑ ΜΕ ΤΟ GDI ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 22 Σεπ 2006, 15:38

Το δικό μου έχει μόνο 15000χλμ και δεν έχω τέτοια προβλήματα. Οι παλαιότεροι μπορούν να σε διαφωτίσουν καλύτερα. Πάντως για την ομαλή λειτουργία αυτών των κινητήρων (άμεσου ψεκασμού) είναι πολύ σημαντικό το καλό λάδι. Μάλιστα στην αντιπροσωπία βάζουν ένα της Shell που είναι ειδικό για GDi engines (ακριβούτσικο). Χωρίς λοιπόν να μπορώ να ξέρω κάτι παραπάνω, πιθανολογώ ότι ίσως διορθωθεί με το σωστό λάδι. JATH εσύ τι του έβαζες?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό JATH » 22 Σεπ 2006, 16:04

PAJERINHO ΕΓΡΑΨΕ

JATH εσύ τι του έβαζες?

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟΝ ΠΑΠΡΑ (ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ) ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΕΒΑΖΑΝ ΤΑ ΣΩΣΤΑ
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό greggy » 22 Σεπ 2006, 16:46

Γενικά το αυτοκίνητο φαίνεται να είναι σε πολύ καλή κατάσταση, είδα κατί μικρό σκουριές σε βίδες στις πόρτες και στη μηχανή, δεν ξέρω κατά πόσο είναι πρόβλημα αυτό, στο Jimny Που είχα καινούργιο, στο χρόνο πάνω έβγαζε κάτι σκουριές σε βίδες, όπως και σε άλλα jimny που έιχα ρωτήσει. Αλλά μου είπαν δεν υπάρχει πρόβλημα, εσείς έχετε παρατηρήσει τίποτα τέτοιο.?
Άβαταρ μέλους
greggy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 22 Σεπ 2006, 08:59

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 22 Σεπ 2006, 19:31

Έχω την εντύπωση οτι θα πρέπει να μάθεις να ζεις με τρέμουλο, ενω ίσως εξαφανιστεί αν βάζεις μόνο 100 βενζίνη.
Σε εμένα πάντως δεν εξελίχθηκε σε κάτι χειρότερο.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 23 Σεπ 2006, 12:00

NIKOLAS_L200 έγραψε:Έχω την εντύπωση οτι θα πρέπει να μάθεις να ζεις με τρέμουλο, ενω ίσως εξαφανιστεί αν βάζεις μόνο 100 βενζίνη.
Σε εμένα πάντως δεν εξελίχθηκε σε κάτι χειρότερο.

Nikola από Αγγλικά πως τα πας? Στο service manual περιγράφει αναλυτικά όλους τους ελέγχους (δεν είναι και λίγοι) που πρέπει να γίνουν όταν υπάρχει τρέμουλο στο ρελαντί. Έχει έναν κατατοπιστικό πίνακα στο 13Α-47.
btw το κανονικό ρελαντί είναι στις 600rpm, όταν όμως λειτουργεί το air condition το ρελαντί ανεβαίνει κάπου στις 750, έτσι δεν είναι? Στο κάνει και τότε το τρέμουλο?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 23 Σεπ 2006, 13:22

Όταν βρώ χρόνο θα διαβάσω το manual άλλωστε στο τέλος του μήνα θα πάω για γενικό σέρβις και θα γίνουν πολλα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό greggy » 25 Σεπ 2006, 09:18

Τα service γενικά και τα ανταλλακτικά πόσο κοστίζουν;
Άβαταρ μέλους
greggy
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 22 Σεπ 2006, 08:59

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 25 Σεπ 2006, 14:52

Έχω κάνει ως τώρα μόνο 2 service.
Ένα στα 7500χλμ και ένα στα 15000χλμ. Το 1ο που ήταν μόνο λάδια και φίλτρο λαδιού στοίχισε 80ευρώ. Το 2ο εκτός απ' αυτά είχε και αλλαγή φίλτρου αέρος, ρύθμιση στο χειρόφρενο και κάτι ελέγχους (για βαλβολίνες και ίσως και κάτι ακόμα) στοίχισε 145ευρώ
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 4 επισκέπτες