Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

"χιαστί διαφορικό"

"χιαστί διαφορικό"

Δημοσίευσηαπό ellobo » 16 Ιαν 2009, 13:51

θα ήθελα τις γνώμες σας γιατην έξής ερώτηση.Πόσο δύσκολο είναι για της εταιρείες αυτοκινήτων αφού θέλουν να αποφύγουν τις κλασσικές λύσης τετρακίνησης,να εξελίξουν ένα σύστημα το οπίο θα διατίθεται έστω και προαιρετικά,για τις περιπτώσεις οπου ένα τζιπάκι θα σηκώσει έναν ή δυο τροχούς στον αέρα(χιαστί) και θα μείνει ακίνητο?
Και δεν αναφέρομαι στα ESP -EBD κτλ.,αλλά ένα σύστημα αμιγούς λειτουργίας για την συγκεκριμένη κατάσταση.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

"χιαστί διαφορικό"

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 17 Ιαν 2009, 17:09

Γιατι το TCS δεν κανει δουλεια φιλες μου???
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό ellobo » 19 Ιαν 2009, 09:25

Αν έχεις στοιχεία γύρω από το TCS με χαρά μου να τα ακούσω.Αν θα ανατρέξεις σε παλαιότερο τεύχος του TETRAMAG σε δοκιμή για την τετρακίνηση θα δείς οτι σχεδόν κανένα δεν ξεκινούσε με τους δύο τροχούς στον αέρα.Μόνο το SX4 και το OKTAVIA κουνήθηκαν αλλά αυτά δεν είναι ούτε καν SUV με την έννοια του όρου που μέχρι τώρα ξέρουμε.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 19 Ιαν 2009, 11:07

ellobo έγραψε:Αν έχεις στοιχεία γύρω από το TCS με χαρά μου να τα ακούσω.Αν θα ανατρέξεις σε παλαιότερο τεύχος του TETRAMAG σε δοκιμή για την τετρακίνηση θα δείς οτι σχεδόν κανένα δεν ξεκινούσε με τους δύο τροχούς στον αέρα.Μόνο το SX4 και το OKTAVIA κουνήθηκαν αλλά αυτά δεν είναι ούτε καν SUV με την έννοια του όρου που μέχρι τώρα ξέρουμε.

Και το L200 δεν κουνηθηκε, αλλα τελικα αποδειχτηκε οτι ηταν αυτο χωρις το ESP. Μην εισαι απολυτος με τα τεστ αν δεν ξερεις ποια μοντελα εχουν πραγματικα δοκιμαστει.
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό vaxevana » 19 Ιαν 2009, 11:25

TasosOffRoad έγραψε:
ellobo έγραψε:Αν έχεις στοιχεία γύρω από το TCS με χαρά μου να τα ακούσω.Αν θα ανατρέξεις σε παλαιότερο τεύχος του TETRAMAG σε δοκιμή για την τετρακίνηση θα δείς οτι σχεδόν κανένα δεν ξεκινούσε με τους δύο τροχούς στον αέρα.Μόνο το SX4 και το OKTAVIA κουνήθηκαν αλλά αυτά δεν είναι ούτε καν SUV με την έννοια του όρου που μέχρι τώρα ξέρουμε.

Και το L200 δεν κουνηθηκε, αλλα τελικα αποδειχτηκε οτι ηταν αυτο χωρις το ESP. Μην εισαι απολυτος με τα τεστ αν δεν ξερεις ποια μοντελα εχουν πραγματικα δοκιμαστει.


και με ποιες συνθήκες έχουν δοκιμαστεί. Π.χ. στο Grand Vitara το πεντάπορτο δεν έβαλαν τα κοντά ενώ έχει ...
Άβαταρ μέλους
vaxevana
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 08:19
Τοποθεσία: Δράμα

Δημοσίευσηαπό ellobo » 19 Ιαν 2009, 13:33

Δεν είμαι απόλυτος σε κάτι που δεν έχω προσωπική εμπειρία γι'αυτό και ρωτάω.Επειδή τυγχάνει το δικό μου x-trail ΜΥ2003 να μην έχει ESP και να έχω δυσκολευτεί σε αρκετά κομμάτια μόνο και μόνο επειδή σηκώθηκαν οι ρόδες στον αέρα.Το νέο x-trail ας πούμε ή το grand vitara είναι ικανά να προσπελάσουν εμπόδιο με 2 τροχούς στν αέρα?Αν όχι αυτά τότε ποιό μπορεί από προσωπική σας εμπειρία.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

Δημοσίευσηαπό lion » 19 Ιαν 2009, 14:29

Το μπλοκέ διαφορικό δεν είναι για τέτοιες καταστάσεις;
Forester
Άβαταρ μέλους
lion
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 13 Μαρ 2007, 10:55
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 19 Ιαν 2009, 14:39

ellobo έγραψε:Δεν είμαι απόλυτος σε κάτι που δεν έχω προσωπική εμπειρία γι'αυτό και ρωτάω.Επειδή τυγχάνει το δικό μου x-trail ΜΥ2003 να μην έχει ESP και να έχω δυσκολευτεί σε αρκετά κομμάτια μόνο και μόνο επειδή σηκώθηκαν οι ρόδες στον αέρα.Το νέο x-trail ας πούμε ή το grand vitara είναι ικανά να προσπελάσουν εμπόδιο με 2 τροχούς στν αέρα?Αν όχι αυτά τότε ποιό μπορεί από προσωπική σας εμπειρία.

Το new L200 με το ESP μπορει ακομη και με τρεις τροχους στον αερα, φτανει να παταει ο ενας πισω τροχος. Το εχω δοκιμαζει...
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό ellobo » 20 Ιαν 2009, 09:26

Αν το έχεις δοκιμάσει τότε δεν έχω δικαίωμα να αμφιβάλλω.'Αλλωστε το L200 είναι από τα καλύτερα 4χ4 της αγοράς.Το ενδιαφέρον μου όμως επικεντρώνεται στην κατηγορία των SUV αλλά και στο μοναδικό γνήσιο large-λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων-εκπρόσωπο της on-off κατηγορίας,του SORENTO 3.3.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 20 Ιαν 2009, 12:17

To grandvitara το τελευταιο 5πορτο που εχω παει μαζι με κατοχους εκδρομες, το ESP μαζι μετο TCS (πανε πακετο αυτα) κανουνε πολυ καλη δουλεια σε εμποδια που καποτε σκεφτοσουνα πως να τα περασω χωρις να κανω χιαστη στους τροχους. Τα τεστ στα περιοδικα λιγα εχω διαβασει αλλα δεν εχουνε ενδιαφερον γιατι αλλιως ειναι στο βουνο και στον οδηγο και αλλιως τωρα να σηκωνεις το αμαξι απο το 0 με τις δυο ροδες στον αερα χωρις φορα. Παντως με ελαφρυ γκαζακι και ενα λαστιχο αξιοπρεπες το ESP TCS κανουνε δουλεια δειτε και αυτα τα βιντεακια να δειτε την διαφορα σε παγο

http://www.youtube.com/watch?v=Zy8jocfu0bg

το βιντεο τα λεει ολα.

Κατι ακομα απο οσο ξερω στα περιοδικα δεν δοκιμασανε καποια VItara με ESP και TCS πανω (στα 3 πορτα) εννο τωρα και τα 3 πορτα βγαινουνε με ESP TCS.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό nikos126ps » 22 Ιαν 2009, 01:27

Καλησπέρα !!
Έχω ένα RAV4 μοντ. 2004 αυτόματο foul extra (esp , tcs κ.τ.λ)
Το αυτοκίνητο έχει μόνιμη τετρακίνητη (είναι το προηγούμενο μοντέλο , όχι το τελευταίο).
Σε αρκετές δοκιμές που έχω κάνει στην California με πολύ λάσπη και λόγο του κυνηγίου σε πολλούς δασικούς δρόμους με λάσπη-χιόνι , έκπληκτος διαπίστωσα ότι η τετρακίνητη του αυτοκίνητου ανταποκρίνεται τέλεια ακόμα και με δύο χιαστί τροχούς στον αέρα σε ανηφορικό κομμάτι !!!!!!!!!! πρέπει να πω βέβαια ότι μεγάλη βοήθεια προσφέρουν και τα λάστιχα BF MUD ………
Πάντα είχα παραδοσιακά τζιπ με κατ’ επιλογή τετρακίνητη (niva , vitara , kia sportage) και με την αγορά του rav4 είχα πολλούς ενδοιασμούς , φόβους ……….τελικά μπορώ να πω ότι είναι ένα αξιόλογο τετρακίνητο , όπως σίγουρα και αρκετά άλλα που λόγο του ότι τα αγοράζουν λάθος άτομα για λάθος χρήση , τα έχουμε παρεξηγήσει .
Σίγουρα δεν είναι τόσο ανθεκτικά στη σκληρή χρήση , αλλά με λίγο προσοχή μπορούν να ακολουθήσουν στα δύσκολα .
Άβαταρ μέλους
nikos126ps
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 21 Ιούλ 2008, 22:47
Τοποθεσία: ΠΑΙΑΝΙΑ


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες

cron