vayero4_4 έγραψε:Κανενα απο τα δυο δεν εχει μπλοκε κεντρικο, για την ακριβεια κανενα δεν εχει κεντρικο διαφορικο! Ενα γραναζακι ειναι που κανει τη δουλεια. Και τα δυο εχουν αξονα πισω, αυτος του Sorento θα ελεγα πως ειναι πιο συγχρονος σε σχεδιαση οποτε κραταει καλυτερα σε γρηγορη οδηγηση (tuned by Porsche λενε οι κορεατες), του Galloper ενδεχομενως να εχει λιγο μεγαλυτερη διαδρομη.
Παντως απ οτι λεει ο markd πιο πανω, οι τεχνικες λυσεις ειναι ιδιες και στα 2 αυτοκινητα: μη μονιμη τετρακινηση, διαφορικο περιορισμενης ολισθησης πισω, ακαμπτος αξονας πισω και ψαλιδια μπροστα. Εκτος δρομου λοιπον μαλλον υπερτερει το Galloper διοτι παιρνει επεμβασεις (ψηλωμα) ενω το Sorento δεν μπορεις να το σηκωσεις ουτε με το Θεο μπαρμπα (εχει ιδιομορφια στη σχεδιαση της μπροστινης αναρτησης).
Αυτο σημαινει ομως οτι εντος δρομου το Sorento ειναι 1-2 κλασεις ανωτερο απο το Galloper και το Discovery, αν του βαλεις και ενα σετ MUD φτανεις σε ικανοποιητικοτατο σημειο και εκτος. Εγω σε συνθηκες σκληρης βολτας (οχι αγωνα trial ομως) δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα πουθενα.
Συμφωνώ και επαυξάνω