Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ DIESEL

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ DIESEL

Δημοσίευσηαπό tassos » 30 Οκτ 2004, 17:51

Πρώτη εγγραφή στο καλύτερο ελληνικό site τετρακίνησης. Ενδιαφέρομαι να μάθω αν γνωρίζει κανείς για:
1) Αν και πότε (επιτέλους) θα επιτραπούν κινητήρες diesel στα αστικά κέντρα
2) Αν γνωρίζει κανείς για τον κινητήρα 2.5diesel του KIA SORENTO
tassos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 17:46

Δημοσίευσηαπό discoman » 30 Οκτ 2004, 18:26

ΓΕΙΑ σου τασο απο την ομορφη σαλλονικη . τα dieselειναι προ των πυλων αλλα αυτο δεν λεει τιποτα δεν αχεις να κερδισεις τιποτα οταν κανεις 15 20 χιλιαδες χιλιομετρα . τον χρονο . η διαφορα πετρελαιου και βενζινης μηδαμινη και σε λιγο ακομη πιο μηδενικη τα service ακριβα και δεν υπαρχουν μαστοροι και τελευταια ολοι νοθευουν το πετρλαιο κινησης με θερμανσης σκεψου να χαλασει ενα μπεκ 2000 ευρο και ζημια για αυτο αστο καλυτερα ΓΕΝΙΚΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό Hlias » 31 Οκτ 2004, 17:44

Και θα συμφωνήσω και θα διαφονήσω.
Ειναι αλήθεια πως οι τιμές καυσίμων πήραν τα πάνω τους τελευταία και πως υπαρχει και νοθεία. Ομως σε καμια περίπτωση δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τούς diesel με τούς Benzin κινητήρες και ειδικά στήν αντοχή.
Αν μιλάμε για πραγματικά Offroad τοτε εγώ διαλέγω μόνο diesel αν μιλουσαμε για αυτοκίνητα δρόμου τότε.. ναι... βενζίνη.
Οσο για τίς επισκέψεις στά συνεργεία ενα βενζινοκίνητο θα κανει 10 επισκέψεις οταν ενα Diesel θα εχει κανει μία (και άν).
Οσο πιο καλα συντηρείται ενας ντιζελοκινητήρας τόσο πιό λίγες πιθανότητες εχει ο κυρ-Μανώλης του συνεργείου να σας τα πάρει γιατί όντως η επισκευή (τής μηχανής) ενος ντίζελ είναι ακριβότερη απο οτι ενός βενζίνας.
Άβαταρ μέλους
Hlias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 31 Οκτ 2004, 17:33
Τοποθεσία: Slovakia

Δημοσίευσηαπό discoman » 01 Νοέμ 2004, 17:22

οκ ειναι και ετσι η και αλλιως ειδομεν ασε να παρουν οι αλλοι να δουμε και μετα βλεπουμε :lol: :lol: ΚΑΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΧΟΛΗΣ BRATT
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 19 Φεβ 2005, 03:31

Αν και αρκετα καθυστερημενα (τωρα το ειδα!) θα απαντησω, καποιος μπορει να το δει.
Εχω το Diesel Sorento 2.5 εδω και 10 μηνες. Ειμαι ΠΟΛΥ ευχαριστημενος. Μπορει να μη βαζει φωτια στο δρομο, ειναι ομως αρκετα δυνατο σε επιταχυνσεις. Common Rail και turbo δινουν 33kgm ροπη στην περιοχη 1800-2500 στροφων, κατι που βοηθαει παρα πολυ και στην κινηση εκτος δρομου που κυριως μας ενδιαφερει (οποιος θελει γκαζια δε βλεπει αυτο το forum και τελος παντων ας παρει ενα ερπετο).

Οσον αφορα το κοστος χρησης που αναφερθηκε, δεν πρεπει να ξεχναμε το μετρο συγκρισης. Αν μιλαμε για το Sorento, βγαινει με 3 κινητηρες: 2.4 και 3.5 βενζινη και 2.5 πετρελαιο. Ο 2.5 diesel δεν μπορει να συγκριθει με τον 2.4 βενζινη παρολο που βγαζουν τα ιδια αλογα (139 βενζινη - 140 πετρελαιο). Η διαφορα ειναι στη ροπη καθως αυτη μας ενδιαφερει σε μεγαλα οχηματα - 2140 κιλα το βαρος του αυτοκινητου - και στην οποια υστερει σημαντικα ο 2.4 βενζινη: 19.5 kgm σε ψηλες στροφες (3800 αν θυμαμαι καλα). Αρα ο diesel μπορει να συγκριθει μονο με τον μεγαλο 3.5 που δινει 30kgm ροπη, παρολο που απο ισχυ του ριχνει στα αυτια - 195 αλογατα.

Οταν εγω πηρα το δικο μου sorento, το 2.4 ειχε 3.000€ λιγοτερο και το 3.5 ειχε 4.500€ περισσοτερο. Την ιδια εποχη (2 μηνες νωριτερα) πηρε ενας φιλος μου το 3.5, οποτε εχω και αμεση συγκριση. Για καταναλωση λοιπον απλα δεν τιθεται θεμα συγκρισης. Το 3.5 του φιλου μου βγαζει 400-500 χλμ στο τεποζιτο των 80 λιτρων, ενω το δικο μου 800-900, μπορει και 1000 αν δεν κανω υπερβολες. Πεφτω βεβαια και στα 600-700 αν παιζω με κοντα-πρωτες-δευτερες κλπ. Χαρακτηριστικα, σε διαδρομη 580 χλμ σε επαρχιακο δικτυο και εγνατια, με 4 ατομα και αποσκευες, ανηφορες, χιονι, 4χ4 και χαμηλες ταχυτητες, εκαψα 54 λιτρα. Μπορει λοιπον η τιμη του λιτρου να ειναι σχεδον ιδια, τα λιτρα/100χλμ ομως ειναι τα μισα στον diesel.

Για τα υπολοιπα λειτουργικα εξοδα, δεν ξερω τι κανουν οι αλλοι, εγω αλλαζω λαδια (παντα ημισυνθετικα 10W-40) ανα 5.000 χλμ, φιλτρο λαδιου ανα 10.000 χλμ και φιλτρο καυσιμου ανα 15.000 (ο κατασκευαστης λεει ανα 45.000χλμ αλλα εγω το πεταω νωριτερα για το φοβο των ιουδαιων).

Οσον αφορα το καυσιμο, πιστευω πως τελευταια τα φαινομενα νοθειας εχουν ελαχιστοποιηθει, καθως τα προστιμα ειναι πολυ μεγαλα. Επισης, οι εταιριες εχουν εδω και καιρο που βγαζουν καλο πετρελαιο. Εγω βαζω μονο BP, εχω ακουσει ομως οτι πολυ καλο ειναι και το EKO Kinitron. Το προβλημα με το diesel ομως ειναι οτι ειναι απο τη μανα του υδροφιλο, πραγμα που σημαινει οτι αν το πρατηριο δεν εχει καλες δεξαμενες, δεν ειναι καθολου απιθανο να μαζευει υγρασια και να στην βαζει και στο δικο σου τεποζιτο. Επειδη το συστημα τροφοδοσιας των συγχρονων κινητηρων diesel ειναι πολυ εκλεπτυσμενο και λειτουργει σε πολυ υψηλες πιεσεις (2650psi στο Sorento - Bosch Common Rail 2ης γενιας), ακομα και μια μικρη ποσοτητα νερου στο καυσιμο μπορει να σου κανει ζημια - ως γνωστον το νερο ειναι ασυμπιεστο και μολις μπει στο συστημα τροφοδοσιας τα σπαει ολα.
Για αυτο τον σκοπο υπαρχουν οι υδατοπαγιδες. Στο Sorento ειναι ενσωματομενη στο φιλτρο καυσιμου, εχει και αισθητηριο που αναβει λαμπακι στο ταμπλο. Δεν προκειται να σε σωσει βεβαια απο μεγαλη ποσοτητα νερου, σε αυτην την περιπτωση ομως θα παρεις στα χερια τον οποιοδηποτε κινητηρα, ειτε πετρελαιο ειτε βενζινη. Εδω η ΚΙΑ ειναι αρκετα καλη, δινει εγγυηση 3 χρονια και για το συστημα τροφοδοσιας.

Ενα αλλο γνωστο προβλημα του diesel ειναι οτι παγωνει ευκολα. Αυτο ηταν αληθεια και συνεβαινε παλιοτερα που ηταν γεματο παραφινες. Τα συχρονα καυσιμα ομως ειναι πολυ καθαρα, παροτι φετος στα Γιαννενα ειχαμε εξαιρετικα χαμηλες θερμοκρασιες (-15 τη νυχτα) δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα παγου. Το πρωι δεν δισταζε καθολου να παρει μπροστα και βεβαιως δε με αφησε και πουθενα. Τωρα για χαμηλοτερες θερμοκρασιες (-10 και βγαλε συνεχεια) υπαρχουν και τα βελτιωτικα - αντιψυκτικα, η ακομα και το καθαρο πετρελαιο.

Οσον αφορα τα μαστορια, η γνωμη μου (οχι απαραιτητα επιστημονικη αλλα μηχανολογος μηχανικος ειμαι), απλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΑ ΜΑΣΤΟΡΙΑ, οχι μονο για diesel, ουτε για βενζινα, ουτε για ποδηλατα που λεει ο λογος. Για την ακριβεια δε, δεν θα επρεπε να μιλαμε για "μαστορια" αλλα για μηχανικους αυτοκινητων. Ενας απλος λογος ειναι οτι τα service manuals ειναι ολα γραμμενα στα αγγλικα και το να βρεις μαστορα να σκαμπαζει αγγλικα περα απο το "me you bed, together matsa-moutsa darling" ειναι εξαιρετικα σπανιο. Αφηνω δε οτι οταν τους στελνουν για σεμιναρια, αυτοι τη βγαζουν στα μπουζουκια. Οποτε το μονο που κανεις ειναι να βρεις το service manual και να το αγορασεις για να ξερεις εσυ τουλαχιστον τι σου γινεται, και βεβαιως τον σταυρο σου μη χαλασει ποτε το ατιμο γιατι... ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 49 επισκέπτες