Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

MITSUBISHI PAJERO 3500 ΚΥΒΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΠΟΥΖΙ

MITSUBISHI PAJERO 3500 ΚΥΒΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΠΟΥΖΙ

Δημοσίευσηαπό N.J » 24 Οκτ 2011, 17:18

Αγαπητοί κύριοι,



Θα ήθελα να μου δώσετε λύση στο πρόβλημα, που αντιμετωπίζω. Έχω αγοράσει από το 2002 το Mitsubishi Pajero 3500 κυβικά βενζινοκίνητο. Είχα την πεποίθηση ότι είχα κάνει την καλύτερη δυνατή επιλογή την εποχή εκείνη. Ο αντιπρόσωπος της MITSUBISHI κ. Παπράς από τον οποίο αγόρασα και το αυτοκίνητο στην τιμή των 60.000 ευρώ και έξτρα 5.000 ευρώ για περαιτέρω αξεσουάρ, μου υπέδειξε να κάνω τα service στην εταιρεία του, αφενός λόγω εγγύησης και αφετέρου εξαιτίας το ότι ήταν εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Mitsubishi. Έτσι και έκανα, δηλαδή σε κάθε 7.500 χιλιόμετρα έκανα τα προγραμματισμένα service εκεί. Σήμερα, το αυτοκίνητο έχει διανύσει 123.000 χιλιόμετρα. Σε περίπου ενάμιση χρόνο μετά την αγορά του άναψε ένδειξη βλάβης κινητήρα και αφού πήγα στο συνεργείο του κ. Παπράς μου είπε ότι ευθύνονται τα καύσιμα. Αυτό το πρόβλημα συνέχιζε να παρουσιάζεται από το 2002-2010 σχεδόν 10 φορές.

Σε προηγούμενα service που είχα κάνει, μου άλλαξαν μπαταρία και σε 1,5 χρόνο μου τρύπησε το καπό από τις αναθυμιάσεις της μπαταρίας. Παρά όλα αυτά τον εμπιστεύτηκα ξανά, επειδή ήταν εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Mitsubishi και πήγα όταν μου ξανάναψε το λαμπάκι στα 105.000 χιλιόμετρα. Τότε μου πρότειναν να κάνω καθαρισμό στα μπεκ και αλλαγή στο φίλτρο βενζίνης του ρεζεβουάρ, το οποίο ήταν πεντακάθαρο, όπως διαπίστωσα. Έτσι, λοιπόν πίστευα ότι, ύστερα από την αλλαγή όλων αυτών των ανταλλακτικών, δεν θα είχε πρόβλημα ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αντιπρόσωπος Παπράς μου πρότεινε, ώστε να μην πηγαινοέρχομαι στο συνεργείο του, να βγάλω τον πόλο της μπαταρίας για να κάνει RESET και έτσι και έκανα την τελευταία φορά. Όμως, για κακή μου τύχη το αυτοκίνητο είχε μεγαλύτερη ζημιά. Στη συνέχεια, στις 02/10/2011, όπως κινούμαι στην Εθνική Οδό μου ανάβει πάλι η ένδειξη βλάβης του κινητήρα και μέχρι να βρω έξοδο για parking, ανάβει και η ένδειξη λαδιού στάθμης. Στη συνέχεια έβγαινε καπνός από την εξάτμιση.

Χωρίς πλέον εμπιστοσύνη σε τίποτα και σε κανένα το πήγα στην αντιπροσωπία ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ Α.Ε. και λύνοντας την μηχανή είδαμε ότι έχει τρυπήσει μπιστόνη από μπουζί. M` άλλα λόγια, είχε σπάσει η ακίδα του μπουζί και είχε πέσει μέσα στο μπιστόνη. Αξίζει να σημειωθεί ότι και κάποιος άσχετος με μηχανολογικά βλέποντας το μπουζί θα καταλάβαινε ότι μπορεί να μην έχει αλλαχθεί ποτέ. Όλοι από πλευρά εταιρείας είναι σιωπηλοί και δεν μου λένε τι ακριβώς προκάλεσε αυτή τη σοβαρή ζημιά. Από τη μεριά μου το αυτοκίνητο είναι πολύ καλά προσεγμένο σε σημείο να μην έχω χρησιμοποιήσει καλά καλά το 4WD και να μη το έχω οδηγήσει σε OFF ROAD διαδρομές. Γι` αυτό είμαι πολύ εξοργισμένος και το θεωρώ αδιανόητο να υποστεί μια τέτοια βλάβη.

Επιπρόσθετα, κάποιος πρώην τεχνικός της Mitsubishi μου είπε ότι αυτή η ζημιά οφείλεται σε 2 περιπτώσεις: α) πρόβλημα στον αισθητήρα λάμβα και β) να μην έχουν αλλάξει στα service που μου έκαναν τα μπουζί. Στα τιμολόγια που μου έδιναν στα service έκαναν αλλαγή στα 60.000χιλιόμετρα και ξανάκαναν στα 90.000 χιλιόμετρα, ενώ ο κατασκευαστής δίνει αλλαγή στα μπουζί κάθε 90.000 χιλιόμετρα.

Τώρα η Mitsubishi σε επιστολή της μου λέει ότι δεν μπορεί να διαβάσει το κωδικό της βλάβης, γιατί έβγαλα τον πόλο της μπαταρίας, αλλά εγώ έπραξα όπως μου είχε επιδείξει ο αντιπρόσωπος τους. Βέβαια, ο πρώην μηχανικός της Mitsubishi και σ` άλλα συνεργεία που τους είχα πει το πρόβλημα, μου είπαν ότι μπορούν να διαβάσουν τα αρχεία του εγκεφάλου του ακόμα και στην περίπτωση που βγάλω τον πόλο της μπαταρίας.

Δυστυχώς κανένας από την Mitsubishi δεν μου λέει ξεκάθαρα ποια είναι η αιτία της βλάβης. Τέλος, το πιο ειρωνικό απ όλα είναι ότι έψαξα να βρω το e-mail της Mitsubishi στην Ιαπωνία και δεν υπάρχει <<Η ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ >>. Θα ήθελα, λοιπόν, να μου πείτε αν υπάρχει κάποιος με παρόμοια προβλήματα και αν μπορώ να βρω λύση στο πρόβλημα μου.



Ν.J[/i][/b]
Τελευταία επεξεργασία από N.J και 15 Νοέμ 2011, 15:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
N.J
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 14 Οκτ 2011, 19:13
Τοποθεσία: Ελευσινα, Αθηνα

MITSUBISHI PAJERO 3500 ΚΥΒΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΠΟΥΖΙ

Δημοσίευσηαπό themis » 24 Οκτ 2011, 20:35

Αγαπητε φιλε δυστιχως μερικα απο τα προβληματα που εχεις ειναι κοινα σε ολα τα pajero,σιγουρα ο κινητηρας ειναι GDI και ειναι απολυτα σιγουρο οτι στιμπαει αρκετα λαδια,οπως επεισης το λαμπακι του κινητηρα αναβει οντος πολυ συχνα για λογους που ουτε η αντιπροσωπεια γνωριζει.Κανε μια βολτα απο το κλαμπ του πατζερο οπου κατοχοι του ιδιου αυτοκινητου θα μπορεσουν να σε βοηθησουν φιλικα themis

pajeroclub.gr

[editmod] Είναι λίγο άκομψο να ζητάς από έναν χρήστη να αφήσει το χώρο που έκανε την ερώτηση για να έρθει σε έναν άλλο για να του απαντήσεις
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

Δημοσίευσηαπό bull » 24 Οκτ 2011, 21:24

http://www.mitsubishi-motors-euro.com/Contact.aspx
Είναι τα κεντρικά γραφεία για όλη την Ευρώπη. Νομίζω ότι είναι και οι πλέον αρμόδιοι.
Τι να πω φίλε... Λυπάμαι πραγματικά. Τέτοιο αμάξι και να τρέχεις για λάθη αλλων. Επρεπε πάντως να έχεις εξαφανιστεί από το συνεργείο με την πρώτη στραβή. Την έχω πατήσει κι εγώ έτσι και πλήρωσα αρκετά.
Εύχομαι καλή τύχη.
Τα δεδομένα δεν μπορεί να χάνονται από τον εγκέφαλο. Φαντάζεσαι να πήγαινε κανείς πχ. για ένα απλό κόλλημα σε φαναρτζή ή να αλλάζεις μπαταρία και καθε φορά που βγάζεις τον πόλο να χάνεται το data logging. Με τίποτα. Σε δουλεύουν ή κάποιον καλύπτουν. :roll: Βέβαια αν είναι ΄έτσι μάλλον θα έχουν κάνει reset αυτοί τώρα. Δεν είμαι βέβαια και ο ειδικός στους εργοστασιακούς εγκεφάλους. Σκέψεις κάνω...
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό themis » 24 Οκτ 2011, 22:50

Σε καμμια περιπτωση δεν εχω τετοια προθεση...
pinin GDI 2.0L rear and front locker lift 6' tyre 32' long arm
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

Δημοσίευσηαπό N.J » 25 Οκτ 2011, 16:12

Μήπως γνώριζετε κάποιον που να πουλάει τέτοια μηχανή?? Ακόμα,εσείς ποιό θεωρείτε καλό συνεργείο για το αμάξι αυτό???
Άβαταρ μέλους
N.J
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 14 Οκτ 2011, 19:13
Τοποθεσία: Ελευσινα, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό sifounas » 25 Οκτ 2011, 17:51

φιλε μου την πατησες νομιζω. τι τα ηθελες τα 3500cc, και μαλιστα βενζινα!!
τα αυτοκινητα αυτα τα παντρευεσαι που λενε, δηλ. χανουν σε μερικα χρονια τοσο πολυ απο την αξια τους, που δεν σου κανει για να το πουλησεις. και αμα σου βγαζουν και προβλημα αστα..... ουτε χιλιαρακι καινουριο δεν θα μπορεις να παρεις σε ανταλλαγη!!!!

εχω ακουσει καλα λογια για το συνεργειο και την αντιπροσωπεια της mitsu στη λαμια. νικοπουλος νομιζω λεγεται ο αντιπροσωπος.για παρτον κανενα τηλεφωνο.
Άβαταρ μέλους
sifounas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2008, 08:24
Τοποθεσία: ΦΘΙΩΤΙΔΑ

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 25 Οκτ 2011, 20:14

Παντως ειναι απαραδεκτο να μην σου αλλαζουν μοτερ αφου εισαι στην εγγυηση ! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ MITSUBISHI !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 27 Οκτ 2011, 07:59

Για να σου αλλάξουν μοτέρ , πρέπει να έρθουν τα πάνω κάτω και να πας.........μέσω ΟΗΕ , δυστυχώς .
Πάντως φίλε έπρεπε να τους κάνεις άνω - κάτω όσο ήσουν μέσα στην εγγύηση . Δυστυχώς πολλοί ντήλερ και όχι μόνο στα αυτοκίνητα (έχω τρεχάματα με ένα καινούγιο δίκαννο !) , είναι νεόπλουτα λαμόγια .
Τώρα μπορείς να κινηθείς δικαστικά εναντίον του συνεργείου , με αβέβαια όμως αποτελέσματα : Ποιος θα κάνει πραγματογνωμοσύνη δεκτή στο δικαστήριο , που να λέει ότι το πρόβλημα οφείλεται σε μλκίες του συνεργείου ;
Μεταχειρισμένο κινητήρα δεν θα ήταν σοφό να πάρεις . Μπορεί να έχει τα προβλήματα του δικού σου . Άρα ή ανακατασκευάζεις αυτόν που έχεις ή πας για καινούγιο .
Πιστόνι κυλίνδρου να τρυπάει από βλάβη........του αισθητήρα λ πάντως , πρώτη φορά ακούω :o
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό bull » 27 Οκτ 2011, 22:07

χεχεχε... Ούτε κι εγώ! Αυτοί εννοούν ότι χάλασε ο λάμδα και είχε πιο φτωχό μιγμα, άρα σήκωνε θερμοκρασίες και έκοψε ακίδα κλπ. Δεν γίνονται αυτά μόνο απο τον λάμδα. Το γεγονός πάντως ότι τον έβαλαν να καθαρίσει μπέκ και φιλτρο αντίας βενζίνης σημαίνει ότι απο το διαγνωστικό κάτι έβλεπαν που είχε σχέση με φτωχό μίγμα. Τουλάχιστον έτσι υποθέτω... Αστα όμως τώρα, μην τον πριζωνουμε κι άλλο :) Εχω βρεθεί στη θάση του και είναι κλάφτα Χαράλαμπε...
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες