Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

OUTLANDER

OUTLANDER

Δημοσίευσηαπό JATH » 11 Απρ 2005, 09:07

ΠΑΙΔΙΑ ΠΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ OUTLANDER.

ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΟ ΘΑΒΟΥΝ ΛΟΓΩ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (2000 ΚΥΒΙΚΑ)
ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 2400 ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΜΑΙΟ ΜΕΡΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΤΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ TURBO 2000 ΚΥΒΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΕVO 202 HP 0-100 7.7 SEC TΕΛΙΚΗ 220 ΧΙΛ. ΒΕΒΑΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΩ. ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΩΛΕΙΤΑΙ 29990 ΕΥΡΩ
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό JATH » 14 Απρ 2005, 15:40

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ???
ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ OUTLANDER ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ Η ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΟ ???
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό IKE » 14 Απρ 2005, 16:06

Τα τεστ δεν το θάβουν, κάθε άλλο, απλώς το 2λιτρο είναι σχετικά αργό.

Το turbo θα κοστίζει λογικά όσο και το forester XT.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό JATH » 14 Απρ 2005, 16:16

ΚΑΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ 40000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟΜΕΝΟ (17 ΕΚ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ) ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ.

ΤΟ 2000 ΚΥΒ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ FORESTER/RAV4 H ME MAVERICK/CRV/EXTRAIL KTΛ
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 14 Απρ 2005, 17:19

JATH έγραψε:ΚΑΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ 40000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟΜΕΝΟ (17 ΕΚ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ) ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ.

ΤΟ 2000 ΚΥΒ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ FORESTER/RAV4 H ME MAVERICK/CRV/EXTRAIL KTΛ

Δεν κοστίζει τόσο πολύ. Κάπου από 29000 εως 36000. Για τις δυνατότητες οντως το θάβουν και μάλλον δεν συγκρίνεται ούτε με αυτα που είπες
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό TLG » 14 Απρ 2005, 22:41

Εσυ για τι χρήση το θελεις???

Πάνω απ'ολα πρεπει να συγκεκριμενοποιησεις τις "αναγκες" σου, δηλαδη το τι ζητας απο το αυτοκινητο ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό JATH » 15 Απρ 2005, 09:44

ΕΙΠΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ VITARA 1600/PININ 1800 KAI GRAND VITARA 2000 ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΧΩΡΩΝ (ΠΑΝΤΑ ΜΕΧΡΙ 2000 ΚΥΒ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΙΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΤΣΑΡΟΥ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΕΡΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ ΑΝΩ ΤΩΝ 2000 ΚΥΒ) ΟΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ FORESTER XT KAI ΤΟ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ OUTLANDER 2000 TURBO. ΑΠΟ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (ΜΟΝΙΜΗ ΜΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΚΤΙΚΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ) ΚΑΙ ΕΔΩ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ EXTRAIL ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ MAVERICK/CRV/XTRAIL.

AΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ OUTLANDER ΔΙΟΤΙ Η ΜΙΤΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΤURBO ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΟΜΕΝΟ ΚΑΤΑ 2 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΟΥΛΑΝΕ (ΤΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ) ΠΕΡΙΠΟΥ 10 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΑΡΑ ΧΑΜΗΛΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΕΛΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕ ΑΠΟΤΡΕΠΟΥΝ. ΕΤΣΙ Η ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟ FORESTER XT H ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΙΓΩ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό engelo » 15 Απρ 2005, 10:42

JATH έγραψε:ΕΙΠΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ VITARA 1600/PININ 1800 KAI GRAND VITARA 2000 ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΧΩΡΩΝ (ΠΑΝΤΑ ΜΕΧΡΙ 2000 ΚΥΒ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΙΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΤΣΑΡΟΥ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΕΡΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ ΑΝΩ ΤΩΝ 2000 ΚΥΒ) ΟΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ FORESTER XT KAI ΤΟ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ OUTLANDER 2000 TURBO. ΑΠΟ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (ΜΟΝΙΜΗ ΜΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΚΤΙΚΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ) ΚΑΙ ΕΔΩ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ EXTRAIL ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ MAVERICK/CRV/XTRAIL.

AΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ OUTLANDER ΔΙΟΤΙ Η ΜΙΤΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΤURBO ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΟΜΕΝΟ ΚΑΤΑ 2 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΟΥΛΑΝΕ (ΤΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ) ΠΕΡΙΠΟΥ 10 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΑΡΑ ΧΑΜΗΛΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΕΛΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕ ΑΠΟΤΡΕΠΟΥΝ. ΕΤΣΙ Η ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟ FORESTER XT H ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΙΓΩ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ


Φίλε Jath :

1ον Τα FORESTER και OUTLANDER είναι κάτω των 2,000cc 1994 και 1996 αντίστοιχα και δεν έχουν τεκμήριο.

2ον ΤΕΚΜΗΡΙΑ δεν υπάρχουν μέχρι εργοστασικής αξίας 50,000 δλδ Cayenne κλπ. Οχι επειδή μας λυπηθηκαν αλλά επειδή εισπράτουν πιό πολά από τεκμήρια, βενζίνες, φόρους κλπ.

Μη φοβού το τεκμήριο.
Jeep GC 4.7 Limited

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
engelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2004, 13:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό JATH » 15 Απρ 2005, 11:29

ΦΙΛΕ ENGELO ΣΗΜΕΡΑ ΝΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΚΜΗΡΙΑ. ΑΥΡΙΟ ΟΜΩΣ ??
ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΖΗΤΗΜΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΑΝ ΠΙΣΩ.
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό engelo » 15 Απρ 2005, 12:52

JATH έγραψε:ΦΙΛΕ ENGELO ΣΗΜΕΡΑ ΝΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΚΜΗΡΙΑ. ΑΥΡΙΟ ΟΜΩΣ ??
ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΖΗΤΗΜΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΑΝ ΠΙΣΩ.


Ακου, τεκμήρια κάτω από 2,000cc , ξέχασέ το

Τεκμήρια σε μεγάλου κυβισμού, δύσκολο γιατί δεν τα κονομήσαν είκοσι χρόνια τώρα με το σύστημα που εφαρμόζαν (μεταβίβαση σε 3, 4 ονόματα), εκείνο που τους συμφέρει είναι να ΚΟΝΟΜΑΝΕ από τη ΒΕΝΖΙΝΗ. Ξέρεις για τί ζεστό χρήμα μιλάμε στις μεγάλες εξόδους? (τριήμερο, ΠΑΣΧΑ, ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ).

Τέλος προετοιμάζουν το έδαφος για DIESEL σσ έχεις δεί DIESEL κάτω απο 1700cc ???? ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ.

ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ όλα αυτά όχι γιατί γουστάρουν αλλά γιατί ήδη πληρώνουν πρόστιμα στο Ευρωπαικό δικαστήριο και πρέπει κάποια στιγμή να τα αλλάξουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ !!!


:wink:
Jeep GC 4.7 Limited

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
engelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2004, 13:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό JATH » 15 Απρ 2005, 13:35

ENGELO ΕΓΡΑΨΕ

Ακου, τεκμήρια κάτω από 2,000cc , ξέχασέ το

Τεκμήρια σε μεγάλου κυβισμού, δύσκολο γιατί δεν τα κονομήσαν είκοσι χρόνια τώρα με το σύστημα που εφαρμόζαν (μεταβίβαση σε 3, 4 ονόματα), εκείνο που τους συμφέρει είναι να ΚΟΝΟΜΑΝΕ από τη ΒΕΝΖΙΝΗ. Ξέρεις για τί ζεστό χρήμα μιλάμε στις μεγάλες εξόδους? (τριήμερο, ΠΑΣΧΑ, ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ).

Τέλος προετοιμάζουν το έδαφος για DIESEL σσ έχεις δεί DIESEL κάτω απο 1700cc ???? ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ.

ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ όλα αυτά όχι γιατί γουστάρουν αλλά γιατί ήδη πληρώνουν πρόστιμα στο Ευρωπαικό δικαστήριο και πρέπει κάποια στιγμή να τα αλλάξουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ !!!

ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 2000 ΚΥΒ. ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΓΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ?? Η ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ/ΝΥΝ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ??? ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΑ ΑΚΟΥΜΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΕΝΑΡΝΟΝΙΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΥΡΩΠΗ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ.
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό medst98 » 13 Αύγ 2006, 17:16

Hi! ξεθάβω το θέμα με την ελπίδα να το δεί κάποιος κάτοχος Outlander και να μας γράψει τις εντυπώσεις του.

Πώς τα πάει το αυτοκίνητο, βλάβες, σέρβις, κατανάλωση, κλπ.

Τώρα με την έκπτωση των 4000 ευρώ η τιμή του γίνεται ελκυστική (από 25100 με το κλειδί στο χέρι)

ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Άβαταρ μέλους
medst98
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 28 Απρ 2006, 06:22
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες