Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

λαστιχα για RAV4

Δημοσίευσηαπό markd » 16 Δεκ 2005, 07:47

tasos953 έγραψε:Με τις αλυσσίδες τώρα. Προσωπικά τις κουβαλάω χειμώνα καλοκαίρι, χωρίς ποτέ να τις χρησιμοποιήσω. Θεωρητικά, εκεί που θα κολλήσεις με τα χειμερινά, δεν σε σώζουν οι αλυσσίδες γιατί θα έχεις "τακάρει". Υπάρχει μάλιστα μία θεωρία κατά την οποία είναι πιθανότερο να κολλήσεις με τις αλυσσίδες που αλέθουν το χιόνι παρά με τα χειμερινά που απλά το συμπιέζουν και έτσι κερδίζεις κάποιους πόντους.
Τώρα εμπρός ή πίσω, δύσκολο να απαντηθεί ειδικά σε αυτοκίνητο με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κεντρικά διαφορικά και τα λοιπά ηλεκτρονικά καλούδια, που μάλλον θα τρελλαίνονται με την ακραία διαφορετική συμπεριφορά των τροχών.


Τις αλυσίδες τα τετρακίνητα τις χρειάζονται για τον πάγο και όχι για το χιόνι.
Κανένα χειμερινό ελλαστικό δεν κρατάει στον πάγο.
Το καλύτερο για την τοποθέτηση των αλυσίδων είναι και στους 4 τροχούς.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 16 Δεκ 2005, 18:49

markd έγραψε:
tasos953 έγραψε:Με τις αλυσσίδες τώρα. Προσωπικά τις κουβαλάω χειμώνα καλοκαίρι, χωρίς ποτέ να τις χρησιμοποιήσω. Θεωρητικά, εκεί που θα κολλήσεις με τα χειμερινά, δεν σε σώζουν οι αλυσσίδες γιατί θα έχεις "τακάρει". Υπάρχει μάλιστα μία θεωρία κατά την οποία είναι πιθανότερο να κολλήσεις με τις αλυσσίδες που αλέθουν το χιόνι παρά με τα χειμερινά που απλά το συμπιέζουν και έτσι κερδίζεις κάποιους πόντους.
Τώρα εμπρός ή πίσω, δύσκολο να απαντηθεί ειδικά σε αυτοκίνητο με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κεντρικά διαφορικά και τα λοιπά ηλεκτρονικά καλούδια, που μάλλον θα τρελλαίνονται με την ακραία διαφορετική συμπεριφορά των τροχών.


Τις αλυσίδες τα τετρακίνητα τις χρειάζονται για τον πάγο και όχι για το χιόνι.
Κανένα χειμερινό ελλαστικό δεν κρατάει στον πάγο.Το καλύτερο για την τοποθέτηση των αλυσίδων είναι και στους 4 τροχούς.

Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω μιας και φοράω χειμερινά λάστιχα (όχι M+S) από τότε που πρωτοεμφανίστηκαν στην Ελλάδα (τα περίφημα Μισλέν ΧMS 100) το έτος 1984 και σε διαβεβαιώ πως κινούμαι τους χειμώνες σε χιόνια και πάγους ασφαλέστερα από τις απρόβλεπτες και συνήθως αναξιόπιστες για χρήση σε μεγάλες αποστάσεις αλυσσίδες.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό markd » 16 Δεκ 2005, 20:18

tasos953 έγραψε:Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω μιας και φοράω χειμερινά λάστιχα (όχι M+S) από τότε που πρωτοεμφανίστηκαν στην Ελλάδα (τα περίφημα Μισλέν ΧMS 100) το έτος 1984 και σε διαβεβαιώ πως κινούμαι τους χειμώνες σε χιόνια και πάγους ασφαλέστερα από τις απρόβλεπτες και συνήθως αναξιόπιστες για χρήση σε μεγάλες αποστάσεις αλυσσίδες.


Συγνώμη, αλλά πρέπει να το δώ για να το πιστέψω.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό JATH » 27 Απρ 2006, 10:00

ELVOR ΕΓΡΑΨΕ

Σε αυτη την διάσταση μπορείς να δεις και τα Yokohama Geolandar I/T τα οποία έχουν δείκτη ταχύτητας Τ, και τα Bridgestone DM-Z3 αλλά με δείκτη Q. Εγώ έβαλα τα Avon CR85 και θα δω πως θα πάνε.

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ AVON CR 85 ???
ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΜΟΝΟ ΧΕΙΜΩΝΑ???

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες