Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pajero Pinin 1.8 - ερωτήσεις

Pajero Pinin 1.8 - ερωτήσεις

Δημοσίευσηαπό parulis » 17 Ιούλ 2006, 08:00

Γειά σας παίδες,
περιμένω μέρα σε μέρα το νέο μου PInin 1.8.
Δυστυχώς λόγω οικονομικού δεν μπόρεσα να έχω το full 4x4 της δίλιτρης έκδοσης.
Ήθελα να ρωτήσω, αν μελλοντικά στο υπάρχον αυτοκίνητο μπορώ να βάλω το 4x4 του δίλιτρου GDI και με τι κόστος. Επίσης αν υπάρχει κάποιο άλλο αξιόπιστο κιτ άλλης εταιρείας που να κάθεται και να λειτουργεί καλά επάνω του.
Κατόπιν από λάστιχα καμμιά γνώμη. Είμαι ορειβάτης, πάω σε μέρη κακοτράχαλα με χιόνια και πάγους όλο το χειμώνα. Λάσπες συναντώ, αλλά λίγες. Άμμο δεν έχω προς το παρόν σκοπό να επισκεφτώ. (Δεν ξέρω βέβαια τι μπορεί να προκύψει). Κάτι λοιπόν, προς τα προαναφερόμενα. Διαστάσεις τους, αποστάτες (ίσως), μάρκα, τιμή.
Προστατευτικά από κάτω, τιμές τους.
Είμαι από Θεσσαλονίκη οπότε αν γνωρίζεται κάποιο αξιόπιστο μαγαζί γι' αυτές τις δουλειές.
Να γνώριζα και για Pajeroδιαδρομές-συζητήσεις κάποιους εδώ ίσως?

Ευχαριστώ όλους
Άβαταρ μέλους
parulis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2006, 07:29
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό meco » 17 Ιούλ 2006, 10:55

Η μετατροπή που αναφέρεις είναι οικονομικά ασύμφορη. Αν βρεις μεταχειρισμένο σύστημα, αλλά και πάλι. :? :?
Μη φοβάσαι όμως, το 1.8 Pinin έχει κεντρικό διαφορικό και όχι συμπλέκτη οπότε θα σε ικανοποιήσει αρκετά στη κίνηση εκτός δρόμου, εκτός και αν τα "κοντά" σου είναι απαραίτητα...
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

περί μετροπής 4χ4

Δημοσίευσηαπό parulis » 17 Ιούλ 2006, 13:58

το κόστος δηλαδή θα ξεπερνάει τα 3000 euro?
ευχαριστώ meco
Άβαταρ μέλους
parulis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2006, 07:29
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: περί μετροπής 4χ4

Δημοσίευσηαπό meco » 17 Ιούλ 2006, 15:05

parulis έγραψε:το κόστος δηλαδή θα ξεπερνάει τα 3000 euro?
ευχαριστώ meco

Πιθανόν ναι. Ψάξτο και μόνος σου αλλά οι περισσότεροι θα σου πουν να γυρεύεις τη δουλειά σου. Το καλύτερο θα ήταν να έπαιρνες το δίλιτρο απευθείας, ή να έψαχνες για μεταχειρισμένο 1.8GDI. Το συγκεκριμένο μοντέλο αν και 1.8 είχε την τετρακίνηση super select 4 που θέλεις και εσύ.

Παρακαλώ όποτε θέλεις. Περίμενε βέβαια και απαντήσεις από άλλα μέλη του φόρουμ που είναι πιο "ψαγμένα" από μένα σε τέτοιες μετατροπές.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: περί μετροπής 4χ4

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 20 Ιούλ 2006, 11:43

Καλορίζικο!!
Για τη μετατροπή της τετρακίνησης δεν ξέρω αν γίνεται. Πάντως σίγουρα θα στοιχίζει πολύ, πάνω μάλλον από 3000euro.
Συμφωνώ με τον meco ότι ακόμα και με την μόνιμη 4κίνηση θα σε ικανοποιήσει αρκετά στο off road. Και ειδικά για τα εδάφη που περιγράφεις (χιόνια, πάγο) η καλύτερη "μετατροπή" είναι ένα πολύ καλό λάστιχο.
Κάτι που ίσως μπορείς να κάνεις πιο εύκολα στο σύστημα μετάδοσης είναι να βάλεις air locker στο κεντρικό διαφορικό για να μπορεί να κλειδώνει. Δεν ξέρω σίγουρα αν γίνεται αλλά αν ναι τότε το κόστος θα είναι γύρω στα 1000euro.
Προστατευτικά από κάτω, τιμές τους.

Ρίξε μια ματιά εδώ
http://www.tetrakinisi.gr/catalog.asp?catid=8175
Μπορείς βέβαια να φτιάξεις και "δικά σου" από αλουμίνιο με χαμηλότερο κόστος
Να γνώριζα και για Pajeroδιαδρομές-συζητήσεις κάποιους εδώ ίσως?

Για συζητήσεις όσες θες :D
Για βόλτες ήμαστε λίγο μακριά αλλά αν με φέρει ο δρόμος Θεσ/νίκη (ή φέρει εσένα κοντά στην Πάτρα) μέσα είμαι
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

ΑRB - Ελαστικά?

Δημοσίευσηαπό parulis » 24 Ιούλ 2006, 13:56

Ευχαριστώ για τις συμβουλές, αλλά θα χρειαστώ και κάποιες ακόμα σαν νέος στο offroad.
Το ΑRB μπαίνει μόνο σε δύο τροχούς ή σε όλους? Η τιμή που είδα ήταν 1084 euro (μάλλον χωρίς περαστικά). Αν είναι σε δύο μόνο είναι διπλάσια χρήματα.
Από ελαστικά τι προτείνεται φίλοι μου? Δεν έχω (τουλάχιστο για αρχή) σκοπό να μεταχειριστώ το pinin σε πολύ δύσκολες καταστάσεις.
Ευχαριστώ για άλλη μια φορά
Άβαταρ μέλους
parulis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2006, 07:29
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΑRB - Ελαστικά?

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 25 Ιούλ 2006, 13:02

Το ARB που λες πρέπει να είναι για το πίσω διαφορικό (αυτά κυκλοφορούν στα σχετικά καταστήματα). Όταν το "κλειδώσεις" από το σχετικό διακόπτη μεταφέρει τη ροπή που έρχεται στο πίσω διαφορικό εξίσου και στους 2 πίσω τροχούς (κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες). Αυτό που "χρειάζεσαι" εσύ, τουλάχιστον σε 1η φάση, είναι ένα ARB να σου μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικό, ώστε να μεταφέρεται η ροπή εξίσου στον μπροστά και στον πίσω άξονα. Το απόλυτο είναι 3 lockers, ένα στο κεντρικό, ένα πίσω και ένα μπροστά, αλλά αυτό είναι μόνο αν θες να κάνεις το Pinin σου Unimog :lol: (άσε που δεν νομίζω να μπορούν να στο φτιάξουν έτσι στην Ελλάδα). Να πω την αλήθεια δεν έχω δει ARB για κεντρικό διαφορικό σε Pinin αλλά νομίζω ότι κάτι θα υπάρχει. Ίσως κάποιος πιο έμπειρος να ξέρει να σου πει.
Για λάστιχα, αν και δεν είμαι ο καταλληλότερος άνθρωπος να σε διαφωτίσει (έχω ακόμα τα νορμαλ του εργοστασίου) αν όπως λες δεν έχεις μεγάλες απαιτήσεις τότε μπορείς να πας σε λύση all terain (A/T) όπως είναι τα Bridgestone Dueller 694, τα BF goodrich A/T, τα Yokohama Geolander.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

ARB ΣΕ 1.8 PININ

Δημοσίευσηαπό parulis » 25 Ιούλ 2006, 18:46

Φίλε Pajerinho,
ευχαριστώ για το ενδιαφέρον,
ρώτησα τηλεφωνικά στην Τετρακίνηση και μου είπανε ότι ΑRB στο συγκεκριμένο μοντέλο το 1.8 που έχω δεν μπαίνει!!!. Θέλω να το ψάξω λίγο ακόμα αυτό, αλλά αλλιώς θα πορευτώ με αυτό που μόλις αγόρασα βάζοντας μόνο λάστιχα άλλα. Όποιος έχει ακούσει κάτι, αν δηλαδή μπορεί να μπει ΑRB στο 1.8 ας γράψει κάτι.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους....
Άβαταρ μέλους
parulis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2006, 07:29
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ARB ΣΕ 1.8 PININ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Ιούλ 2006, 11:10

Φίλε parulis η 4κίνηση του Pinin 1.8MPi είναι πολύ καλή και σίγουρα πολύ καλύτερη από όλων αυτών των SUV που πρέπει να χάσουν πρόσφυση οι μπροστά τροχοί για να δώσει και πίσω. Μάλιστα καθότι η 4κίνηση σου είναι σχεδόν ίδια με το 4Η του Pinin μου, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι στο 90% των περιπτώσεων κινούμαι με 4Η στο off road.
Η άποψη μου είναι ότι αν πατάνε καλά και οι 4 τροχοί, τότε από όπου θα περάσεις με μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό θα περάσεις και με ελεύθερο διαφορικό, μόνο που στη δεύτερη περίπτωση θέλει λίγο περισσότερη προσοχή και περισσότερα "μαζέματα". Το μπλοκέ είναι σωτήριο κυρίως στην περίπτωση που σηκωθεί κάποιος τροχός στον αέρα.
Μια βασική όμως διαφορά που επιτρέπει στο 2.0GDi να πάει πιο μακριά απ' το 1.8MPi, ακόμα και με τη μετάδοση στο 4Η, είναι το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) που έχει στον πίσω άξονα. Μάλιστα σε περιπτώσεις λάσπης, χιονιού, πάγου κλπ είναι σωτήριο γιατί σε ξεκολλάει εκεί που θα σπινιαραν οι τροχοί της μίας πλευράς και οι άλλοι δεν θα έκαναν τίποτα.
Γενικά θα έλεγα ότι μόνο στην πράξη θα δεις ποιες είναι οι ανάγκες σου και τότε το ψάχνεις περισσότερο για βελτιώσεις.
Θα έλεγα πάντως να εξετάσεις σαν ενδεχόμενο και την προσθήκη LSD στον πίσω άξονα. Φαντάζομαι ότι μπαίνει εύκολα το LSD από το 2.0GDi και μάλιστα αν είσαι τυχερός και βρεις κανένα μεταχειρισμένο τότε και το κόστος θα είναι πολύ χαμηλό :wink:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

LSD

Δημοσίευσηαπό parulis » 27 Ιούλ 2006, 18:10

Ευχαριστώ Pajerinho για την βοήθεια,
γνωρίζει κανείς φίλος κάποιο site με ανταλλακτικά, από όπου θα μπορούσα να κοιτάξω για διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης LSD (Ελληνικό - Εξωτερικού) καινούριο ή μεταχειρισμένο? Βλέπεται φίλοι, αύριο πέρνω το αυτοκίνητο και θα ήθελα να γνωρίζω όσο το δυνατό περισσότερα. Περιμένω και παρέα για βόλτες έχοντας στη διάθεση μου διαδρομές στο GPS.
Άβαταρ μέλους
parulis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2006, 07:29
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες