Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

t3 syncro.Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ???????

t3 syncro.Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ???????

Δημοσίευσηαπό giokal » 27 Μάιος 2009, 23:57

μολις αποκτηθηκε ενα syncro 1.6 td με μπλοκε μονο στο πισω διαφορικο. Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ???????
Άβαταρ μέλους
giokal
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 27 Μάιος 2009, 23:41

t3 syncro.Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ???????

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Μάιος 2009, 13:53

VW?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό giokal » 30 Μάιος 2009, 16:56

ναι VW.
Άβαταρ μέλους
giokal
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 27 Μάιος 2009, 23:41

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 31 Μάιος 2009, 17:58

Άν δεν κάνω λάθος πρόκειται για "κλούβα" τετρακίνητη και υπερυψωμένη . Πρακτικό αυτοκίνητο για εκδρομές . διακοπές κ.λ.π. . Στην Ελλάδα όμως δεν κυκλοφόρησε πολύ , με ότι και άν λέει αυτό σε εξεύρευση και επάρκεια ανταλλακτικών.
Είχα πάντως την εντύπωση ότι είχε δίλιτρο κινητήρα....
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Re: t3 syncro.Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ???????

Δημοσίευσηαπό hellenic_vanagon » 10 Ιουν 2009, 17:09

giokal έγραψε:μολις αποκτηθηκε ενα syncro 1.6 td με μπλοκε μονο στο πισω διαφορικο. Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ???????


Aν είναι σε καλή κατάσταση θα σε καταπλήξει! Είμαι ευτυχής ιδιοκτήτης εδώ και 16 χρόνια και δεν πρόκειται να αλλάξω ποτέ! Βέβαια το βελτιώνω! Τελευταία βελτίωση ένας κινητήρας biturbo mtm 420 hp. A! να ξέρεις ότι είναι εντελώς απαραίτητο και το εμπρός μπλοκέ! Το 95% των τετρακίνητων δεν μπορούν να ακολουθήσουν ούτε εντός ούτε εκτός!

:D
Άβαταρ μέλους
hellenic_vanagon
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 10 Ιουν 2009, 16:56

Δημοσίευσηαπό hellenic_vanagon » 10 Ιουν 2009, 18:32

Για αρχή πάρε και το link του Ήρωα Όλων των Συγχροναυτών, του Βέλγου BUSMAN:

http://www.busman.be/

Eίναι ένα καλό ξεκίνημα στον κόσμο του SYNCRO T3, που απλώνεται σε Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία, αλλά και Νότιο Αφρική όπου και η τελευταία παραγωγή το 2002.

:D
To πλήρωμα μιας μη επανδρωμένης αποστολής...
Άβαταρ μέλους
hellenic_vanagon
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 10 Ιουν 2009, 16:56

Re: t3 syncro.Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ???????

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 11 Ιουν 2009, 08:55

hellenic_vanagon έγραψε:Τελευταία βελτίωση ένας κινητήρας biturbo mtm 420 hp. A! να ξέρεις ότι είναι εντελώς απαραίτητο και το εμπρός μπλοκέ! :D


Εννοείς ότι έχεις κινητήρα με........420 ΗΡ ;;;;;;;;;
Και γιατί είναι εντελώς απαραίτητο να είναι και το εμπρός διαφορικό μπλοκέ ( δηλαδή 100%) ;
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Re: t3 syncro.Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ???????

Δημοσίευσηαπό hellenic_vanagon » 12 Ιουν 2009, 00:52

Jugulator έγραψε:Εννοείς ότι έχεις κινητήρα με........420 ΗΡ ;;;;;;;;;
Και γιατί είναι εντελώς απαραίτητο να είναι και το εμπρός διαφορικό μπλοκέ ( δηλαδή 100%) ;


Nαι αυτό εννοώ. Ανεβάζω φωτό.

Έχοντας και το εμπρός μπλοκέ το αυτοκίνητο δεν κολλάει ποτέ!
To πλήρωμα μιας μη επανδρωμένης αποστολής...
Άβαταρ μέλους
hellenic_vanagon
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 10 Ιουν 2009, 16:56

Re: t3 syncro.Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ???????

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 12 Ιουν 2009, 08:11

hellenic_vanagon έγραψε:Έχοντας και το εμπρός μπλοκέ το αυτοκίνητο δεν κολλάει ποτέ!


Ναι όντως έτσι είναι , αλλά......άν φτάσεις σε σημείο να χρειασθείς και το εμπρός μπλοκέ , είσαι ήδη βαθειά μέσα στα σκ@#ά !!! :o
Για τον κινητήρα τώρα , δώσε άν θέλεις και άλλες πληροφορίες : κυβισμός , έτος κατασκευής , προέλευση κ.λ.π.
Οι 420 ΗΡ είναι πάρα πολλοί.....το έχεις τσεκάρει με δυναμομέτρηση ;
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Re: t3 syncro.Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ???????

Δημοσίευσηαπό hellenic_vanagon » 12 Ιουν 2009, 20:09

Jugulator έγραψε:
Ναι όντως έτσι είναι , αλλά......άν φτάσεις σε σημείο να χρειασθείς και το εμπρός μπλοκέ , είσαι ήδη βαθειά μέσα στα σκ@#ά !!!


Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο βοηθάει πολύ, (για τεχνικούς λόγους που μπορώ να σου εξηγήσω), νωρίτερα από την κατάσταση που περιγράφεις.

:D
To πλήρωμα μιας μη επανδρωμένης αποστολής...
Άβαταρ μέλους
hellenic_vanagon
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 10 Ιουν 2009, 16:56

Re: t3 syncro.Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ???????

Δημοσίευσηαπό hellenic_vanagon » 12 Ιουν 2009, 20:21

Jugulator έγραψε:Για τον κινητήρα τώρα , δώσε άν θέλεις και άλλες πληροφορίες : κυβισμός , έτος κατασκευής , προέλευση κ.λ.π.
Οι 420 ΗΡ είναι πάρα πολλοί.....το έχεις τσεκάρει με δυναμομέτρηση ;


Ο κινητήρας είναι V6, AUDI BITURBO, 2.700 cc, με κιτ mtm 4ου σταδίου βελτίωσης που τον δίνει η mtm για 420 hp. Διαδέχθηκε τον "αδελφό" κινητήρα 2.800 cc, V6 174 hp ατμοσφαιρικά, με τον οποίο δούλεψε άψογα για 6-7 χρόνια. " Εκατσε" πολύ καλά αλλά τα έκανε θάλασσα ο μηχανικός στην προσπάθειά του να βάλει after market ecu. Tώρα είμαι σε ψάξιμο του τι πρέπει να γίνει.

:D
To πλήρωμα μιας μη επανδρωμένης αποστολής...
Άβαταρ μέλους
hellenic_vanagon
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 10 Ιουν 2009, 16:56

Re: t3 syncro.Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ???????

Δημοσίευσηαπό giokal » 27 Ιουν 2009, 22:50

ειναι σαν το μπορντο της φωτογραφιας χωρις διπλοφαναρα και με τις 14 ζαντες της μανας του.μπορεις να μου εξηγησεις τον λογο για τον οποιο ειναι απαραιτητο το μπροστα μπλοκε διαφορικο στα syncro γιατι δεν το εχω δοκιμασει ακομα και δεν γνωριζω την αποδοση της τετρακινησης του(ειμαι κατοχος jimny).παντως οι γωνιες προσεγγισεις του δεν ειναι πολυ καλεσ παρα τα25 και...εκατοστα απο το εδαφος.
Άβαταρ μέλους
giokal
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 27 Μάιος 2009, 23:41

Δημοσίευσηαπό hellenic_vanagon » 28 Ιουν 2009, 16:58

Η τετρακίνηση του syncro είναι αυτόματη και ήδη από την στιγμή της παρουσίασής της το 1985 έγινε στόχος προς μίμηση από άλλους κατασκευαστές. Έχει τρομερές δυνατότητες ΕΝΤΟΣ δρόμου όπου μέχρι τώρα δύο φορές μου έχει σώσει την ζωή κρατώντας το αυτοκίνητο ακλόνητο στον δρόμο εκεί που ο άλλος με OPEL VECTRA έφυγε και καρφώθηκε σε τσιμεντένιο στύλο της ΔΕΗ, και σε άλλη μία περίπτωση. Άρα είναι τεράστιο κεφάλαιο η απόδοση εντός δρόμου, κάτι που δεν γίνεται με αυτοκίνητα όπως το JIMNY π.χ.. Στο εκτός τώρα το αυτοκίνητο είναι ακτύπητο, (ΠΡΩΤΆΘΛΗΜΑ 4χ4 '93 με Ραυτόπουλο), γιατί:

1)έχει κοντή, πολύ όμως κοντή, (σχεδόν κάθετη ανάβαση), σχέση που δεν έχουν τα μετέπειτα Τ4, Τ5, και κανένα άλλο του είδους του, (πουλμανάκι, κλειστό φορτηγάκι), και μάλιστα, σε συνδυασμό με ανεξάρτητη ανάρτηση.

2)έχει βασική κίνηση πίσω, όπου λόγω και του βάρους του κινητήρα έχει τρομερή έλξη.

3)έχει την δυνατότητα με ένα μόνο τροχό σε σταθερό έδαφος, είτε μπρος είτε πίσω, να περνάει τα εμπόδια. (μπλοκέ μπροστά-πίσω).

4)έχει την δυνατότητα με δύο διαγώνιους τροχούς στον αέρα να περνάει χωρίς πρόβλημα, σαν να μην τρέχει τίποτα! (μπλοκέ μπροστά-πίσω)
Και σε αυτήν την κατάσταση βρίσκεται πολύ συχνά, επειδή η ανάρτησή του είναι για να σηκώνει τουλάχιστον ένα τόνο βάρος, με περιθώριο έως τους δύο, και έτσι όταν είναι ξεφόρτωτο, δεν γίνεται εκμετάλλευση όλης της διαδρομής, που είναι μεγάλη!

Φίλε μου ελπίζω να σου έλυσα την απορία. Ότι θέλεις να ρωτήσεις, δεν μου κάνει κόπο η απάντηση. Το αντίθετο μου είναι πολύ ευχάριστο να μιλάω για αυτό το αυτοκίνητο, για το οποίο νοιώθω ΔΕΟΣ και ΘΑΥΜΑΣΜΟ!




:D
To πλήρωμα μιας μη επανδρωμένης αποστολής...
Άβαταρ μέλους
hellenic_vanagon
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 10 Ιουν 2009, 16:56

Δημοσίευσηαπό offroad » 28 Ιουν 2009, 21:19

στην ελλαδα μαλλον δυο SYNCRO ειναι αυτα που εχουν να πουν πολλα.
το ενα του ραυτοπουλου.εχει τρεξει σε πολλους αγωνες 4χ4 και εχει παρει κυπελα και προταθληματα.με μοτερ porche και πολλα αλογα.
το αλλο το δικο μου.
εχει τρεξει 6 ακροπολις σαν ουραγο πανω απο 10 εντουρο και εχει παρει κυπελο ελλαδος trial!!!!
εχει γυρισει ολα τα ελληνικα βουνα και τα περισσοτερα χωριουδακια.
μετα απο 160.000 κμ το εδωσα και το εχω μετανοιωσει.
αν και οταν βλεπει αμμο κολαει απο πριν ,αν και δεν εχει σαν μαμα πανω απο 100 αλογα με το φορτωμα που τρωει ειναι ιδανικο για εκδρομες.μονο προβλημα τωρα οτι στερευουν τα ανταλακτικα του.
ψηλωνει ως και 10 ποντους και δεν θελει τιποτα αλλο.
ηταν στα χερια μου 14 χρονια ,οταν πουληθηκε ηρεμησε το κακομοιρο!!!!!!!!
ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
www.autocontrol.gr
offroad
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 30 Δεκ 2002, 19:02
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 28 Ιουν 2009, 21:24

ΤΟ VW είναι εξαιρετικό - με 'γειά!

Και ο Γιάννης από πάνω είναι από του γνώστες του είδους :-)

Καλοτάξιδο και με πολύ χώμα!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης

cron