Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

L200??

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 15 Δεκ 2004, 02:22

Ξέρει κανείς να μου πεί για τις γωνίες προσέγγισης,ράμπας και φυγής του L200?
Μου την έχουν δώσει όλα τα περιοδικά για 4x4.Λίγο πολύ έχω καταλάβει για τις γωνίες των άλλων αυτοκινήτων της κατηγορίας αλλα για το Mitsubishi δεν λέει τίποτα πουθενά :evil:
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό 747 » 15 Δεκ 2004, 14:36

Αυτό που θυμάμαι απ'έξω είναι οτι η γωνία αναρρίχησης είναι 35μοίρες. Έχω όμως και ένα σχεδιάκι από προσπέκτους, θα το δώ και θα σου πώ
747
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 15 Δεκ 2004, 19:01

NIKOLAS_L200 έγραψε:Ξέρει κανείς να μου πεί για τις γωνίες προσέγγισης,ράμπας και φυγής του L200?
Μου την έχουν δώσει όλα τα περιοδικά για 4x4.Λίγο πολύ έχω καταλάβει για τις γωνίες των άλλων αυτοκινήτων της κατηγορίας αλλα για το Mitsubishi δεν λέει τίποτα πουθενά :evil:


Για ρίξε μια ματιά στον δικτυακό τόπο http://www.mitsubishi-motors.gr/technicals.cfm?car_id=5
Είναι γαι το PAJERO SPORT αλλά μάλλον είναι τα ίδια με το L 200.
Στη σελίδα του L 200δίνει μόνο γωνία αναρρίχησης 35 μοίρες (περίπου 70%)
Μόνο για τη γωνία διαφυγής υποψιάζομαι πως θα είναι διαφορετική λόγω μεγαλύτερου πίσω προβόλου, αλλά πάλι η καρότσα του είναι πιό ψηλά μάλλον από τον προφυλακτήρα του Πατζέρο....
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 26 Δεκ 2004, 13:06

Σκέφτομαι να κουρδίσω την μπρωστά αντιστρεπτική για να σηκωθεί η μούρη 1 - 1,5 πόντο.Ο λόγος είναι οτι δεν μου αρέσει η κλίση που έχει το αυτοκίνητο.
Είναι δύσκολο? Θα έχω προβλήματα σταθερότητας?
Κανένα κόλπο για να μην παιδεύομαι?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό 747 » 26 Δεκ 2004, 16:02

To σωστό είναι να υπάρχει αυτή η διαφορά ύψους εμπρός και πίσω. Στο κούρδισμα, (το οποίο γίνεται για ομοιόμορφο σήκωμα), θα πρέπει να σηκώσεις και το πίσω μέρος άλλο τόσο.
Για το μικρό ύψος του 1-1,5 πόντου, δεν θα έχεις πάντως πρόβλημα
747
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό tribolas » 28 Δεκ 2004, 11:51

Και παραπάνω σήκωμα μπορείς να κάνεις (μέχρι 4-5 εκ.) χωρίς κανένα πρόβλημα.
Απλώς όσο κουρδίζεις τις μπάρες τόσο σκληραίνει η ανάρτηση του οχήματος στο εμπρός μέρος.
Μερικοί , όπως εγώ , προτιμούν το L200 λίγο σκληρότερο εμπρός από ότι το εργοστασιακό.
Εξάλλου πολλές αντιπροσωπείες στο εξωτερικό κουρδίζουν και σηκώνουν το αυτοκίνητο επίσημα κατά την παράδοση ή σε service αν τους ζητηθεί.
tribolas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 03 Δεκ 2004, 15:44

Δημοσίευσηαπό meco » 24 Ιαν 2005, 10:33

Γεια χαρά. Θέλω να σας ρώτησω κάτι. Χθες που πήγα στα χιόνια είχα την ευκαρία να δω από κοντά (στο εσωτερικό, κυρίως) δύο L200. Παρατήρησα ότι στην αριστερή μεριά του ταμπλώ υπάρχει είναι κουμπάκι που γράφει πάνω R/DC ή κάτι τέτοιο. Αυτό μου είπαν ότι κλειδώνει πλήρως τα διαφορικά (μπροστά και πίσω). Αληθεύει?? Γιατί αν αληθεύει, έχουμε ένα από τα πιο καλά εξοπλισμένo, εκτός δρόμου όχημα.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό IKE » 24 Ιαν 2005, 11:54

Πολύ χλωμό το κόβω να αληθευει :P
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 24 Ιαν 2005, 19:31

meco έγραψε:Γεια χαρά. Θέλω να σας ρώτησω κάτι. Χθες που πήγα στα χιόνια είχα την ευκαρία να δω από κοντά (στο εσωτερικό, κυρίως) δύο L200. Παρατήρησα ότι στην αριστερή μεριά του ταμπλώ υπάρχει είναι κουμπάκι που γράφει πάνω R/DC ή κάτι τέτοιο. Αυτό μου είπαν ότι κλειδώνει πλήρως τα διαφορικά (μπροστά και πίσω). Αληθεύει?? Γιατί αν αληθεύει, έχουμε ένα από τα πιο καλά εξοπλισμένo, εκτός δρόμου όχημα.

Κλειδώνει αλλά μόνο το πίσω. Και δέν θέλω αντιρρήσεις το ξέρω σίγουρα, αλλά νομίζω πως γίνεται μόνο σε συγκεκριμμένα μοντέλα.
Το σύστημα ονομάζεται RDL αντί του LSD που φοράνε τα απλά 4κίνητα μοντέλα.
Δές και το http://www.bouloubasis.gr/html/L200/L200comf.asp
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 24 Ιαν 2005, 22:24

tasos953 έγραψε:
meco έγραψε:Γεια χαρά. Θέλω να σας ρώτησω κάτι. Χθες που πήγα στα χιόνια είχα την ευκαρία να δω από κοντά (στο εσωτερικό, κυρίως) δύο L200. Παρατήρησα ότι στην αριστερή μεριά του ταμπλώ υπάρχει είναι κουμπάκι που γράφει πάνω R/DC ή κάτι τέτοιο. Αυτό μου είπαν ότι κλειδώνει πλήρως τα διαφορικά (μπροστά και πίσω). Αληθεύει?? Γιατί αν αληθεύει, έχουμε ένα από τα πιο καλά εξοπλισμένo, εκτός δρόμου όχημα.

Κλειδώνει αλλά μόνο το πίσω. Και δέν θέλω αντιρρήσεις το ξέρω σίγουρα, αλλά νομίζω πως γίνεται μόνο σε συγκεκριμμένα μοντέλα.
Το σύστημα ονομάζεται RDL αντί του LSD που φοράνε τα απλά 4κίνητα μοντέλα.
Δές και το http://www.bouloubasis.gr/html/L200/L200comf.asp


Το επιβεβαιωνω!!!!
:wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 24 Ιαν 2005, 23:21

meco έγραψε:Γεια χαρά. Θέλω να σας ρώτησω κάτι. Χθες που πήγα στα χιόνια είχα την ευκαρία να δω από κοντά (στο εσωτερικό, κυρίως) δύο L200. Παρατήρησα ότι στην αριστερή μεριά του ταμπλώ υπάρχει είναι κουμπάκι που γράφει πάνω R/DC ή κάτι τέτοιο. Αυτό μου είπαν ότι κλειδώνει πλήρως τα διαφορικά (μπροστά και πίσω). Αληθεύει?? Γιατί αν αληθεύει, έχουμε ένα από τα πιο καλά εξοπλισμένo, εκτός δρόμου όχημα.



Ως κάτοχος μπορω να πω με σιγουρια οτι το κουμπάκι αυτο κλειδώνει μόνο το πίσω διαφορικό κατα 100% μόνο όταν έχεις τα αργά και κινήσε με μικρή ταχυτητα(5-7 χλμ).Αν βγάλεις τα αργά το συστημα απενεργοποιειτε αυτοματα.
Επιπλεον πληροφορίες. Τετρακίνηση μπορείς να βάλεις κινούμενος μέχρι και με 100 χλμ/ωρα,τα αργά τα βάζεις ή σταματημένος ή με μικρη ταχύτητα και το κεντρικο "διαφορικό" είναι πάντα κλειδωμένο.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό meco » 25 Ιαν 2005, 10:44

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Χθες είδα άλλο ένα L200 το οποίο είχε το εν λόγω σύστημα και σε αυτή τη περίπτωση το κουμπάκι έγραφε R/D LOCK. Λύθηκε με μιας η απορία μου. Τι άλλο θα μπορούσε να σημαίνει πέρα από Rear Differential Lock??? :wink: :wink: :) :)
Άλλη ερώτηση, οι εκδόσεις που δεν έχουν αυτό το σύστημα, έχουν διαφορικό περιορσμένης ολίσθησης ποσοστού εμπλοκής 80% ???
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 25 Ιαν 2005, 12:51

Ακουστά έχω οτι αντι για διαφορικό που κλειδωνει εχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης αλλα δεν ξέρω πόσο τις εκατο.Το δικό μου πάντως στο κουμπάκι γράφει R/D LOCK.Τα άλλα που είδες μάλλον θα ήταν προηγούμενο μοντέλο.Οι διαφορές είναι εξωτερικά μικρες,αλλος προφυλακτήρας,ζάντες κλπ.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό tribolas » 26 Ιαν 2005, 10:41

Γιά το L200 υπάρχουν τρία εργοστασιακά πίσω διαφορικά. Το ελεύθερο , το περιορισμένης ολίσθησης με δισκάκια και το μπλοκέ.
Το μπλοκέ εργάζεται όπως το περιέργαψε ο nikolasL200. Προσωπικά θα προτιμούσα ένα ARB ή OFFROTEC πίσω μπλοκέ.
Το περιορισμένης ολίσθησης LSD είναι ένα κλασσικό σταθερής αξίας διαφορικό με τα καλά του και τα άσχημα του. Το ποσοστό εμπλοκής του εξαρτάται από την προφόρτιση και την φθορά που έχει. Είναι δυνατόν δηλαδή να επέμβουμε και να την αυξήσουμε ή να την μειώσουμε. Δεν γνωρίζω ποιό είναι το ποσοστό που έχει εργοστασιακά αλλά με 80% θα είναι αρκετά θορυβώδης η οδήγηση στην άσφαλτο και ίσως επικύνδυνη σε βρεγμένα και γλυστερά ασφάλτινα κομμάτια.
Το ελεύθερο διαφορικό είναι άριστο γιά την άσφαλτο αλλά στο χώμα έχει πολλά προβλήματα. Βέβαια είναι το καλύτερο σε περιπτωση που θέλεις να κάνεις μετατροπές και το έχεις σαν βάση.
Το εμπρός διαφορικό τώρα του L200 είναι ελεύθερο. Στην αγορά υπάρχει διαθέσιμο μόνο ένα μπλοκέ για εμπρός απο την OFFROTEC. Το εμπρός μπλοκέ της ARB για τα mitsubishi νομίζω δεν ταιριάζει στο L200. Επίσης δεν έχω βρεί κανένα torsen , δυστυχώς , που να ταιριάζει εμπρός.
tribolas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 03 Δεκ 2004, 15:44

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 17 Φεβ 2005, 21:57

Άκουσα κάτι για ένα facelift στο L200.Έχετε ακούσει τίποτα σχετικο?
Με την ευκαιρία να πώ οτι ψάχνω για ενα σκέπασμα καρότσας (στο ύψος της οροφής).Έχω δεί ένα πολυ ωραίο πάνω σε ενα L200.Το πέτυχα κάπου κοντά στην Ξάνθη.Υπάρχει κανένα μαγαζί ή αντιπροσωπία εκει γύρο με κάτι καλό?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 3 επισκέπτες