Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 22 Σεπ 2006, 13:20

Δείτε λίγο αυτό για τις πωλήσεις α' 6μήνου 2006 σε σύγκριση με το αντίστοιχο του 2005
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id= ... _flag=true
100% πάνω οι πωλήσεις του Pinin. Τι σου κάνει η προσφορά!!!
Αρνητική εντύπωση μου έκανε ότι πωλήθηκαν μόνο 19 Pajero (τα μεγάλα)!!!!!
Στην Ευρώπη είναι γεμάτος ο τόπος από δαύτα
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 22 Σεπ 2006, 13:55

Mπράβο Pajer! Aυτό έψαχνα να βρω! Είναι ξεκάθαρο ότι στην Ελλάδα τραβάνε περισσότερο τα μικρότερα και ευέλικτα αμαξώματα (τα οποία σαφώς είναι και φθινότερα).

Το Pinin λόγω της προσφοράς πούλησε πολύ καλά και απορώ πως και κανένας επίσημος (περιοδικό, κλπ...)δεν το έχει αναφέρει αυτό.
100% αύξηση πωλήσεων δεν είναι και μικρή αύξηση.. :!:
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Σεπ 2006, 10:26

Παιδιά (με τα 2λιτρα) στο βρεγμένο βάζετε 4κίνηση?
Χθες, με την κίνηση πίσω, πάτησα τέρμα το γκάζι πάνω σε προσπέραση και μου σπίναρε σχεδόν όλη τη 2α :shock:
Πολλή γλίτσα οι δρόμοι αυτόν τον καιρό......
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 27 Σεπ 2006, 11:19

Pajerinho έγραψε:Παιδιά (με τα 2λιτρα) στο βρεγμένο βάζετε 4κίνηση?
Χθες, με την κίνηση πίσω, πάτησα τέρμα το γκάζι πάνω σε προσπέραση και μου σπίναρε σχεδόν όλη τη 2α :shock:
Πολλή γλίτσα οι δρόμοι αυτόν τον καιρό......


Αυτο αναρωτιέμαι και εγώ μιας και βιώνω τις πρώτες βροχές με το δικό μου.
Φαντάζομαι οτι εννοείς την 4H SS4 οπου η κίνηση και πάλι είναι στους πίσω και αν χρειαστει δίνει και μπροστά.

Εγώ πάντως έτσι το έβαλα 1 - 2 φορές που έβρεξε και πήγε μια χαρά!!!
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Σεπ 2006, 11:36

pentraks έγραψε:
Pajerinho έγραψε:Παιδιά (με τα 2λιτρα) στο βρεγμένο βάζετε 4κίνηση?
Χθες, με την κίνηση πίσω, πάτησα τέρμα το γκάζι πάνω σε προσπέραση και μου σπίναρε σχεδόν όλη τη 2α :shock:
Πολλή γλίτσα οι δρόμοι αυτόν τον καιρό......


Αυτο αναρωτιέμαι και εγώ μιας και βιώνω τις πρώτες βροχές με το δικό μου.
Φαντάζομαι οτι εννοείς την 4H SS4 οπου η κίνηση και πάλι είναι στους πίσω και αν χρειαστει δίνει και μπροστά.

Εγώ πάντως έτσι το έβαλα 1 - 2 φορές που έβρεξε και πήγε μια χαρά!!!

Λάθος μέγα!!! (που μάλλον το έχεις διαβάσει έτσι από κανένα απ' τα "έγκυρα" περιοδικά)
Στο 4Η η κίνηση δεν μεταδίδεται πίσω, 50-50 μεταδίδεται και μεταβάλλεται μόνο αν απαιτηθεί (δεν ξέρω μέχρι τι ποσοστό μπορεί να φτάσει πάντως όχι 100-0 ή 0-100).
Το γεγονός είναι ότι με το 4Η έχει πολύ καλύτερη πρόσφυση, αλλά σαν θιασώτης της πίσω κίνησης (έμαθα οδήγηση σε Ascona του '77) κινούμαι σχεδόν πάντα με το 2Η.
Ωστόσο χθες με ξάφνιασε που σπίναρε την 2α και μάλλον με βλέπω για 4Η αυτόν τον καιρό
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 27 Σεπ 2006, 15:28

Pajerinho το λέει επίσημα η Mitsubishi....

http://www.mitsubishi-cars.co.uk/features/ss.asp

και συσκεκριμένα

"Indeed, in 4H SS4-i is in 'thinking' mode, because although you've selected 4WD, power is still only fed to the rear wheels until surface conditions dictate that the front wheels need it too. "
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 27 Σεπ 2006, 16:02

Μισο λεπτο γιατι εχουμε μπερδευτει.Κοιταω λοιπον στο σαιτ της Ελληνικης Μιτσουμπισι και βλεπω να γραφει για την θεση 4Η του Pinin οτι κατανεμει 50-50 με δυνατοτητα αυτοματα να μεταβληθει.Αυτο ειναι μερος της αληθειας γιατι η πραγματικοτητα ειναι οτι το αυτοκινητο δεν παει 50-50 αλλα εχει εναν κεντρικο σιλικονουχο συμπλεκτη και παει πισωκινητα.Αν νιωσει γλιστριμα η σιλικονη με την αποτομη αναδευση συμπαρασερνει και τον μπροστα αξονα.
Αυτα για να μην μπερδευομαστε γιατι οπως τα γραφει το φυλλαδιο αφηνει να εννοηθει οτι εχει μονιμη τετρακινηση οπως το Νιβα,πραγμα που μονο διαφορικο με γραναζια μπορει να το κανει.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 27 Σεπ 2006, 16:20

panayioti αυτο που λεει (μαλλον) στο φυλλάδιο ειναι η ποιο πανω σκάλα απο το 4Η οπου παρακαμπτεται το σιλικονουχο και μεσω γραναζιών έχουμε πλεον 50-50...

το site που παραθέτω ποιο πάνω τα λέει όλα αναλυτικά...
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό pentraks » 27 Σεπ 2006, 16:26

εχουμε 4 επιλογές
1-πίσω κίνηση
2-πίσω κίνηση και ανάλογα με το Terain 50-50 μεσω VC
3-Μπλοκαρισμένη κινηση στους 4τροχους σε ποσοστό 50-50 (το VC παρακαμπτεται)
4-οπως η 3 περιπτωση αλλα με κοντες σχέσεις
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Σεπ 2006, 17:13

Αν και δεν είμαι καλός γνώστης της λειτουργίας των διαφορικών φοβάμαι ότι κάνετε λάθος και αδικείτε το Pinin :)
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ απ' τα παρακάτω σχήματα (τα οποία είναι απ' το service manual) είναι ότι υπάρχει κεντρικό διαφορικό με γρανάζια (αυτό που λέει πλανητικού τύπου), το οποίο επιτρέπει τον μπροστά και τον πίσω άξονα να κινούνται με διαφορετική ταχύτητα. Στο 4Η λοιπόν αναλαμβάνει η αλυσίδα να μεταφέρει κίνηση στον μπροστά άξονα (με ρυθμό περιστροφής ίδιον με του πίσω, δλδ μετάδοση 50-50), μεσολαβεί όμως το διαφορικό (central differential) και το VCU (viscous coupling unit) μεταξύ της περιστροφικής κίνησης του μπροστά (front) και του πίσω άξονα (rear output shaft). Το μεν διαφορικό επιτρέπει να κινούνται με διαφορετική ταχύτητα οι 2 άξονες (κάτι απαραίτητο για να μπορείς να στρίβεις), το δε VCU αποτρέπει αυτή η διαφορά να γίνει πολύ μεγάλη καθώς τότε πήζει και στιγμιαία "μπλοκάρει" τους 2 άξονες (δεν επιτρέπει δλδ να σπινάρει άσκοπα ο ένας άξονας και να μην παίρνει καθόλου ή λίγη ροπή ο άλλος).
Και στην πράξη όμως η αίσθηση που αποκομίζεις είναι, σε κάθε περίπτωση, ότι στο 4Η σε "πάνε" και οι 4 τροχοί.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 27 Σεπ 2006, 17:24

Mα δε το αδικούμε, κάθε άλλο μάλιστα, οταν το λεει επίσημα η MITSUBISHI λες να μας δουλευει???
Δε νομίζω οτι έχει διαφορά αυτο που λέμε εμεις απο το σχήμα...
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Σεπ 2006, 22:26

Αν και δεν είμαι καλός γνώστης της λειτουργίας των διαφορικών φοβάμαι ότι κάνετε λάθος και αδικείτε το Pinin

Είπα μην το αδικείτε (αστειευόμενος) καθότι θεωρώ ότι η μόνιμη 4κίνηση είναι σαφώς προτιμότερη απ' την εκ περιτροπής. Τώρα για το αν το 4Η είναι μόνιμη 4κίνηση...... τί να πω?
Εγώ νομίζω ότι είναι. Έτσι ήξερα τόσο καιρό, έτσι καταλαβαίνω απ' το σχήμα του διαφορικού (κοιτάξτε καλά όλα τα επί μέρους τμήματα και πως συνδέονται) και έτσι το αισθάνομαι όταν οδηγώ.
Φυσικά μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που λέει στο site, αλλά δεν θα πέσω και απ' τα σύννεφα αν έχουν κάνει λάθος οι Άγγλοι (για το αγγλικό site μιλάμε έτσι)
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 27 Σεπ 2006, 23:02

Δυο πράγματα έχω να πω..
1ον Βάλτε τετρακίνηση όταν βρέχει και όταν θέλετε να το ζορίσετε σε στροφούλες.Ειδικά στο τριπορτο κάνει μεγάλη διααφορα και δεν αξίζει να το ρισκάρεις για να γλιτώσεις λίγα ευρω απο τις βενζίνες.
2ον Όπως και να δουλεύει η τετρακίνηση έχω παρατηρήσει οτι έχει άμεση απόκριση.Αφού τα έχετε στα χέρια σας και αισθάνεστε τα αποτελέσματα δεν έχει και πολύ σημασία το τι έχει μέσα το διαφορικό.
Αντε βγάλτε τα να παίξουν τωρα που έβρεξε!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Σεπ 2006, 23:22

NIKOLAS_L200 έγραψε:Δυο πράγματα έχω να πω..
2ον Όπως και να δουλεύει η τετρακίνηση έχω παρατηρήσει οτι έχει άμεση απόκριση.Αφού τα έχετε στα χέρια σας και αισθάνεστε τα αποτελέσματα δεν έχει και πολύ σημασία το τι έχει μέσα το διαφορικό.
Αντε βγάλτετα να παίξουν τωρα που έβρεξε!

Συμφωνώ!
Το σημαντικό είναι ότι είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι με τον τρόπο που αποδίδει το 4Η, ανεξάρτητα απ' το πως το κάνει.
Πάντως είναι καλή και η συζήτηση για το πως λειτουργεί, αφενός γιατί (τουλάχιστον για μένα) έχουν ενδιαφέρον και τα θεωρητικά, και αφετέρου επειδή μπορεί να παρακολουθούν τη συζήτηση κάποιοι που δεν έχουν οδηγήσει το αμάξι.
btw το Ιταλικό site μιλάει για μόνιμη 4κίνηση. Δίνω το link, μόνο που τα γράφει στα Ιταλικά. Τι να πω, ότι θέλει γράφει ο καθένας
http://www.mitsuauto.it/tecno/super_select.asp?cId=0
Πάντως σας βάζω και στοίχημα αν θέλετε. Τι λέτε για 2 ξεκολλήματα στην εκδρομή :lol: :lol:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 28 Σεπ 2006, 16:27

Πάντως σας βάζω και στοίχημα αν θέλετε. Τι λέτε για 2 ξεκολλήματα στην εκδρομή

To σημειωσα και θα περιμενω εμπρακτες αποδειξεις. :D
Παντως σε δοκιμη σε χιονι ειχα μεινει εκπληκτος απο την αποδοση του αυτοκινητου,δεν χρειαζομουνα θυμαμαι 4hi Locked αλλα μονο 4Η αυτο.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 2 επισκέπτες