Η χρήση είναι: κοντά (4L) και τάπα γκάζι καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα με εξαίρεση τα ασφάλτινα κομμάτια περισσότερο του 1 km όπου σταματάω και αλλάζω σε μακριά (4Η) και αυτό γιατί μου είπαν στη πρώτη αλλαγή ότι στην άσφαλτο ζορίζεται ακόμα περισσότερο.
Η επιλογή το να μην δουλέψω έτσι στον αγώνα δεν υφίσταται, αλλά αν βγάζει συνέχεια πρόβλημα το βοηθητικό κάθε 2 - 3 αγώνες τότε .....@#$#%%%$&$%#@.....
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/evil.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/evil.gif)
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Έχει ξανακούσει κανείς για το πρόβλημα; Μήπως προκαλείται από κάτι άλλο;
Υπάρχει γιατρικό;