Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

tornado

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 05 Οκτ 2008, 19:11

Το NAVARA απο μαμα εχει 174 αλογα και 41,1 κιλα ροπη !
Το HILUX απο μαμα εχει 171 αλογα και 34 κιλα ροπη !
Και το 0-100 , και η τελικη του NAVARA ειναι καλυτερη .
Και φυσικα η ροπη ειναι μεγαλυτερη και στα 200 αλογα !! :D :D
Μεγαλυτερο ιντερκουλερ και turbo μεταβλητης γεωμετριας βλεπεις !! :D
Εγω θα σου πω το αλλο , κοιταξτε το ιντερκουλερ του HILUX μοιαζει με πιατο μωρου , δειτε και του NAVARA που σε μεγεθος ειναι σαν ταψι φουρνου !! :twisted:
Καλπαζουν , καλπαζουν τα 300 αλογα ...ερχονται !!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 06 Οκτ 2008, 19:29

Πρόσεξε με τώρα Shadow για να καταλάβεις γιατί σε ρώτησα...
Το Hilux με 1800 κιλά βάρος και 171 ίππους έχει "ειδική ισχύ" όπως λέγεται 10,52 κιλά ανα ίππο. Το Ναβάρα με 174 άλογα και 2100 κιλά βάρος έχει 12,06 κιλά ανά ίππο. Καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά εδώ... Εκτός κι αν το Ναβάρα έχει κοντύτερο σασμάν... Δεν εξηγείται αλλιώς. Αν έχουν τα ίδια περιπου σασμάν (εννοώ σχέσεις) τότε μάλλον το βιντεάκι έχει μια δόση αλήθειας. 8) :)
(Τα δύο αυτοκίνητα έχουν περίπου τις ίδιες τιμές ροπής ανα κιλό βάρους -λίγο καλύτερο το Ναβάρα- πράγμα που κάνει μια μικρή διαφορά μόνο στις ρεπρίζ εν κινήσει).

Τώρα κάνε τους ίδιους υπολογισμούς με 197 και 200 άλογα αντιστοιχα και θα καταλάβεις τι παίζεται... :lol:
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 07 Οκτ 2008, 07:54

με λιγα λογια Τορναντο > Ναβαρα...
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό bull » 07 Οκτ 2008, 12:06

:D :D Όχι, όχι δεν θέλω να πω αυτό... Εσύ μη χάσεις ευκαιρία να ρίξεις λάδι στη φωτιά! Τα λές κι απότομα βρε παιδί μου...:lol: (Εδώ που τα λέμε κι εγώ γι' αυτό τα έγραψα αυτά:twisted: :twisted: -είναι όμως ουσιαστικοί προβληματισμοί). Όπως καταλαβαίνεις απαντήσεις του στυλ "εγώ όταν βγώ στην εθνική τα σκίζω όλα δεν ευσταθούν. Που το ξέρουμε όταν προσπερνάμε ένα πχ. ISUZU ότι ο οδηγός του πατάει το γκάζι σανίδα, την ίδια στιγμή κλπ. Επίσης ακόμα και σε κανονικές κόντρες ο οδηγός παίζει μεγάλο ρόλο. Στα χαρτιά πάντως μου δημιουργούνται αμφιβολίες...
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό panos1980 » 07 Οκτ 2008, 14:33

TasosOffRoad έγραψε:με λιγα λογια Τορναντο > Ναβαρα...
τι λεει το safari εισαι ευχαριστιμενος.. :roll:
Άβαταρ μέλους
panos1980
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 13 Αύγ 2008, 14:16
Τοποθεσία: kavala

Δημοσίευσηαπό panos1980 » 07 Οκτ 2008, 14:34

bull έγραψε::D :D Όχι, όχι δεν θέλω να πω αυτό... Εσύ μη χάσεις ευκαιρία να ρίξεις λάδι στη φωτιά! Τα λές κι απότομα βρε παιδί μου...:lol: (Εδώ που τα λέμε κι εγώ γι' αυτό τα έγραψα αυτά:twisted: :twisted: -είναι όμως ουσιαστικοί προβληματισμοί). Όπως καταλαβαίνεις απαντήσεις του στυλ "εγώ όταν βγώ στην εθνική τα σκίζω όλα δεν ευσταθούν. Που το ξέρουμε όταν προσπερνάμε ένα πχ. ISUZU ότι ο οδηγός του πατάει το γκάζι σανίδα, την ίδια στιγμή κλπ. Επίσης ακόμα και σε κανονικές κόντρες ο οδηγός παίζει μεγάλο ρόλο. Στα χαρτιά πάντως μου δημιουργούνται αμφιβολίες...
πολυ διαβασμενος ωραια τα ειπες φιλε.. :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
panos1980
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 13 Αύγ 2008, 14:16
Τοποθεσία: kavala

Δημοσίευσηαπό panos1980 » 07 Οκτ 2008, 14:39

SHADOW200 έγραψε:Το NAVARA απο μαμα εχει 174 αλογα και 41,1 κιλα ροπη !
Το HILUX απο μαμα εχει 171 αλογα και 34 κιλα ροπη !
Και το 0-100 , και η τελικη του NAVARA ειναι καλυτερη .
Και φυσικα η ροπη ειναι μεγαλυτερη και στα 200 αλογα !! :D :D
Μεγαλυτερο ιντερκουλερ και turbo μεταβλητης γεωμετριας βλεπεις !! :D
Εγω θα σου πω το αλλο , κοιταξτε το ιντερκουλερ του HILUX μοιαζει με πιατο μωρου , δειτε και του NAVARA που σε μεγεθος ειναι σαν ταψι φουρνου !! :twisted:
Καλπαζουν , καλπαζουν τα 300 αλογα ...ερχονται !!!! :twisted: :twisted: :twisted:
γιαυτο φιλε ολοι τα βαζουνε νυχτα στο συνεργειο ετσι εξηγουντε τα καπακια.. παντος 2 γνωστη μου με navara τους καλεσανε στην νισσαν να τους αλαξουνε δισκο και πλατο γιατη ειχανε πει πως ειχε προβλημα οι παρτιδα. δεν μπορω να πω καλη αντιπροσωπια.. :razz:
Άβαταρ μέλους
panos1980
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 13 Αύγ 2008, 14:16
Τοποθεσία: kavala

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 07 Οκτ 2008, 16:29

panos1980 έγραψε:
TasosOffRoad έγραψε:με λιγα λογια Τορναντο > Ναβαρα...
τι λεει το safari εισαι ευχαριστιμενος.. :roll:


Εννοειται, αλλωστε ειναι το μονο που εχει τα περισσοτερα απ'ολα και δεν θεωρειται απλα "φορτηγακι". Ασφαλεστερο, ανετο, ισχυς οση χρειαζεται (για να μην αλλαζεις συχνα καπακια), ευσταθεια κλπ. Απορω γιατι μερικοι το συγκρινουν με τα αλλα φορηγακια αφου αυτο εχει ξεφυγει 2-3 βηματα μπροστα, και το λεω αυτο γιατι και η επομενη γενια στα φορηγακια δεν προκειται ουτε στο ονειρο τους να δουν τριτο διαφορικο... :-)
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 07 Οκτ 2008, 18:43

Φιλε bull το NAVARA εχει πολυ κοντιτερο κιβωτιο απο ολα τα διπλοκαμπινα συμπεριλαμβανομενου και του ΕΞΩΓΗΙΝΑ ΥΠΕΡΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ ΤΡΙΤΟΝ L200 !! :D :D
Aρκει να σου πω οτι η πρωτη του ειναι στο 4,7 !
Κοιτα παρολα αυτα ο προβληματισμος σου με εκανε να αναλογιστω οτι δεν ειμαι 100% σιγουρος αν το NAVARA ξεπερναει ενα ISUZU ή ενα L200 , ετσι κι αλλιως δεν μου εχει τυχει ... κοντρα
αλλα με TOYOTA TONADO που μου εχει τυχει σου λεω οτι ουτε με τα κυαλια δεν με εβλεπε . Καλο το HILUX αλλα εγω ξερω οτι το μεγαλυτερο πλεονεκτημα του ειναι οτι ειναι αργοστροφο .... στα γκαζια ΔΕΝ ΠΑΕΙ οπως το ΝΑVARA !!
Λοιπον αυτο με την αξιοπιστια των NAVARA δεν θα το καταλαβω ποτε .....
εχει να κανει με την προπαγανδα απο τις αλλες εταιριες ,που προσαυξανεται απο τη ζηλεια των κατοχων των υπολοιπων ανταγωνιστικων φορτηγων . Το οτι ενα κολοπαιδο που δεν ξερει ουτε να οδηγει εσπασε ενα καπακι επειδη ετρεχε 150 με πρωτη , ε και η μηχανη ολοκληρη μπορει να καει ...τι σημαινει αυτο , οτι ολη η παρτιδα ειναι σκαρτη ?
Xαρακτηριστηκο παραδειγμα αποτελει το Αισχος που διαβασα σε καποιο αλλο foroum με αφορμη το ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ NAVARA SPORT TEAM 230 PS που εχει η αγωνιστικη ομαδα της NISSAN , ειπε λοιπον ο πληρωμενος οτι "παιδια η NISSAN κυκλοφορει το NAVARA σε 230 αλογα , αλλα μακρια απο αυτο γιατι πολλα καπακια παιδια ,πολλα καπακια εχουν σπασει μεχρι στιγμης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :oops:
Φτουσου Χαβαλε ,πληρωμενη Λουλου !!!
Και στο κατω κατω αν καει ενας συμπλεκτης σε ενα οποιοδηποτε δυνατο αυτοκινητο , νομιζεις οτι φταιει ο κατασκευαστης ? Οτιδηποτε μπορει να καει οταν το προσπαθησεις πολυ - Η βλακεια ειναι απεραντη !!!
Εχεις την εντυπωση πως δεν καιγονται οι συμπλεκτες σε τρακτορες αμα τους πιεσεις ? ΑΧΑΧΑ σε δευτερολεπτα καιγονται ! Τι σημαινει οτι ειναι μαπα ?
Nα σοβαρευτειτε και να προσπαθησετε να ζησετε με την ιδεα οτι η NISSAN θα σας ταπωνει παντα :D ..... στο κατω κατω μπορειτε να αλαξοπιστισετε ,και αφου μετανοησετε να ερθετε και σεις(αφου πρωτα προσκυνησετε γονατιστοι) στη μεγαλη λαικη :D οικογενεια της NISSAN !!! :twisted: :twisted: :twisted:
Τι ενοει ομως ο ποιητης οτι καλυτερο απο το L200 ειναι μονο ενα αλλο L200 ? Δηλαδη καθε ενα κομματι , ειναι διαφορετικο και της πλακας ? :D
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

DODGE

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 07 Οκτ 2008, 18:51

εγω παιδια επειδη χρησιμοποιω το navara σαν ρυμουλκο για το τροχοσπιτο που εχω[1800 κιλα]οταν θελω να το σταματησω καπου για να το βαλω στην θεση που θελω χρησιμοποιο το αυτοκινητο[δεν ρισκαρω να σπρωξω 1800 κιλα]και συνεχεια αναβει ο δισκος του συμπλεκτη και ζει ακομη[ζεσταθηκε παρα πολυ ωστε να βρωμαει υπερβολικα τουλαχιστον 10 φορες]ειμαι τυχερος που τον εχω ακομη η ειναι πολυ αξιοπιστος;
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Re: DODGE

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 08 Οκτ 2008, 08:41

SHADOW200 έγραψε: ...Xαρακτηριστηκο παραδειγμα αποτελει το Αισχος που διαβασα σε καποιο αλλο foroum με αφορμη το ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ NAVARA SPORT TEAM 230 PS που εχει η αγωνιστικη ομαδα της NISSAN , ειπε λοιπον ο πληρωμενος οτι "παιδια η NISSAN κυκλοφορει το NAVARA σε 230 αλογα , αλλα μακρια απο αυτο γιατι πολλα καπακια παιδια ,πολλα καπακια εχουν σπασει μεχρι στιγμης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :oops:
Φτουσου Χαβαλε ,πληρωμενη Λουλου !!!
Και στο κατω κατω αν καει ενας συμπλεκτης σε ενα οποιοδηποτε δυνατο αυτοκινητο , νομιζεις οτι φταιει ο κατασκευαστης ? :D


Δεν το ξερεις οτι οταν εισαι στην κορυφη ολοι σε ζηλευουν? Εγω παντως το εχω πει στο παρελθον οτι θα ηθελα ενα Χαϊλουξ με τα συστηματα και το σουπερ σελεκτ του L200, αλλα και το σασμαν τα αλογα και τη ροπη του Ναβαρα, σε τριλιτρο φυσικα. Πιστευω οτι δεν θα αργησει κατι τετοιο... και τοτε... τρεμε Dodge Ram! :-)
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Re: DODGE

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 08 Οκτ 2008, 09:06

Αλλωστε η Νισσαν με το Ναβαρα ωθησε (και μπραβο τους) τον ανταγωνισμο εκει που ειναι και εκει που βαδιζει γιατι χωρις αυτην ισως να μην υπηρχε ακομη Tornado ή New L200... :-) Πιστευω οτι με το καινουριο Ναβαρα θα παρουσιασει πολλες εκπληξεις η Νισσαν... ;-)
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 08 Οκτ 2008, 19:08

Βλεπω γλυκοκοιταμε τη NISSAN ? Κατι μου λεει οτι οταν βγει το τριλιτρο NAVARA θα πας να του ριξεις μια ματια !!
Τελως παντων επειδη ειπες ωραια λογια , θα πω ANTIKEIMENIKA οτι η αγωνιστικη ομαδα της MITSUBISHI η οποια οπως δειχνουν τα τελευταια αποτελεσματα ειναι η κορυφαια ομαδα στον πλανητη , παρουσιασε ενα καινουριο PAJERO EVO σε TURBODIESEL 280 αλογα και 66 κιλα ροπη !!
Καλα θα οργωθουν οι αμολοφοι φετος !!! :wink: :wink:
Τωρα βεβαια ολα αυτα τα μοντελα ...ΚΑΝΟΥΝ το DODGE RAM απλα να ... χασμουριεται ! :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

DODGE

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 08 Οκτ 2008, 20:19

καλα ρε navara ειναι δυνατον μιλαμε ΓΙΑ τα κορυφαια τουτου :band:
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Re: DODGE

Δημοσίευσηαπό bull » 09 Οκτ 2008, 20:47

navara.zisis έγραψε:εγω παιδια επειδη χρησιμοποιω το navara σαν ρυμουλκο για το τροχοσπιτο που εχω[1800 κιλα]οταν θελω να το σταματησω καπου για να το βαλω στην θεση που θελω χρησιμοποιο το αυτοκινητο[δεν ρισκαρω να σπρωξω 1800 κιλα]και συνεχεια αναβει ο δισκος του συμπλεκτη


Χρησιμοποιείς τις κοντές σχέσεις?
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 26 επισκέπτες