Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

aporia

aporia

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 02 Μάιος 2009, 13:08

ρε παιδια εδω στην κοζανη με εχουν πρηξει ολοι οτι το ranger ειναι καλυτερο σε ολα απο το navara!εχει γινει καποιο συγκριτικο test πανω στα 2 αυτοκινητα και μου το λενε αυτο η επειδη ζηλευουν? :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

aporia

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 02 Μάιος 2009, 19:48

Σε τι πιστεύεις ότι είναι καλύτερο το Ναβάρα εκτός φυσικά του φορτίου?
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

aporia

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 05 Μάιος 2009, 17:38

ειναι και πιο ομορφο και πιο δυνατο και πιο φθηνο και εχει καλυτερες οff-road επιδοσεις!!!
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

aporia

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 05 Μάιος 2009, 23:32

Για το όορφο όλα ειναι σχετικά, το πιο δυνατο δεν το ξέρω αλλα νομίζω οτι ειναι κατι στανταρ, το πιο φτηνό είναι δεδομένο και αυτο και τέλος για το εκτος δρόμου κοματι το navara είναι κάπως χαμηλό και κυρίως με μεγάλους πρόβολους, νομίζω οτι εδω είναι καλύτερο το ford. Νομίζω είναι και πιο ελαφρη αν έχει και μπλοκε π΄΄ισω σε τρώει στα εκτος.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

aporia

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 06 Μάιος 2009, 12:57

εχει μπλοκε πισω το ranger??χαχαχαχαχαχαχα!!!!μπραβο φιλε με εκανες και γελασα!το ranger εχει μονο αργο γρηγορο και στις εκτος δρομου δυνατοτητες δεν παει μια!μια φορα πηρα το ranger να το δοκιμασω εκτος και σε ενα ξεροποταμο βγηκε με το ζορι!!την επομενη μερα πηγα με το navara και μολις εβαλα το γρηγορο μεσα ηταν σαν να πατουσα ασφαλτο!
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Μάιος 2009, 13:05

Έχει....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 06 Μάιος 2009, 19:03

δηλαδη μου λετε οτι εχει το ranger κουμπακι οπου κλειδωνει το πισω διαφορικο????
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Μάιος 2009, 19:09

Ναι....
και μένει μπλοκαρισμένο μέχρι τα 80 χλμ/ω

Αυτό δε σημαίνει ότι είναι καλύτερο από κάποιο άλλο, αλλά πάντως έχει... :-)


Υ.Γ. δε θα ήθελα να είχα πάντως "αγρότη" χωρίς πίσω μπλοκέ..... θα ήταν σκούρα τα πράγματα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 06 Μάιος 2009, 19:13

φιλε μου εχεις οδηγηση ranger και ειδες οτι εχει μπλοκε η το ειδες στα χαρτια?
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Μάιος 2009, 19:16

Ναι....



...
Η γνώμη του Off-Road.gr: Στο δρόμο...
Οδηγώντας τόσο το 2.5 όσο και το 3.0 δεν μπορείς παρά να μείνεις εντυπωσιασμένος από την ποιότητα κατασκευής και τη φιλικότητα του εσωτερικού. Η απουσία τριγμών ακόμα και στην εκτός δρόμου κίνηση με πολλά είναι εκπληκτική!

Ακόμα και στο 2.5 που είχε 25.000 χλμ στην πλάτη δεν μπορούσες να παρατηρήσεις κόπωση.

Οι αναρτήσεις συμπεριφέρονται υποδειγματικά στις μεγάλες λαkκούβες και τα νεροφαγώματα, ενώ με τα «κοντά» κάνεις απίστευτα πράγματα, σίγουρα έκτος προδιαγραφών αυτοκινήτου.

Ξέρετε τώρα, όπου βρήκαμε νεροφαγώματα και δυσκολίες εκεί το χώσαμε...

Φυσικά το κλασσικό πρόβλημα πρόσφυσης που έχουν όλα τα «αγροτικά» όταν κυκλοφορούν χωρίς φορτίο είναι εκεί.

Τη λύση δίνει το πίσω μπλοκέ που μπορεί να μείνει ενεργοποιημένο μέχρι και τα 80 χιλιόμετρα. Έτσι μπορείς να ... ανεβαίνεις στις ασφάλτινες γλιστερές φουρκέτες του Πάπιγκου με ρυθμούς ανάβασης.

Υποδειγματικά φρένα, κάτι που είναι αναμενόμενο, μια και το «φορτηγό» έχει στόχο να μεταφέρει καθημερινά φορτίο, ενώ το ABS είναι εκεί μόνο όταν είναι απαραίτητο χωρίς να ενοχλεί όπως σε πολλά επιβατικά που έχουμε οδηγήσει.
....

Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 06 Μάιος 2009, 19:20

εγω απο οσο θυμαμαι απο το ranger ενος φιλου μου δεν εχει!τελος παντων το θεμα δεν ειναι αμα εχει μπλοκε η οχι!ετσι και αλλιως εχει και το navara!το θεμα ειναι πιο πιστευεται οτι ειναι καλυτερο!
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Μάιος 2009, 19:26

Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα :-)
Εμένα πχ μου αρέσουν τα Land Rover, ενώ ένας κολλητός μου τα μισεί....

Γιαυτό υπάρχουν πολλές λύσεις για να είναι όλοι ευχαριστημένοι ;-)

Οι εταιρίες προσπαθώντας να προσελκύσουν αγοραστές πάντα προσπαθούν να διαφέρουν και να τονίσουν χαρακτηριστικά διαφορετικά απο τους ανταγωνιστές

Σε γενικές γραμμές, στην εποχή μας, μάλλον όλα τα αυτοκίνητα καλά είναι, ανάλογα και με το «κοινό» στο οποίο απευθύνονται.

Πάντα υπάρχουν συμβιβασμοί και ίσως το θέμα είναι ποιος έχει κάνει τον καλύτερο από την πλευρά του αγοραστή, έτσι δεν είναι;
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 06 Μάιος 2009, 19:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 06 Μάιος 2009, 19:28

σωστο και αυτο δεν μπορω να πω απλως εγω θελω να ακουσω γνωμες!
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Μάιος 2009, 19:30

Κοίτα πάντως.... το ranger δεν είναι σε όλα καλύτερο από το navara όπως και το αντίθετο, το navara δεν είναι σε όλα καλύτερο από το ranger :-)

Μάλλον σε πειράζουν, οπότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις για να τους αφήσεις ξερούς, είναι να πεις, ότι το ranger είναι καλύτερο....
... και μετά στην πρώτη ευθεία να τους αφήσεις πίσω ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 06 Μάιος 2009, 19:36

τους εχω αφησει αρκετες φορες αλλα ακομη επιμενουν!
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες