Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νέο Toyota Rav4 2006

Δημοσίευσηαπό Saga » 05 Ιουν 2006, 21:10

Ελπίζω όσοι αγόρασαν το περιοδικό να ευχαριστήθηκαν το DVD ,όπως και εγώ ,γιατί πιστεύω πως κάποιος ενημερωμένος υποψήφιος αγοραστής με μια προσεκτική παρατήρηση του DVD ,θα έβγαλε κάποια συμπεράσματα ,κυρίως για το τι θα πρέπει να περιμένει απο τα νεα SUV στο χώμα ,γιατί οι επιδόσεις τους στην άσφαλτο είναι λίγο πολύ γνωστές .

Santa τελικά μάλλον δικαιώνεσαι στην επιλογή ,αλλα καίει το ατιμο ,είναι τεράστιο και θες parking ..... .
Το Rav σε σχέση με GV&SF πιστεύω πως μπορεί να παίξει τον ρόλο του καθημερινού οχήματος πιο εύκολα …πιο οικονομικά .

Τελικά Ολα τα γράφουν ,ίσως όμως εμείς να μην θέλουμε να τα αποδεχθούμε.Νομίζω ότι το προσεκτικό διάβασμα των αρθρων ,μετα απο ενα test drive ,είναι ο καλύτερος συνδυασμός για να οδηγηθείς σε κάποια συμπεράσματα ,ώστε να μην πάρεις ......γουρούνι στο σακί.
Να σημείωσω εδω πως και για το GV αναφέρθηκε κάποιο παράπονο για την πίσω ανάρτηση ....και εγω είχα αναφέρει σε αλλο Θεμα πως η αντίδραση της σαφώς ΔΕΝ συγκρίνεται με αυτή του Rav ,αφου είναι πιο "πνιχτη"σε εγκάρσιες ανωμαλίες.

Drive “δεν εχει χάσει ουτε την δύναμη του στις μεσαίες και υψηλές –κυρίως - στροφές ,ούτε όμως εχει μειώσει και τον θορυβο του ,που είναι ομολογουμένως αρκετός»

«Βέβαια, θα πρέπει να σημειώσουμε πως, λόγω των πιο σκληρών ρυθμίσεων, η ανάρτηση δεν παρουσιάζει την ενδοτικότητα που έχει ένα Forester ή ένα X-Trail και γι’ αυτό η απόσβεση, κυρίως της πίσω ανάρτησης, είναι σχετικά «ξερή» στα πολύ κατσαρά κομμάτια με φυτευτή πέτρα, όπως και στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες στην άσφαλτο....πλέον, η καλύτερη ηχομόνωση έχει μειώσει αρκετά τις ηχητικές παρεμβολές του στο θάλαμο των επιβατών»
ΚΑΤΑ «ΞΕΡΗ» ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΩΝ ΕΓΚΑΡΣΙΩΝ ΑΝΩΜΑΛΙΩΝ..»

Auto Moto “Στην πράξη το αυτοκίνητο όντως κυλάει ποιοτικά, ενώ στις στροφές και στις αλλαγές πορείας έχει την τάση να παίρνει κλίσεις και να κάνει αισθητή τη μεταφορά βάρους. Παράλληλα, ενώ στον ανοιχτό δρόμο δεν πλέει, τα μαλακά αμορτισέρ σε συνδυασμό με τα σκληρά ελατήρια δείχνουν να τερματίζουν εύκολα, περνώντας πάνω από λακκούβες και να μεταδίδουν κραδασμούς, πάνω από σαμαράκια” «Παραμένοντας οικονομικός (8,6 λίτρα/ 100χλμ.) είναι σχετικά τραχύς στη λειτουργία του, γεγονός που επιβαρύνει τη συνολική αίσθηση ποιότητας, καθώς θόρυβοι ακούγονται και από τη μετάδοση.»

Auto Moto «Κατά τα λοιπά οι αναρτήσεις χαρίζουν καλύτερη ποιότητα κύλισης στο Suzuki (που διαθέτει και υποπλαίσια), αλλά και καλύτερη διαχείριση των εδαφικών ανωμαλιών, καθώς το RAV (με μαλακά αμορτισέρ και σκληρά ελατήρια) μεταδίδει κραδασμούς περνώντας πάνω από σαμαράκια.»

Ας ελπίσουμε πως θα εχουμε σύντομα κάποιο νεο απο την Toyota ……
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

Δημοσίευσηαπό Santa » 05 Ιουν 2006, 21:26

Saga έγραψε:Santa τελικά μάλλον δικαιώνεσαι στην επιλογή ,αλλα καίει το ατιμο ,είναι τεράστιο και θες parking .....


Μάλλον δικαίωνομαι στην επιλογή μου. Το οτι καίει το ατιμο είναι γεγονός...όταν αποφασίσει κανείς να δώσει τόσα χρήματα για ένα αυτοκίνητο πρέπει να υποστεί και τις συνέπειες. Μην τα θέλουμε όλα δικά μας.
Όσο αφορά το Parking εχω και μαλιστα κλειστό και ασφαλές.
Όσο αφορά το παρκάρισμα να ναι καλά το park control και το Μετρό (όταν κατεβαινω Αθηνα).... :twisted: :twisted:
Και για να μην ξεφεύγουμε απο το θέμα:
περιμένουμε νέα λοιπόν για τους φιλους Ravistes. Να ξέρετε οτι αν μάθω κάτι (μιας και έχω γνωριμίες στην Toyota) θα σας ενημερώσω αμέσως...
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 06 Ιουν 2006, 07:30

Παιδιά, το πρόβλημα που αναφέρεται, πραγματικά μου φαίνεται ξένο.
Ολοι εσείς που το παρατηρήσατε μήπως είστε μόνον βενζινοκίνητοι; Υπαρχει κανείς dieseλάς που να του το κάνει; Αν όχι, τότε μπορεί να βρεθεί η λύση, αρκεί να δούνε τις (πιθανές) μικροαλλαγές του diesel.

Κουφό... αλλά καμιά φορά είναι... τον γρύλο κλπ τα τσεκάρατε εκει κάτω;;; για ρίξτε μια ματιά.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό rav_2_b » 06 Ιουν 2006, 08:38

rav4cat έγραψε:Παιδιά, το πρόβλημα που αναφέρεται, πραγματικά μου φαίνεται ξένο.
Ολοι εσείς που το παρατηρήσατε μήπως είστε μόνον βενζινοκίνητοι; Υπαρχει κανείς dieseλάς που να του το κάνει; Αν όχι, τότε μπορεί να βρεθεί η λύση, αρκεί να δούνε τις (πιθανές) μικροαλλαγές του diesel.

Κουφό... αλλά καμιά φορά είναι... τον γρύλο κλπ τα τσεκάρατε εκει κάτω;;; για ρίξτε μια ματιά.


Δηλαδή τόσους μήνες χρήσης δεν έχεις καταλάβει τίποτα για πίσω ανάρτηση? Χρήση απ'ότι θυμαμαι από φωτό του έχεις κάνει πλήρη (on - off).
Ο γρύλλος δεν είναι σίγουρα ούτε το καπάκι της ρεζέρβας όπως υποστηρίζουν κάποιοι.
Ισως να υπάρχει διαφορά στα diesel μιας και δεν προορίζονται αμιγώς για την μπανανία, για άλλη χώρα πήγαινε το δικό σου και το πήρες ξόφαλτσα.
Σε μας δηλαδή στέλνουν πακέτο ολόκληρο με ακριβά πλην όμως β' διαλογής αυτοκίνητα...? :evil:
Αυτό το είχα διαπιστώσει χρόνια πολλά πριν με mercedes του πατέρα μου αγορασμένη από την Γερμανία, αλλά δεν θέλω να το πιστέψω ότι μπορεί να ισχύει ακόμα :(
Άβαταρ μέλους
rav_2_b
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 09:14
Τοποθεσία: Μαρούσι Αττικής

Αναρτηση Rav4

Δημοσίευσηαπό thRAVer » 06 Ιουν 2006, 09:07

Την παρασκευή πήγα στον αντιπρόσωπο της ΤΟΥΟΤΑ για να ακούσει και να δεί το χτύπημα της ανάρτησης. Στο δρόμο που πήγαινα με πήραν τηλέφωνο από την ΤΟΥΟΤΑ HELLAS για να μου απαντήσουν για το email που είχα στείλει και αφορούσε την ανάρτηση. Μου είπαν ότι το γνωρίζουν και έχουν επικοινωνήσει με τα κεντρικά και περιμένουν την λύση του προβλήματος, και θα με ειδοποιήσουν σε περίπτωση ανάκλησης από τον αντιπρόσωπο. Εγώ συνέχισα λοιπόν και πήγα στον αντιπρόσωπο που είχα κανονίσει ραντεβού. Το κάναμε βόλτα με τον αρχιμηχανικό και όντως είπε ότι υπάρχει χτύπημα στην ανάρτηση, αλλά δεν έχει παραπονεθεί κανένας άλλος , το αφήνω λοιπόν να το δούνε, τελικά μου λένε ότι κάποια ποδιά δεν ήταν μονωμένη σωστά και το έφτιαξαν . Ο αρχιμηχανικός μου είπε ότι θα κάνει αναφορά στα κεντρικά και να το παρακολουθήσω και σε περίπτωση που γίνει ανάκληση θα με ειδοποιήσουν. Εγώ πάντως ήμουν ειλικρινής και του είπα ότι είχα επικοινωνήσει με την ΤΟΥΟΤΑ HELLAS που γνωρίζει το πρόβλημα, αυτός δεν το είχε ξανακάσει το θέμα.
Φεύγοντας λοιπόν από το service φυσικά και δεν είχε διορθωθεί το πρόβλημα, συνέχιζε το χτύπημα της ανάρτησης στις λακούβες και όχι στα σαμαράκια όσο γρήγορα και αν πέρναγα !!!
Τώρα λοιπόν θα περιμένω να δω τι θα γίνει !!!!
Άβαταρ μέλους
thRAVer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 04 Μάιος 2006, 13:14

Αναρτηση Rav4

Δημοσίευσηαπό in-rav-we-trust » 06 Ιουν 2006, 14:05

se liges meres mallon to paralamvanoume kai emeis to kainourio rav opote tha sas po kai ego tin apopsi mou gia to thema.
na po kati allo?
kalo tha itan otan leme gia antidraseis apo tis antiporosopeies na leme kai poies einai avtes...gia pollous logous!

emeis vasika tha to paroume to amaksi apo tin autoland(galatsi) kai se mia proti erotisi pou tous kaname gia to thema,mas eipan oti den exoun kati ipopsin tous alla na eimaste sigouroi oti an pragmatika iparksei kati tha vrethei amesa lyi apo tin toyota.
tade efi autoland loipon kai perimenoume....
Άβαταρ μέλους
in-rav-we-trust
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 07 Μάιος 2006, 12:59

Re: Αναρτηση Rav4

Δημοσίευσηαπό thRAVer » 06 Ιουν 2006, 15:13

ΑΝ η ΤΟΥΟΤΑ δεν εντοπίσει το πρόβλημα και δεν δώσει οδηγίες στους αντιπροσώπους τι να κάνουν δεν πρόκειται κανένας αντιπρόσωπος όσο καλός και να είναι να παραδεχθεί ότι υπάρχει πρόβλημα.
Αρα λοιπόν περιμένουμε μέχρι να δοθεί το πράσινο φώς από την Ιαπωνία.
Τελικά η πρώτη φουρνιά RAV 4 μας έβγαλε μερικά κουσούρια. Βέβαια και το Grand Vitara που είχα πρίν αν και ήταν μετά από 4 χρόνια από την 1η φουρνιά πάλι μου έβγαλε πρόβλημα.
Πάντως θα πρέπει να γίνει μεγάλη αλλαγή στην ανάρτηση για να λυθεί το πρόβλημα, μάλλον αλλαγή ελατηρίων !!!!

[/img]
Άβαταρ μέλους
thRAVer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 04 Μάιος 2006, 13:14

Re: Αναρτηση Rav4

Δημοσίευσηαπό in-rav-we-trust » 06 Ιουν 2006, 15:43

tora arage an exei kaneis mixanikes gnoseis kai mporei na mou apantisei:
tora pou leei o raver gia allagi elatirion ktl ktl....
ti gnomi exete? tha einai poli kako as poume mia tetoia allagi i mia paromoia?? ennow prepei na tin dextoume(an telika einai avti i lisi) adiapragmatevta??
ennoeitai oti allagi amaksiou tha einai i kaliteri lisi...alla genika pos tha vlepate mia tetoia lisi?
Άβαταρ μέλους
in-rav-we-trust
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 07 Μάιος 2006, 12:59

γκάπα-γκούπα πολυτελείας

Δημοσίευσηαπό hertz » 06 Ιουν 2006, 16:02

Γειά σας,

Περίμενα το νεο Rav4 ενα χρόνο και το πήρα αρχές Απριλίου από Παπαδαμαντίου (executive).

Εφυγα Πάσχα για Κέρκυρα και στο ταξίδι συνειδητοποίησα τα συνεχή και ξερά "γκαπα-γκούπα" που έκανε στις σχετικά μικρές και βαθιές λακούβες.
Στην αρχή δεν ήθελα να το πιστέψω, αλλά το πρόβλημα συνεχιζότανε και μάλιστα σε μια βόλτα με 4 άτομα σε χωματόδρομο με εγκάρσια νεροφαγώματα (όχι τίποτα ακραίο), ο θόρυβος έγινε ανυπόφορος σε σημείο που νόμιζα ότι κόπηκε η βάση της ανάρτησης!!

τελικά έγινα ρόμπα στα άτομα και αναγκάστηκα να το πιστέψω ...
... κι όμως ναι, στο νεο και γ..άτο Rav4 υπάρχει πρόβλημα

...ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ

Το πήγα την περασμένη εβδομάδα στο service για έλεγχο και ο υπεύθυνος του συνεργείου είπε ότι δεν έχει ξαναπαραπονεθεί κανείς (!!!!!!!!!!!!!!), κοιτάζοντάς με με εκείνο το ύφος το καχύποπτο που απευθύνεται σε πελάτη μυστήριο και σπασίκλα!!
Φυσικά επέμεινα και στην δοκιμαστική βόλτα με ένα μηχανικό το πρόβλημα παρουσιάστηκε σε όλο του το μεγαλείο, ο άνθρωπος τρόμαξε από τα "γκάπα-γκούπα"!!
Ο επικεφαλής επικοινώνησε με κεντρικά toyota όπου τον ενημέρωσαν (για 1η φορά???) για το ότι είναι γνωστό σαν πρόβλημα και ψάχνουν τη λύση μέσω μαμάς ιαπωνίας. Πήρα προφορική διαβεβαίωση ότι όλα είναι υπό έλεγχο και θα με ενημερώσουν μόλις έχουν τη λύση.

Δεν μου αρκεί όμως αυτό και σήμερα πήρα τηλ. στην toyota (210-2808000 τμήμα επικοινωνίας), όπου έκανα παράπονα και ζήτησα ενημέρωση.
Μετά 2 ώρες με πήραν πίσω και είπαν το γνώριμο παραμύθι: πρόβλημα γνωστό - δεν υπάρχει θέμα ασφάλειας - έγινε τεχνική αναφορά σε ιαπωνία - περιμένουν οδηγίες.
Σε ερώτηση πως εγώ θα αποζημιωθώ αφού για 2 μήνες τώρα και ποιός ξέρει για πόσο ακόμα ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΧΩΜΑ γιατί με τέτοιο "γκαπα-γκούπα" ίσως σπάσει κάτι, άρα περιορίζεται η χρηστικότητα του προϊόντος αφού ΔΕΝ μπορώ να το χρησιμοποιήσω για το σκοπό που το αγόρασα, η απάντηση ήταν ότι δεν υπάρχει τέτοιο θέμα γιατί μπορώ να πάω όπου θέλω και δεν θα πάθει καμμία ζημιά.

Και ερωτώ:

ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να έχουν ενημερωθεί ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τα service των αντιπροσώπων και να ενημερώνουν σωστά και να μη σε κοιτάνε σαν εξωγήινο έτοιμοι να παρεξηγηθούν που τόλμησες να αμφισβητήσεις την αυτού μεγαλειότητα toyota??
ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ, εφόσον το πρόβλημα είναι γνωστό μήνες τώρα, να ελέγχουν τα οχήματα πριν τα παραδώσουν στους πελάτες??
ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να έχουν ΗΔΗ ΒΡΕΙ ΛΥΣΗ έστω και με αλλαγή ΟΛΟΥ του πίσω συστήματος ??
Αν εγώ πάω χώμα και μου μείνει το αμορτισέρ στο χέρι σε κανένα βουνό θα έρθεί η toyota να με ξεκολλήσει?

στο κάτω-κάτω πρόκειτα για τον leader την ΤΟΥΟΤΑ και όχι για κανένα λαμόγιο (ή κάνω λάθος?)

Ουφ τα είπα και ξεθύμανα

Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι ΑΨΟΓΟ και δεν μετανοιώνω για την επιλογή μου (προς το παρόν)
Τελευταία επεξεργασία από hertz και 15 Ιουν 2006, 09:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
hertz
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 06 Ιουν 2006, 14:59

Δημοσίευσηαπό Saga » 06 Ιουν 2006, 21:28

Και για να μην αναφέρουμε μόνο περιοδικά ,να τι είχα γράψει και εγω απο το TestDrive που του είχα κάνει 1/4/06 και είναι εδω

RAVvsGV

«..Ο θόρυβος
Έμεινα ευχαριστημένος απο το Rav ,τουλάχιστον μεχρι τα 120χλμ που είδα με 4η.Σε αυτά τα χλμ οχι πως είναι αθορυβο ,αλλα τίποτα το ενοχλητικό.Ο θόρυβος του είναι πιο πνιχτός ,σε σχέση με τον δυνατότερο και τραχή ηχο του GV. Το Rav εχει πιο μαλακές αναρτήσεις και το ταξίδι μαζί του θα είναι πιο ευχάριστο. Πηγαίνοντας όμως γρήγορα στον Κηφισό με τις κλειστές στροφές ,το Rav όσες φορές έτυχε πηρε τις απαραίτητες κλίσεις , αλλα και σε σαμαράκια δεν ελειψαν τα ξερά περάσματα-γκούπ!!- της πίσω αναρτησης .To GV ήταν πιο σταθερό , εδειχνε να παραμένει ακλόνητο είτε σε βυθίσματα είτε σε κλίσεις ,ενω στο περασμα απο σαμαράκια και αυτο αναπηδά .όμως με εναν πιο πνιχτό ηχο.....»

Και βέβαια αυτό που είχε γράψει ο Santa 2/4/06

“2) Δεν είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο τέτοιου κόστους να καταλαβαίνεις τις λακούβες του δρόμου λές και σου μπαίνουν στο πισινό. Οι εγκάρσιες ανωμαλίες γίνονται αισθητές στην καμπίνα και αυτό να με θυμηθείτε μετά απο λιγο καιρό θα γίνονται εντονότερες λόγο καταπόνησης των ελατηρών και αμορτισέρ.”

Μήπως πρέπει να γίνουμε tester? :(

To ξέραμε λοιπόν οτι συμπεριφερόταν ετσι ...... και αν κρίνω απο τις πωλήσεις του Μαρτίου ,τώρα τα πουλημένα Rav ,θα εχουν περάσει τα 2500 απο την αρχη του χρόνου .
Θα ανακληθούν τόσα αυτοκίνητα ,για μια τέτοια – σοβαρότατη - μετατροπή? Και αν ναι ,ποιές θα είναι οι επιπτώσεις στην συμπεριφορά του οχήματος ?
Πουφ!!!... :?:
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

Re: Αναρτηση Rav4

Δημοσίευσηαπό TLG » 06 Ιουν 2006, 23:27

thRAVer έγραψε: Βέβαια και το Grand Vitara που είχα πρίν αν και ήταν μετά από 4 χρόνια από την 1η φουρνιά πάλι μου έβγαλε πρόβλημα.
[/img]



Τι προβλημα σου εβγαλε το GV ?? Μαλλον θα επροκειτο για κατι μεμονομενο ...και δεν ήταν σε τοσο μεγαλη εκταση οσο αυτο με την αναρτηση του νεου RAV ....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό rav_2_b » 07 Ιουν 2006, 08:09

Saga έγραψε:To ξέραμε λοιπόν οτι συμπεριφερόταν ετσι ...... και αν κρίνω απο τις πωλήσεις του Μαρτίου ,τώρα τα πουλημένα Rav ,θα εχουν περάσει τα 2500 απο την αρχη του χρόνου .
Θα ανακληθούν τόσα αυτοκίνητα ,για μια τέτοια – σοβαρότατη - μετατροπή? Και αν ναι ,ποιές θα είναι οι επιπτώσεις στην συμπεριφορά του οχήματος ?
Πουφ!!!... :?:


Τα 2500 αυτοκίνητα είναι παραγγελίες ή παραλαβές ? Γιατί εγώ με παραγγελία Μαρτίου παραλαμβάνω σε 15 μέρες. Μήπως το πρόβλημα δεν είναι καθολικό? Δεν πιστεύω ότι είμαστε 5-6 μυστήριοι οι οποίοι το ψειρίζουμε, μόνο ο rav4cat δεν πραπονιέται και αυτός έχει το diesel.
Η Toyota πρέπει να ενημερωθεί και ενημερώσει άμεσα συνεργεία και εμάς (έχω στείλει υπόμνημα και δεν έχω πάρει απάντηση).
Το πρόβλημα υφίσταται και ζητά λύση (τα 34000 ευρώ φωνάζουν όλα μαζί)
Προσωπικά το πήρα γιατί ήθελα να είναι πιο καθημερινό και γιατί μέχρι σήμερα εμπιστευόμουν το aftersales της εταιρείας. Αν είναι να κόβω ταχύτητα στις ανωμαλίες του εδάφους να μην μπάινω συα χώματα και να καταπονώ όχημα και επιβάτες δεν παίρνω ένα από τα πολλά και πιο πλήρη σεντάν του εμπορίου κάνοντας οικονομία τουλάχιστον 12-14000 :evil:
Άβαταρ μέλους
rav_2_b
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 09:14
Τοποθεσία: Μαρούσι Αττικής

Re: Αναρτηση Rav4

Δημοσίευσηαπό thRAVer » 07 Ιουν 2006, 08:21

TLG έγραψε:
thRAVer έγραψε: Βέβαια και το Grand Vitara που είχα πρίν αν και ήταν μετά από 4 χρόνια από την 1η φουρνιά πάλι μου έβγαλε πρόβλημα.
[/img]



Τι προβλημα σου εβγαλε το GV ?? Μαλλον θα επροκειτο για κατι μεμονομενο ...και δεν ήταν σε τοσο μεγαλη εκταση οσο αυτο με την αναρτηση του νεου RAV ....


Διαρροή στην κρεμαγιέρα (το πρώτο καλοκαίρι), πρόβλημα στο δυναμό, πρόβλημα στο ρελαντί σε απότομο σταμάτημα (συνέχεια), κόλλησε ο διακόπτης των καθαριστήρων 2 φορές (2ο καλοκαίρι), τρίξιμο συμπλέκτη από υγρασία, από τότε που το πήρα τράβαγε το τιμόνι αριστερά (5 φορές ευθυγράμμηση και τίποτα), βουλωμένο ψυγείο (4ο καλοκαίρι)!!!!

Grand Vitara 1.6 2001

κατά τα άλλα το αυτοκίνητο αυτό είχε ξεκινήσει να πουθλιέται από το 1998 από όσο γνωρίζω !!!

Δεν λέω όλα τα αλλάξαμε στην εγγύηση αλλά να που μου έτυχαν !!!

βέβαια αυτά που μου έτυχαν στο grand δεν ήταν από πρόβλημα σχεδιασμού όπως είναι στο RAV αλλά όσο και να είναι έτρεχα στις αντιπροσωπείες .


Μεμονομένο φαντάζομαι ήταν αυτό που ειχα πάθει me to grand vitara, με το rav το πρόβλημα είναι γενικευμένο !!!
Άβαταρ μέλους
thRAVer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 04 Μάιος 2006, 13:14

Ανάρτηση Rav4

Δημοσίευσηαπό thRAVer » 07 Ιουν 2006, 08:31

Αυτό που σκέφτομαι ότι η διαφορά του βενζινοκίνητου Rav σε σχέση με το diesel πέραν του κινητήρα είναι και η ρεζέρβα στην πίσω πόρτα, διορθώστε με αν κάνω λάθος. Από ότι θυμάμαι στο grand vitara όταν έβγαζαν την ρεζέρβα στο συνεργείο το αυτοκίνητο σηκωνόταν αρκετά γιατί ήταν πολύ βαριά πόσο μάλλον του rav που είναι μεγαλύτερη. Οταν λοιπόν την βάζουν επάνω στο αυτοκίνητο μήπως επιβαρήνεται η ανάρτηση και μειώνεται η διαδρομή της ? Γιατί είχα δεί στο grand vitara όταν την ξαναέβαλαν επάνω να κάθεται τουλάχιστον 5 πόντους !!!

απλή παρατήρηση κάνω !!!
Άβαταρ μέλους
thRAVer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 04 Μάιος 2006, 13:14

Ανάρτηση Rav4

Δημοσίευσηαπό rav_2_b » 07 Ιουν 2006, 11:21

Την ρεζέρβα την βάζουν πίσω στην πόρτα 15 χρόνια στο rav και 50 χρόνια στο LC λέτε τώρα να ξέχασαν να την υπολογίσουν? Το diesel δεν έχει την ρεζέρβα στην ίδια θέση?
Το ότι ο κινητήρας diesel έχει μεγαλύτερη ροπή μήπως τους ώθησε να υπολογίσουν διαφορετικά την πίσω ανάρτηση απ' ότι στο βενζινοκίνητο? Λύση θα υπάρχει το ζήτημα είναι αν θα μας την φανερώσουν και πολύ περισσότερο αν θα μας την αποκαταστήσουν... το καλό που τους θέλω
Άβαταρ μέλους
rav_2_b
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 09:14
Τοποθεσία: Μαρούσι Αττικής

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Google [Bot]. Υπάρχει 1 επισκέπτης