Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

PININ - ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ

Δημοσίευσηαπό Storm » 03 Σεπ 2006, 09:48

NIKOLAS_L200 έγραψε:Το εργοστασιακό του Pinin δεν το έχω αλλα θα κάνω ένα test με αυτό του L200.


Νικόλα παραπάνω ρώτησες αν βγει το εργοστασιακό radiocd, αν θα φαίνεται η αυτονομία. Και τώρα λες ότι το εργοστασιακό δεν το έχεις. Προς τι η προηγούμενη ερώτηση? Εσύ χωρίς το εργοστασιακό βλέπεις την αυτονομία? :?:
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 03 Σεπ 2006, 09:59

Το έχω πάρει μεταχειρισμένο και γενικά έχω κάτι τέτοιες απορίες.Μέχρι τώρα νόμιζα οτι κάτι έχει χαλάσει και δεν εμφανίζεται η αυτονομία.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Storm » 03 Σεπ 2006, 11:51

NIKOLAS_L200 έγραψε:Το έχω πάρει μεταχειρισμένο και γενικά έχω κάτι τέτοιες απορίες.Μέχρι τώρα νόμιζα οτι κάτι έχει χαλάσει και δεν εμφανίζεται η αυτονομία.


ok! μην ανησυχείς, δεν έχει χαλάσει κάτι. Θα το ψάξω να βρω πως δουλεύει ο υπολογιστής ταξιδίου, γιατί είμαι περίεργος να δω τι τελικά προσφέρει το radiocd ...

Το σίγουρο είναι ότι προσφέρει την έξοδο προς το display οπότε ίσως να υπάρχει καλώδιο είσοδος από τον εγκέφαλο.

Θα το κοιτάξω... :wink:
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Storm » 03 Σεπ 2006, 12:16

Τελικά το εργοστασιακό radiocd προσφέρει μόνο τις εναλλαγές πληροφοριών στο display.
Aπό τις συνδέσεις του display βλέπω ότι υπάρχει σύνδεση προς τον εγκέφαλο η οποία ταυτόχρονα πάει και στο radiocd ώστε να υπάρχει η δυνατότητα εναλλαγής πληροφοριών. Δεν φαίνεται το radiocd να προσφέρει κάτι παραπάνω. (αρχείο: EKRE00E1_B_PAJERO_PININ_2002_EW_3.pdf, σελ. 150)
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 02 Οκτ 2006, 09:33

Εκανα τον πειραματισμό μου με σκοπο να δώ πόση αυτoνομία έχω με το διλιτρο GDI. Λίγο έλειψε να σμπρώχνω το Pinin.... :shock:

Mε χρήση 50/50 αυτοκινητόδρομο - πόλη, ταχύτητες απο 0 - 130 max, έκανα 450km με 52lt BP 100αρα βενζίνη. Α/C κλειστό. :o

Α μου έμεινε και ένα λίτρο καβάτζα :D απο τα 53lt της συνολικής χωρητικότητας.

Μέση λοιπον κατανάλωση 11,5lt/100 χλμ με μικτή χρήση :?
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 02 Οκτ 2006, 18:54

NIKOLAS_L200 έγραψε:Το έχω πάρει μεταχειρισμένο και γενικά έχω κάτι τέτοιες απορίες.Μέχρι τώρα νόμιζα οτι κάτι έχει χαλάσει και δεν εμφανίζεται η αυτονομία.

Radio-cd γνήσιο, μπορείς να πάρεις φθηνά από το eBay. Εγώ άλλαξα πέρισυ το δικό μου (είχε ραδιοκασετόφωνο) αγοράζοντας ένα μεταχ/νο από Γερμανία με 250,00 €. Το ραδιοκασετόφωνό μου το έχω για πούλημα με 100,00 €. Δές πάντως και το... http://fahrzeugteile.search.ebay.de/Mit ... sofocusZbs
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 27 Φεβ 2007, 10:16

Εχω αρχήσει και προβληματίζομαι με την κατανάλωση του διλιτρου GDI
ενω για 7 μήνες περίπου με ειχε συνηθήσει 400km+50 αυτονομια εδω και 2 μήνες μου κάνει κάτι περίεργα και στα μισά γεμισματα και παραπάνω έχω αυτονομια 360Km + 50!!!!!!! 40km διαφορά δεν ειναι καθόλου αμηλητέα απόσταση και δεν δικαιολογείται καθε φορά να καίει οτι θέλει. Σχεδόν εναλλάξ λοιπόν κάνω 400 ή 360 km με ενα ρεζερβουάρ.
Η αλλαγή ήταν τόσο απότομη που με "αφησε" την πρωτη φορά νυχτιάτικα στην μέση του πουθενά ενω ημουν σίγορος οτι είχα ακόμα...
Οι διαδρομες που ακολουθω ειναι πάντα ίδιες καθημερινά καθως και η βενζίνη.
Ειλικρινα εχω μπερδευτει....
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό pajino » 27 Φεβ 2007, 13:07

Φίλε pentraks,
εγώ έχω το PININ από το 10/04 καταρχήν, έχω παρατηρήση ότι ο υπολογιστής με φουλ ρεζερβουάρ δεν θυμάμαι να μου χει δίξει πάνω από 400km ποτέ όμως. Αυτό βέβαια έχει να κάνει ανάλογα με το πόσο 'βαρύ' είναι το πόδι του καθενός μας και την χρήση του οχήματος που κάνουμε, πάντως αυτό που έχει να κάνει σημαντικά με την κατανάλωση των GDI είναι το φίλτρο αέρος το οποίο το αντικαθηστώ πολύ συχνά ή του ρίχνω και κανα φύσημα σε βενζινάδικο μετά από σκονισμένες off road διαδρομές.
Ελπίζω να βοήθησα... :roll:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Φεβ 2007, 14:03

pentraks έγραψε:Σχεδόν εναλλάξ λοιπόν κάνω 400 ή 360 km με ενα ρεζερβουάρ.

360χλμ μέχρι ν' ανάψει το λαμπάκι ή μέχρι να ξεμείνεις? :roll:
Λίγα είναι.
Εγώ έχω σταθερά 11-11.5λτ/100χλμ μετρημένη και από τον υπολογιστή αλλά και με πραγματική κατανάλωση (μικρή η απόκλιση).
Με τα 55λτ του ρεζερβουάρ (τόσα δεν έχει?) θα πρέπει να κάνω κάπου στα 500χλμ μέχρι να ξεμείνω. Μικτές συνθήκες, όχι μόνο πόλη.
Πάντως όταν κοντεύει να τελειώσει η βενζίνη κάνει κάτι περίεργα. Πχ. η ένδειξη αυτονομίας γίνεται απαισιόδοξη και πέφτει πολύ γρήγορα, ειδικά στα τελευταία 100χλμ. Μάλιστα σε ανοιχτό δρόμο με μεγάλες ταχύτητες γίνεται δραματικά απαισιόδοξη (έχω κάνει καμιά 30χλμ με ένδειξη αυτονομίας 0). Φαντάζομαι ότι το κάνει επίτηδες για να μας στέλνει νωρίτερα στο βενζινάδικο, πριν ξεμείνουμε.
Επίσης και το λαμπάκι πότε ανάβει και πότε σβήνει ανάλογα με τις κλίσεις που παίρνει το αυτοκίνητο.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 28 Φεβ 2007, 10:18

400 ή 360 μέχρι να ανάψει η λυχνία! Με την ρεζέρβα φτάνω 450 ή 410 αντίστοιχα

αν εσένα σου βγάζει 500 χλμ συνολικά τότε τι να πώ, λές να έχω πρόβλημα?
Μετράω πάντα βάσει χιλιομετρητή και οχι τον υπολογιστή ταξιδίου που μπορει να λεει οτι θέλει.
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό pajino » 28 Φεβ 2007, 11:08

Παιδιά με αυτά που λέτε καταλαβαίνω πως το δικό μου καίει παραπάνω βέβαια τι δικό μου είναι 2002 μοντέλο αλλά με βάση τον υπολογιστή ταξιδίου μου γράφει περίπου 400km με φουλ ρεζερβουάρ και όταν φθάσει στα 50km υπόλοιπο, ανάβει το λαμπάκι. Eσείς ισχυρίζεστε ότι έχω και άλλα 50km από όταν δείξει 0km; :roll:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 28 Φεβ 2007, 11:10

Μη κοιτάς τη δική μου αυτονομία, οι συνθήκες κίνησης μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικές. Εγώ πχ. βγαίνω καθημερινά στην περιφερειακή της Πάτρας και κάνω αρκετά χλμ εκεί.
Πάντως η δική μου εμπειρία λέει ότι τη μέση κατανάλωση του υπολογιστή ταξιδίου μπορείς να την εμπιστεύεσαι σε μεγάλο βαθμό, ενώ το πότε ανάβει το λαμπάκι και πολύ περισσότερο την αυτονομία που δείχνει ο υπολογιστής (ειδικά στα τελευταία 100χλμ) όχι.
Το λαμπάκι ανάβει συνήθως όταν δείχνει αυτονομία 50χλμ, μπορεί ν' ανάψει όμως και πιο νωρίς (ή και πιο αργά) σε καμια στροφή ή καμια ανηφόρα. Το σίγουρο είναι ότι όταν σου λέει αυτονομία 50χλμ εσύ έχεις βενζίνη για πολύ παραπάνω. Χθες πάλι έκανα καμιά 15αρια με ένδειξη αυτονομίας 0 μέχρι να πάω στο πρατήριο και σίγουρα είχε και άλλη βενζίνη.
Ίσως αξίζει να το παρακολουθήσεις για κάποια περίοδο με χαρτί και μολύβι, σημειώνοντας λίτρα σε κάθε ανεφοδιασμό και χλμ για να δεις αν πράγματι συμβαίνει κάτι (που δεν το νομίζω)
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pajino » 28 Φεβ 2007, 12:02

Ευχαριστώ Διονύση, γιατί στην αρχή κατάλαβα πως κάτι συμβαίνει, βάβαια θα κάνω και ένα τσεκ με βάση τον χιλιομετρητή.
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό nignis » 28 Φεβ 2007, 13:48

παιδια, αν και έχω Ignis, πάνω κάτω έχω το ίδιο πρόβλημα.

λαβετε υποψιν σας οτι το λαμπάκι ανάβει ανάλογα που είναι η θεση του φλοτερ στο ρεζερβουαρ, πχ σε μια αναφόρα και με λίγο καύσιμο μέσα, μετακινείται η ποσότητα του καυσίμου, το φλοτερ πεφτει και ανάβει το λαμπάκι.

για όσους έχουν 'ευαίσθητα' μάτια θα πααρτηρησουν αυτην την αλλαγή ακόμα και με πιο γεμάτο ντεπόζιτο
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

Δημοσίευσηαπό pentraks » 28 Φεβ 2007, 18:48

pajerinho, σχεδόν καθημερινά κάνω 50-60km απο τα οποια τα 40 ειναι με ταχύτητα 120km/h σε εθνική οδό.

Οταν ανάψει η λυχνια βενζίνης μόνιμα (σχεδον έχει μηδενισει και ο υπολογιστής ταξιδίου) απομένουν 50km οπου καις πλεόν τα τελευταια εφεδρικά αποθέματα του ρεζερβουάρ (και τις αναθυμιάσεις :-) ).
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες