Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NISAN SUV VS TOYOTA SUV(PATHFINDER VS LC 120)

NISAN SUV VS TOYOTA SUV(PATHFINDER VS LC 120)

Δημοσίευσηαπό baggelis1987 » 02 Φεβ 2010, 16:54

ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΝΕΟΣ ΣΤΟ FORUM,AΛΛΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΟ 4Χ4 ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΝΟΗΜΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ!
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ?ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ?ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΛΛΟ?ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙ ΤΟ ΑΛΛΟ?ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΧΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ PATHFINDER KAI TI ΚΕΡΔΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟ LC 120?ΜΙΛΑΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ DIESEL ΑΦΟΥ ΠΛΕΟΝ ΑΦΗΝΩ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΤΟ ΕΝΔΟΞΟ GRAND CHEROKEE WJ 4.7 LIMITED ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΗΡΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ!
ΒΟΗΘΕΙΑ......
baggelis1987
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 16:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

NISAN SUV VS TOYOTA SUV(PATHFINDER VS LC 120)

Δημοσίευσηαπό themis » 02 Φεβ 2010, 22:18

Καλυτερο εκτος απο αυτα που αναφερεις υπαρχει το wrangler,και το difender,τωρα εαν θελεις πληροφοριες για τα αλλα πρεπει να σου δωσει καποιος ιδιοκτητης
pinin GDI 2.0L rear and front locker lift 6' tyre 32' long arm
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

NISAN SUV VS TOYOTA SUV(PATHFINDER VS LC 120)

Δημοσίευσηαπό baggelis1987 » 03 Φεβ 2010, 00:49

ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ...ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟΤΡΑΧΗΛΑ,ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΕΤΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΡΑΠΕΔΙΕΡΑ???
baggelis1987
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 16:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 03 Φεβ 2010, 10:26

Δεν είμαι κάτοχος , απλώς μεταφέρω ότι έχω ακούσει και διαβάσει.
To Pathfinder έχει πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση και λογικά αυτό είναι υπέρ όσον αφορά το ταξίδεμα στην άσφαλτο . Είναι όμως ένα μείον στα εκτός. Επίσης έχει κινητήρα 2,5 lit. ενώ το Land Cruiser έχει 3,0 lit. H ιπποδύναμη είναι παρόμοια απλώς στο LC αποδίδεται χαμηλότερα . Το ίδιο περίπου ισχύει και στην ροπή.
Από θέμα ποιότητας κατασκευής και αξιοπιστίας (επαναλαμβάνω από ότι έχω διαβάσει) το LC είναι πιο μπροστά.
Στοιχεία για συντήρηση και λοιπά .....μόνον από κατόχους για σίγουρα ! Ούτε καν από αντιπροσωπείες ! :)
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό baggelis1987 » 03 Φεβ 2010, 11:27

ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΜΕΤΗΝ ΡΟΠΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ!ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΕΛΩ,ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΕΞΙΣΗΖΥΤΗΜΕΝΟ,ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΕΛΞΗΣ?ΕΙΝΑΙ Κ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑ 70% ΤΟ ΟΧΗΜΑ(ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ)ΘΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΟΨ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΗΣΤΟΝ ΣΕ ΕΝΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ!
baggelis1987
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 16:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 03 Φεβ 2010, 14:56

Μην φανταστείς πάντως ότι το Pathfinder θα σε αφήσει παραπονεμένο από θέμα ροπής. Κάθε άλλο. Ούτε εννοείτα από έλξης . Όπως και νάναι όμως ο 3.0 lit κινητήρας δουλεύει πιο ξεκούραστα.
Μέτρα και το κόστος κτήσης σε σχέση με τον εξοπλισμό , όσον αφορά τα κριτήριά σου για την αγορά....
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό themis » 03 Φεβ 2010, 17:14

Για να καταλαβω ραταω σχετικα με το G.CHER που ειχες τι ηταν μαμα ,η ειχες καποια βελτιωση,και γενικα σου εκανε τα χατιρια η ηθελες κατι παραπανω....
pinin GDI 2.0L rear and front locker lift 6' tyre 32' long arm
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

Δημοσίευσηαπό baggelis1987 » 03 Φεβ 2010, 19:30

ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΑΜΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!ΜΟΝΟ ΛΙΓΟ ΨΗΛΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΗΤΑΝ 3'' ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ!ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΟ!
baggelis1987
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 16:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 03 Φεβ 2010, 23:01

Προσωπικά έχω το path. Για το ταξίδι ναι πιθανόν να ειναι πιο ξεκούραστο (ελαχιστα). Εκτός από τις αναρτήσεις εχει να κάνει και με τα καθίσματα.
Εκτός δρόμου και λόγω αντίστοιχου ογκου έχουν πάνω κάτω τις ίδιες δυνατότητες. Το LC έχει σίγουρα μεγαλύτερη αίσθηση χλιδής μέσα και έξω κάτι που ίσως σε κάνει να το λυπάσαι παραπάνω. Αλλωστε και το αγωραστικο κοινό που απευθυνονται και τα δύο ειναι διαφορετικό, όπως και η τιμή. ΤΟ ίδιο και το σερβις αφού στην Toyota το αντιμετωπίζουν σαν χλιδάτο τζιπ πόλης.
Σε επίπεδο απόδοσης ροπης επίσης πιστεύω ότι οι διαφορές ειναι μικρές
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό baggelis1987 » 05 Φεβ 2010, 18:31

ΜΑΛΙΣΤΑ!ΔΗΛΑΔΗ ΕSΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΓΚΡΙΝΕΙΣ PATHFINDER?ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΘΑΡΡΡΟΣ ΑΠΟ ΖΗΜΙΕΣ ΠΩΣ ΠΑΕΙ??ΑΠΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ?ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ DIESEL?
baggelis1987
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 16:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 06 Φεβ 2010, 08:56

Ναι έχω το diesel. Ζημιες ως τωρα δεν έχει βγαλει (40.000χλμ). Κατανάλωση από 8,5-9 αν πας ταξίδι με 100-120, εκτός μπορεί να πάει 11-12 (λτρ/100χλμ εννοω).
Τα σερβις τα μεγάλα ειναι κάπου στα 250-300 και αλλαγες λαδιών με φιλτρα κλπ 120.
Αν βαλω κάτω πως για το LC θα δώσεις 60-70.000 και θα βγεις εκτος δρόμου σίγουρα θα το λυπάσαι με την οποιαδήποτε γρατσουνιά κλπ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό baggelis1987 » 06 Φεβ 2010, 14:05

ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΚΡΙΒΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ!ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ!ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΚΙΖΕΙ,ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ!ΤΟ LC ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ,ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ ΑΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ
baggelis1987
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 16:46
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό greg4X4 » 06 Φεβ 2010, 17:04

Γεια σας και από μένα.
Αν κατάλαβα καλά, baggelis1987 έχεις το WJ 4.7L με την quandra drive II και άξονες εμπρός-πίσω με vari-lock διαφορικά. Eπειδή έχω οδηγήσει σχεδόν οτιδήποτε σε χ-J της JEEP σε off road συνθήκες (XJ,KJ,CJ,TJ,WJ,JK,ΚΚ,WH,κλπ), αν συνηθίσεις τους διπλούς άξονες του WJ δύσκολα συμβιβάζεσαι με έναν μόνο πίσω ( LC) ή και κανέναν ( PATH) για καλό "χώμα".
Ακόμα μπορεί η κατανάλωση του να φθάνει και τα 30 lt/km εκτός δρόμου, αλλά το σφύριγμα του V8 , δεν θα το βρεις στα συγκεκριμένα diesel. Για κάτι πιο κοντινό (ανεξαρτήτως κόστους-τελών,κλπ) θα ήταν το νέο Grand Cherokee WH 3.0L CRD. Καταπληκτικός κινητήρας diesel, ίδια μετάδοση με WJ και η μόνη παραχώρηση τα μπροστινά ψαλίδια. Τώρα, αν το θέμα είναι οικονομικό και θέλεις οπωσδήποτε diesel, μεταξύ του LC & PATH, οι βασικές διαφορές είναι :
το κεντρικό διαφορικό τύπου TORSEN,ο άξονας πίσω, η επιλογή της μετάδοσης μόνο στους πίσω τροχούς ή όχι, τα traction/ESP ηλεκτρονικά ή το πίσω μπλοκέ 100% (ανάλογα την έκδοση), η αξία αγοράς αλλά και μεταπώλησης, τα λίγο ακριβότερα ανταλλακτικά και συντήρηση αλλά και βελτιωμένη αξιοπιστία.Σε επιδόσεις,κατανάλωση,αξιοπιστία,εγγύηση,γωνίες εισόδου-διαφυγής-ράμπας,απόσταση από έδαφος δεν υπάρχουν ιδιαίτερες διαφορές. Τώρα αν μπαίνεις τακτικά σε υδάτινα κωλύματα, το LC αντέχει σε 70 cm νερό και το PATH 45 cm. Τέλος, σε θέματα αναβάθμισης extra αναρτήσεων, μπλοκέ 100% διαφορικών, προστατευτικών ποδιών, το LC έχει σχετικό προβάδισμα.
Ελπίζω να βοήθησα κάπως στο κουίζ...
LC120 3d, 4.0L auto.
Άβαταρ μέλους
greg4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 06 Φεβ 2010, 13:18
Τοποθεσία: Β.Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό greg4X4 » 06 Φεβ 2010, 18:39

Να συμπληρώσω ότι για τη συντήρηση του βενζινοκίνητου που γνωρίζω, service κάθε 15.000 Km ή ανά έτος, όποιο προκύψει πρώτο. Από 120-300-430€, τουλάχιστον για τα 3 πρώτα ετήσια service (το τελευταίο κομπλέ με βαλβολίνες διαφορικών,transfer case,κλπ),αλλά χωρίς τυχόν τακάκια ή άλλα έκτακτα αναλώσιμα.
Τώρα, για το αν το χώνει ο κάθε ιδιοκτήτης ή όχι το ακριβό 4Χ4 του, η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι πρόκειται για θέμα εξατομικευμένο. Έχω δει και LADA NIVA αγρατζούνιστο με τις κρέμες του αλλά και RANGE ROVER SPORT να ενσωματώνει στη λαμαρίνα του, όλα τα αποτυπώματα των αγκαθιών και θάμνων που το γρατζούνισαν και ο οδηγός του να μην έχει πάθει καρδιακό ή εγκεφαλικό επεισόδιο. Άλλωστε και το WJ 4.7L δεν ανήκει και στα φθηνότερα 4Χ4 για παιχνίδια στο βουνό...
Σίγουρα, οι περισσότεροι ιδιοκτήτες τετρακίνητων τα χρησιμοποιούν για να ανεβαίνουν στα πεζοδρόμια και να περνάνε πάνω από τις λακκούβες της πόλης, να πατάνε τα 10-20m αμμούδας για να ρίξουν τη βάρκα στη θάλασσα και στα τελευταία χιονοσκεπή χιλιόμετρα προς τα χιονοδρομικά. 8)
LC120 3d, 4.0L auto.
Άβαταρ μέλους
greg4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 06 Φεβ 2010, 13:18
Τοποθεσία: Β.Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό paliadim » 06 Φεβ 2010, 23:34

Vaggelis δεν μπορω να κανω συγκριση του ενος με το αλλο αυτοκινητο γιατι δεν ξερω το LC. To pathfinder το εχω 2 χρονια και εχει κανει πανω απο 70000 χλμ. Πηγαινω και αρκετα συχνα εκτος δρομου.
Ταξειδια ανετα, απλετοι χωροι,με την αισθηση οτι το αυτοκινητο παταει καλα στο δρομο και στις στροφες. Δεν το εχω τρεξει παρα μονο μεχρι 150-160 (λενε οτι διακοσαριζει) και ταξιδευω ανετα. Καταναλωση. Σε ταξειδι αναλογα με τις ταχυτητες απο 8,5 λτ/100 εως περιπου 11 λτ/100 στην πολη.
Ταξειδι Πατρα Γιαννενα και μετα εγναντια εως Δραμα καταναλωση 10.6 λτ/100.(μετρημενη στο ρεζερβουαρ) Πατρα Γιαννενα ταχυτητες 80-120 Εγναντια 150-160.
Ροπη το αυτοκινητο τη μεγιστη ροπη την εχει στις 2000 στροφες αλλα απο τις 1500 δεν εχει αναγκη. Με αλλαγη προγραμματος τωρα η ροπη του κατεβηκε 200-250 στροφες. Δηλ ειναι με νευρο απο τις 1250-1300 στροφες.
Ζημια δεν ειχα καμια.
Εκτος δρομου , υποθετουμε οτι δεν χρησιμοπειται σαν defender, το μεγαλυτερο προβλημα ειναι η γωνια διαφυγής. Σχεδον παντα βρισκει η βαση του κοτσαδορου. Χαμηλοτερο σημειο στο καρτερ 25 ποντους απο το εδαφος. Δυναμη και ροπη οση θελεις οποτε τη θελεις.
Εαν μπεις στο 4χ4fun.gr θα το δεις πως συμπεριφεραται εκτος δρομου. Κοιτα εκδρομη ζηρεια 2009. Εφετος προδωθηκαμε απο τα λαστιχα.
Πληροφοριακα για να βαλω λαστιχα τυπου simex δυσκολευομαι να βρω ζντες 16αρες φτηνες σιδερενιες. Οχι δυσκολευομαι δεν υπαρχουν στο καρε αυτο. Ουτε οι 16αρες της αντιπροσωπεια κανουν γιατι η φθηνη εκδοση του εχει μικροτερες δαγκανες στα μπροστινα φρενα. Οποτε με βλεπω για μετατρροπη ζαντων απο αλλο αυτοκινητο.
Γενικη εντυπωση πολυ καλη.
Σε σχεση με το LC το οποιο πιστευω οτι ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο το pathfinder στα λεφτα του ειναι πολυ τιμιο. Εαν ηταν πιο πολυτελες , με αλλη ποιοτητα υλικων στο εσωτερικο σιγουρα θα εκανε και παραπανω.
Άβαταρ μέλους
paliadim
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 22 Οκτ 2005, 18:45
Τοποθεσία: Patra

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες

cron