Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Re: pinin ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό geopinin22 » 05 Δεκ 2006, 13:20

215/75/15 ΜΕ 15χ7 ΖΑΝΤΑ ΤΗΣ ALESIO ΞΕΙΝΕΙΣ 2 ΧΙΛΙΟΣΤΑ ΤΙΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΑΝΕ Η*ΒΑΖΕΙΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΟ ΦΑΓΩΜΑ ΟΙ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ ΣΕ ΣΚΛΗΡΗ ΧΡΗΣΗ.ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ
Άβαταρ μέλους
geopinin22
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 03 Δεκ 2006, 00:20
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: pinin ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 06 Δεκ 2006, 10:33

Κοίταξα το manual που δίνει η Mitsubishi με τ' αμάξι. Στην παράγραφο που περιγράφει την 4κίνηση, για το 4Η γράφει: ΣΥΝΕΧΗΣ 4ΚΙΝΗΣΗ
μμμμμμμμμμ......... μου μύρισε παϊδάκια!!!!!!!!!!
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: pinin ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 06 Δεκ 2006, 12:04

Φίλε pajerinηo πάντως εγώ θεωρώ το τεχνικό κείμενο των Άγγλων ποιο αξιόπιστο απο μια μετάφραση κειμένου που οπως συνηθως στα manual ειναι κωμικοτραγική.

http://www.mitsubishi-cars.co.uk/features/ss.asp

Επίσης είχα και συμβάν που επιβεβαιώνει (νομίζω) την παραπάνω λειτουργία:
Tις προάλλες πήγα να μπώ σε υπερυψωμένο parking με μεγάλη κλίση με την όπισθεν. Στην αρχή με πίσω κίνηση σπίνιαραν οι τροχοί! (?).
Ετσι είσαι λέω? βάζω 4Η και πατάω ελαφρά γκάζι, έκαναν μιση στροφή σπινιάρισμα και επιτόπου ανέβηκα ανενόχλητα...
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Re: pinin ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 06 Δεκ 2006, 13:03

Πολύ Αγγλόφιλο σε βρίσκω........
Δεν πιστεύω να σε δούμε με κανένα Land Rover στο μέλλον ? :lol: :lol:

Το περιστατικό που αναφέρεις νομίζω ότι δεν αποδεικνύει κάτι. Ξεκίνησες με όπισθεν σε έντονη ανηφόρα, το βάρος είχε πέσει όλο μπροστά και γι' αυτό σπίνιαρε πίσω. Σταμάτησε αμέσως το σπινιάρισμα γιατί το VCU έδωσε περισσότερη ροπή μπροστά που είχες πρόσφυση. Αν ανέβαινες με τη μούρη και προκαλούσες σπινιάρισμα θα έβλεπες ότι θα σπίνιαρε μπροστά :wink:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: pinin ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 06 Δεκ 2006, 14:51

Land Rover?
Ποτε μη λες ποτέ, ενα Disco δε θα με χάλαγε! χχεχεχε

Την ανηφόρα την ανεβαίνω σχεδόν καθημερινα με την "μουρη" και δεν καταλαβαινω τίποτα πάντως.
Τι εννοείς περισσότερη ροπή μπροστά? ή 100 - 0 θα είναι ή 50- 50. Αν είχαν ήδη κίνηση όλοι οι τροχοί (50 - 50) δεν θα ψιλο σπινιάριζε έστω για δέκατα, απλα με το που έκανε ψιλοσπινιάρισμα (100 - 0) ξυπνησε το VCU έδωσε μπροστα άμεσα (50-50) και ανέβηκα. Εμένα εκει πάει το μυαλό μου ;-) δες και εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Viscous_coupling_unit
Βάλε και μια σόδα στο στοιχημα ε!

tasos953 δωσε μας τα φώτα σου!!!!!!!
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Re: pinin ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 06 Δεκ 2006, 17:03

Ωραίο το link για το VCU. Μη το δει μόνο ο panayiotis και του μπουν πάλι ιδέες για ξεκοιλιάσματα του διαφορικού :lol:
Φίλε pentraks την ανηφόρα την ανεβαίνεις καθημερινά με τη μούρη αλλά φαντάζομαι ότι την ανεβαίνεις με την κίνηση πίσω, έτσι δεν είναι?
Το βάρος πάει όλο πίσω και γι' αυτό δεν έχεις πρόβλημα καθώς οι κινητήριοι τροχοί έχουν πολύ καλή πρόσφυση.
Βάλε 4Η ανέβα με τη μούρη και δώστου γκάζι να δεις που θα σπινιάρει (στιγμιαία) μπροστά.
Αν δεν κάνω κανένα "τραγικό" λάθος ( που θα μου στοιχίσει ένα κιλό παϊδάκια, ένα δωρεάν ξεκόλλημα και τη σόδα που πρόσθεσες :D ) η κίνηση στο 4Η είναι 50:50 και κατά την απώλεια πρόσφυσης μπορεί να μεταβληθεί σε διάφορα ποσοστά μπρος πίσω ως ότου αποκατασταθεί πλήρως η πρόσφυση ώστε να ξαναϊσορροπήσει στο 50:50.
Το ότι η κίνηση είναι 50:50 δεν σημαίνει ότι δεν θα σπινιάρει το αμάξι ακόμα και στην άσφαλτο . Αν μπροστά και πίσω έχεις την ίδια πρόσφυση θα σπινιάρουν και οι 4 (σχεδόν αδύνατον ακόμα και σε βρεγμένη άσφαλτο), αν το βάρος έχει πέσει μποστά (όπως στην περίπτωση που μας είπες) τότε οι πίσω έχουν μικρότερη πρόσφυση και θα σπινιάρουν πρώτοι αυτοί. Αν δεν υπήρχε το VCU όλη η ροπή θα πήγαινε πίσω και θα έμενες εκεί να σπινιάρεις. Το VCU όμως αντιλαμβάνεται την διαφορά ταχύτητας μεταξύ μπροστά και πίσω άξονα, το ιξώδες υγρό που έχει αρχίζει να πήζει (όλα αυτά σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο) και μεταφέρει ροπή στους μπροστά τροχούς που έχουν πρόσφυση, γι' αυτό και σταματάει το σπινιάρισμα.
Ουφ..... ολόκληρο κατεβατό έγραψα!! Τι σου κάνει ο άνθρωπος για ένα κιλό παϊδάκια :D :D
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: pinin ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 06 Δεκ 2006, 20:05

Ω ναι τα ιδια λέμε φίλτατε!!!!

στο 4Η το VCU ειναι standby και περιμένει να χάθει πρόσφυση στους εμπρός τροχούς για να τους δώσει ροπή. Αρα έτσι δεν έχεις μόνιμα 4κίνηση μεσω μηχανικού διαφορικού αλλα επιλεκτικά μέσω VCU όταν κ όπου χρειάζεται. Αυτό λέμε!!!

Επίσης έχω μια ένσταση στο οτι η ροπή ειναι 100 - 0 ή 50 - 50 αντίστοιχα πισω - εμπρός μόνο. Δεν νομίζω οτι υπάρχουν ενδιάμεσες τιμές κατανομής ροπής.

Σημασία έχει οτι δουλευει το σύστημα και δουλευει σωστά!
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Re: pinin ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 07 Δεκ 2006, 13:04

Πας να με μπερδέψεις για να κερδίσεις το στοίχημα.... :roll:
Δεν λέμε το ίδιο, συμφωνούμε ως προς τον τρόπο λειτουργίας του VCU, η διαφορά είναι ότι εσύ έχεις σαν αφετηρία μετάδοση 100 πίσω - 0 μπροστά ενώ εγώ 50:50.
Αλλά πέρα από αυτό, σήμερα έρχομαι με αδιάσειστα στοιχεία και με μεγάλη όρεξη για παϊδάκι στο κάρβουνο. :D
Στην πόρτα του οδηγού υπάρχει ένα αυτοκόλλητο με μικρά γράμματα, κάτω απ' το χερούλι. Εκεί λοιπόν εξηγεί το σύστημα SS4i και για το 4Η γράφει "full time 4WD"!!
Μη μου πείτε ότι και αυτό είναι λάθος μετάφραση από τα Ιαπωνέζικα :D :D
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: pinin ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 07 Δεκ 2006, 14:18

Ωραία ΕΣΤΩ οτι είναι έτσι οπως τα λές. Εξηγησε μου ΠΩΣ γίνεται να παίρνει ο εμπρος αξονας ΣΥΝΕΧΕΙΑ ροπή (και μάλιστα 50-50) ΧΩΡΙΣ μηχανικό διαφορικο στο κέντρο αλλα με VCU (το οποιο λειτουργει ΜΟΝΟ οταν πήξει λόγω απώλειας πρόσφυσης στους πίσω τροχούς) στην θέση 4Η.

Μη μπερδευτεις το μηχανικό κεντρικό του PININ ενεργοποιείται στην επόμενη σκαλα.

Μπέρδεμα ειναι τελικά! Ελπίζω να καταλήξουμε κάπου σωστά!
Παιδάκι μιαμ μιαμ χωρις παγωμένη σόδα δε γίνεται!

Τα ταμπελάκια αστα γιατι υπάρχουν χιλιες 2 έννοιες για 4WD, full time 4WD, part time 4WD, AWD και άλλα.
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Re: pinin ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 07 Δεκ 2006, 18:13

pentraks έγραψε:Μπέρδεμα ειναι τελικά!

Ευχάριστο μπέρδεμα όμως 8)
Για τα περισσότερα 4κίνητα όλα αυτά είναι επιστημονική φαντασία :wink:
Ωραία ΕΣΤΩ οτι είναι έτσι οπως τα λές. Εξηγησε μου ΠΩΣ γίνεται να παίρνει ο εμπρος αξονας ΣΥΝΕΧΕΙΑ ροπή (και μάλιστα 50-50) ΧΩΡΙΣ μηχανικό διαφορικο στο κέντρο αλλα με VCU (το οποιο λειτουργει ΜΟΝΟ οταν πήξει λόγω απώλειας πρόσφυσης στους πίσω τροχούς) στην θέση 4Η.

Υπάρχει ο απλός και ο δύσκολος τρόπος να στο εξηγήσω.
Εγώ θα διαλέξω........ και τους δύο :D
Ο απλός είναι ότι το κάνει όπως ακριβώς το κάνει το 1.8 ή και άλλα 4κίνητα με κεντρικό διαφορικό και VCU.
Προσοχή, το Pinin έχει ΚΑΙ κεντρικό διαφορικό ΚΑΙ VCU!
Η διαφορά με το 1.8 είναι ότι εκεί το κεντρικό διαφορικό είναι πάντα ελεύθερο ενώ στο 2.0 μπορεί να μην εμπλέκεται καθόλου (2Η), να είναι ελεύθερο (4Η) ή να μπλοκάρει (4HLc και 4LLc).
Ο δύσκολος τρόπος είναι προσπαθώντας να εξηγήσω τη μετάδοση της κίνησης από τον κινητήρα στους τροχούς. Και μάλιστα τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα υπάρχει ένα σημείο στο οποίο έκανα λάθος τόσο καιρό, και που επίσης μάλλον ερμηνεύει τι ήθελαν να πουν οι Άγγλοι (αλλά δεν το λένε καλά).
Πάμε λοιπόν....
Υπάρχει ο άξονας που έρχεται από τον κινητήρα (από το κιβώτιο ταχυτήτων για την ακρίβεια), στα Αγγλικά input shaft, και φέρνει την κίνηση στο κεντρικό διαφορικό. Στο 2Η η κίνηση αυτή μεταφέρεται μόνο στον άξονα που πάει στους πίσω τροχούς. Στο 4Η εμπλέκεται η αλυσίδα που μεταφέρει κίνηση και στον άξονα που καταλήγει στους μπροστά τροχούς. Η αλυσίδα αυτή και επομένως και ο μπροστά άξονας περιστρέφεται με την ταχύτητα με την οποία περιστρέφεται ένα ενδιάμεσο στέλεχος μεταξύ του πίσω και του μπροστά άξονα. Μεταξύ του ενδιάμεσου στελέχους και του πίσω άξονα μεσολαβεί το διαφορικό (πλανητικού τύπου) ΚΑΙ το VCU. Στο 4Η λοιπόν και όταν όλα είναι ομαλά, ο πίσω άξονας παίρνει μετάδοση κατευθείαν από τον input shaft, το ενδιάμεσο στέλεχος περιστρέφεται με την ταχύτητα του πίσω άξονα και μέσω της αλυσίδας και ο μπροστά άξονας περιστρέφεται με την ίδια ταχύτητα. Κίνηση 50:50!!!!
Όταν είμαστε σε στροφή και ο πίσω άξονας πχ τείνει να περιστραφεί πιο γρήγορα απ' τον μπροστά λόγω διαφορετικής ακτίνας στροφής υπάρχει το κεντρικό διαφορικό (που στο 4Η είναι ελεύθερο) που το επιτρέπει. Η διαφορά στην ταχύτητα περιστροφής των 2 αξόνων δεν είναι πολύ μεγάλη σ' αυτήν την περίπτωση και το VCU δεν ενεργοποιείται.
Όταν για κάποιο λόγο οι πίσω τροχοί χάσουν πρόσφυση ο πίσω άξονας τείνει να περιστραφεί πολύ πιο γρήγορα απ' τον μπροστά, το υγρό του VCU χτυπιέται, πήζει απ' την θερμοκρασία που αναπτύσσεται και επαναφέρει την τάξη. Αναγκάζει δλδ και πάλι τον μπροστά και τον πίσω άξονα να περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα. Αυτό νομίζω είναι που θέλουν να πουν οι Άγγλοι. Προσοχή όμως πριν συμβεί η απώλεια πρόσφυσης η μετάδοση γίνεται 50:50 και όχι μόνο πίσω.
Το λάθος το δικό μου ήταν στο ότι μπορεί να σπινιάρει ΜΟΝΟ μπροστά. Νόμιζα ότι μου είχε συμβεί αλλά προφανώς σπίνιαρα ταυτόχρονα και πίσω και δεν το είχα καταλάβει. Δεν γίνεται λοιπόν να σπινιάρει ΜΟΝΟ μπροστά γιατί ο μπροστά άξονας παίρνει κίνηση μέσω του πίσω και όχι κατευθείαν από τον input shaft. Άρα δεν μπορεί να περιστραφεί, λόγω ισχύος, με ρυθμό γρηγορότερο από ότι ο πίσω. Ή διαφορετικά δεν μπορεί να πάρει πάνω από το 50% της ροπής.
Συνοψίζοντας, στο 4Η η μετάδοση γίνεται 50:50, αν οι πίσω τροχοί χάσουν πρόσφυση τείνει να γίνει 0:100 (μπρος:πίσω) καθώς το διαφορικό το επιτρέπει, αλλά επεμβαίνει το VCU και το επαναφέρει στο 50:50.
Αυτά από εμένα.
Και λάθος να έχω, το αξίζω ένα κέρασμα για τον κόπο μου να γράψω όλο αυτό το κείμενο :D
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: pinin ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό disco » 07 Δεκ 2006, 18:21

pentraks έγραψε:Land Rover?
Ποτε μη λες ποτέ, ενα Disco δε θα με χάλαγε!


Δώσε...... :D
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 07 Δεκ 2006, 23:42

Αν κανείς απ' τους παλιούς κάνει τον κόπο και διαβάσει το προηγούμενο κατεβατό, ας μας πει αν είναι όντως έτσι τα πράγματα.
Α... έχω και μια ερώτηση. Ξέρει κανείς με ποιο τρόπο γίνεται το μπλοκάρισμα του κεντρικού διαφορικού?
Αν είναι κάτι απλό, μήπως, λέω μήπως, υπάρχει τρόπος να "τροποποιηθεί" ώστε να έχουμε και επιλογή για αργά χωρίς μπλοκάρισμα? Δεν μπορώ να πω ότι μου χρειάζεται, αλλά γιατί όχι..... :roll:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: pinin ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Δεκ 2006, 00:50

Pajerinho έγραψε:Πολύ Αγγλόφιλο σε βρίσκω........
Δεν πιστεύω να σε δούμε με κανένα Land Rover στο μέλλον ? :lol: :lol:

Το περιστατικό που αναφέρεις νομίζω ότι δεν αποδεικνύει κάτι. Ξεκίνησες με όπισθεν σε έντονη ανηφόρα, το βάρος είχε πέσει όλο μπροστά και γι' αυτό σπίνιαρε πίσω. Σταμάτησε αμέσως το σπινιάρισμα γιατί το VCU έδωσε περισσότερη ροπή μπροστά που είχες πρόσφυση. Αν ανέβαινες με τη μούρη και προκαλούσες σπινιάρισμα θα έβλεπες ότι θα σπίνιαρε μπροστά :wink:


ΕΕΕΕΠ τι λενε εδω τα παιδακια? :twisted: :twisted: :twisted:
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 08 Δεκ 2006, 07:40

Μη το δει μόνο ο panayiotis και του μπουν πάλι ιδέες για ξεκοιλιάσματα του διαφορικού

Eγω αμα δεν το δω ξεκοιλιασμενο με τα ιδια μου τα ματια δεν πιστευω τιποτα
Pajerinho φυλαξου :D :D
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 08 Δεκ 2006, 09:00

Pajerinho,
Με λιγα λόγια υποστηρίζεις οτι κεντρικο διαφορικό λειτουργει στην 4Η παράλληλα με το VCU στέλνοντας συνεχώς ροπή 50-50? σωστά?
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες