Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

καινουργιο μοντελο isuzu d max

καινουργιο μοντελο isuzu d max

Δημοσίευσηαπό saxovts » 31 Ιαν 2007, 20:54

παιδια κοιταξτε το καινουργιο isuzu,www.youtube.com/watch?v=1q8plZUYdXM.βγαινει σε 2.5 με 130 ρς,και3.0 με 160 ρς.τα αλογα ειναι απο τον κατασκευαστη και οχι με κιτ.απο ομορφια τι λετε?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 31 Ιαν 2007, 22:24

Καλο φενεται αν και δεν βλεπω ιδιαιτερες διαφορες με τα προηγουμενα. εχω την εντυπωση οτι το φετινο με τις συμπαγεις ραγες μπροστα ειναι ολα τα λεφτα και σε μαυρο χρωμα! Τωρα για την ιπποδυναμη που εμαθες???
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό saxovts » 31 Ιαν 2007, 22:54

Sous cette carrosserie presque entièrement renouvelée, la partie mécanique a profondément été transformée avec l’arrivée du nouveau moteur 3.0 VGS (Système de Géométrie Variable) Turbo déveoppant 163 CV (120 kW) à 3600 tr/mn et un couple maximal de 360 Nm à 1800-2800 tr/mn pour les modèles à transmission manuelle, et de 333 Nm à 1600-3200 tr/mn pour la version automatique.
La nouvelle génération d’Isuzu D-Max sera disponible au début de l’année prochaine.
αυτο το βρηκα σε μια ιστοσελιδα απο το εξωτερικο.λεει για το τριλιτο με χειροκινητο 36 ροπη,με αυτοματο 33,3 ροπη.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 31 Ιαν 2007, 23:58

Εγω λεω παντως οτι ειναι καλο αλλο οτι θα υπολειπεται του δικου σου που θα παρεις την ανοιξη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! παντως αδερφε πηγα στο site ths airplex kαι ειδα εναν ανεμοθραυστη για το μπροστινο καπο του navara απο χρωμιο αλλο πραμα!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό saxovts » 01 Φεβ 2007, 16:39

μολις βγηκε το περιοδικο 4ΤΡΟΧΟΙ.αναφερει για το καινουργιο ισουζου!!!!!!λεει οτι στην ευρωπη το 2.5 θα εχει 136 και 28,5 ροπη.το 3.0 εχει 163,ροπη36,7.στην ελλαδα ομως θα το αναβαθμισουν 156 αλογα για το 2.5 και το 3.0 184 αλογα.απο αλογα ειναι πιο κατω απο το ναβαρα και το κακο με το ισουζου ειναι οτι το ιντερκουλερ ειναι πανω απο την μηχανη,γι αυτο δεν θα κρυωνει αρκετα τον αερα το καλοκαιρι.ο ανεμοθραυστης,εκτος απο την ομορφια,κανει καποια αλλη δουλεια?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 01 Φεβ 2007, 21:29

Γενικα ο ανεμοθραυστης εχει περισσοτερο νοημα στα πολυ μεγαλα οχηματα οπως τα χωματουργικα φορτηγα οπου υπαρχουν χειριστοι συντελεστες αεροδυναμικης ετσι βελτιωνει ενα ψιχαλακι την καταναλωση! Στα φορτηγα τυπου navara στις μεγαλες ταχυτητες ο συγκεκριμενος συμπαγης μεταλλικος προφυλακτηρας κοβει λιγο τον αερα αυξανει τον αεροδυναμικο συντελεστη και μειωνει το θορυβο αλλα μην περιμενεις αισθητη διαφορα εκτος βεβαια απο την εξωτερικη και επιθετικη εμφανιση που δινει!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 28 επισκέπτες