Καλησπέρα,
είμαι κάτοχος ενός Pajero Sport K90 (3.0 i V6 24V) από το 2005.
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από τις επιδόσεις του, οι οποίες ως επί το πλείστον είναι σε ασφάλτο.
Η χρήση της τετρακίνησης δεν γίνεται συχνά, παρά μόνο όταν έχει χιόνι ή πάγο στο οδόστρωμα.
Τον τελευταίο καιρό το Pajero Sport παρουσιάζει πρόβλημα στη τετρακίνηση.
Αναλυτικά, σε στάση ή κίνηση αλλάζοντας από 2H σε 4Η ή 4L ανάβει το λαμπάκι του ABS και η οδήγηση γίνεται εφιάλτης. Το τιμόνι σε στάση ή σε ελάχιστα χιλιόμετα είναι σαν να μην έχει υποβοήθηση, ο κινητήρας απαιτεί περισσότερες στροφές και αισθάνομαι τους τροχούς μπλοκαρισμένους εν μέρη.
Μετακινόντας το μοχλό της τετρακίνησης ελάχιστα, το λαμπάκι του ABS σβήνει, ενώ παραμένουν τα παραπάνω προβλήματα.
Στα τελευταία 2 service που πέρασε το Pajero στην αντιπροσωπεία της Mitsubishi (έτσι και αλλιώς όλα τα service έχουν γίνει εκεί) το μόνο που βρίσκουν όταν το συνδέουν με τον υπολογιστή, είναι ένα λάθος χωρίς κωδικό, το οποίο το διαγράφουν χειροκίνητα και η αλήθεια είναι ότι για μερικές μέρες το αυτοκίνητο δεν παρουσίαζει κανένα πρόβλημα. Δυστυχώς όμως λίγο αργότερα εμφανίζεται ξανά.
Μήπως κάποιος από εσάς έχει αντιμετωπίσει το ίδιο ή παρόμοιο πρόβλημα ή αν έχει να μου προτείνει κάποια λύση;
Αν και είμαι κάτοχος από το 2005, το Pajero έχει λιγότερο από 60,000 κμ. και δεν σκέφτομαι (ούτε έχω την οικονομική δυνατότητα) να το αλλάξω.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά και εύχομαι να βρεθεί μια λύση.