Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νέο Toyota Rav4 2006

Re: Αναρτηση Rav4

Δημοσίευσηαπό rav_2_b » 01 Ιουν 2006, 16:20

Είχα ακούσει για μεταλλικό θόρυβο (κουτί με εργαλεία, κάτι που σπάει κλπ.)
Το ξερό χτύπημα το άκουσα στο χώμα και δίνει αίσθηση ανυπαρξίας ανάρτησης ή τελειωμένης.
Άβαταρ μέλους
rav_2_b
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 09:14
Τοποθεσία: Μαρούσι Αττικής

Re: Αναρτηση Rav4

Δημοσίευσηαπό thRAVer » 02 Ιουν 2006, 08:52

rav_2_b έγραψε:Είχα ακούσει για μεταλλικό θόρυβο (κουτί με εργαλεία, κάτι που σπάει κλπ.)
Το ξερό χτύπημα το άκουσα στο χώμα και δίνει αίσθηση ανυπαρξίας ανάρτησης ή τελειωμένης.


το ξερό χτύπημα το κάνει και στην άσφαλτο σε μικρές λακούβες. αλλά αν ξεφουσκώσεις λίγο τα λάστιχα, δηλ . έτσι όπως το πήρα από την αντιπροσωπεία δεν ακούγεται τόσο πολύ. Πάντως μου φαίνεται περίεργο, τερματίζει η ανάρτηση και χτυπάει στον θόλο ? ποτέ δεν θα μάθουμε .
σε λίγες ώρες το πάω στην αντιπροσωπεία για ένα σημάζεμα (ευθυγράμμιση) οπότε θα δω τι θα μου πούνε.
Άβαταρ μέλους
thRAVer
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 04 Μάιος 2006, 13:14

Re: Αναρτηση Rav4

Δημοσίευσηαπό rav_2_b » 02 Ιουν 2006, 09:03

Δεν μπορεί να χτυπά στον θόλο σε μικρές ανωμαλίες. Η αίσθηση και το άκουσμα είναι παρόμοια. Σκέφτομαι να κάνω υπόμνημα και εγώ στα κεντρικά.
Κράτα μας ενήμερους.
Άβαταρ μέλους
rav_2_b
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 09:14
Τοποθεσία: Μαρούσι Αττικής

Δημοσίευσηαπό TLG » 03 Ιουν 2006, 11:38

frixos έγραψε:Το αμαξι το εχω 2 μηνες και ειναι οντως το μονο αρνητικο που εχω βρει ως τωρα.Χθες το βραδυ εστειλα ενα email απο το Site www.toyota.gr σχετικα με το προβλημα το οποιο θεωρω απαραδεκτο!!!! Σημερα κιολας πρωι πρωι !!! με πηραν τηλεφωνο απο τα κεντρικα (μπραβο τους)και μου ειπαν οτι οντως το προβλημα εχει εντοπιστει και οτι θα ειδοποιηθω απο τον αντιπροσωπο μου οταν θα υπαρξει καποια λυση η οποια μου αφησε να ενοηθει δεν θα αργησει.



Μου αρεσει που, κατα τα αλλα, οι κατασκευαστες υποβαλλουν τα μοντελα τους σε "εξαντλητικες" δοκιμασιες .........
:evil:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Re: Αναρτηση Rav4

Δημοσίευσηαπό TLG » 03 Ιουν 2006, 11:40

thRAVer έγραψε:σε λίγες ώρες το πάω στην αντιπροσωπεία για ένα σημάζεμα (ευθυγράμμιση) οπότε θα δω τι θα μου πούνε.


Eυθυγραμμιση ??? γιατι ειχε προβλημα απο την αρχη ??
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Santa » 03 Ιουν 2006, 13:12

Δεν μπορείτε να φαντασθείτε πόσο έχω τσαντιστεί με όλα αυτά που διαβάζω: Ξεφούσκωμα λάστιχων, ευθυγράμμιση κλπ.
Απο την αλλη στάθηκα τυχερός προσωπικά που ακύρωσα την αγορά του Rav και πήρα το Santa fe απο την αλλη στεναχωριέμαι όταν διαβάζω τέτοια κουφά περι αναρτήσεων απο μια εταιρεία που έχει παράδοση στην αξιοπιστία των μοντέλων της.
Τελικά όλα είναι μετέωρα.....
Όλα χαλάνε αλλα και όλα επισκευάζονται και διορθώνονται.
Ευχομαι καλή υπομονή και μην ανεχθείτε μπακαλοδιορθώσεις. Αν χρειαστεί να αλλάξουν τα πάντα με καινούργια!!! Ειναι υποχρεωμένοι!!!
Μην ξεχνάτε οτι δώσατε πανω απο 10.000.000 δραχμες για να αποκτήσετε το αυτοκίνητο σας! Μην χαρίζετε καστανα!!!
Τελευταία επεξεργασία από Santa και 03 Ιουν 2006, 21:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 03 Ιουν 2006, 19:05

Δεν μπορείτε να φαντασθείτε πόσο έχω τσαντιστεί με όλα αυτά που διαβάζω: Ξεφούσκωμα λάστιχων, ευθυγράμμιση κλπ.
Απο την αλλη στάθηκα τυχερός προσωπικά που ακύρωσα την αγορά του Rav απο την αλλη στεναχωριέμαι όταν διαβάζω τέτοια κουφά περι αναρτήσεων απο μια εταιρεία που έχει παράδοση στην αξιοπιστία των μοντέλων της.
Τελικά όλα είναι μετέωρα.....
Όλα χαλάνε αλλα και όλα επισκευάζονται και διορθώνονται.


Εκτός του ότι είναι αδιανόητο μία εταιρία να βγάζει στην αγορά ένα αυτοκίνητο που έχει ένα τέτοιο πρόβλημα με την λογική "θα βρούμε την λύση,ρίξτο στην αγορά μην χάσουμε μερίδιο από τον ανταγωνισμό", αυτό που με εξοργίζει περισσότερο είναι τα διάφορα περιοδικά που κάνουν τους "κινέζους" και δεν αναφέρουν τίποτα στα δοκιμαστικά τους :evil: :evil: :evil:

ή μήπως τους ενοχλεί μόνο το θορηβώδες και καλά,μηχανικό σύνολο του Grand Vitara με τους κρανδασμούς από το χειροκίνητο κιβώτιο ή "πλέει" το ένα στις στροφές,το άλλο δεν έχει τόσο σαφείς τιμόνι,το άλλο είναι ξυνό,το άλλο πικρό και παρουσιάζουν στον αποχαυνομένο καταναλωτή το Rav σαν το GTI των S.U.V (δηλ. η Cayenne turbo s τί είναι τότε...ο πύραυλος :?: :?: :?: )και λόγος ουδείς για την αστοχία της πίσω ανάρτησης του Rav4...έλεος δηλαδή,λίγο σοβαρότητα τουλάχιστον από μέρους των περιοδικών που στόχος τους είναι να ενημερώνουν τον υποψήφιο αγοραστή ώστε να κάνει μια σωστή αγορά/επένδυση κι όχι να λειτουργούν σάν παράρτημα της κάθε εταιρίας και εις βάρος του καταναλωτή.Ίσως έτσι να μην εμφανιζόντουσαν τέτοια φαινόμενα και οι εταιρίες να έκαναν σωστά την δουλεία τους,όπως σωστά θα την έκαναν και τα περιοδικά.
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό Saga » 04 Ιουν 2006, 11:20

Μα που ήταν τόσο καιρό αυτό το θέμα!!

Thanks Santa για το link

H συμπεριφορά της πίσω ανάρτησης του Rav είχε σχολιαστεί απο ΟΛΑ τα περιοδικά του χώρου αλλα και απο όλους όσους ετυχε!! να το πάρουν για Test drive.
Σε εμένα εγινε ανεβαίνοντας τον Κηφισό !! και η αντίδραση του συνοδηγού μου ήταν «Ωχ τι ήταν αυτό!!!»....Το ζήτημα είναι γιατί δεν αναλύθηκε απο τους ειδικούς αυτή η συμπεριφορά ,και πέρασε σαν κατι πως να το πώ ..αναμενόμενο!!!!Δείτε πχ και την αναφορά του Drive πιο κάτω σε αυτό το θέμα.
Τέλως πάντων ,αν τελικά υπάρχει πρόβλημα ,τότε ίσως και οι νεοι υποψήφιοι αγοραστές να στραφούν με περισσότερη αυτοπεποίθηση προς το «ασθενές πλην τίμιο GV» …και για κατι μεγαλύτερο προς το Santa Fe.


Μια αξιέπαινη παρουσίαση απο το Drive Ιουνίου 06 ,σε όλα τα αγαπημένα SUV.
Περιμένοντας το «στρώσιμο» το εδω κατόχων ,οσοι αδημονούν να διαβάσουν για .....Trial καταστάσεις ,σε GV(1,6&2,0!!!) ,Santa Fe, Rav και Forester ...και οχι μόνο να διαβάσουν αλλα και ΝΑ ΔΟΥΝ σε DVD το τι και πώς !!!....ας σπεύσουν να το αγοράσουν .

Συμπεράσματα λοιπόν του περιοδικού

Για GV1,6
Στο Μικρό GV μπήκαν χωμάτινα ελαστικά ,παρόλα αυτά η σύγκριση που του εγινε με το ??!!!Jimny μάλλον το αδικεί .Και στις 2 εκδόσεις του GV ,υπήρξε πρόβλημα με την εξάτμιση που έβρισκε ,ξεκούμπωνε εύκολα και κρεμόταν .Στο 1,6 αναγκάστηκαν να την βγάλουν ενω στο 2,0 την είχαν δεμένη.Ειδικά στο 1,6 αναφέρθηκε πως προσοχή χρειάζονται και τα ψαλίδια ,ενω - στο DVD- παρουσιάστηκε πρόβλημα με τον συμπλέκτη ,που όμως φάνηκε στην συνέχεια να ξεπεράστηκε αναίμακτα .Γενικά το 1,6 πέρασε όλες τις δοκιμασίες σχετικά εύκολα σύμφωνα με το περιοδικό .

Για Forester και GV 2.0
To GV λόγω μεγαλύτερης γωνίας προσέγγισης / αποχώρησης περνά άφοβα απο το περισσότερα εμπόδια ,αλλα η πίσω ανάρτηση στο χώμα κουράζει ελαφρώς . Για το GV η πλήρης απενεργοποίηση του ESP με κοντά το βοηθά στο γλίστρημα ..Και τα 2 σήκωναν τροχούς στον αέρα ,χωρίς σημαντικές διαφορές.Πολύ καλή τετρακίνηση για Forester ,ειδικά στην λάσπη το πισω μπλοκέ κάνει εκπληκτικη δουλειά .Για GV καλύτερο βοηθητικό κιβώτιο και εξαιρετικά κοντές σχέσεις κάνουν τις κακοτοπιές παιχνιδάκι ,(κακοτοπίες = Λάσπη ,απότομες ανηφόρες κατηφόρες,ποτάμι,κροκάλες..), καπου εδω το Forester εβρισκε μπροστά ,ενω το GV «πέρναγε αέρα».Ισοπαλία λοιπόν κατα το περιοδικό Για το forester,πολύ καλό κιβώτιο,ανάρτηση και μοτερ,ασαφες τιμόνι .Για το GV ,μειονεκτεί σε ανάρτηση και κινητήρα ,παρόλα αυτά εκανε ότι και το Forester χωρίς καμία εξωτερική βοήθεια .

Για Santa Fe και Rav4
Μικρό προβάδισμα στο rav σε γωνία προσέγγισης ,οι εμπρός πρόβολοι δεν βρίσκουν ευκολα κάτω ,οι προστατευτικές ποδιές του κινητήρα ενίοτε ακουμπούν.
Στην γωνία αποχώρησης η εξάτμιση του Rav ,είναι πιο χαμηλα τοποθετημένη και βρίσκει πιο εύκολα.Προσοχή θέλει και ο πίσω προφυλακτήρας ,λόγω φόρας στην αναρρίχηση.Και στα δύο σε μεγάλες γωνίες προσέγγισης οι τροχοί βρίσκονται κρεμασμένοι .
Η λάσπη δεν τους δημιουργεί πρόβλημα , η ροπή απο χαμηλά στο SF το σπρώχνει ευκολότερα εμπρός .και το μπλοκάρισμα βοηθά το Rav.
Στο ποτάμι «οταν το Rav περνα πάνω απο μεγάλες πέτρες ,η πίσω ανάρτηση αντιδρά με θορύβους και έντονους κραδασμούς που έχουν περισσότερο ψυχολογικές παρά ουσιαστικές συνέπειες .Στο SF τα πάντα είναι πιο ήσυχα ..στην εξοδο απο το ποτάμι εκτιμήσαμε ιδιαίτερα το αυτόματο κιβώτιο.Ουτε να πατινάρεις το συμπλέκτη στις ανηφόρες ,ουτε να μην σου σβήσει ..Με το Rav για να αναρριχηθείς πρέπει να πάρεις φόρα και να προσπαθήσεις να μην σου σβήσει..Στο χώμα η ανάρτηση στο SF φιλτράρει με εξαιρετικό τρόπο τις ανωμαλίες ,σε τέτοιο βαθμό που νομίζεις οτι φορά αερανάρτηση!!.Το Rav είναι λιγότερο ανετο αλλα σου εμπνέει σιγουριά και σε προδιαθέτει να κινηθείς γρήγορα σε βατούς χωματόδρομους »
Το rav δεν τους δυσκόλεψε ιδιαίτερα και έδειξε οτι μπορεί να κινηθεί σε πολύ δύσβατες περιοχές χωρίς προβλήματα.Επιλογή του περιοδικού το SF λόγω αυτόματου κιβωτίου ,και μαγικής ανάρτησης η οποία τα καταφέρνει καλύτερα ακόμη και στα πιο κακοτράχαλα εδάφη!!!!
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

Δημοσίευσηαπό helias » 04 Ιουν 2006, 13:08

Εαν υπήρχε απλά θόρυβος της πίσω ανάρτησης όταν περνά το Rav πάνω από μεγάλες πέτρες στο ποτάμι, το θεωρούν οι "ειδικοί" δοκιμαστές του περιοδικού ένα απλό μείον. Έτσι και είναι.
Εδώ όμως το πρόβλημα απ΄ ότι έχω καταλάβει δεν αφορά μόνο στις δύσκολες εκτός δρόμου δύσκολες καταστάσεις, αλλά και σε κοινές των δρόμων ανωμαλίες (πάμπολλες στην χώρα μας και όχι μόνο). :evil: Συνεπώς δεν θα πρέπει να ξεχαστεί και η ίδια η Toyota, θα πρέπει να το διορθώσει, κάτι που πιστεύω απόλυτα ότι θα πράξει, επιβεβαιώνοντας εξ΄άλλου και το καλό της όνομα στο after sale service. :P
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό Santa » 04 Ιουν 2006, 22:50

Saqa, πηγα και πήρα το περιοδικό (drive) και το προτέινω να το πάρουν όσοι ενδιαφερονται για τα νέα 4χ4. Ειδικά σε αυτά που ανέφερες περι Rav όντως λέει για κοπάνηματα σε πέτρες μέσα στο ποτάμι αλλα δεν ειπες και για την αίσθηση του φραπέ που δίνει στους επιβάτες!! Θεωρώ οτι το αμάξι δεν το έχουν μελετήσει σωστά για τους ελληνικούς συνοικιακούς κατσικόδρομους. Λόγω λοιπόν της σφιχτής ανάρτησης για να πετύχουν επιδόσεις και κρατήματα (αλλα GTI) σε στροφές με ταχύτητα σε Εθνική οδό, και επαρχιακούς δρόμους δεν υπολόγισαν την απόσβεση της σωστά.
Σε αυτό που <σκάω> είναι οτι είναι το μοναδικό περιοδικό που φέρνει σε πρώτη επιλογή το Santa σαν καλύτερο σε ανεση, offroad επιδόσεις και κινητήρα. Όπως θα προσέξει κανείς στα γραφόμενα για το Rav δεν αναφέρονται πουθενά μα πουθενά οι πρώτες αρνητικές εντυπώσεις περι θορύβου κινητήρα κλπ. Πρόσφατα σε σύγκριση των δύο μοντέλων στους 4τροχούς πρότειναν σαν πρώτη επιλογή το Rav4 λόγω του ότι ήταν πιό κοντά στην Ελληνική πραγματικότητα....
Πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας οτι οι κριτικές των περιοδικών είναι πάντα σχετικές, δεν μπορούν να κατηγορήσουν ευθέως μια εταιρεία για ελλείψεις οι προβλήματα γιατι πέφτει πολύ χρήμα στα παρασκήνια.....Αν ξεκινήσουν τις κατηγόριες δεν θα παρουν ποτέ αυτοκίνητο για δοκιμή... :twisted: :twisted:
Οι τελική και σωστή αποψη για ένα νέο αυτοκίνητο θα έλθει ΜΟΝΟ απο αυτον που θα το αποκτήσει και θα συμβιώσει μαζί του....Δυστυχώς....

Αρα αγοράζουμε γουρούνι στο σακί.....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 04 Ιουν 2006, 23:49

H συμπεριφορά της πίσω ανάρτησης του Rav είχε σχολιαστεί απο ΟΛΑ τα περιοδικά του χώρου...



Το περιοδικό που ανέφερες Saga ίσως είναι και το μόνο που έχει κάνει τέτοιο σχόλιο για το αμφιλεγόμενο θέμα του Rav4,γιατί όσα άρθρα έχουν πέσει στην υπόληψή μου,αυτό που αναφέρουν είναι ότι "η πίσω ανάρτηση δίνει την εντύπωση οτι τερματίζει κάπως εύκολα,γεγονός που δεν προβληματίζει κτλ κτλ"
Όπως καταλαβαίνεις άλλο είναι να διαβάζει ο υποψήφιος αγοραστής "οταν το Rav περνα πάνω απο μεγάλες πέτρες ,η πίσω ανάρτηση αντιδρά με θορύβους και έντονους κραδασμούς που έχουν περισσότερο ψυχολογικές παρά ουσιαστικές συνέπειες ." κι άλλο "η πίσω ανάρτηση δίνει την εντύπωση οτι τερματίζει κάπως εύκολα".
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό TLG » 05 Ιουν 2006, 02:00

Τα περιοδικα ως γνωστον ειναι εταιρειες με εναν σκοπο ....το κερδος ...
Το κερδος - ως γνωστον κ παλι -ερχεται απο την διαφημιση ....γι'αυτο λοιπον πρεπει να τα εχουνε καλα με ολους ....
Αυτος ειναι ο λογος που σε ολα τα τεστ συγκριτικα κ μη εχουμε πολλους "νικητες"...κανωντας τα τελικα συμπερασματα τοσο ευκολονοητα οσο οι χρησμοι της Πυθιας ....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό TLG » 05 Ιουν 2006, 14:39

Παντως και το εν λογω αρθρο -ειναι γεματο αυθαιρετες υποθετικες διαπιστωσεις ....και μυθιστορηματικες εκρηξεις στην συγγραφη του ...
Για παραδειγμα κοιταχτε τα συμπερασματα στις συγκρισεις Forester -GV κ RAV4 - Santa Fe ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό helias » 05 Ιουν 2006, 15:04

Χωρίς να θέλω να κατηγορήσω τους φίλους μας δημοσιογράφους, στο χώρο των ειδικών εντύπων (εδώ θα συμπεριλάβω και τα των αυτοκινήτων), στερούνται 'οχι μόνο εμπειριών αλλά και βασικών γνώσεων. :cry:

Συνήθως κάποιος από εμάς, ο οποίος έχει επικεντρωθεί σε κάνα δυό υποψήφια για αγορά αυτοκίνητα, συλλέγει ορισμένα βασικά στοιχεία για αυτά. Διαβάζοντας λοιπόν όλα τα σχετικά περιοδικά, διακρίνει τέτοιες αντιφάσεις, αναλήθειες που μπορεί να χάσει τα μαλλιά του (εαν έχει).
Άλλοι λένε καλό το τιμόνι, υστερεί σε απόσβεση η ανάρτηση και άλλοι καλή η ανάρτηση υστερεί σε ακρίβεια το τιμόνι. :shock:

Διαβάζω διάφορα περιοδικά για το αγαπημένο μου θέμα , το αυτοκίνητο, εδώ και 25 χρόνια. Σε ένα συμπέρασμα έχω καταλήξει , δυστυχώς αλλά έτσι είναι: Είναι αποκλειστικά και μόνο διαφημιστικά φυλλάδια.

Μπορεί κάποια, κάπως , κάπου , κάποτε, να γράφουν κάποιες αλήθειες και αυτές όμως αναγράφονται κατόπιν σχεδίου και για άλλους κάθε φορά λόγους.
Αυτή είναι αποκλειστικά και μόνο δική μου άποψη και δεν αναφέρομαι σε κάποιο συγκεκριμένο περιοδικό. [-(
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 05 Ιουν 2006, 19:50

Σίγουρα θα υπάρχουν και δημοσιογράφοι που είναι σωστοί επαγγελματίες και δεντεολογικά ορθοί.Το "αλλά" όμως της υπόθεσης είναι για όλους τους υπόλοιπους,δημοσιογράφους και μη,που επιμένουν στο να διατηρούν την Ελλάδα σε φάση...αφασίας,"μπανανίας" δηλαδή.
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες