Η τετρακίνηση του syncro είναι αυτόματη και ήδη από την στιγμή της παρουσίασής της το 1985 έγινε στόχος προς μίμηση από άλλους κατασκευαστές. Έχει τρομερές δυνατότητες ΕΝΤΟΣ δρόμου όπου μέχρι τώρα δύο φορές μου έχει σώσει την ζωή κρατώντας το αυτοκίνητο ακλόνητο στον δρόμο εκεί που ο άλλος με OPEL VECTRA έφυγε και καρφώθηκε σε τσιμεντένιο στύλο της ΔΕΗ, και σε άλλη μία περίπτωση. Άρα είναι τεράστιο κεφάλαιο η απόδοση εντός δρόμου, κάτι που δεν γίνεται με αυτοκίνητα όπως το JIMNY π.χ.. Στο εκτός τώρα το αυτοκίνητο είναι ακτύπητο, (ΠΡΩΤΆΘΛΗΜΑ 4χ4 '93 με Ραυτόπουλο), γιατί:
1)έχει κοντή, πολύ όμως κοντή, (σχεδόν κάθετη ανάβαση), σχέση που δεν έχουν τα μετέπειτα Τ4, Τ5, και κανένα άλλο του είδους του, (πουλμανάκι, κλειστό φορτηγάκι), και μάλιστα, σε συνδυασμό με ανεξάρτητη ανάρτηση.
2)έχει βασική κίνηση πίσω, όπου λόγω και του βάρους του κινητήρα έχει τρομερή έλξη.
3)έχει την δυνατότητα με ένα μόνο τροχό σε σταθερό έδαφος, είτε μπρος είτε πίσω, να περνάει τα εμπόδια.
(μπλοκέ μπροστά-πίσω).
4)έχει την δυνατότητα με δύο διαγώνιους τροχούς στον αέρα να περνάει χωρίς πρόβλημα, σαν να μην τρέχει τίποτα!
(μπλοκέ μπροστά-πίσω)
Και σε αυτήν την κατάσταση βρίσκεται πολύ συχνά, επειδή η ανάρτησή του είναι για να σηκώνει τουλάχιστον ένα τόνο βάρος, με περιθώριο έως τους δύο, και έτσι όταν είναι ξεφόρτωτο,
δεν γίνεται εκμετάλλευση όλης της διαδρομής, που είναι μεγάλη!
Φίλε μου ελπίζω να σου έλυσα την απορία. Ότι θέλεις να ρωτήσεις, δεν μου κάνει κόπο η απάντηση. Το αντίθετο μου είναι πολύ ευχάριστο να μιλάω για αυτό το αυτοκίνητο, για το οποίο νοιώθω ΔΕΟΣ και ΘΑΥΜΑΣΜΟ!
To πλήρωμα μιας μη επανδρωμένης αποστολής...