storm μπράβο πολύ καλό!! Το έχεις πολύ προσεγμένο!! Ζήλεψα....
Μου άρεσε η λεπτομέρεια στο πατάκι με τη μεταλλική επιφάνεια!! Εσύ το έφτιαξες ή το αγόρασες έτσι?
Τα προβολάκια τα έβαλες extra? Αν ναι πόσο σου στοίχισαν? Έχουν και μία ωραία σήτα που μπαίνει από πάνω, μαύρη ή στο χρώμα του αμαξώματος. Του πηγαίνει πολύ.
pentraks έγραψε:drawbacks
-ελάχιστος (ευτυχώς) αεροδυναμικός θόρυβος με ολα τα παράθυρα κλειστά. Με το ράδιο ανοικτό δεν ακουγεται τίποτα
-Σε λακούβες η υψωματάκια αν πέσει - ανέβει ενας μονο πίσω τροχός και έχω αρκετα χιλιόμετρα ολος ο κώλος κάνει ένα μικρο ζιγκ ζαγκ και επανέρχεται. Δε ξέρω αν αυτο είναι καλο λόγω lsd που χάνει στιγμιαια ο ένας πρόσφυση η κάτι άλλο αλλα την πρώτη φορά με κοψοχόλιασε!!
-η πρώτη δε τραβάει γμτ ισα ισα που ξεκινά, 2ερα πολύ καλλίτερα και με 3τη σφεντόνα. Ισως φταίει οτι δεν το πατάω να περάσει τις 3500 και κοιτάω επίσης και το %^$& λαμπάκι ECO
-Μικροι χωροι για μικροαντικείμενα στις πόρτες (καλομαθημένος απο τις τεράστιες στο αστρα)
Συμφωνώ οτί υπάρχει κάποιος (μικρός) αεροδυναμικός θόρυβος, κυρίως μετά τα 130, ο οποίος όμως είναι σε πολύ λογικά πλαίσια και αναμενόμενος για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Νομίζω ότι προέρχεται κυρίως απ' τους τεράστιους εξωτερικούς καθρέπτες αλλά δεν με ενοχλεί καθόλου.
Αυτό που περιγράφεις για την 1η είναι ότι είναι πολύ κοντή. Δεν είναι ότι δεν τραβάει (ακριβώς το αντίθετο μάλιστα) αλλά ότι "τελειώνει" πολύ γρήγορα. Εγώ θεωρώ μεγάλο πλεονέκτημα οτί είναι κοντή που θα το εκτιμήσεις και εσύ όταν θ' αρχίσεις να πηγαίνεις εκτός δρόμου. Στην πόλη πράγματι χρειάζεται γρήγορα αλλαγή και γι' αυτό πολλές φορές ξεκινάω με 2α (ξεκινάει πολύ άνετα, ειδικά αν δεν είναι ανηφόρα, δοκίμασέ το). Ακριβώς επειδή είναι κοντή η 1η (αλλά και η 2α και η 3η) όπως λέει και ο storm το αμάξι εκτοξεύεται μπροστά. Σκέψου ότι σε φανάρι έχω περάσει BMW 318 μοντέλο 03 σε επιτάχυνση μέχρι 100-110χλμ/ώρα (μάλιστα σε 3 φανάρια συνεχόμενα
).
Αυτό που λες για το ζικ-ζακ στις λακκούβες δεν ξέρω αν εννοείς ότι χάνεται η πρόσφυση η απλά ότι μετατοπίζεται το αμάξωμα πάνω στις αναρτήσεις του. Δεν νομίζω ότι είναι κάτι σημαντικό και πολύ περισσότερο κάτι επικίνδυνο. Μάλλον δεν έχεις συνηθίσει ακόμα τον πίσω άκαμπτο άξονα, όπου συμπίεση της ανάρτησης του ενός τροχού σημαίνει έκταση της ανάρτησης του άλλου τροχού.
storm έγραψε:Το μόνο "αρνητικό" που έχω βρει μέχρι στιγμής είναι ένας εσωτερικός θόρυβος αγνώστου ταυτότητας που ακούω πίσω αριστερά κάπου στην ζώνη οδηγού. Σαν να έχει ξελασκάρει κάτι. Ψάχνω να βρω τι είναι αλλά μέχρι στιγμής δεν το έχω εντοπίσει.
Δοκίμασες ν' ανεβοκατεβάσεις την ζώνη απ' την σχετική ρύθμιση? Μπορεί να μην έχει "κάτσει" καλά