Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

πια εκδοση safari l200 ειναι καλυτερη για off road διαδρομες

πια εκδοση safari l200 ειναι καλυτερη για off road διαδρομες

Δημοσίευσηαπό maxos » 20 Οκτ 2008, 19:56

kalispera paidia eimai se dilima sto pia ekdosi na parw to l200 safari gia ektos dromoy diadromes. na parw tin ekdosi me to mploke h tin ekdosh me to mastc. katarxas sthn oikogeneia exoyme ena pajero 3.8 v6 kai eixa mia empeiria sto bouno me poly xioni kai laspes to mastc perito na sas pw oti doyleuei teleia sto xioni alla otan boyliksa se mia lakouba me 50 pontous xioni peropou kai lasph apo katw to amaksi emeine kokalo an den apenergopoiousa to matsc kai energopoiousa to mploke tha eimoun akoma ekei. telika ti xreiazetai pio polu mastc h mploke?
Άβαταρ μέλους
maxos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 20 Οκτ 2008, 18:11
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

πια εκδοση safari l200 ειναι καλυτερη για off road διαδρομες

Δημοσίευσηαπό bull » 21 Οκτ 2008, 08:10

Μπλοκέ. Ούτε συζήτηση και θα σου πω γιατί. Με το MASTC και όλες αυτά τα καλούδια τύπου traction control το πολύ πολύ στο βουνο να μην μπορέσεις να προχωρήσεις πιο πάνω -εντάξει, θα γυρίσεις πίσω. Με το μπλοκέ (το 100%) ονομάζεται locker) θα βγεις απο μια πιο δύσκολη κατάσταση που ηθελημένα ΄ή αθέλητα βρέθηκες. Οπως η λακούβα που έπεσες. Και καλά, άμα έχεις φτυάρι θα το παλέψεις, άμα δεν έχεις όπως πολλοί, τι κάνεις? Το κυρίως ζητούμενο απο μια εκδρομή στο βουνό είναι να γυρίσεις στο σπιτάκι σου:)

ΥΓ.: Και Pajero και L200? Χαίρομαι που είσαι ένα άξιο τέκνο της Mitsubishi :D
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 21 Οκτ 2008, 13:50

μπλοκε φυσικα, το MASTC ειναι περισσοτερο για εντος δρομου. Βεβαια για εκτος παιζει καλα και το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων αλλα δεν βγαινει με μπλοκε.
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό sef » 23 Οκτ 2008, 17:50

Πιστευω οτι πρεπει να παρεις την εκδοση με το ηλεκτρονικο συστημα το οποιο απενεργοποιητε οποτε θες.
Και μετα βαζεις δυο λοκερ και κανεις οτι θελεις :-)
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες

cron