Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 29 Αύγ 2006, 10:32

Και εγώ είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και on και off.
Γενικά όσες εξορμήσεις έχω κάνει ως τώρα (δεν είναι και λίγες για τους 9 μήνες που το έχω) τις έχω κάνει σχεδόν όλες μόνος μου. Αυτός είναι και ο λόγος που γενικά δεν ρισκάρω το κόλλημα, δλδ δεν μπαίνω σε πολλές λάσπες, παχιά άμμο, πολύ χιόνι. Φέτος ελπίζω να οργανωθώ καλύτερα και να βγαίνω με παρέα.
Να κανονίσουμε να κάνουμε και καμιά εξόρμηση με Pinin.... :blob:
Παρόλα αυτά τα έχω καταφέρει να κολλήσω, μόνος μου εντελώς, στη μέση του πουθενά, με καταρακτώδη βροχή, αλλά τελικά κατάφερα να ξεκολλήσω επίσης μόνος.
Ο λόγος που κόλλησα ήταν η απειρία (και τ' ασφάλτινα λάστιχα) και ο λόγος που ξεκόλλησα η ψυχραιμία και η πολύ καλή 4κίνηση του Pinin. Αρκεί να σας πω ότι σε έντονη ανηφόρα βρέθηκα σε αργιλώδες έδαφος όπου το αμάξι γλίστραγε ακόμα και με το πλάι. Η προσπάθεια να την ανέβω ήταν αποτυχημένη (σκεφθείτε ότι ήμουν τόσο άπειρος που δεν είχα κλειδώσει καν το κεντρικό διαφορικό) και απ' το πολύ σπινάρισμα βρέθηκα με την δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου μέσα σε τάφρο (ευτυχώς ρηχή) όπου έτρεχε νερό και η πρόσφυση ήταν ακόμα μικρότερη. Τέλοσπάντων, να μην τα πολυλογώ, μετά από κάμποσες προσπάθειες μπροστά πίσω τελικά κατάφερα να βγω και να πάω σπιτάκι μου....
Στη συγκεκριμένη περίπτωση (αλλά και όχι μόνο σ' αυτήν) νομίζω ότι το πίσω LSD ήταν ευεργετικό.
Αυτά προσωρινά!!
Ελπίζω να μη σας κούρασα....
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 29 Αύγ 2006, 21:10

pelo13 έγραψε:
NIKOLAS_L200 έγραψε:Μπλοκέ πέρνει και κοστίζει 1300 ευρω.


έχω το 1.800 το 3d και πείρα και την τετρακίνηση τηλέφωνο και την 4χ4 extreme και μου είπαν οτι δεν υπάρχει κατι...έχεις εσυ κατι υπόψην???

Ξερω οτι υπαρχει μπλοκε 100% πισω για το διλιτρο,ειναι σαν του L200.
Για το 1800,δεν ξερω αν υπαρχει καποια ιδιαιτεροτητα στο πισω διαφορικο,αληθεια το 1800αρι εχει πισω διαφορικο LSD?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό pelo13 » 29 Αύγ 2006, 21:51

panayiotis έγραψε:
pelo13 έγραψε:
NIKOLAS_L200 έγραψε:Μπλοκέ πέρνει και κοστίζει 1300 ευρω.


έχω το 1.800 το 3d και πείρα και την τετρακίνηση τηλέφωνο και την 4χ4 extreme και μου είπαν οτι δεν υπάρχει κατι...έχεις εσυ κατι υπόψην???

Ξερω οτι υπαρχει μπλοκε 100% πισω για το διλιτρο,ειναι σαν του L200.
Για το 1800,δεν ξερω αν υπαρχει καποια ιδιαιτεροτητα στο πισω διαφορικο,αληθεια το 1800αρι εχει πισω διαφορικο LSD?


Ναι φιλε μου LSD έχει και απο οτι ξέρω δεν έχει για το 1800 Locker Τον λόγο δέν τον ξέρω αλλα και τα 2 καταστήματα μου είπαν οτι δέν υπάρχει για το δικό μου....
Άβαταρ μέλους
pelo13
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 24 Αύγ 2006, 17:20

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 30 Αύγ 2006, 01:03

pelo13 έγραψε:Ναι φιλε μου LSD έχει και απο οτι ξέρω δεν έχει για το 1800 Locker Τον λόγο δέν τον ξέρω αλλα και τα 2 καταστήματα μου είπαν οτι δέν υπάρχει για το δικό μου....

Είσαι σίγουρος ότι έχει LSD το 1.8MPI? Εγώ γιατί νομίζω το αντίθετο? :roll:
Για locker στο 1.8 δεν έχω ακούσει κάτι.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 30 Αύγ 2006, 19:57

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει για ποιο λόγο θα πρέπει να αλλάζουμε λάδια κάθε 7500χλμ?
Που στην ευχή το λέει αυτό και το υποστηρίζει (προφορικά) και το εξουσιοδοτημένο????
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό meco » 31 Αύγ 2006, 11:03

Storm έγραψε:Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει για ποιο λόγο θα πρέπει να αλλάζουμε λάδια κάθε 7500χλμ?
Που στην ευχή το λέει αυτό και το υποστηρίζει (προφορικά) και το εξουσιοδοτημένο????

Όσο πιο συχνά τόσο πιο καλά. Το έχουμε συζητήσει εκτενώς στο 4Τροχοί forum. Εγώ τότε πείστικα. Για να καταλάβεις στο RAV4 ΜΚ2 η Τοyota λέει κάθε 15Κ χλμ αλλαγή λαδιών. Εγώ βάζω συνθετικά και τα αλλάζω στα 7500χλμ.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Storm » 31 Αύγ 2006, 12:29

meco έγραψε:
Storm έγραψε:Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει για ποιο λόγο θα πρέπει να αλλάζουμε λάδια κάθε 7500χλμ?
Που στην ευχή το λέει αυτό και το υποστηρίζει (προφορικά) και το εξουσιοδοτημένο????

Όσο πιο συχνά τόσο πιο καλά. Το έχουμε συζητήσει εκτενώς στο 4Τροχοί forum. Εγώ τότε πείστικα. Για να καταλάβεις στο RAV4 ΜΚ2 η Τοyota λέει κάθε 15Κ χλμ αλλαγή λαδιών. Εγώ βάζω συνθετικά και τα αλλάζω στα 7500χλμ.



Φίλε meco αυτό που λες το καταλαβαίνω και έχω διαβάσει το 4TForum.
Οσο ποιο συχνά αλλαγή τόσο ποιο καλά.

Απλά ζητάω να μου πουν οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες που αναφέρεται αυτό στο Service Manual επίσημα??
Και αν εγώ αλλάζω τα λάδια κάθε 7500χλμ που θα σφραγιστεί στο Service Manual??
Και αν τα βάλω σε ένα βενζινάδικο (εκτός αντιπροσωπείας) που θα το ξέρει το εξουσιοδοτημένο ώστε να μου κόψει (και καλά) την εγγύηση?

Και στο κάτω-κάτω αν ο κατασκευαστής λέει (επίσημα) κάθε 15000χλμ για ποιο λόγο να τα αλλάζω κάθε 7500χλμ. στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

υ.γ. επαναλαμβάνω ότι, γνωρίζω πως η συχνή αλλαγή λαδιών κάνει καλό, αλλά επίσης νομίζω ότι για να λέει ο κατασκευαστής καθε 15000χλμ (χωρίς κάποια υποσημείωση ή κάποια εξαίρεση) κάτι θα ξέρει και αυτός.
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό meco » 31 Αύγ 2006, 12:55

Storm έγραψε:υ.γ. επαναλαμβάνω ότι, γνωρίζω πως η συχνή αλλαγή λαδιών κάνει καλό, αλλά επίσης νομίζω ότι για να λέει ο κατασκευαστής καθε 15000χλμ (χωρίς κάποια υποσημείωση ή κάποια εξαίρεση) κάτι θα ξέρει και αυτός.

O κατασκευαστής ξέρει και πολύ καλά μάλιστα. Ξέρει πως για να πάει καλά το προϊόν του καλό είναι να έχει και αραιά διαστήματα service ώστε στα πλεονεκτήματά του να συμπεριλαμβάνεται και το χαμηλό κόστος χρήσης.
Από εκεί και μετά σου δίνει 3 χρόνια εγγύηση (+4 απο την ελληνική αντιπροσωπία ή +3 ανάλογα με την περίπτωση). Μέχρι εκεί λοιπόν όλα καλά. Αν θέλεις το αυτοκίνητο για περισσότερα χρόνια και χιλιόμετρα καλό είναι να το προσέχεις.
Τις αλλαγές λαδιών στις γράφουν κανονικά στο service book όποτε και αν γίνουν αυτές. Αν κάνεις αλλού service/αλλαγή λαδιών τότε είναι δικό σου θέμα να το απαιτήσεις αυτό. :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Storm » 31 Αύγ 2006, 13:23

meco έγραψε:
Storm έγραψε:υ.γ. επαναλαμβάνω ότι, γνωρίζω πως η συχνή αλλαγή λαδιών κάνει καλό, αλλά επίσης νομίζω ότι για να λέει ο κατασκευαστής καθε 15000χλμ (χωρίς κάποια υποσημείωση ή κάποια εξαίρεση) κάτι θα ξέρει και αυτός.

O κατασκευαστής ξέρει και πολύ καλά μάλιστα. Ξέρει πως για να πάει καλά το προϊόν του καλό είναι να έχει και αραιά διαστήματα service ώστε στα πλεονεκτήματά του να συμπεριλαμβάνεται και το χαμηλό κόστος χρήσης.
Από εκεί και μετά σου δίνει 3 χρόνια εγγύηση (+4 απο την ελληνική αντιπροσωπία ή +3 ανάλογα με την περίπτωση). Μέχρι εκεί λοιπόν όλα καλά. Αν θέλεις το αυτοκίνητο για περισσότερα χρόνια και χιλιόμετρα καλό είναι να το προσέχεις.
Τις αλλαγές λαδιών στις γράφουν κανονικά στο service book όποτε και αν γίνουν αυτές. Αν κάνεις αλλού service/αλλαγή λαδιών τότε είναι δικό σου θέμα να το απαιτήσεις αυτό. :wink:


Tα αραιά διαστήματα service η Μitsubishi θεωρεί ότι είναι καθε 15000χλμ όπου αλλάζονται μόνο λάδια και φίλτρο λαδιού. Στο service book του Pinin δεν υπάρχει πουθενά να γράψουν τις αλλαγές αφού τα πεδία αναφέρονται σε χιλιόμετρα 15000/30000/45000/60000/75000/90000 κλπ....

Προσωπικά δεν θα ήθελα να αλλάζω λάδια μόνο και μόνο επειδή το είπε κάποιος προφορικά στο εξουσιοδοτημένο και έτσι για να δίνουμε τα λεφτάκια μας και για να περνά η ώρα.

Πάντως σημειώνω ότι αν το δω αυτό γραμμένο επίσημα τότε θα πάω αμέσως να αλλάξω λάδια στις 7500χλμ.
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 31 Αύγ 2006, 13:38

Είναι πράγματι λίγο περίεργο να ζητάνε αλλαγή λαδιών κάθε 7500χλμ όταν ο κατασκευαστής λέει 15000χλμ. Εγώ νομίζω ότι είναι κόλπο του Σαρακάκη, με σκοπό να εξασφαλίσει μέρος του κόστους της επιπλέον 4ετους εγγύησης που δίνει η εδώ αντιπροσωπία (πέραν της 3ετους εργοστασιακής). Βέβαια λογικά αν κάποιος διεκδικήσει αλλαγή σύμφωνα με το ότι λέει ο κατασκευαστής είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν, χωρίς να επηρεασθεί η εγγύηση.
Εμένα ωστόσο δε μ' έχει προβληματίσει ιδιαίτερα το γεγονός καθώς ούτως ή άλλως δεν θα έκανα αλλαγή κάθε 15000χλμ. Αν ήταν στο χέρι μου θα έκανα κάθε 10000, αλλά αφού θέλουν κάθε 7500 θα κάνω κάθε 7500. Συγχρονίζονται καλύτερα και τα υπόλοιπα service έτσι ενώ με τα 10000 δημιουργείται πρόβλημα.
Το μόνο που σκέφτομαι για να μειώσω λίγο το κόστος, είναι να μη βάζω τα Shell που είναι ειδικά για GDi engines (και τα οποία είναι πανάκριβα) αλλά κάτι φθηνότερο. Εδώ θα ήθελα και τις απόψεις σας. Τί μπορώ να βάζω? Υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα?
btw ξέρετε αν κάνουν το ίδιο με τις αλλαγές λαδιών και στην Honda?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 31 Αύγ 2006, 14:01

Βρε συ Pajer εσύ δηλ. θα κάνεις service καθε 7500 χιλιόμετρα? Δεν θα ακολουθείς το Service book που λέει κάθε 15000χιλιόμετρα?

Αυτό το κόλπο του Σαρακάκη (όπως το λες) το έχεις δει πουθενά γραμμένο ή απλά στο ανέφεραν στο προφορικό?

Οσο για τα λάδια έμαθα ότι εξουσιοδοτημένο Μitsubishi στο Μαρούσι βάζει εκτός από Shell και FUCHS και BP. Moυ πρότειναν τα FUCHS επειδή έρχονται από Γερμανία είναι φουλ συνθετικά και κρατάνε για 15000 χιλιόμετρα.
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό meco » 31 Αύγ 2006, 14:04

Storm έγραψε:Tα αραιά διαστήματα service η Μitsubishi θεωρεί ότι είναι καθε 15000χλμ όπου αλλάζονται μόνο λάδια και φίλτρο λαδιού. Στο service book του Pinin δεν υπάρχει πουθενά να γράψουν τις αλλαγές αφού τα πεδία αναφέρονται σε χιλιόμετρα 15000/30000/45000/60000/75000/90000 κλπ....

Προσωπικά δεν θα ήθελα να αλλάζω λάδια μόνο και μόνο επειδή το είπε κάποιος προφορικά στο εξουσιοδοτημένο και έτσι για να δίνουμε τα λεφτάκια μας και για να περνά η ώρα.

Πάντως σημειώνω ότι αν το δω αυτό γραμμένο επίσημα τότε θα πάω αμέσως να αλλάξω λάδια στις 7500χλμ.

Aπ, με έπιασες. Δεν ξέρω τι να σου πω. Να ξέρεις πάντως ότι τα λάδια τα αλλάζουμε για μας και για το αυτοκίνητό μας και όχι για να το γράφουμε στο βιβλίο του service.

Ναι είναι δικό σου θέμα. Εγώ απλά σου είπα τη γνώμη μου και τι θεωρώ σωστό μετά από πολλές συζητήσεις που έχω κάνει με πολλούς φίλους τόσο από κοντά, όσο και από το 4Τροχοί forum. Το τι θα κάνεις από εκεί και μετά είναι δικό σου θέμα.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 31 Αύγ 2006, 14:18

Γραμμένο δεν το έχω δει πουθενά και δε νομίζω να υπάρχει. Στο service book λέει αλλαγή κάθε 15000χλμ για όλα τα Mitsubishi, εκτός απ' τα turbo diesel (αν δεν κάνω λάθος) και τα επαγγελματικά-αγροτικά που θέλουν κάθε 7500. Ειλικρινά δεν ξέρω τι θα κάνω στη συνέχεια. Τώρα στην αρχή θα το πηγαίνω κάθε 7500χλμ και στη συνέχεια βλέπουμε. Δε θέλω να έρθω σε ρήξη και με το εξουσιοδοτημένο απ' το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος ως τώρα. Έτσι και αλλιώς για τη συχνότητα των service δεν είναι δικιά τους ευθύνη, εντολές εκ των άνωθεν εκτελούν.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 31 Αύγ 2006, 15:42

Εμένα δε με χαλά να αλλάζω λάδια κάθε 7.500 χλμ, εξάλλου και να μην το ζήταγαν εγώ πάλι θα τα άλλαζα.
Το λάδι στον συγκεκριμένο κινητήρα (GDI) είναι το Α και το Ω και δε χωρά παιχνίδια. Μη ξεχνάμε ότι υποτίθεται οτι χρησιμοποιεί και λάδι ο κινητητρας (καίει) λόγω σχεδιασμού.

Και το 1800 μοτέρ να είχα πάλι θα τα άλλαζα κάθε 7.500, είναι νοοτροπία πως να το κάνουμε.
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 31 Αύγ 2006, 22:37

Στην τελευταία σελίδα του βιβλίου συντήρησης & εγγύησης, πρίν από τις σελίδες αρχείου των περιοδικών ελέγχων (στις οποίες σφραγίζουν τα συνεργεία τις εργασίες που πραγματοποιούν) υπάρχει ο πίνακας εκτεταμένης χρήσης στον οποίο εκτός των άλλων ελέγχων και αλλαγών που γίνονται συχνότερα, ορίζεται αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού ανά 7500 χλμ, πράγμα που εγώ από την πρώτη μέρα τηρώ.
Απλά δεν βάζω τα εξειδικευμένα λάδια για GDI κινητήρες (που είναι χυδαία ακριβά) αλλά ημισυνθετικά με όριο αλλαγής τις 10000 χλμ.
Σημειωτέον πως από αλλαγή σε αλλαγή συμπληρώνω από 0,5 έως 1,0 λίτρο λάδι που καταναλώνονται (ο κατασκευαστής την θεωρεί φυσιολογική κατανάλωση) ειδικά όταν κάνω συνεχή και πιεσμένα μεγάλα (πάνω από 300+ χλμ) ταξίδια.
Ιδιαίτερη προσοχή να δίνετε στην αντικατάσταση των βαλβολινών στις οποίες πρέπει να προσέχετε και το ιξώδες και τον τύπο τους ειδικά στο πίσω ελεγχόμενο διαφορικό.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες

cron