Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Tucson vs X-trail

Δημοσίευσηαπό Tuc » 01 Δεκ 2006, 06:07

Έχω την εντύπωση οτι στα SUV γενικότερα τα όρια θέτουν οι γωνίες προσέγγισης - διαφυγής και τα ελαστικά.
Νομίζω δυσκολα θα φανούν διαφορές λόγω ροπής (0.6 kgm) ή ταχύτητας εμπλοκής της τετρακίνησης (έτσι κι αλλιώς και τα 2 κλειδώνουν).
¨εχω ένα tucson και έχω κάνει πολλές βόλτες με φίλους με Xtrail. Δεν νομίζω οτι θα μπορούσε να πάει το ένα κάπου που δεν θα μπορούσε να ακολουθήσει το άλλο.
Άβαταρ μέλους
Tuc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό fokion » 01 Δεκ 2006, 09:04

Και ο συμπλεκτης σε ορισμενα.........
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό ellobo » 02 Δεκ 2006, 11:38

Στο δικό μου x-trail το πρόβλημα των γωνιών έχει λυθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό με το ψήλωμα του αυτοκινήτου +5cm.
τώρα στο θέμα του συμπλέκτη το πρόβλημα όντως υπάρχει.Η απουσία κεντρικού διαφορικού και κοντών σχέσεων κάνει το πρόβλημα αρκετά έντονο και θέλει προσοχή.Το σπινιάρισμα πρέπει να γίνεται με σύνεση.
Γι'αυτό φωνάζουμε οι λίγο πιο ψαγμένοι,οτι οι εταιρείες δεν πρέπει να τσιγκουνεύονται και πρέπει σε μερικά αυτοκίνητα να τοποθετούν κεντρικό διαφορικό τουλάχιστον.
Στον πόλεμο ο φαντάρος πρέπει να πηγαίνει με αυτόματο όπλο και όχι με αεροβόλο.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

Δημοσίευσηαπό carminator » 04 Δεκ 2006, 18:16

καλησπερα παιδια, νεος sto forum & νεος στα SUV. Εδω & 25 ημέρες εχω ενα διλιτρο x-trail. εχω ηδη κανει 2000 χλμ. Δεν εχω μέτρο συγκρισης μια & ειναι το 1ο 4χ4 που οδηγω, αλλά έχω τις εξής εντυπώσεις:

-ευελικτο στα προαστεια που κινουμαι (δεν παω κεντρο)
-ευχαριστο στην εθνικη & αττικη οδο. Μου εκανε εντυπωση πως απο Ασπροπυργο - Πάτρα δεν χρειάστηκε να αλλάξω ταχύτητα & το αμαξι ποτε δεν διαμαρτυρηθηκε, ούτε χαμηλά ούτε ψηλά. Προερχόμενος από 1400αρι, εχω συνηθησει να παιζω σαν τρελλος με το λεβιε για να κινηθω αξιοπρεπως σε αυτή την διαδρομή

- Ως άπειρος στην κατηγορία, έκανα το λάθος να κάνω χθες την διαδρομή Ζαρούχλα - Φενεό. Στην αρχή ήταν πατημένος χωματόδρομος, κυκλοφορούσαν σενταν οικογενειακά, χαλαρά. Από κάποιο σημείο & μετά έμεινα μόνος μου μέσα στα έλατα, & λόγω σκιας απο τα δεντρα, η διαδρομή έιχε μεγάλα κομμάτια με παχία λάσπη. Θεωρώντασ ότι το xtrail έιναι ήπιο, φοβήθηκα τα χειρότερα. ΑΔΙΚΑ!!! Το αμάξι πέρασε απο λάσπες βάθους εως & τα 3/4 της ζάντας με 2α χωρίς υποψία κολλήματος & με ελάχιστο γλίστρυμα που διορθωνόταν με κλειστά τα ματια. Αυτά με auto. Σε 2 σημέια μόνο έβαλα lock να & έμεινα με την εντύπωση ότι θα περνούσα & με auto. Δεν θεωρώ ότι θα γίνω ποτέ κανένας extreme off roader, & η επιδοση που έιδα χθες με καλύπτει με το παραπάνω
-ΕΝΑ παράπονο: Το ταμπλώ τρίζει σαν τελλό σε 5-6 σημεία Απο περίπου τα 1Α 600 ΧΛΜ (μέχρι τότε όλα σε άσφαλτο). Προερχόμενος από nissan almera, δεν ανησυχώ. & με εκέινο το ίδιο πρόβλημα είχα & όλα λύθηκαν με ένα καλό σφίξιμο του ταμπλώ στο 1ο σερβις. Ελπίζω & πιστεύω & με το x trail το πρόβλημα να λυθεί το ίδιο έυκολα. Απλά έιναι σπάσιμο, γιατί δεν περίμενα να αντιμετωπίσω το ίδιο πρόβλημα σε αμάξι διπλάσιας αξίας από το almera
Άβαταρ μέλους
carminator
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:45

Δημοσίευσηαπό xtrail » 04 Δεκ 2006, 18:25

carminator καλοτάξιδο. Να το κοιτάξεις αυτό με το τρίξιμο, σε μένα πάντως ακομα και σήμερα μετά απο 70000χλμ δεν παρουσιάζει κανενα τρίξιμο.
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό gmak » 03 Ιαν 2007, 03:14

αν και παλιο το θεμα θελω σας πω μια εμπειρια μου με xtrail ...3 4χ4 (defender-feroza-xtrail ) ξεκινησαμε να παμε απο εναν δασικο δρομο των καλαβρυτων στο χιονοδρομικο..ο δρομος ητνα φουλ στο χιονι και βεβαια ξεραμε οτι μαλλον θα επιστραφαμε απραγοι αφου ειναι εντελως δασικος ο δρομος και στην μεση βαρυχειμωνιας...με μπροσταρη το defender οπου εσκαβε και προχωραγε προχωρησαμε αρκετα..οσο πλησιαζαμε στον χελμπ τα πραγματα σκουρενανε οχι γαι το defender ουτε γαι το xtrail που ακολουθουσε τιμιοτατα αλλα γαι το φεροζα που το ξεκολησαμε αρκετες φορες...δυστυχως ομως η έκπληξη ήρθε απο το xtrail που παρεδωσε πνευμα αποτομα όταν εμεινε πανω στα χναρια του defender..δεν λειτουργουσε τιποτα..κανενας τροχος..ουτε μπροστα ουτε πισω..ηταν λες και ειχε ανεβει σε μια ραμπα και δεν κινουσε τιποτα...αναγκαστηκαμε να το ξεκολησουμε και γυρισαμε πισω...η εκπληξη ήτνα οτι μολις εχασε προσφυση σταματησε να κινειτε...κανενας απο τους 4 τροχους δεν εδινε κινηση...αυτο εχει νακανειμ με την ηλεκτρικη τετρακινηση_:
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό xtrail » 03 Ιαν 2007, 14:55

Αυτό που αναφέρεις νομίζω πως μου είχε τύχει μόνο μια φορά σε πολύ παχιά λάσπη(πηλός) και ήταν σαν να κόλλησαν οι τροχοί -που κι εκεί που και που έδινε λίγο σπινιαρισμα-.
Σε χιόνι, ακόμα και αν χωθεί και κολλήσει, σπινιάρουν οι τροχοί οι διαγώνιοι. Δεν μου έχει τύχει ποτέ κάτι σαν αυτό που λες σε χιόνι. Κοίτα μήπως είναι κάποιο πρόβλημα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Tuc » 06 Ιαν 2007, 22:18

Να καταθέσω κι εγώλοιπόν την εμπειρία μου ως κάτοχος ενός tucson 2.7.
ΕΧΩ ΚΟΛΛΗΣΕΙ σε ότι έδαφος θέλετε: λάσπη, χιόνι, άμμο.
Από την άλλη έχω περάσει σε σημεία που κόλλησαν μεγαλύτερα με αργά.
Συμπέρασμα: οι διαφορές των 0.8 Kgm στην ροπή και τα 100 κιλά στο βάρος είναι εντελώς ασημαντα. Είναι σαν να λές οτι περνάς από κάπου με 1 άτομο στο αυτοκίνητο αλλά κολλάς με 2!!!
Την μεγάλη διαφορά την κάνει το βάρος (+- 300 κιλάίσως να πέζουν ρόλο) αλλά και τα ΄λαστιχα.
Αυτά που ακούω για χρόνο απόκρισης της εμπλοκής επίσης δεν νομίζω οτι ισχύουν.
Όσες φορές κόλλησα, ήταν με τον μεσαίο συμπλέκτη 100% κλειδωμένο.
Το ESP παίζει σημαντικότατο ρόλο. ¨Αν μείνεις κάπου έχεις (πόλύ μικρή) πιθανότητα να βγείς με το ESP ενώ καμία χωρίς. Όσες φορές κόλλησα απενεργοποιώντας το ESP απλώς σπινιάρανε οι ρόδες, με το ESP ενεργοποιημένο το αμάξι έκανε να κουνηθεί (σχεδόν 1 στις 3 φορές βγήκε). Υπήρχαν βεβαια και περιπτώσεις με τις 2 ρόδες κρεμασμένες όπου το ESP δεν έκανε απολύτως τίποτα (ο γνωστός τρόπος, καβαλάνε όλοι στην μιά γωνία για να πατήσει η τρίτη ρόδα).
Συμπέρασμα. Στο επίπεδο των SUV την διαφορά κάνουν άλλα πράγματα (τιμή, εξοπλισμός κ.λ.π.)
Την διαφορά εκτός δρόμου επίσης κάνουν άλλα πράγματα (ιμάντες, φτυάρι, εργάτης, παρέα K.L.P.).
Πάρε λοιπόν όποιο από τα δύο γουστάρεις και μην ανησυχείς για εκτός δρόμου. ¨Οπου πάει το ένα πάει και το άλλο.
Άβαταρ μέλους
Tuc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Tuc » 06 Ιαν 2007, 22:22

gmak έγραψε:αν και παλιο το θεμα θελω σας πω μια εμπειρια μου με xtrail ...3 4χ4 (defender-feroza-xtrail ) ξεκινησαμε να παμε απο εναν δασικο δρομο των καλαβρυτων στο χιονοδρομικο..ο δρομος ητνα φουλ στο χιονι και βεβαια ξεραμε οτι μαλλον θα επιστραφαμε απραγοι αφου ειναι εντελως δασικος ο δρομος και στην μεση βαρυχειμωνιας...με μπροσταρη το defender οπου εσκαβε και προχωραγε προχωρησαμε αρκετα..οσο πλησιαζαμε στον χελμπ τα πραγματα σκουρενανε οχι γαι το defender ουτε γαι το xtrail που ακολουθουσε τιμιοτατα αλλα γαι το φεροζα που το ξεκολησαμε αρκετες φορες...δυστυχως ομως η έκπληξη ήρθε απο το xtrail που παρεδωσε πνευμα αποτομα όταν εμεινε πανω στα χναρια του defender..δεν λειτουργουσε τιποτα..κανενας τροχος..ουτε μπροστα ουτε πισω..ηταν λες και ειχε ανεβει σε μια ραμπα και δεν κινουσε τιποτα...αναγκαστηκαμε να το ξεκολησουμε και γυρισαμε πισω...η εκπληξη ήτνα οτι μολις εχασε προσφυση σταματησε να κινειτε...κανενας απο τους 4 τροχους δεν εδινε κινηση...αυτο εχει νακανειμ με την ηλεκτρικη τετρακινηση_:


Προφανώς είσατε ESP το οποίο σε πρώτη φάση φρενάρει την ρόδα ή τις ρόδες που σπινιάρουν αλλά σε δεύτερη "κοβει" ροπή από τον κινητήρα. Μου έχει συμβεί με το Tucson άργια κολλημένος σε λάσπη και με την κοιλιά να κάθετε να έχω το γκάζι ΤΕΡΜΑ πατημένο και η μηχανή να δουλεύει σε ρελαντί, "κομμένη" από το ESP.
Άβαταρ μέλους
Tuc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό geoaspro » 08 Ιαν 2007, 10:52

Το tucson έχει ESP?? Νόμιζα ότι έχει μόνο TCS.
Άβαταρ μέλους
geoaspro
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 11:07

Δημοσίευσηαπό Tuc » 14 Ιαν 2007, 20:00

¨εχει TCS. έψαξα πολύ για να βρώ την διαφορά. Το TCS φρενάρει την ή τις ρόδες που σπινιάρουν, και τέλος αν δεν τα καταφέρει κόβει την ροπή του κινητήρα. Το ESP νομίζω κάνει και κάτι παραπάνω, χωρις να έχω καταλάβει τι.
Άβαταρ μέλους
Tuc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 16 Ιαν 2007, 14:55

Το ESP ειναι stability program δηλαδή βοηθά το αυτοκίνητο στις στροφές να μην εκτραπή απο την πορεια του με υποστροφη-υπερστροφη. Ουσιαστικά φρενάρει τους τροχούς με σκοπό να επαναφέρει το αυτοκίνητο στην πορεία του χωρις δυσάρεστα αποτελέσματα.....αγορά χωραφιού κτλπ
Ενω το tcs απο εμπειρία στο freelander μου, λειτουργεί στις πολύ χαμηλές ταχύτητες(κάτω απο τα 50χλμ/ωρα, νομίζω) και έχει σκοπό στο να αποτρέπει να σπινιάρουν οι τροχοί. Ειναι ιδανικό στην εκκίνηση σε ανηφόρα, γλιστερή επιφάνεια κτλπ...
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 16 Ιαν 2007, 18:12

TCS=traction control system=σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό ellobo » 17 Ιαν 2007, 10:49

Kαλά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα αλλά δεν μπορούν να κάνουν και πολλά πράγματα ρε παιδιά.Με το που θα σηκωθεί η μια από τις 4 ρόδες στον αέρα τα πράγματα γίνονται πολύ σκούρα.
Το μόνο που σε σώζει είναι να έχεις φόρα για να περάσεις με την ορμή του αυτοκινήτου,με κίνδυνο βέβαια να σπάσεις διάφορα πράγματα στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου.
Είναι αστείο πάντως να δίνεις 25000+ για 4χ4 και μόλις σηκώθεί η μια ρόδα σε ανωμαλία να πρέπει να εγκαταλήψεις την προσπάθεια.
Μόνη λύση το LSD από την μαμά τους αλλά το έχουν ρίξει στις ηλεκτρονικές πατέντες και δυστηχώς δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης