από Saga » 04 Ιουν 2006, 11:20
Μα που ήταν τόσο καιρό αυτό το θέμα!!
Thanks Santa για το link
H συμπεριφορά της πίσω ανάρτησης του Rav είχε σχολιαστεί απο ΟΛΑ τα περιοδικά του χώρου αλλα και απο όλους όσους ετυχε!! να το πάρουν για Test drive.
Σε εμένα εγινε ανεβαίνοντας τον Κηφισό !! και η αντίδραση του συνοδηγού μου ήταν «Ωχ τι ήταν αυτό!!!»....Το ζήτημα είναι γιατί δεν αναλύθηκε απο τους ειδικούς αυτή η συμπεριφορά ,και πέρασε σαν κατι πως να το πώ ..αναμενόμενο!!!!Δείτε πχ και την αναφορά του Drive πιο κάτω σε αυτό το θέμα.
Τέλως πάντων ,αν τελικά υπάρχει πρόβλημα ,τότε ίσως και οι νεοι υποψήφιοι αγοραστές να στραφούν με περισσότερη αυτοπεποίθηση προς το «ασθενές πλην τίμιο GV» …και για κατι μεγαλύτερο προς το Santa Fe.
Μια αξιέπαινη παρουσίαση απο το Drive Ιουνίου 06 ,σε όλα τα αγαπημένα SUV.
Περιμένοντας το «στρώσιμο» το εδω κατόχων ,οσοι αδημονούν να διαβάσουν για .....Trial καταστάσεις ,σε GV(1,6&2,0!!!) ,Santa Fe, Rav και Forester ...και οχι μόνο να διαβάσουν αλλα και ΝΑ ΔΟΥΝ σε DVD το τι και πώς !!!....ας σπεύσουν να το αγοράσουν .
Συμπεράσματα λοιπόν του περιοδικού
Για GV1,6
Στο Μικρό GV μπήκαν χωμάτινα ελαστικά ,παρόλα αυτά η σύγκριση που του εγινε με το ??!!!Jimny μάλλον το αδικεί .Και στις 2 εκδόσεις του GV ,υπήρξε πρόβλημα με την εξάτμιση που έβρισκε ,ξεκούμπωνε εύκολα και κρεμόταν .Στο 1,6 αναγκάστηκαν να την βγάλουν ενω στο 2,0 την είχαν δεμένη.Ειδικά στο 1,6 αναφέρθηκε πως προσοχή χρειάζονται και τα ψαλίδια ,ενω - στο DVD- παρουσιάστηκε πρόβλημα με τον συμπλέκτη ,που όμως φάνηκε στην συνέχεια να ξεπεράστηκε αναίμακτα .Γενικά το 1,6 πέρασε όλες τις δοκιμασίες σχετικά εύκολα σύμφωνα με το περιοδικό .
Για Forester και GV 2.0
To GV λόγω μεγαλύτερης γωνίας προσέγγισης / αποχώρησης περνά άφοβα απο το περισσότερα εμπόδια ,αλλα η πίσω ανάρτηση στο χώμα κουράζει ελαφρώς . Για το GV η πλήρης απενεργοποίηση του ESP με κοντά το βοηθά στο γλίστρημα ..Και τα 2 σήκωναν τροχούς στον αέρα ,χωρίς σημαντικές διαφορές.Πολύ καλή τετρακίνηση για Forester ,ειδικά στην λάσπη το πισω μπλοκέ κάνει εκπληκτικη δουλειά .Για GV καλύτερο βοηθητικό κιβώτιο και εξαιρετικά κοντές σχέσεις κάνουν τις κακοτοπιές παιχνιδάκι ,(κακοτοπίες = Λάσπη ,απότομες ανηφόρες κατηφόρες,ποτάμι,κροκάλες..), καπου εδω το Forester εβρισκε μπροστά ,ενω το GV «πέρναγε αέρα».Ισοπαλία λοιπόν κατα το περιοδικό Για το forester,πολύ καλό κιβώτιο,ανάρτηση και μοτερ,ασαφες τιμόνι .Για το GV ,μειονεκτεί σε ανάρτηση και κινητήρα ,παρόλα αυτά εκανε ότι και το Forester χωρίς καμία εξωτερική βοήθεια .
Για Santa Fe και Rav4
Μικρό προβάδισμα στο rav σε γωνία προσέγγισης ,οι εμπρός πρόβολοι δεν βρίσκουν ευκολα κάτω ,οι προστατευτικές ποδιές του κινητήρα ενίοτε ακουμπούν.
Στην γωνία αποχώρησης η εξάτμιση του Rav ,είναι πιο χαμηλα τοποθετημένη και βρίσκει πιο εύκολα.Προσοχή θέλει και ο πίσω προφυλακτήρας ,λόγω φόρας στην αναρρίχηση.Και στα δύο σε μεγάλες γωνίες προσέγγισης οι τροχοί βρίσκονται κρεμασμένοι .
Η λάσπη δεν τους δημιουργεί πρόβλημα , η ροπή απο χαμηλά στο SF το σπρώχνει ευκολότερα εμπρός .και το μπλοκάρισμα βοηθά το Rav.
Στο ποτάμι «οταν το Rav περνα πάνω απο μεγάλες πέτρες ,η πίσω ανάρτηση αντιδρά με θορύβους και έντονους κραδασμούς που έχουν περισσότερο ψυχολογικές παρά ουσιαστικές συνέπειες .Στο SF τα πάντα είναι πιο ήσυχα ..στην εξοδο απο το ποτάμι εκτιμήσαμε ιδιαίτερα το αυτόματο κιβώτιο.Ουτε να πατινάρεις το συμπλέκτη στις ανηφόρες ,ουτε να μην σου σβήσει ..Με το Rav για να αναρριχηθείς πρέπει να πάρεις φόρα και να προσπαθήσεις να μην σου σβήσει..Στο χώμα η ανάρτηση στο SF φιλτράρει με εξαιρετικό τρόπο τις ανωμαλίες ,σε τέτοιο βαθμό που νομίζεις οτι φορά αερανάρτηση!!.Το Rav είναι λιγότερο ανετο αλλα σου εμπνέει σιγουριά και σε προδιαθέτει να κινηθείς γρήγορα σε βατούς χωματόδρομους »
Το rav δεν τους δυσκόλεψε ιδιαίτερα και έδειξε οτι μπορεί να κινηθεί σε πολύ δύσβατες περιοχές χωρίς προβλήματα.Επιλογή του περιοδικού το SF λόγω αυτόματου κιβωτίου ,και μαγικής ανάρτησης η οποία τα καταφέρνει καλύτερα ακόμη και στα πιο κακοτράχαλα εδάφη!!!!